Waar heb je ze gehaald en wat kosten ze? Erg gave schoenenquote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
Nike P-rod.
Ja hij is heerlijk warm, en dikker dan de foto doet vermoeden.quote:Op zondag 18 december 2005 21:05 schreef schatje het volgende:
Mooie jas hoor Rekkie. Welk merk is het eigenlijk? En zit ie wel een beetje warm? Hij lijkt namelijk zo op het oog een dunne voering te hebben.
Heb ik ook een jas van, al jaren plezier vanquote:Op zondag 18 december 2005 21:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja hij is heerlijk warm, en dikker dan de foto doet vermoeden.
Merk is Scotch & Soda
Dankjequote:Op zondag 18 december 2005 21:10 schreef koston het volgende:
[..]
Waar heb je ze gehaald en wat kosten ze? Erg gave schoenen
Heb ik ook......quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zojuist besteld
want? Vond 'm wel lekker zitten toen ik 'm in de winkel uitprobeerde eigenlijk... Niet te strak, niet te wijdquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb ik ook......
niet mijn favoriete broek![]()
Bij mij zijn de zakken niet goed genaaid en staan constant bol..... en dan ziet er niet mooi uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef zwahiel het volgende:
[..]
want? Vond 'm wel lekker zitten toen ik 'm in de winkel uitprobeerde eigenlijk... Niet te strak, niet te wijd
eens, na een paar keer wassen is hij al vaalquote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bij mij zijn de zakken niet goed genaaid en staan constant bol..... en dan ziet er niet mooi uit.
Ik moet ze constant recht trekken.
En de stof is me te slap.
Ik heb betere broeken van G-star.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef taart het volgende:
[..]
eens, na een paar keer wassen is hij al vaal
Leuk truitjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef snopprinses het volgende:
nieuw shirtje
[afbeelding]
en nieuwe schoenen
[afbeelding]
Hoe was je 'm dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb betere broeken van G-star.
En inderdaad deze lijkt na een paar keer wassen al jaren oud.
Qua zitvorm en qua materiaal!
WTF, wat is dat voor k*t vraag zeg!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Billy_Mack het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke stijl damesVraag: Wat is hier nu het mannelijk equivalent van? Ik wil me ook een beetje nochalant/preppy/hip mixed kleden, maar kan dit zelf helaas niet zo goed, wat is dus de mannelijke tegenhanger van bovenstaande pics?
Ja kweenie zag dit topic nu pasquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef blieblie het volgende:
Wat is daar preppy/hip aan?
Ziet er leuk uit hoor, daarnietvan, maar preppy of hip? Neej.
En ff over die G-Star broeken, ligt dat aan mij of zijn die dit seizoen van miserabele kwaliteit?
Ze zijn super dun en een broek die ik gekocht heb zit na 2 keer dragen een gaatje in de zak (Okee, ik douw die dingen vol met zooi, maar andere broeken gaan nooit kapot op die plek bij mij). Net als die G-Sus broeken van een jaar of 5 geleden. Al gingen die dan weer net aan de binnenkant van je zak kapot. Voel je opeens je portomonnee op je schoenen liggen of hoor je je sleutels over de straatstenen kletteren omdat ze door je broekspijp naar beneden vallen. Waardeloos is dat, dure broeken van kutkwaliteit.
Die trui van je SKV, hoevaak heb je die nu gepost op Fok.
Zo kleed ik mezelf eigenlijk nooit echt, maar ik denk dat je gewoon naar andere mannen moet kijken. Wat dragen zij wat jij er leuk uit vindt zien? Doe dat gewoon na. Eigenlijk is het zo simpel.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Billy_Mack het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke stijl damesVraag: Wat is hier nu het mannelijk equivalent van? Ik wil me ook een beetje nochalant/preppy/hip mixed kleden, maar kan dit zelf helaas niet zo goed, wat is dus de mannelijke tegenhanger van bovenstaande pics?
Als ik hem al was is op het de laagst mogelijk temperatuur van mijn wasmachine.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Hoe was je 'm dan?
Ik was de meeste broeken van me op zo laag mogelijke temperaturen, op 20 graden wassen bij mij is niet gek, vooral als ik Nudie broeken was (en dat doe ik al zo min mogelijk, liever schoon stomen in de douche). Mijn andere G-stars was ik ook altijd zo laag mogelijk, vooral om ze niet erger te maken als de washing al is om eerlijk te zijn of om de kleur + stof te beschermen en nooit in de droger (NOOIT!)
Mag ik vragen wat die kost en waar je em gekocht hebt?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe trui (Die for it) en broek (minder zichtbaar) van Replay.
pfff voel de liefde manquote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
WTF, wat is dat voor k*t vraag zeg!
Die trui is 39,95 bij de Men at Work, maar je moet hem niet kopen om in iets origineels rond te lopenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef PrewT het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat die kost en waar je em gekocht hebt?
Ik had ongeveer zo'n trui in mijn handen, maar die hadden ze alleen nog in xl![]()
Vette jas waar gehaald en hoe duur?quote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
Gisteren gehaald!
Ook nog een jeans van G-star, alleen het model is zo nieuw dat ik geen juist plaatje kan vinden op het net! (foto maken doe ik dan later wel ff)
En ook nog een Trui (foto volgt)
Friends en 129,95quote:Op donderdag 22 december 2005 09:22 schreef Setambre het volgende:
[..]
Vette jas waar gehaald en hoe duur?
45 euro bij de Men at Workquote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef PrewT het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat die kost en waar je em gekocht hebt?
Ik had ongeveer zo'n trui in mijn handen, maar die hadden ze alleen nog in xl![]()
ach bij mij op school loopt toch iedereen in karl kani/fubuquote:Op donderdag 22 december 2005 08:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die trui is 39,95 bij de Men at Work, maar je moet hem niet kopen om in iets origineels rond te lopenIk had hem als eerste, maar nu loopt de halve school ermee rond
![]()
Mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is die broek
Ja, bij de Bijenkorf.quote:
No offence maar daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:22 schreef rena het volgende:
[afbeelding]In het echt is hij niet zo dof als op deze foto
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:22 schreef rena het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:08 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
No offence maar daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden.
Ik hoop wel dat je er blij mee bent..
Nou nee, dat is niet de bedoeling. Althans niet op het forum. Ik wil je dus vriendelijk doch dringend verzoeken om dat toontje achterwege te laten. Je mening geven is prima, maar afzeiken is hier niet gewenst.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:17 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hier ga je de mist in, blieblie, als je denkt dat ik alleen maar mensen afzeik via een forum. In het dagelijks leven doe ik dat net zo goed en goed. Het bevalt prima, probeer het eens.
Ik zou het zelf nooit dragen, maar vind het wel iets hebben, als het bij je past...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:22 schreef rena het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |