Dat is echt verschrikkelijk, dan gá je al winkelen en kom je met niks terugquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik kon helemaal niks leuks vinden vanmiddag
Leuk! Gewoon bij A&F besteld, of Ebay?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Adelante het volgende:
wat is dit nu weer voor breezah titel, met domme spelvaut ook nog eens
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
www.cortexpower.dequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:36 schreef Jeroen_M het volgende:
@Adelante... waar heb je die badjas uit #15 gehaald?
bij A&F besteld met nog wat andere dingen en ook voor m'n vriendin het nodigequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:00 schreef Coconut het volgende:
Leuk! Gewoon bij A&F besteld, of Ebay?
Die bovenste trui lijkt wel heel veel op mijn AT trui, die was waarschijnlijk wel heel wat goedkoperquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Adelante het volgende:
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks!quote:
tsssk, geld is niet van belangquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef Molluck het volgende:
Die bovenste trui lijkt wel heel veel op mijn AT trui, die was waarschijnlijk wel heel wat goedkoper![]()
je moet bij internetopties, privacy je instelling even op alle cookies accepteren zetten, dan kun je bestellen en daarna weer terugzettenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:10 schreef Jeroen_M het volgende:
Thanks!
Wat waren je verzendkosten?
Ik krijg het niet voor elkaar om te bestellen. Cookie gezeik ofzo, bij jou wel zonder problemen gelukt?
Inderdaad, maar ze maken wel prachtkleding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:52 schreef Molluck het volgende:
Viktor & Rolf, dat zijn toch die twee idioten met die brilletjes?
Perry? Footlocker?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Sentry het volgende:
Waar ken je die Nike trainingspakken/ jacken kopen? Je ziet ze altijd bij jongens boven een spijkerbroek, met het welbekende petje erboven hehe. Trainingsjack met capuchon. In het rood met wit zie je ze vaak...... HELP
Mooie kleding zeg voor 'n man danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Adelante het volgende:
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |