Dus ik moet mijn mary janes maar uit het raam gooien?quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zelfs jouw koppetje kan ze niet compenseren
Ze blijven gewoon ontkennen dat ze gegroeid zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef Étoile het volgende:
De allerergste fout vind ik toch echt niet passende BH's. Dan heeft zo'n vrouwmens gewoon 4 tieten zichtbaar in d'r t-shirt. Laat je in godsnaam bij een fatsoenlijke zaak adviseren over je goede maat. Zo smerig.![]()
kan geen plaatje vinden![]()
Van mij mag je ze houden.. volgens mij staan ze juist lief bij jouw koppetje. Met bloemetjesjurk.quote:Op maandag 26 december 2005 00:46 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn mary janes maar uit het raam gooien?![]()
Dat hangt er geheel vanaf hoeveel waarde je aan m'n oordeel hechtquote:Op maandag 26 december 2005 00:46 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn mary janes maar uit het raam gooien?![]()
Ja weinig eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 00:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat hangt er geheel vanaf hoeveel waarde je aan m'n oordeel hecht
Dan heb je je antwoord.quote:
Die bovenste zijn nog wel oke, gewone slippers.quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Teenslippers
[afbeelding]
en sandaalblokken
[afbeelding]
Idd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:06 schreef Flurry het volgende:
strakke broeken en truitjes met blote buikjes als je daar niet het figuur voor hebt....
begrijp me niet verkeerd, een beetje vet kan erg lekker zijn, maar snoer het niet als een rollade in, dat ziet er echt niet uit.
Dan ga ik natuurlijk meteen mijn hele stijl aanpassen want stel je voor dat mannelijk fok mijn schoeisel niet leuk vind. Dat kán toch niet?!quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef MouseOver het volgende:
maar wat nu als het merendeel van mannelijk fok het met me eens blijkt te zijn?
Ik dacht even dat je karakter hadquote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Dan ga ik natuurlijk meteen mijn hele stijl aanpassen want stel je voor dat mannelijk fok mijn schoeisel niet leuk vind. Dat kán toch niet?!
Tsja sorry.quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je karakter had
Dan moeten we elkaar maar eens ontmoeten....quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:23 schreef OnlineGokker het volgende:
puntschoenen
[afbeelding]
Heel veel meiden zie je met dit soort schoenen lopen, maar ik ben nog geen jongen tegengekomen die ze niet lelijk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |