Dat is echt verschrikkelijk, dan gá je al winkelen en kom je met niks terugquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik kon helemaal niks leuks vinden vanmiddag
Leuk! Gewoon bij A&F besteld, of Ebay?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Adelante het volgende:
wat is dit nu weer voor breezah titel, met domme spelvaut ook nog eens
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
www.cortexpower.dequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:36 schreef Jeroen_M het volgende:
@Adelante... waar heb je die badjas uit #15 gehaald?
bij A&F besteld met nog wat andere dingen en ook voor m'n vriendin het nodigequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:00 schreef Coconut het volgende:
Leuk! Gewoon bij A&F besteld, of Ebay?
Die bovenste trui lijkt wel heel veel op mijn AT trui, die was waarschijnlijk wel heel wat goedkoperquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Adelante het volgende:
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks!quote:
tsssk, geld is niet van belangquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef Molluck het volgende:
Die bovenste trui lijkt wel heel veel op mijn AT trui, die was waarschijnlijk wel heel wat goedkoper![]()
je moet bij internetopties, privacy je instelling even op alle cookies accepteren zetten, dan kun je bestellen en daarna weer terugzettenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:10 schreef Jeroen_M het volgende:
Thanks!
Wat waren je verzendkosten?
Ik krijg het niet voor elkaar om te bestellen. Cookie gezeik ofzo, bij jou wel zonder problemen gelukt?
Inderdaad, maar ze maken wel prachtkleding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:52 schreef Molluck het volgende:
Viktor & Rolf, dat zijn toch die twee idioten met die brilletjes?
Perry? Footlocker?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Sentry het volgende:
Waar ken je die Nike trainingspakken/ jacken kopen? Je ziet ze altijd bij jongens boven een spijkerbroek, met het welbekende petje erboven hehe. Trainingsjack met capuchon. In het rood met wit zie je ze vaak...... HELP
Mooie kleding zeg voor 'n man danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Adelante het volgende:
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
zo! ik moet toch maar effe bij esprit gaan kijken want die nieuwe lijn van ze is toch wel erg mooihebbe ze dat ook gewoon allemaal in de winkel?
Hoe staat het met de qualiteit van die kleding eigenlijk?
Ze zullen niet alles van de Esprit site in elke winkel hebben. De kwaliteit is wel goed van Esprit kledingquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:07 schreef Molluck het volgende:
Ik was net bij de Jack&Jones en ze waren bezig met nieuwe kleding al uit te pakken, zodat ze dat morgen niet hoefden te doen. Maar ik was niet de enige die dat zag, dus hij was al uitverkocht voordat hij eigenlijk officieel in de winkel lag...ik heb er dus wel nog eentje
Wollen donkerbruin/lichtbruin gestreept vest met capuchon van Selected
En pastelgeel t-shirt ook van Selected
Foto's volgen
ja, maar ik hou niet zo van online kopen, kan ik het materiaal niet voelen enzo. En daar komt ook bij dat ik geen creditcard heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ze zullen niet alles van de Esprit site in elke winkel hebben. De kwaliteit is wel goed van Esprit kledingEn online bestellen kan natuurlijk ook!
Is bij Esprit iig niet nodig, zolang je maar onder de 250 euro blijft per bestelling. Bovendien kun je het gratis terugsturen mocht het niet goed zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ja, maar ik hou niet zo van online kopen, kan ik het materiaal niet voelen enzo. En daar komt ook bij dat ik geen creditcard heb.
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op fotoquote:
www.esprit.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef The_Mich het volgende:
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op foto
Ik dacht dat zulk soort dessins niet kunnen?quote:
Dit is camp/cult of hoe je het wil noemen. Je moet de gelegenheid wel zorgvuldig uitzoeken uiteraard!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik dacht dat zulk soort dessins niet kunnen?
Ik ben geen expert hoorMaar dit valt dus niet onder de categorie mickey mouse/goofy dassen?
Die longsleeve is vet! Het is dat ik al een dergelijke trui heb, anders zou ik hem ook zo gaan halenquote:
men@work heeft ze ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Sentry het volgende:
Waar ken je die Nike trainingspakken/ jacken kopen? Je ziet ze altijd bij jongens boven een spijkerbroek, met het welbekende petje erboven hehe. Trainingsjack met capuchon. In het rood met wit zie je ze vaak...... HELP
Thanks, gewoon in de Esprit winkel gehaald, maar je kunt hem zoals hierboven vermeldt ook online bestellen geloof ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op foto
Kon hem idd niet laten liggen, kwam nog eens bij dat hij afgeprijst was tot 25,-quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die longsleeve is vet! Het is dat ik al een dergelijke trui heb, anders zou ik hem ook zo gaan halen![]()
Dat vest ziet er leuk uit, eens kijken of ik die ook kan scorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
geen al te beste foto, maarja
Leuk, hebben ze die alweerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
die is mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuke printquote:
Waar?quote:
Plaats die foto dan ook niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:03 schreef BrunoD het volgende:
Die opmerking heb ik daarnet ook al gekregen maar het is meer de schuld van de foto. Als je kijkt naar de tweede foto, zie je dat dat allemaal best wel meevalt.
Jeans actie bij M@W?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:50 schreef Molluck het volgende:
Mooi jasje(en die A&F natuurlijk ook, maar dat had ik in het andere topic al gezegd)
[afbeelding]
Nudie Jeans Regular Ralf Worn Broken
Uit die Jeans actie van de M@W, het is schijnbaar een oude wassing want hij staat niet meer op de site
nudi?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:43 schreef truSteh het volgende:
[afbeelding]
damn dat is ff wennen in het begin zeg, hoop dat ie naar verloop van tijd wat lekkerder zit
en nog een trui en twee shirtjes van g-star, maar daar heb ik ff geen foto's van.
neej nudie.quote:
Dat is geen borstzak hoor, is gewoon om aan te tonen dat het een hemd met lange mouwen is. Ik maakte ooit dezelfde fout toen ik op het internet wat naar hemden aan het kijken was en me bekloeg over het feit dat precies alle modellen dat irritante borstzakje hadden. So no shamequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
ik vind die borstzak zo vaag, zou je daar een foto van kunnen maken als jem draagt of gewoon uitgevouwen?
Het type manchet kun je dan in een oogopslag zien. Enkel of dubbel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:47 schreef BrunoD het volgende:
[..]
Dat is geen borstzak hoor, is gewoon om aan te tonen dat het een hemd met lange mouwen is. Ik maakte ooit dezelfde fout toen ik op het internet wat naar hemden aan het kijken was en me bekloeg over het feit dat precies alle modellen dat irritante borstzakje hadden. So no shame
Jij koopt zeker vaker overhemden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
ik vind die borstzak zo vaag, zou je daar een foto van kunnen maken als jem draagt of gewoon uitgevouwen?
Er zijn geen stomme vragen... Als je iets niet weet kun je 't beter vragen, daar zijn fora toch voor?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij koopt zeker vaker overhemden...
Laatst nog een van Bruuns Bazar... Hele goeie shit trouwens, gemaakt om boven jeans te dragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij koopt zeker vaker overhemden...
Dat shirt vind ik trouwens ontzettend lelijk. Druk, opzichtig en weinig stijlvol. Maar goed, als de drager er maar happy mee is
Eens, ik observeerde slechts. En mag een mens zo nu en dan niet eens lekker eikelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Er zijn geen stomme vragen... Als je iets niet weet kun je 't beter vragen, daar zijn fora toch voor?
Ik verwacht dat het net alle kutmodellen zijn die ze in de actie gooien. Of weet iemand toevallig dat het om alle jeans tegen lagere prijzen gaat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:14 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ah Jeans actie?
Al iemand broekjes gescoord?
Wat een knapperd ben jijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:47 schreef BrunoD het volgende:
Nieuw jasje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kheb een Nudie broek voor 65 gehaalt, die staat ook op deze pagina (2de post ofzo)quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:14 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ah Jeans actie?
Al iemand broekjes gescoord?
Ach joh.. morgen even langs.. misschien een goedkope uitgaansbroek scorenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:10 schreef truSteh het volgende:
[..]
Kheb een Nudie broek voor 65 gehaalt, die staat ook op deze pagina (2de post ofzo)
Verder niet alle broeken bekeken ofzo, maar het zijn niet zo boeiend veel modellen (dordrecht niet vind ik)
die wilde ik ook graag hebben, maar die was er natuurlijk niet meer met 32/32 (kwam de 2de dag al)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:50 schreef Molluck het volgende:
Mooi jasje(en die A&F natuurlijk ook, maar dat had ik in het andere topic al gezegd)
[afbeelding]
Nudie Jeans Regular Ralf Worn Broken
Uit die Jeans actie van de M@W, het is schijnbaar een oude wassing want hij staat niet meer op de site
Ja, het is een mooie actie (ik had dus een broek van 120 voor 65 euro) maar het is echt Wie De Broek Past Trekke Hem Aan, het zijn oudere modellen maar wel gewoon topkwaliteit (geen B-keuze dus) maar je moet echt geluk hebben dat je eigen maat er bij zitquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef Whoho het volgende:
[..]
die wilde ik ook graag hebben, maar die was er natuurlijk niet meer met 32/32 (kwam de 2de dag al)
vandaag daar ook een broek gescoord.. niets bijzonders.. een Levi 501 voor 55 euroquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben ook geslaagd bij de M@W voor ¤45,=. Een geslaagde aankoop. Normaliter zit niets uit de broekenuitverkoop me goed, maar dit was een ware uitzondering. Het is een G-sus lichte wassing met een low waist. Ben er erg blij mee. Snel een dikke ¤ 60,= uitgespaard.
edit: Deze is het trouwens
[afbeelding]
Heb ik ook, fijn broekjequote:
Kunnen we elkaar de hand schudden want die heb ik ook gekocht vandaagquote:
ik heb die broek al een paar weken, maar okéquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden want die heb ik ook gekocht vandaag![]()
wil ik ook al een poosje, wat kost die nu ?quote:
140/150 dacht ik, ik heb m ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
wil ik ook al een poosje, wat kost die nu ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |