abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:07:09 #26
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31267946
Ik was net bij de Jack&Jones en ze waren bezig met nieuwe kleding al uit te pakken, zodat ze dat morgen niet hoefden te doen. Maar ik was niet de enige die dat zag, dus hij was al uitverkocht voordat hij eigenlijk officieel in de winkel lag...ik heb er dus wel nog eentje

Wollen donkerbruin/lichtbruin gestreept vest met capuchon van Selected
En pastelgeel t-shirt ook van Selected

Foto's volgen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31269713
heb echt vet veel nieuwe kleren gekocht laatst, ik zal binnekort wel ff foto's maken
pi_31270748
Ik heb tijdje terug een Borrelli smoking besteld. Zodra hij binnen is zal ik ook wel foto's maken
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_31270994
uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

zo! ik moet toch maar effe bij esprit gaan kijken want die nieuwe lijn van ze is toch wel erg mooi hebbe ze dat ook gewoon allemaal in de winkel?

Hoe staat het met de qualiteit van die kleding eigenlijk?
pi_31271333
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:56 schreef Lu_uK het volgende:
uit het vorige topic:
[..]
Ze zullen niet alles van de Esprit site in elke winkel hebben. De kwaliteit is wel goed van Esprit kleding En online bestellen kan natuurlijk ook!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:14:33 #31
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31278376
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:07 schreef Molluck het volgende:
Ik was net bij de Jack&Jones en ze waren bezig met nieuwe kleding al uit te pakken, zodat ze dat morgen niet hoefden te doen. Maar ik was niet de enige die dat zag, dus hij was al uitverkocht voordat hij eigenlijk officieel in de winkel lag...ik heb er dus wel nog eentje

Wollen donkerbruin/lichtbruin gestreept vest met capuchon van Selected
En pastelgeel t-shirt ook van Selected

Foto's volgen

geen al te beste foto, maarja
pi_31370409
Spijkerbroek van Tommy Hilfiger, maar kan geen foto vinden... Vrijdag in rotterdam wezen shoppen, maar vond het beetje tegenvallen allemaal

tevens tvp
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31385676

pi_31386340
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ze zullen niet alles van de Esprit site in elke winkel hebben. De kwaliteit is wel goed van Esprit kleding En online bestellen kan natuurlijk ook!
ja, maar ik hou niet zo van online kopen, kan ik het materiaal niet voelen enzo. En daar komt ook bij dat ik geen creditcard heb.
pi_31386798
Zaterdag een vest van G-star gekocht. Zal kijken of ik er ff een foto van kan maken
pi_31387465
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:26 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

ja, maar ik hou niet zo van online kopen, kan ik het materiaal niet voelen enzo. En daar komt ook bij dat ik geen creditcard heb.
Is bij Esprit iig niet nodig, zolang je maar onder de 250 euro blijft per bestelling. Bovendien kun je het gratis terugsturen mocht het niet goed zijn
Maar verder snap ik je argument; ik koop ook liever in de winkel. Het is alleen wel makkelijk als ze iets niet hebbenofzo.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_31388135
Een gele tommy Hilfiger denim longsleeve bij de Bijenkorf.
En een paar goedkope sneakers bij de WE, ik heb nog nooit voor 50e schoenen gekocht, maar deze vond ik wel erg vet
Maar dat heft de prijs van een Boss Orange jeans op die ik 2 weken geleden kocht
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_31388188
Esprit is wel populair onder de Fok!-ers geloof ik Zie het vaak voorbij komen
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:14:14 #39
100623 The_Mich
Vakmanschap door meesterschap!
pi_31390234
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op foto
When I was praying to myself, I suddenly realised: I am God!
pi_31390454
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_31390529
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef The_Mich het volgende:
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op foto
www.esprit.nl
amokaapjeeh O+
pi_31390704
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:25 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat zulk soort dessins niet kunnen?

Ik ben geen expert hoor Maar dit valt dus niet onder de categorie mickey mouse/goofy dassen?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_31390799

pi_31390821
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:37 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Ik dacht dat zulk soort dessins niet kunnen?

Ik ben geen expert hoor Maar dit valt dus niet onder de categorie mickey mouse/goofy dassen?
Dit is camp/cult of hoe je het wil noemen. Je moet de gelegenheid wel zorgvuldig uitzoeken uiteraard!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:48:06 #45
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31390920
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Die longsleeve is vet! Het is dat ik al een dergelijke trui heb, anders zou ik hem ook zo gaan halen
pi_31391682
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Sentry het volgende:
Waar ken je die Nike trainingspakken/ jacken kopen? Je ziet ze altijd bij jongens boven een spijkerbroek, met het welbekende petje erboven hehe. Trainingsjack met capuchon. In het rood met wit zie je ze vaak...... HELP
men@work heeft ze ook
pi_31391702
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef The_Mich het volgende:

[..]

Thanks, gewoon in de Esprit winkel gehaald, maar je kunt hem zoals hierboven vermeldt ook online bestellen geloof ik .
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef Molluck het volgende:

[..]

Die longsleeve is vet! Het is dat ik al een dergelijke trui heb, anders zou ik hem ook zo gaan halen
Kon hem idd niet laten liggen, kwam nog eens bij dat hij afgeprijst was tot 25,-
pi_31391752
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:14 schreef Molluck het volgende:

[..]

[afbeelding]

geen al te beste foto, maarja
Dat vest ziet er leuk uit, eens kijken of ik die ook kan scoren
pi_31431813

En nog 2 basic shirtjes, roze en zwart. Dus ik kan weer even vooruit. De broek ziet er in het echt overigens leuker uit, als hij er echt zo uitzag had ik hem niet gekocht.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')