quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
zo! ik moet toch maar effe bij esprit gaan kijken want die nieuwe lijn van ze is toch wel erg mooihebbe ze dat ook gewoon allemaal in de winkel?
Hoe staat het met de qualiteit van die kleding eigenlijk?
Ze zullen niet alles van de Esprit site in elke winkel hebben. De kwaliteit is wel goed van Esprit kledingquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:07 schreef Molluck het volgende:
Ik was net bij de Jack&Jones en ze waren bezig met nieuwe kleding al uit te pakken, zodat ze dat morgen niet hoefden te doen. Maar ik was niet de enige die dat zag, dus hij was al uitverkocht voordat hij eigenlijk officieel in de winkel lag...ik heb er dus wel nog eentje
Wollen donkerbruin/lichtbruin gestreept vest met capuchon van Selected
En pastelgeel t-shirt ook van Selected
Foto's volgen
ja, maar ik hou niet zo van online kopen, kan ik het materiaal niet voelen enzo. En daar komt ook bij dat ik geen creditcard heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ze zullen niet alles van de Esprit site in elke winkel hebben. De kwaliteit is wel goed van Esprit kledingEn online bestellen kan natuurlijk ook!
Is bij Esprit iig niet nodig, zolang je maar onder de 250 euro blijft per bestelling. Bovendien kun je het gratis terugsturen mocht het niet goed zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ja, maar ik hou niet zo van online kopen, kan ik het materiaal niet voelen enzo. En daar komt ook bij dat ik geen creditcard heb.
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op fotoquote:
www.esprit.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef The_Mich het volgende:
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op foto
Ik dacht dat zulk soort dessins niet kunnen?quote:
Dit is camp/cult of hoe je het wil noemen. Je moet de gelegenheid wel zorgvuldig uitzoeken uiteraard!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik dacht dat zulk soort dessins niet kunnen?
Ik ben geen expert hoorMaar dit valt dus niet onder de categorie mickey mouse/goofy dassen?
Die longsleeve is vet! Het is dat ik al een dergelijke trui heb, anders zou ik hem ook zo gaan halenquote:
men@work heeft ze ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Sentry het volgende:
Waar ken je die Nike trainingspakken/ jacken kopen? Je ziet ze altijd bij jongens boven een spijkerbroek, met het welbekende petje erboven hehe. Trainingsjack met capuchon. In het rood met wit zie je ze vaak...... HELP
Thanks, gewoon in de Esprit winkel gehaald, maar je kunt hem zoals hierboven vermeldt ook online bestellen geloof ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op foto
Kon hem idd niet laten liggen, kwam nog eens bij dat hij afgeprijst was tot 25,-quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die longsleeve is vet! Het is dat ik al een dergelijke trui heb, anders zou ik hem ook zo gaan halen![]()
Dat vest ziet er leuk uit, eens kijken of ik die ook kan scorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
geen al te beste foto, maarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |