Laatste is wel mooi hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:01 schreef Seauphie het volgende:
-Bootschoenen
[afbeelding]
-Jassen met Mickey Mouse-applicatie, vaak gezien bij mollige, veertigjarige moeders
[afbeelding]
-Broeken met 'n véél te overdreven bootcut
[afbeelding]
-Te lange zigeunerrokken met 'stoere, stevige en degelijke staplaarzen' zonder hakeronder:
[afbeelding]
-Safari-achtige broeken
[afbeelding] [afbeelding]
-Schuingestreepte, iets te wijde blousjes, vaak met 7/8 mouw
[afbeelding]
-Te kleine/strakke of te grote kleding inderdaad (maar vooral te strakke!)
Zie jij er iets modieus in? Iets sexy? Iets zakelijks? Iets elegants?quote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Laatste is wel mooi hoor.
[afbeelding]
Het is niet heel verschrikkelijk dat bloesje....Het is meer een kwestie van net niet...quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zie jij er iets modieus in? Iets sexy? Iets zakelijks? Iets elegants?
Ik vind het ook een kleurloos 'ding'. Mja ieder zijn smaak he?
Mary Janes vind ik wel leuk. Ik zou alleen eerder gaan voor de meer vrouwelijke variant;quote:
Leuk!.. Iets minder punt, en je hebt sexy/ elegante schoenen.quote:Op maandag 26 december 2005 14:30 schreef Serendips het volgende:
Mary Janes vind ik wel leuk. Ik zou alleen eerder gaan voor de meer vrouwelijke variant;
[afbeelding]
Maar nu heeft MouseOver zeker een probleem met de puntige neuzen...![]()
het is lelijk, je voeten lijken er een paar maten groter door, en je maakt mij niet wijs dat het prettig looptquote:Op maandag 26 december 2005 14:30 schreef Serendips het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 14:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuk!.. Iets minder punt, en je hebt sexy/ elegante schoenen.![]()
![]()
Er staan inderdaad heel lelijke schoenen op die site; waaronder deze:quote:
Inderdaad ook heel erg...quote:
Of wat dacht je hievan? (en dan pak ik nog goedkope van Esprit zelfs)quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Serendips het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Ook leuk, maar ik vind die puntige toch net iets mooier en pittiger...![]()
Mwah. Kan er mee door...Zou ze zelf niet snel aantrekken. Ze hebben iets ouwelijks en de hak vind ik niet zo mooi.quote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Of wat dacht je hievan? (en dan pak ik nog goedkope van Esprit zelfs)
[afbeelding]
Mooie schoenen.![]()
Of..
[afbeelding]
Ook prima.
Ik had puntschoenen al de "minst slechte" keuze genoemdquote:Op maandag 26 december 2005 14:30 schreef Serendips het volgende:
Allevier een beetjequote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zie jij er iets modieus in? Iets sexy? Iets zakelijks? Iets elegants?
Ik vind het ook een kleurloos 'ding'. Mja ieder zijn smaak he?
Ja, maar kijk ook naar de zwerver die 'm draagt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Wat een afgrijselijke jas.![]()
Die moest ik ook aan van mijn moeder.... ik ben er nog traumatisch van geloof ik.quote:
Als je het die in context bekijkt, stijgt het aantal zwervers in Nederland met 6%.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, maar kijk ook naar de zwerver die 'm draagt.
En terecht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als je het die in context bekijkt, stijgt het aantal zwervers in Nederland met 6%.![]()
Dat is typisch zo'n product wat door b-merk fabrikanten gemaakt wordt om op een hype (in dit geval de Afghaanse jassen-hype van een paar jaar terug) in te springen. Alle net-niet-hippe-bijna-mensen dachten toen: "Ow shit, die hype is eigelijk te duur voor mij dus koop ik maar zo'n goedkope jas van Fabrikant B". De echte lange Afghaanse jassen (zoals die ook in de jaren 70 wel gedragen werden) zijn imo erg gaaf.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Wat een afgrijselijke jas.![]()
Ik niet... het heeft mijn beeld van de gemiddelde Nederlandse 'meid' zeer zeker geen goed gedaan. Vooral niet uit de pas lopen, vooral meedoen met de rest. God wat zijn we lekker zeker van onszelf!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef Mabelle het volgende:
Dat vind ik nu echt leuk spul voor de echte jonge meiden.
Afgrijselijk!quote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Of wat dacht je hievan? (en dan pak ik nog goedkope van Esprit zelfs)
[afbeelding]
Mooie schoenen.![]()
Of..
[afbeelding]
Ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |