Jij hoeft er dan ook niet in te lopen.quote:
Het mist gewoon enige charme/.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij hoeft er dan ook niet in te lopen.
Same to held des cult.
Ik vind 'm mooi. Minder op de foto, dat wel, maar zelfs op de foto is 'ie wel leuk. Maar de kleur komt niet goed over, de glinsters niet, niks. Maar goed, blijft mooi.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Het mist gewoon enige charme/.
Nofi.
Zolang jij het mooi vind toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:35 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi. Minder op de foto, dat wel, maar zelfs op de foto is 'ie wel leuk. Maar de kleur komt niet goed over, de glinsters niet, niks. Maar goed, blijft mooi..
eufemismequote:Op donderdag 15 december 2005 04:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Het mist gewoon enige charme/.
Nofi.
Ik vind 'm mooi, no problemo.quote:
Je hebt het zelf uitgekozen nota bene.quote:
Ok, dat is gewoon de Hollandia aan 't woord.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt het zelf uitgekozen nota bene.
Ik vind het nietsopzienbarende lingerie waarin je waarschijnlijk zielen zal vernietigen per minuut aangezien slechts een paar cm² bedekt blijft.
Neen, en dat weet jij ook maar al te goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ok, dat is gewoon de Hollandia aan 't woord.
Neen, anders zou ik het niet zeggen, wanneer ik er niet achter stond.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, en dat weet jij ook maar al te goed.
Waar is je mensenkennis beste marjolijn?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, anders zou ik het niet zeggen, wanneer ik er niet achter stond.
Die is sterk, heel sterk. En daar ben jij je heel goed van bewust.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar is je mensenkennis beste marjolijn?
Jazeker, al zit je er bij mij té vaak naast.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die is sterk, heel sterk. En daar ben jij je heel goed van bewust.
Haaaam dankje!quote:
op die broek na, precies mijn smaak, die trui zal ook wel lekker zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:35 schreef Sentry het volgende:
[afbeelding]
G-Star broek, 120 euro
[afbeelding]
G-Star trui 70 euro
[afbeelding]
Nudie longsleeve rond de 30 euro geloof ik.
[afbeelding]
Slechte foto, maar ken er geen goede van vinden op internet. Lacoste Polo, donkerbruin/rood 70 euro.. was meer een onverwachte aankoop eigenlijk.
Nu kan ik weer lekker weekend gaan vieren haha
In duitsland is het veel beter verkrijgbaar dus even over de grens dan maar!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef Molluck het volgende:
EDC heeft mooie dingen, helaas zit er in Eindhoven maar 1 Esprit winkel die herenkleding verkoopt, maar die hebben geen EDC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |