Ik wilde voor de grap een foto uit je fotoboek hier posten maar dat mag niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef schatje het volgende:
In navolging van What not to wear - guys.
Vertel het eens heren (en dames). Wat kan een vrouw echt niet dragen?
TS begint:
[afbeelding]
Idd, ik vind het er niet uitzien!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:53 schreef Molluck het volgende:
Trends waar ik niet zo'n fan van ben zijn die dooie hamsterlaarzen en die indianenlaarzen
OMGWTFAAAAARGHquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef Captain_Chaos het volgende:
Neeeeeeeeeeee ! ! !
[afbeelding]
helaas wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:12 schreef Flurry het volgende:
[..]
OMGWTFAAAAARGH![]()
mensen _dragen_ dit echt?
Kom eens buiten en je ziet dat ieder mokkel van 16-20 dit draagt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:12 schreef Flurry het volgende:
[..]
OMGWTFAAAAARGH![]()
mensen _dragen_ dit echt?
ik vrees dat mijn doelgroep inmiddels een jaar of 10 ouder isquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:14 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Kom eens buiten en je ziet dat ieder mokkel van 16-20 dit draagt.![]()
Mukluk Boots:quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:09 schreef MyImmortal het volgende:
van die furry boots met bolletjes uhm teveel te koop lopen met merkkleding verder kom ik er even niet op
heb ik geen problemen mee... daar zie je niks van onder het dekbed en gaat zo weer uitquote:
ja maar dan ziet niemand dat je een string draagt en daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:32 schreef schatje het volgende:
Oh ja, string die boven de jeans uitsteekt is niet chique.
seconded... dat kan ècht niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef P8 het volgende:
broeken bij de laarzen in, serieus dat kan echt niet.
Ooooh die dingen zijn om van te walgenquote:
Had ze niet beter een echte prothese kunnen nemen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:13 schreef blieblie het volgende:
Wat overigens echt NIET kan zijn Wolky's.
Mijn zus draagt die afgrijselijke dingen sinds kort. Voor de mensen die het merk "Wolky" niet kennen, kijk en huiver:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn dan voorbeelden die het meest meevallen.
(Meer erge schoenen van het merk zijn hier te vinden:
Winter: http://www.wolkyshop.com/html/nl/N3_Dames_G.htm
Zomer: http://www.wolkyshop.com/html/nl/N3_Dames_O.htm
Mijn moeder (48) heeft die roze in het roodquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:13 schreef blieblie het volgende:
Wat overigens echt NIET kan zijn Wolky's.
Mijn zus draagt die afgrijselijke dingen sinds kort. Voor de mensen die het merk "Wolky" niet kennen, kijk en huiver:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn dan voorbeelden die het meest meevallen.
(Meer erge schoenen van het merk zijn hier te vinden:
Winter: http://www.wolkyshop.com/html/nl/N3_Dames_G.htm
Zomer: http://www.wolkyshop.com/html/nl/N3_Dames_O.htm
Dan helemaal met van die laarsen die precies overlopen in die broekquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aaargh! Dit vind ik té lelijk!
aaaaaah!!! take it away!!!!quote:
gaaaaatverdamme... dat is echt helemaal nix neequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:34 schreef Toeps het volgende:
MC Hammer broeken:
[afbeelding]
Tu du du du...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef CrazyTaxi het volgende:
Een soort van vrouwelijk geslacht die er zo uitziet en met zulke kleding, dat is not done... of te wel Not to wear!
[[url= http://www.20eeuwennederland.nl/images/foto470/10NEDFC4.jpg ]afbeelding[/url]]
niet van deze planeet iigquote:
Volgens de bronnen welquote:
Kijk dan eens naar de handen.. en naar het gezicht... Ik kan mezelf ook wel Mathilde gaan noemen, nergens bij horen, en Aziaten inspireren, mn penis word er geen vagina van.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:51 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Volgens de bronnen wel
Citaat "Op de foto Mathilde Willink, die het liefst bij geen enkele groep wilde horen. Zij was de belangrijkste klant en tevens inspiratiebron van de Chinees-Nederlandse Fong Leng Tsang."
Check dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mathilde_de_Doelderquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar de handen.. en naar het gezicht... Ik kan mezelf ook wel Mathilde gaan noemen, nergens bij horen, en Aziaten inspireren, mn penis word er geen vagina van.
Mijn zus dus ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mijn moeder (48) heeft die roze in het rood![]()
Maar als ik smorgens vroeg naar stage loop vanaf het station loopt er voor me elke ochtend een gruwelijk mooie dame met zo een broek. En ik moet zeggen, na een maand of 3 begin ik er aan te wennenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:34 schreef Toeps het volgende:
MC Hammer broeken:
[afbeelding]
Tu du du du...
Das net zo erg als gouden pauperketting met je naam om je nek en een tattoo van feijenoord op je onderrug.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Goedkope Bijou Brigitte sieraden. En er komen steeds meer van dat soort (kleine) winkels, waarin het altijd bom en bomvol met vrouwen is. Die prut staat zo goedkóóp, dat kan alleen op een pimp en hookers-feest.![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:06 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Das net zo erg als gouden pauperketting met je naam om je nek en een tattoo van feijenoord op je onderrug.![]()
![]()
Behalve als er een man in de buurt is!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mouwloze hemden, zodat je gauw hun oksels kan bewonderen. Dat draag je maar als non-sexy slaapkledij desnoods.
[afbeelding]
Inderdaad! En die dan ook meteen hun haar afknippen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef Aventura het volgende:
Van die moeders die sinds de bevalling opeens denken dat ze er dan ook maar meteen als een kleuter moeten uitzien en dus felgekleurde sweaters en broeken dragen, praktische stappers met dikke rubberzolen en houtje-touwtjejassen. En hun dochters dragen dan precies hetzelfde.
Over het algemeen kleden vrouwen zich in dit land niet meer als vrouw zodra ze de 16 gepasseerd zijn. Wat is er mis met een mooie rok met een paar mooie laarzen of pumps?
Bij vrouwen onder de 40 'not done' inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:29 schreef blieblie het volgende:
Aaargh!! Vrouwen die hun haar afknippen.
Dat komt echt te veel voor.
Zodra ze trouwen of kinderen krijgen dan hé.
Ga weg man.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:23 schreef OnlineGokker het volgende:
puntschoenen
[afbeelding]
Heel veel meiden zie je met dit soort schoenen lopen, maar ik ben nog geen jongen tegengekomen die ze niet lelijk vindt
Was de enige die ik kon vinden op googlequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:25 schreef Avani het volgende:
[..]
Ga weg man.
Je weet ook wel de lelijkste uit te zoeken hè Je moet ze niet bij een cheap ass zaak halen.
zoiets?quote:Op zaterdag 24 december 2005 07:57 schreef Stranger het volgende:
Dat nog niemand de hoerenhoepel heeft genoemd. Van die armbanden die per ongeluk ooit door iemand in haar oor is beland en nu denkt half kauwgomkauwend, sportschoendragend, kampbewonend Nederland dat het er 'lekkah' uitziet.
Kan even geen goed voorbeeldplaatje vinden maar zoiets:
[afbeelding]
Hoe kom je op die naamquote:Op zaterdag 24 december 2005 07:57 schreef Stranger het volgende:
Dat nog niemand de hoerenhoepel heeft genoemd.
Och zonder die hoedjes was het nog wel cutequote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets?
[afbeelding]
JA!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef Avani het volgende:
Ik zelf vind truitjes van de markt met goedkope teksten erop echt verschrikkelijk.
Zonder hoedjes en mooiere pumps, vind ik de stijl opzich wél geslaagd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, van die broeken krijg ik ook kotsneigingenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:46 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Maar mijn absolute nr.1 is toch spijkerbroeken zonder kontzakken,zoals die Duitse meiden vaak dragen.Brrrrrr.....![]()
Opzich is dit wel leukquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Dat is gewoon een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:08 schreef the_Napster het volgende:
Wat absoluut niet kan is skatekleding![]()
Nee, die vormloze troep is gewoon niet voor meisjes bedoeld, waarom denk je anders dat God hun borsten heeft gegeven!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:28 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van smaak
er bestaat leuke goth-kleding, maar zulke dingen, met gaten enzo, zijn afschrikwekkend lelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Fantasy/ gothic/ punk kleding.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oké ieder zijn 'ding', maar mag ik even..![]()
Okee, mee eens, ik bedoelde ook dat als een meisje skatekleding draagt mag het alleen van onder (broek en schoenen) en boven moet het strak zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:30 schreef Molluck het volgende:
Nee, die vormloze troep is gewoon niet voor meisjes bedoeld, waarom denk je anders dat God hun borsten heeft gegeven!
Ik zie niet zo snel wat er mis is met de bovenste? Dat ziet er nog best modieus en leuk uit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:33 schreef jpzegthallo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik vind ze gewoon echt nog afstotelijker dan puntlaarzen. Puntlaarzen zijn gewoon niet echt mooi, maar dit is gewoon niet meer op een normale schaal uit te drukken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:03 schreef Aventura het volgende:
Mary Janes inderdaad. Das schoeisel bedoeld voor kleuters, niet voor volwassen vrouwen.
Skatebroek en skateschoenenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Okee, mee eens, ik bedoelde ook dat als een meisje skatekleding draagt mag het alleen van onder (broek en schoenen) en boven moet het strak zijn
quote:
Excact, ik kan het niet genoeg benadrukken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:01 schreef Seauphie het volgende:
-knip-
-Broeken met 'n véél te overdreven bootcut
[afbeelding]
-Te lange zigeunerrokken met 'stoere, stevige en degelijke staplaarzen' zonder hakeronder:
[afbeelding]
Tja na 5 jaar huwelijk en het togen van kids, gaat het vaak snel bergafwaarts met het modebewust zijn...quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef apestaartje het volgende:
Kleurloosheid.
[afbeelding]
Allemaal hetzelfde uniformpje als ze gebaard hebben.![]()
Geleerd van Xebro.quote:
Niks mis mee, en een vrouw mag alles dragen zolang ze maar bereid is alles snel uit te trekken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:33 schreef jpzegthallo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
er hangt ook genoeg tussen wat wel leuk is hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Goedkope Bijou Brigitte sieraden. En er komen steeds meer van dat soort (kleine) winkels, waarin het altijd bom en bomvol met vrouwen is. Die prut staat zo goedkóóp, dat kan alleen op een pimp en hookers-feest.![]()
Zit ik nou verkeerd of is een bootcut niet een model dat laag op je heupen valt (heupmodel)?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:01 schreef Seauphie het volgende:
[afbeelding]
-
volgens mij is bootcut met van die wijduitlopende pijpenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
Zit ik nou verkeerd of is een bootcut niet een model dat laag op je heupen valt (heupmodel)?
quote:Op zondag 25 december 2005 00:16 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij is bootcut met van die wijduitlopende pijpen
Dus ik moet mijn mary janes maar uit het raam gooien?quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zelfs jouw koppetje kan ze niet compenseren
Ze blijven gewoon ontkennen dat ze gegroeid zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef Étoile het volgende:
De allerergste fout vind ik toch echt niet passende BH's. Dan heeft zo'n vrouwmens gewoon 4 tieten zichtbaar in d'r t-shirt. Laat je in godsnaam bij een fatsoenlijke zaak adviseren over je goede maat. Zo smerig.![]()
kan geen plaatje vinden![]()
Van mij mag je ze houden.. volgens mij staan ze juist lief bij jouw koppetje. Met bloemetjesjurk.quote:Op maandag 26 december 2005 00:46 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn mary janes maar uit het raam gooien?![]()
Dat hangt er geheel vanaf hoeveel waarde je aan m'n oordeel hechtquote:Op maandag 26 december 2005 00:46 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn mary janes maar uit het raam gooien?![]()
Ja weinig eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 00:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat hangt er geheel vanaf hoeveel waarde je aan m'n oordeel hecht
Dan heb je je antwoord.quote:
Die bovenste zijn nog wel oke, gewone slippers.quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Teenslippers
[afbeelding]
en sandaalblokken
[afbeelding]
Idd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:06 schreef Flurry het volgende:
strakke broeken en truitjes met blote buikjes als je daar niet het figuur voor hebt....
begrijp me niet verkeerd, een beetje vet kan erg lekker zijn, maar snoer het niet als een rollade in, dat ziet er echt niet uit.
Dan ga ik natuurlijk meteen mijn hele stijl aanpassen want stel je voor dat mannelijk fok mijn schoeisel niet leuk vind. Dat kán toch niet?!quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef MouseOver het volgende:
maar wat nu als het merendeel van mannelijk fok het met me eens blijkt te zijn?
Ik dacht even dat je karakter hadquote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Dan ga ik natuurlijk meteen mijn hele stijl aanpassen want stel je voor dat mannelijk fok mijn schoeisel niet leuk vind. Dat kán toch niet?!
Tsja sorry.quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je karakter had
Dan moeten we elkaar maar eens ontmoeten....quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:23 schreef OnlineGokker het volgende:
puntschoenen
[afbeelding]
Heel veel meiden zie je met dit soort schoenen lopen, maar ik ben nog geen jongen tegengekomen die ze niet lelijk vindt
Laatste is wel mooi hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:01 schreef Seauphie het volgende:
-Bootschoenen
[afbeelding]
-Jassen met Mickey Mouse-applicatie, vaak gezien bij mollige, veertigjarige moeders
[afbeelding]
[afbeelding]
-Te lange zigeunerrokken met 'stoere, stevige en degelijke staplaarzen' zonder hakeronder:
[afbeelding]
-Safari-achtige broeken
[afbeelding] [afbeelding]
-Schuingestreepte, iets te wijde blousjes, vaak met 7/8 mouw
[afbeelding]
-Te kleine/strakke of te grote kleding inderdaad (maar vooral te strakke!)
Zie jij er iets modieus in? Iets sexy? Iets zakelijks? Iets elegants?quote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Laatste is wel mooi hoor.
[afbeelding]
Het is niet heel verschrikkelijk dat bloesje....Het is meer een kwestie van net niet...quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zie jij er iets modieus in? Iets sexy? Iets zakelijks? Iets elegants?
Ik vind het ook een kleurloos 'ding'. Mja ieder zijn smaak he?
Mary Janes vind ik wel leuk. Ik zou alleen eerder gaan voor de meer vrouwelijke variant;quote:
Leuk!.. Iets minder punt, en je hebt sexy/ elegante schoenen.quote:Op maandag 26 december 2005 14:30 schreef Serendips het volgende:
Mary Janes vind ik wel leuk. Ik zou alleen eerder gaan voor de meer vrouwelijke variant;
[afbeelding]
Maar nu heeft MouseOver zeker een probleem met de puntige neuzen...![]()
het is lelijk, je voeten lijken er een paar maten groter door, en je maakt mij niet wijs dat het prettig looptquote:Op maandag 26 december 2005 14:30 schreef Serendips het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 14:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuk!.. Iets minder punt, en je hebt sexy/ elegante schoenen.![]()
![]()
Er staan inderdaad heel lelijke schoenen op die site; waaronder deze:quote:
Inderdaad ook heel erg...quote:
Of wat dacht je hievan? (en dan pak ik nog goedkope van Esprit zelfs)quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Serendips het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Ook leuk, maar ik vind die puntige toch net iets mooier en pittiger...![]()
Mwah. Kan er mee door...Zou ze zelf niet snel aantrekken. Ze hebben iets ouwelijks en de hak vind ik niet zo mooi.quote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Of wat dacht je hievan? (en dan pak ik nog goedkope van Esprit zelfs)
[afbeelding]
Mooie schoenen.![]()
Of..
[afbeelding]
Ook prima.
Ik had puntschoenen al de "minst slechte" keuze genoemdquote:Op maandag 26 december 2005 14:30 schreef Serendips het volgende:
Allevier een beetjequote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zie jij er iets modieus in? Iets sexy? Iets zakelijks? Iets elegants?
Ik vind het ook een kleurloos 'ding'. Mja ieder zijn smaak he?
Ja, maar kijk ook naar de zwerver die 'm draagt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Wat een afgrijselijke jas.![]()
Die moest ik ook aan van mijn moeder.... ik ben er nog traumatisch van geloof ik.quote:
Als je het die in context bekijkt, stijgt het aantal zwervers in Nederland met 6%.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, maar kijk ook naar de zwerver die 'm draagt.
En terecht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als je het die in context bekijkt, stijgt het aantal zwervers in Nederland met 6%.![]()
Dat is typisch zo'n product wat door b-merk fabrikanten gemaakt wordt om op een hype (in dit geval de Afghaanse jassen-hype van een paar jaar terug) in te springen. Alle net-niet-hippe-bijna-mensen dachten toen: "Ow shit, die hype is eigelijk te duur voor mij dus koop ik maar zo'n goedkope jas van Fabrikant B". De echte lange Afghaanse jassen (zoals die ook in de jaren 70 wel gedragen werden) zijn imo erg gaaf.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Ik niet... het heeft mijn beeld van de gemiddelde Nederlandse 'meid' zeer zeker geen goed gedaan. Vooral niet uit de pas lopen, vooral meedoen met de rest. God wat zijn we lekker zeker van onszelf!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef Mabelle het volgende:
Dat vind ik nu echt leuk spul voor de echte jonge meiden.
Afgrijselijk!quote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Of wat dacht je hievan? (en dan pak ik nog goedkope van Esprit zelfs)
[afbeelding]
Mooie schoenen.![]()
Of..
[afbeelding]
Ook prima.
Ik vind het meer leuk spul voor de gemiddelde eskimo...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef Mabelle het volgende:
Ik vind vrouwen boven de 25 .... die met de mode mee .. die grote harige dode konijnen laarzen met die bolletjes gaan dragen... Echt NIET kunnen!!!![]()
Dat vind ik nu echt leuk spul voor de echte jonge meiden.
Iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Wat is het juiste figuur volgens jou dan? Afhankelijk van het geheelplaatje vind ik een bolle (maar goedgevormde) kont in een spijkerbroek namelijk iets ontiegelijk charmants hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Broodbeleg het volgende:
Ik vind een hoop cliché dingen terugkomen in dit topic. Natuurlijk is een legging not done, maar wie draagt dat nu nog? Althans.. welke niet pauper draagt dat? Lijkt me vrij open deur en niet waard om te posten.
Wat ik bijvoorbeeld not done vind is een spijkerbroek wanneer het je niet staat (ik snap dat je niets moet dragen wat je niet staat). Een hoop meiden draagt zo'n broek wanneer het echt niet kan. Sterker nog, zonder overdrijven kunnen ongeveer 8 a 9 van de 10 meiden zo'n broek niet aan. Let er maar eens op, vrij weinig meiden hebben het juiste figuur ervoor.
Dit vereist enige toelichting. Wanneer heb je dan wel het juiste figuur voor een spijkerbroek? 8/9 van de 10 vrouwen is namelijk wel een behoorlijk groot aandeel. Spijkerbroeken zijn er immers in talloze modellen en maten...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Broodbeleg het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld not done vind is een spijkerbroek wanneer het je niet staat (ik snap dat je niets moet dragen wat je niet staat). Een hoop meiden draagt zo'n broek wanneer het echt niet kan. Sterker nog, zonder overdrijven kunnen ongeveer 8 a 9 van de 10 meiden zo'n broek niet aan. Let er maar eens op, vrij weinig meiden hebben het juiste figuur ervoor.
Hahaha, we hebben blijkbaar niet dezelfde smaak. Volgens mijquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
GAAAAAAAADVERDAMME
En dan vaak ook nog van die lelijk vieze voeten erin, IELW..
Pumpsquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks mis mee dames, ik kan geen extreme punten zien.
Zoals in je avatar, bedoel jequote:Op dinsdag 27 december 2005 14:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Onder geen beding!
- broek zonder kontzak
Zat ik 2 minuten geleden nog aan te denken.quote:
-1. Krenterig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
gewoon +1. Niet overdrijven.
-10. Onzinnig/ Perm. ban.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:16 schreef Aventura het volgende:
Nou ja, maar ze heeft wel een lekker kontje. Hoewel zo'n string die er bovenuit piept ook duidelijk bij 'what not to wear' hoort natuurlijk
*Of een laaguitgesneden heup model bij iemand die dat niet kan hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:38 schreef Seauphie het volgende:
'n Spijkerbroek vind ik nou juist iets algemeens, iets wat iedereen kan dragen.Voorwaarde is natuurlijk wel dat de spijkerbroek in de goede maat of 't goede model gedragen wordt; vetrollen in 'n te strakke, taps toelopende spijkerbroek gepropt is inderdaad niet mooi.
Ja, die zie je vaak bij vrouwen die én vrij dik zijn, én 'n hoge bilspleet hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
*Of een laaguitgesneden heup model bij iemand die dat niet kan hebben.
Hoge bilspleet? Bestaat dat?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Ja, die zie je vaak bij vrouwen die én vrij dik zijn, én 'n hoge bilspleet hebben.
Ja, dat denk ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hoge bilspleet? Bestaat dat?
Ik denk dat ze dan gewoon een te dikke kont hebben voor een 'low waist' spijkerbroek.
maar lieve schat, als ik al geen spijkerbroek meer aan "mag" omdat ik er het figuur niet voor heb, wat voor broek moet ik dan in godsnaam aan? ik pas alleen maar spijkerbroeken of soms een ribbroek...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Broodbeleg het volgende:
Ik vind een hoop cliché dingen terugkomen in dit topic. Natuurlijk is een legging not done, maar wie draagt dat nu nog? Althans.. welke niet pauper draagt dat? Lijkt me vrij open deur en niet waard om te posten.
Meiden die daar het lichaam voor hebben, mogen dat wel dragen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Serendips het volgende:
Dame, een spijkerbroek zonder kontzakken. Foei!
[afbeelding]
Je gaat me niet vertellen dat je alleen maar spijkerbroeken en ribbroeken in je kast heb hangen? Een spijkerbroek kan wel, maar ik zie zoveel meiden een verkeerde dragen die ze zo lelijk maakt. Ik vind het een beetje hetzelfde als met colberts bij mannen. Het kan een heel mooi kledingstuk zijn, maar hoe weten al die leraren het tot een lelijk stuk om te toveren? Zelfde geldt voor vrouwen met spijkerbroeken, het is ongelooflijk hoeveel vrouwen het tot een lelijk iets maken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar lieve schat, als ik al geen spijkerbroek meer aan "mag" omdat ik er het figuur niet voor heb, wat voor broek moet ik dan in godsnaam aan? ik pas alleen maar spijkerbroeken of soms een ribbroek...
ik probeer me goed te kleden, ondanks mijn moeilijke maat. daardoor kan ik heel veel dingen die ik leuk vind niet dragen, en de dingen die me wel staan vind ik niet altijd leuk...en ze zijn ook vaak niet in de mode.
maar toch, ik kleed me liever goed dan dat ik dingen aantrek waar ik niet in pas of die me nog dikker laten lijken. dan maar hopeloos uit de mode of saai...
ik draag overigens lekker puntlaarzen omdat ik ze wel leuk vind. plus, ik heb hele kleine voetjes en emt puntlaarzen lijkt het nog wat.![]()
of anders gewoon asics onitsuka sneakers....
ik zei daar niets over hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef Serendips het volgende:
Maar Pappie C., wanneer heeft een dame nou wel het juiste figuur voor een spijkerbroek? I need to know!
Plaatjes!
(Zowel van correct als incorrect spijkerbroekdraaggedrag)![]()
ik heb ook een nette zwarte broek, me bijpassend jasje. maar die draag ik liever alleen bij nette aangelegenheden. rokjes staan me niet. dus ja, dan kom je toch uit bij de spijkerbroek (ribbroeken slijen me te snel, en die zijn vaak van dat lelijke stretch in mijn maat).quote:Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je alleen maar spijkerbroeken en ribbroeken in je kast heb hangen? Een spijkerbroek kan wel, maar ik zie zoveel meiden een verkeerde dragen die ze zo lelijk maakt. Ik vind het een beetje hetzelfde als met colberts bij mannen. Het kan een heel mooi kledingstuk zijn, maar hoe weten al die leraren het tot een lelijk stuk om te toveren? Zelfde geldt voor vrouwen met spijkerbroeken, het is ongelooflijk hoeveel vrouwen het tot een lelijk iets maken.
Het hoeft niet (al helemaal met puntschoenen, iets waar ik persoon wel fan van ben, ook van sneakers bij een meid), maar let er maar eens op. Bij 8 a 9 van de 10 staat het niet.
Overigens vind ik, wat hier eerder werd genoemd als not done, een joggingbroek met sneakers wel wat hebben bij een meid. Niet voor een kroeg, maar tijdens college of UB, prima.
Sorry, het was broodbeleg.....quote:
Eens.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef Broodbeleg het volgende:
Een spijkerbroek kan wel, maar ik zie zoveel meiden een verkeerde dragen die ze zo lelijk maakt. Ik vind het een beetje hetzelfde als met colberts bij mannen. Het kan een heel mooi kledingstuk zijn, maar hoe weten al die leraren het tot een lelijk stuk om te toveren? Zelfde geldt voor vrouwen met spijkerbroeken, het is ongelooflijk hoeveel vrouwen het tot een lelijk iets maken.
Lijkt me een zwaar overdreven schatting.quote:Het hoeft niet (al helemaal met puntschoenen, iets waar ik persoon wel fan van ben, ook van sneakers bij een meid), maar let er maar eens op. Bij 8 a 9 van de 10 staat het niet.
Met een joggingbroek naar de uni? Over 'not done' gesproken. Een joggingbroek is sportkleding en sportkleding is voor tijdens de workout...quote:Overigens vind ik, wat hier eerder werd genoemd als not done, een joggingbroek met sneakers wel wat hebben bij een meid. Niet voor een kroeg, maar tijdens college of UB, prima.
Ik heb ook alleen maar spijkerbroeken, en 1 nette broek maar die hoort bij m'n pakquote:Op woensdag 28 december 2005 08:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ook een nette zwarte broek, me bijpassend jasje. maar die draag ik liever alleen bij nette aangelegenheden. rokjes staan me niet. dus ja, dan kom je toch uit bij de spijkerbroek (ribbroeken slijen me te snel, en die zijn vaak van dat lelijke stretch in mijn maat).
dusseh, ik heb idd alleen maar spijkerbroeken. maarreh, geen te strakke of taps toelopende hoor! ik heb geen rollen vet over mijn broek hangen, die zitten er gewoon in
Een mond is ook niet om te pijpen of beffen... hoor je vreemd genoeg haast nooit iemand over.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Serendips het volgende:
Met een joggingbroek naar de uni? Over 'not done' gesproken. Een joggingbroek is sportkleding en sportkleding is voor tijdens de workout...
We hebben het hier over kle-ding....quote:Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een mond is ook niet om te pijpen of beffen... hoor je vreemd genoeg haast nooit iemand over.
Het gaat om je ar-gu-men-ta-tie. Die-klopt-niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:42 schreef Serendips het volgende:
[..]
We hebben het hier over kle-ding....
Ik zie niet in wat er niet klopt aan wat ik zeg. Ik vind joggingbroeken sportkleding en jij blijkbaar niet. Simple as that.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het gaat om je ar-gu-men-ta-tie. Die-klopt-niet.
een polo is ook om te sporten, maar dat is wel compleet ingeburgerd. Een spijkerbroek is om in te werken, maar is ook ingeburgerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:56 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er niet klopt aan wat ik zeg. Ik vind joggingbroeken sportkleding en jij blijkbaar niet. Simple as that.
van je zwarte kleding heb je helemaal gelijk. Die moet je ook alleen dragen wanneer de situatie erom vraagt. En hoezo staan rokjes (rokken) je niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 08:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ook een nette zwarte broek, me bijpassend jasje. maar die draag ik liever alleen bij nette aangelegenheden. rokjes staan me niet. dus ja, dan kom je toch uit bij de spijkerbroek (ribbroeken slijen me te snel, en die zijn vaak van dat lelijke stretch in mijn maat).
dusseh, ik heb idd alleen maar spijkerbroeken. maarreh, geen te strakke of taps toelopende hoor! ik heb geen rollen vet over mijn broek hangen, die zitten er gewoon in
Polo's en spijkerbroeken zijn idd ingeburgerd. Joggingbroeken niet, volgens mij. Ik zou me niet op m'n gemak voelen met een trainingsbroek in de UB. Die broeken zijn voor het sporten of om thuis in rond te hangen, vind ik...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:03 schreef Broodbeleg het volgende:
een polo is ook om te sporten, maar dat is wel compleet ingeburgerd. Een spijkerbroek is om in te werken, maar is ook ingeburgerd.
Een joggingbroek is juist superrelaxed om aan te hebben, tijdens een UB sessie bijvoorbeeld.
Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:06 schreef Broodbeleg het volgende:
van je zwarte kleding heb je helemaal gelijk. Die moet je ook alleen dragen wanneer de situatie erom vraagt.
Die zijn tegenwoordig ook wel redelijk ingeburgerd hoor. Een beetje mooi uitziende joggingbroek kan echt. Een vodje vind ik ook niet bepaald je-van-het.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Serendips het volgende:
[..]
Polo's en spijkerbroeken zijn idd ingeburgerd. Joggingbroeken niet, volgens mij. Ik zou me niet op m'n gemak voelen met een trainingsbroek in de UB. Die broeken zijn voor het sporten of om thuis in rond te hangen, vind ik...
Ik vind vrouwen sowieso niet snel overdressed, underdressed ook niet trouwens... ik ben sjooooooooow openmindedquote:Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...
nou ja, begrijp me niet verkeerd. Ik snap wel dat joggingbroeken niet zijn ingeburgerd als normale kleding en je kunt ook echt niet overal met je joggingbroek aankomen zetten zoals dat wel kan met een polo. Echter, het bestempelen dat het alleen voor de sport is ben ik niet met je eens. Ik vind het ook UB kleren.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Serendips het volgende:
[..]
Polo's en spijkerbroeken zijn idd ingeburgerd. Joggingbroeken niet, volgens mij. Ik zou me niet op m'n gemak voelen met een trainingsbroek in de UB. Die broeken zijn voor het sporten of om thuis in rond te hangen, vind ik...
[..]
Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...
ik heb maat 48 (damesmaat, niet 48 inchquote:Op woensdag 28 december 2005 12:06 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
van je zwarte kleding heb je helemaal gelijk. Die moet je ook alleen dragen wanneer de situatie erom vraagt. En hoezo staan rokjes (rokken) je niet?
Nou ja, begint een beetje zinloos te worden zonder foto's
Er moet immers altijd wel ergens gedicht of gebeeldhouwd worden.... draag zelf ook regelmatig zwarte artistieke pakken..... voor creatieve persoonlijkheden is het zeker done...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Serendips het volgende:
Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...
Meer UB na een nacht te lang op de kroeg te hebben gestaanquote:Op woensdag 28 december 2005 12:41 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
nou ja, begrijp me niet verkeerd. Ik snap wel dat joggingbroeken niet zijn ingeburgerd als normale kleding en je kunt ook echt niet overal met je joggingbroek aankomen zetten zoals dat wel kan met een polo. Echter, het bestempelen dat het alleen voor de sport is ben ik niet met je eens. Ik vind het ook UB kleren.
Ligt wellicht ook aan de type persoon, niet iedereen kan het hebben, net zoals bij die spijkerbroek
Beeldhouwen of dichten doe ik zelden, maar ik ben wel creatief...Niet dat een zwart kledingstuk daar ook maar enige invloed op uitoefent...quote:Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef Solitarias het volgende:
Er moet immers altijd wel ergens gedicht of gebeeldhouwd worden.... draag zelf ook regelmatig zwarte artistieke pakken..... voor creatieve persoonlijkheden is het zeker done...
Lijkt mij ook. Overigens, knap dat je dan de UB uberhaupt haalt!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:56 schreef W1ZZ het volgende:
Meer UB na een nacht te lang op de kroeg te hebben gestaan
maat 48 zegt me niets qua damesmaat. Dat is toch niet de breedtemaat zoals 34x36 bv?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb maat 48 (damesmaat, niet 48 inch) voor broeken, en dus korte dikke beentjes.
dat is echt een nono voor rokjes....
zijn deze maten dan in inch?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:14 schreef Serendips het volgende:
Dit zijn dames met maat 48.
[afbeelding]
[afbeelding]
Damesmaten beginnen doorgaans bij maat 34. Dat is voor echt hele magere meisjes en is bijna een kindermaat. Fotomodellen hebben meestal maat 36. En dat matensysteem loopt op per 2.
34-36-38-40-42-44-46-48
Ik denk dat je t/m maat 42 kunt spreken van vrouwen die geen of niet veel last hebben van overgewicht.
Volgens mij niet, want in Frankrijk heb je 2 punten meer, en in Italie zelfs 4.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zijn deze maten dan in inch?
Allegra Versace beelden krijgt...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Seauphie het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe klein 'n Italiaanse maat 34 dan wel niet is.
Eensch.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef W1ZZ het volgende:
Ik zal me hier wel de woede van Half Fok! mee op de hals halen, maar vrouwen zouden geen sneakers moeten dragen behalve als ze sporten! Ik vind dat zó onvrouwelijk. Mannen eigenlijk ook niet, maar aangezien de meeste van mijn seksegenoten van nature toch lompere wezens zijn vind ik dat het bij hen meer kan...
Soms staat het wel goed. Meestal niet. Dus ik ben het met je eensquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef W1ZZ het volgende:
Ik zal me hier wel de woede van Half Fok! mee op de hals halen, maar vrouwen zouden geen sneakers moeten dragen behalve als ze sporten! Ik vind dat zó onvrouwelijk. Mannen eigenlijk ook niet, maar aangezien de meeste van mijn seksegenoten van nature toch lompere wezens zijn vind ik dat het bij hen meer kan...
Hangt er van af hoe 't complete plaatje er uit ziet,dan kan je pas zeggen of sneakers niet staan....quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef W1ZZ het volgende:
Een broek zonder kontzakken is sowieso al 'n zonde.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef Serendips het volgende:
Ook erg, string boven broek en geen kontzakken:
[afbeelding]
Wat vind jij dan zoal combinates waarin 't wel kan? Misschien zijn ze wel te bedenken, maar dan denk ik nog steeds dat ook in die gevallen nette schoenen mooier zouden zijn!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe 't complete plaatje er uit ziet,dan kan je pas zeggen of sneakers niet staan....![]()
Bij een beetje sportieve look passen ze toch wel... nette schoenen bij een sportief setje is geen gezicht imo.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Wat vind jij dan zoal combinates waarin 't wel kan? Misschien zijn ze wel te bedenken, maar dan denk ik nog steeds dat ook in die gevallen nette schoenen mooier zouden zijn!
Die design uitvoeringen van bepaalde sneaker merken zijn echt wel mooi hoor....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Wat vind jij dan zoal combinates waarin 't wel kan? Misschien zijn ze wel te bedenken, maar dan denk ik nog steeds dat ook in die gevallen nette schoenen mooier zouden zijn!
Voorbeelden? Niet om je te bokken ofzo, ik ben echt benieuwd! Voor de poster hierboven: sportief vind ik niet zo mooi...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Die design uitvoeringen van bepaalde sneaker merken zijn echt wel mooi hoor....
heet jij toevallig niet Maarten?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:21 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Voorbeelden? Niet om je te bokken ofzo, ik ben echt benieuwd! Voor de poster hierboven: sportief vind ik niet zo mooi...
Verschrikkelijk, wat een middeleeuwse laarzen.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:28 schreef Suuz_ het volgende:
ben sinds kort trotse bezitster van deze super gave laarzen!!!
Met sporten of een boswandeling door de bagger draag ik iig sportschoenen, waar moet ik anders mee lopenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:21 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Voorbeelden? Niet om je te bokken ofzo, ik ben echt benieuwd! Voor de poster hierboven: sportief vind ik niet zo mooi...
Ik vind ze wel mooi eigenlijk, om een tegengeluid te laten horenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, wat een middeleeuwse laarzen.![]()
Plaatje?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:31 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Vandaag in de stad weer een vreselijk verschijnsel gezien: van die maffe petjes, kennelijk was het nog niet tot iedereen doorgedrongen dat die, in dit geval Von Dutch, dingen eigenlijk heel lelijk zijn![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:31 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Vandaag in de stad weer een vreselijk verschijnsel gezien: van die maffe petjes, kennelijk was het nog niet tot iedereen doorgedrongen dat die, in dit geval Von Dutch, dingen eigenlijk heel lelijk zijn![]()
Zitten ook leuke tussen,alleen zijn die van Von Dutch zo dertien-in-een-dozijn!Je kunt je kont niet keren of je ziet wéér zo'n VD Mesh cap......quote:Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef Serendips het volgende:
O, die truckerspetten.....Inderdaad, nooit begrepen, die rage...
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef W1ZZ het volgende:
Nee ik heet niet toevallig Maarten, hoezo? Iemand die je kent met uitgesproken meningen over kleding?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
heet jij toevallig niet Maarten?
Wat zouden vrouwen dan moeten dragen als ze eens makkelijk schoeisel willen? Platte schoenen zijn haast per definitie lelijk, maar ik zie mezelf ook geen stedentrip ondernemen op uitsluitend hakken.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:59 schreef Elefes het volgende:
En ook bij mannen hoeft het niet (maar dat is een ander topic).
En dan krijg je ook nog gezeur dat je zo langzaam loopt.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef kwakveense het volgende:
je ziet er meteen dronken uit als je op naaldhakken over kinderkopjes tracht te lopen...blijf je elke keer hangen....en als je losse schoenen hebt verlies je ze ook nog af en toe...
hilarisch...
maar niet echt...
Cryptisch. Welke schoenen vind je dan wel mooi?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:45 schreef vinge het volgende:
Schoenen die de enkel bedekken, en schoenen die minder dan de hele voet bedekken. De enige keer dat er een 3-4 cm van de bovenkant van de voet gezien mag worden is in van die gala schoentjes. En hakken zijn ook not done. Puntschoenen ook niet.
Je moet je schoeisel ook aanpassen aan de situatie. Als ik lang de stad in ga, dan doe ik platte schoenen aan. Wil ik er wat eleganter uitzien en hoef ik geen lange stukken te lopen of lang te staan, dan draag ik hakken.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog gezeur dat je zo langzaam loopt.Hollandse steden zijn niet berekend op naaldhakken, en ik vermoed Parijs ook niet. Dan kan ik mezelf wel moedig voorhouden dat ik net Carrie uit Sex & The city ben, een Petrovsky aan mijn zijde om me staande te houden, maar zo werkt de echte wereld niet. In werkelijkheid is Petrovsky een egoïstische zak en kun je op de straten van Parijs evenmin vertrouwen. En wat als het gaat regenen en sneeuwen en vriezen?
Bij een stedentrip of een lange wandeling kan ik het me voorstellen dat je sneakers aan doet, of platte schoenen. Ik ken dat probleem wel een beetje, aangezien ik geen sneakers heb (ik kan er niets aan doen maar vind ze nooit mooi en koop ze dus ook niet, hoe makkelijk ze ook mogen lopen).quote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat zouden vrouwen dan moeten dragen als ze eens makkelijk schoeisel willen? Platte schoenen zijn haast per definitie lelijk, maar ik zie mezelf ook geen stedentrip ondernemen op uitsluitend hakken.
Ook wel het Assepoester-syndroom genoemd...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef kwakveense het volgende:
je ziet er meteen dronken uit als je op naaldhakken over kinderkopjes tracht te lopen...blijf je elke keer hangen....en als je losse schoenen hebt verlies je ze ook nog af en toe...
hilarisch...
maar niet echt...
Niet rampzalig, maar ik zou het wel als een gemis ervaren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef Bob. het volgende:
ik heb geen enkel paar schoenen met hakken, wat blijkbaar rampzalig isMaar wat wil je dan, zonder ben ik al lang, met word dat alleen maar erger
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Serendips het volgende:
Ja inderdaad. Echt vreheselijk...
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel erg sneu
[afbeelding]
Meestal ook gedragen door mensen zonder eigen stijl...
Idd!Ik vind 't alleen 'n klein beetje uitzien bij zonnebrillen.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel erg sneu
[afbeelding]
Lelijk èn nep : dubbel foutquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Heel erg vind ik ook die -meestal jonge, allochtone- meisjes die met nep Louis Vuitton tassen lopen.
Mooi is het sowieso niet, dus wat is dan je doel? Rijk te lijken ofzo?
Mijn jas is wel goedgekeurd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:50 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n product wat door b-merk fabrikanten gemaakt wordt om op een hype (in dit geval de Afghaanse jassen-hype van een paar jaar terug) in te springen. Alle net-niet-hippe-bijna-mensen dachten toen: "Ow shit, die hype is eigelijk te duur voor mij dus koop ik maar zo'n goedkope jas van Fabrikant B". De echte lange Afghaanse jassen (zoals die ook in de jaren 70 wel gedragen werden) zijn imo erg gaaf.
Mogelijk nog erger: (Nep) LV, Armani een weetikwat hoofddoeken. Daarmee is in een klap het hele doel van de hoofddoek verdwenen. (Bescheidenheid, niet opvallen en zo.) En buiten dat staat het nog eens oerstom.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Heel erg vind ik ook die -meestal jonge, allochtone- meisjes die met nep Louis Vuitton tassen lopen.
Mooi is het sowieso niet, dus wat is dan je doel? Rijk te lijken ofzo?
zo truequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef Serendips het volgende:
Dit is echt de ergste jeans zonde:
[afbeelding]
Ook erg, string boven broek en geen kontzakken:
[afbeelding]
Of de wortelbroek opgehesen tot aan de taille:
[afbeelding]
ik vind ze heul tofquote:Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, wat een middeleeuwse laarzen.![]()
Nee, dan vind ik het nog helemaal niks...Het ziet er zo protserig, pimpstyle uit...Zo van, kijk-mij-eens-geld-hebben-voor-een-merkitem.....Trieste is dat het dan nog vaak nep is ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Idd!Ik vind 't alleen 'n klein beetje uitzien bij zonnebrillen.....![]()
Sorry, ik vind 'm niet mooi. Maar zo te zien past ie wel bij je -alternatieve- look...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn jas is wel goedgekeurd?
Ikzelf ben fout, dat geef ik toe
[afbeelding]
Daar heb je wel gelijk in.Maar ik vind 't bij dames méér uitzien dan bij heren,bij heren ziet 't idd pimpstyle uit.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:41 schreef Serendips het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik het nog helemaal niks...Het ziet er zo protserig, pimpstyle uit...Zo van, kijk-mij-eens-geld-hebben-voor-een-merkitem.....Trieste is dat het dan nog vaak nep is ook.
Mijns inziens ga je voor een merkartikel omdat je het goed vindt, omdat de kwaliteit top is en niet omdat er ergens zo'n proleterig logootje staat te blinken op de pootjes van je zonnebril...![]()
geyle schoenenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt een restyling nodig. (mijn meningquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, niet mooi. Hij kleurt ook nog eens slecht bij je haar (en je schoenen)quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ter aanvulling: En d'r broek kan ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, niet mooi. Hij kleurt ook nog eens slecht bij je haar (en je schoenen)
Je broek is tekort... bij zulks hoort ie over je schoenen heen te hangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu de jas nogquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef bloempjuh het volgende:
Die broek is allang weggegooid en mijn schoenen kapot.
Dit is fout met 'n hoofdletter F...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel erg sneu
[afbeelding]
Ik wou dat ik iets positeifs kon zeggen over je jas,maar helaas......quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |