quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:35 schreef JoVd_girl het volgende:
Deze Abercrombie jas heb ik net ontvangen![]()
quote:
quote:
PiMP hier met je nieuwe KLEDINGG #16quote:
Post dan wat stijlvols uit je kledingkastquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:25 schreef Markster het volgende:
Ik zie alleen maar lelijke kleding voorbij komen, waar zijn de stijlvolle kledingstukken ?
Heb momenteel geen nieuwe kledingquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:35 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Post dan wat stijlvols uit je kledingkast![]()
In het algemeen ben ik het hiermee eens, Nederlanders kleden zich zowieso foeilelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:25 schreef Markster het volgende:
Ik zie alleen maar lelijke kleding voorbij komen, waar zijn de stijlvolle kledingstukken ?
Goed puntquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Kan iemand de topicnaam AUB veranderen in de varianten die tot en met #15 aan bod kwamen. Show in plaats van P.I.M.P.
Dit ziet er écht niet uit
In Leiden bij een klein boetiekje Glow.quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef heinl het volgende:
Die onderste trui uit de OP, waar is die gekocht en hoe duur was die?
waar heb je dat vest gehaald? en hoe duur was hij?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Abercrombie & Fitch vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
ebay.com, 50 dollar excl. verzendkosten(18 dollar)quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
waar heb je dat vest gehaald? en hoe duur was hij?![]()
beiden errug vetquote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Abercrombie & Fitch vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel broek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2e hands neem ik aan? kan je daar alleen met credit card betalen?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ebay.com, 50 dollar excl. verzendkosten(18 dollar)
Nee man, ga geen 2e hands kleding kopenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
2e hands neem ik aan? kan je daar alleen met credit card betalen?![]()
http://upload.server8.org/p671.JPG zie ik daar een merkje?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
2e hands neem ik aan? kan je daar alleen met credit card betalen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |