Ik wilde voor de grap een foto uit je fotoboek hier posten maar dat mag niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef schatje het volgende:
In navolging van What not to wear - guys.
Vertel het eens heren (en dames). Wat kan een vrouw echt niet dragen?
TS begint:
[afbeelding]
Idd, ik vind het er niet uitzien!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:53 schreef Molluck het volgende:
Trends waar ik niet zo'n fan van ben zijn die dooie hamsterlaarzen en die indianenlaarzen
OMGWTFAAAAARGHquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef Captain_Chaos het volgende:
Neeeeeeeeeeee ! ! !
[afbeelding]
helaas wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:12 schreef Flurry het volgende:
[..]
OMGWTFAAAAARGH![]()
mensen _dragen_ dit echt?
Kom eens buiten en je ziet dat ieder mokkel van 16-20 dit draagt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:12 schreef Flurry het volgende:
[..]
OMGWTFAAAAARGH![]()
mensen _dragen_ dit echt?
ik vrees dat mijn doelgroep inmiddels een jaar of 10 ouder isquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:14 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Kom eens buiten en je ziet dat ieder mokkel van 16-20 dit draagt.![]()
Mukluk Boots:quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:09 schreef MyImmortal het volgende:
van die furry boots met bolletjes uhm teveel te koop lopen met merkkleding verder kom ik er even niet op
heb ik geen problemen mee... daar zie je niks van onder het dekbed en gaat zo weer uitquote:
ja maar dan ziet niemand dat je een string draagt en daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:32 schreef schatje het volgende:
Oh ja, string die boven de jeans uitsteekt is niet chique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |