Daarmee ga je back to the 70s..quote:Op woensdag 28 december 2005 01:30 schreef Brunette het volgende:
Deze weekendtas, maar eigenlijk is ie best multifunctioneel:
[afbeelding]
Oilily![]()
Owjaa... de kleur op deze afbeelding is zo dof en lelijk, in het echt is ie veel feller![]()
Die tassen zijn leuk.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:30 schreef Brunette het volgende:
Deze weekendtas, maar eigenlijk is ie best multifunctioneel:
[afbeelding]
Oilily![]()
Owjaa... de kleur op deze afbeelding is zo dof en lelijk, in het echt is ie veel feller![]()
Lekker boeiendquote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef Avani het volgende:
[..]
Die tassen zijn leuk.Jammer dat veel hem al hebben.
Oe leuke spulletjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uitverkoop is leuk
Jepquote:Op woensdag 28 december 2005 01:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
Lekker boeiend,
die tassen blijven gewoon errug leuk, ook al loopt de halve planeet ermee rond![]()
Oilily is wat mij betreft echt![]()
Mijn ogen, wat doe? Laarzen zonder hakken zijn zo 'not done'quote:Op woensdag 28 december 2005 02:28 schreef Suuz_ het volgende:
ben sinds kort trotse bezitster van deze super gave laarzen!!!
[afbeelding]
Hehehe...ik vind ze nog wel leuk staan bij de dames.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe? Laarzen zonder hakken zijn zo 'not done'![]()
Verplichte leeskost:
What not to wear - chicks
What SHOULD they wear - chicks
Ach schei toch uit...zolang je lang genoeg bent en de benen daarvoor hebt, vind ik dat erg stijlvol.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe? Laarzen zonder hakken zijn zo 'not done'![]()
Verplichte leeskost:
What not to wear - chicks
What SHOULD they wear - chicks
Daarom ben je ook vrijgezel. 95% van de mannen is het met mij eens. (bron: What not to wear - chicks )quote:Op woensdag 28 december 2005 02:54 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ach schei toch uit...zolang je lang genoeg bent en de benen daarvoor hebt, vind ik dat erg stijlvol.
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daarom ben je ook vrijgezel.
Bron? Oké een bron heb je wel toegevoegd, maar jah....of Fok! nou écht voor heel mannelijk Nederland teltquote:95% van de mannen is het met mij eens.
als je het zelf maar mooi vindtquote:Op woensdag 28 december 2005 03:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Dream on...
[..]
Bron? Oké een bron heb je wel toegevoegd, maar jah....of Fok! nou écht voor heel mannelijk Nederland telt![]()
Die truiquote:
Ja, die heb ik in zwart grijs.quote:
Oh ja dan ga je meteen je hele garderobe veranderen, want je moet natuurlijk dragen wat mannen mooi vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Daarom ben je ook vrijgezel. 95% van de mannen is het met mij eens. (bron: What not to wear - chicks )
Het is een mannenwereld, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja dan ga je meteen je hele garderobe veranderen, want je moet natuurlijk dragen wat mannen mooi vinden![]()
Gewoon dragen wat je zelf mooi vindt![]()
Ah de hut kofferquote:
Iedereen heeft hem volgens mij...het scheelt nog dat ze er in verschillende kleuren zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Epica het volgende:
Die for it zo te zien...ik heb hem in groen met grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |