Radar loosequote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef Rekkie het volgende:
Spammen met mijn nieuwe kleding:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Rekkie blij is
Brrrrr, lelijke laarzen man!quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef Doagere het volgende:
voor kerst..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarover nog een blazer, met een aantal nieuwe sieraadjes.
die broek zag ik ook al hangen jaquote:Op zondag 25 december 2005 01:50 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Radar loose![]()
sinds ik 'm heb (nieuwe versie) is 't mijn aller lekkerste broek! 8)
Trouwens die Studs loose die ik eerder gepost had heb ik gisteren binnen gekregen, hij zit heerlijk hoor!
Alleen uiteraard wéér te lange pijpen die je niet zo makkelijk in kunt korten omdat er van die damaged kenmerken onderaan zitten.. moet maar 's kijken of ik eventueel na kan makenmet dan wat kortere pijpen
Waar heb je die gehaald? (welk merk/prijs)quote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef Rekkie het volgende:
Spammen met mijn nieuwe kleding:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Rekkie blij is
jawel...quote:Op zondag 25 december 2005 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]ik heb zo'n idee dat het hier geen man betreft
hij zit werkelijk heerlijk! Ik had al de effen versie, maar nu ook de damaged versiequote:Op zondag 25 december 2005 13:26 schreef taart het volgende:
[..]
die broek zag ik ook al hangen jaecht mooi
Bij broeken zweer ik gewoon op Replay.quote:Op zondag 25 december 2005 15:11 schreef XiChico het volgende:
Ik vind die onderkant van Radar (en andere G-Star broeken) juist zo lelijk .. bij mij zitten er ook van die strepen aan de onderkant .. ziet er niet mooi uit.
Je bent toch een vrouw?quote:Op zondag 25 december 2005 15:01 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
jawel...
Maar dat maakt niet uit, ieder zn smaak
het is wel kerstig in ieder geval!
J.C. Rag - hij was geloof ik 49,95 euro bij de Men At Workquote:Op zondag 25 december 2005 14:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? (welk merk/prijs)
vind ik juist mooi, alleen zijn die maten zo rottig, 34/34 is bijna nergens te krijgenquote:Op zondag 25 december 2005 15:11 schreef XiChico het volgende:
Ik vind die onderkant van Radar (en andere G-Star broeken) juist zo lelijk .. bij mij zitten er ook van die strepen aan de onderkant .. ziet er niet mooi uit.
Ubervette schoenen!quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
Nike P-rod.
Meer voor Skaters/ snowboarders.quote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ubervette schoenen!
Die Burnside, is dat een beetje een sportwinkel?
Leuke jasquote:
Daarmee ga je back to the 70s..quote:Op woensdag 28 december 2005 01:30 schreef Brunette het volgende:
Deze weekendtas, maar eigenlijk is ie best multifunctioneel:
[afbeelding]
Oilily![]()
Owjaa... de kleur op deze afbeelding is zo dof en lelijk, in het echt is ie veel feller![]()
Die tassen zijn leuk.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:30 schreef Brunette het volgende:
Deze weekendtas, maar eigenlijk is ie best multifunctioneel:
[afbeelding]
Oilily![]()
Owjaa... de kleur op deze afbeelding is zo dof en lelijk, in het echt is ie veel feller![]()
Lekker boeiendquote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef Avani het volgende:
[..]
Die tassen zijn leuk.Jammer dat veel hem al hebben.
Oe leuke spulletjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uitverkoop is leuk
Jepquote:Op woensdag 28 december 2005 01:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
Lekker boeiend,
die tassen blijven gewoon errug leuk, ook al loopt de halve planeet ermee rond![]()
Oilily is wat mij betreft echt![]()
Mijn ogen, wat doe? Laarzen zonder hakken zijn zo 'not done'quote:Op woensdag 28 december 2005 02:28 schreef Suuz_ het volgende:
ben sinds kort trotse bezitster van deze super gave laarzen!!!
[afbeelding]
Hehehe...ik vind ze nog wel leuk staan bij de dames.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe? Laarzen zonder hakken zijn zo 'not done'![]()
Verplichte leeskost:
What not to wear - chicks
What SHOULD they wear - chicks
Ach schei toch uit...zolang je lang genoeg bent en de benen daarvoor hebt, vind ik dat erg stijlvol.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe? Laarzen zonder hakken zijn zo 'not done'![]()
Verplichte leeskost:
What not to wear - chicks
What SHOULD they wear - chicks
Daarom ben je ook vrijgezel. 95% van de mannen is het met mij eens. (bron: What not to wear - chicks )quote:Op woensdag 28 december 2005 02:54 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ach schei toch uit...zolang je lang genoeg bent en de benen daarvoor hebt, vind ik dat erg stijlvol.
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daarom ben je ook vrijgezel.
Bron? Oké een bron heb je wel toegevoegd, maar jah....of Fok! nou écht voor heel mannelijk Nederland teltquote:95% van de mannen is het met mij eens.
als je het zelf maar mooi vindtquote:Op woensdag 28 december 2005 03:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Dream on...
[..]
Bron? Oké een bron heb je wel toegevoegd, maar jah....of Fok! nou écht voor heel mannelijk Nederland telt![]()
Die truiquote:
Ja, die heb ik in zwart grijs.quote:
Oh ja dan ga je meteen je hele garderobe veranderen, want je moet natuurlijk dragen wat mannen mooi vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Daarom ben je ook vrijgezel. 95% van de mannen is het met mij eens. (bron: What not to wear - chicks )
Het is een mannenwereld, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja dan ga je meteen je hele garderobe veranderen, want je moet natuurlijk dragen wat mannen mooi vinden![]()
Gewoon dragen wat je zelf mooi vindt![]()
Ah de hut kofferquote:
Iedereen heeft hem volgens mij...het scheelt nog dat ze er in verschillende kleuren zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Epica het volgende:
Die for it zo te zien...ik heb hem in groen met grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |