abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:50:17 #201
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33449462
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Serendips het volgende:
Dame, een spijkerbroek zonder kontzakken. Foei!

[afbeelding]
Meiden die daar het lichaam voor hebben, mogen dat wel dragen.

Helaas hebben een heleboel meiden een te hoge ego in hun bol, die denken zo'n lichaam te hebben.
pi_33455270
Dit is echt de ergste jeans zonde:

Ook erg, string boven broek en geen kontzakken:

Of de wortelbroek opgehesen tot aan de taille:
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:11:42 #203
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_33456271
Alles wat ze niet kan hebben, te klein is, waar ze zich niet prettig in voelt etc etc etc.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_33456379
stropdassen!
gadver!
pi_33459392
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef kwakveense het volgende:

[..]

maar lieve schat, als ik al geen spijkerbroek meer aan "mag" omdat ik er het figuur niet voor heb, wat voor broek moet ik dan in godsnaam aan? ik pas alleen maar spijkerbroeken of soms een ribbroek...

ik probeer me goed te kleden, ondanks mijn moeilijke maat. daardoor kan ik heel veel dingen die ik leuk vind niet dragen, en de dingen die me wel staan vind ik niet altijd leuk...en ze zijn ook vaak niet in de mode.

maar toch, ik kleed me liever goed dan dat ik dingen aantrek waar ik niet in pas of die me nog dikker laten lijken. dan maar hopeloos uit de mode of saai...

ik draag overigens lekker puntlaarzen omdat ik ze wel leuk vind. plus, ik heb hele kleine voetjes en emt puntlaarzen lijkt het nog wat.
of anders gewoon asics onitsuka sneakers....
Je gaat me niet vertellen dat je alleen maar spijkerbroeken en ribbroeken in je kast heb hangen? Een spijkerbroek kan wel, maar ik zie zoveel meiden een verkeerde dragen die ze zo lelijk maakt. Ik vind het een beetje hetzelfde als met colberts bij mannen. Het kan een heel mooi kledingstuk zijn, maar hoe weten al die leraren het tot een lelijk stuk om te toveren? Zelfde geldt voor vrouwen met spijkerbroeken, het is ongelooflijk hoeveel vrouwen het tot een lelijk iets maken.

Het hoeft niet (al helemaal met puntschoenen, iets waar ik persoon wel fan van ben, ook van sneakers bij een meid ), maar let er maar eens op. Bij 8 a 9 van de 10 staat het niet.

Overigens vind ik, wat hier eerder werd genoemd als not done, een joggingbroek met sneakers wel wat hebben bij een meid. Niet voor een kroeg, maar tijdens college of UB, prima.
pi_33459545
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:14 schreef Mip1988 het volgende:
stropdassen!
gadver!

woensdag 28 december 2005 @ 01:13:52 #207
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33459571
Kruisjes zijn lekker joh.
pi_33460089
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef Serendips het volgende:
Maar Pappie C., wanneer heeft een dame nou wel het juiste figuur voor een spijkerbroek? I need to know!

Plaatjes!

(Zowel van correct als incorrect spijkerbroekdraaggedrag)
ik zei daar niets over hoor
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 28 december 2005 @ 08:00:08 #209
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33461856
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef Broodbeleg het volgende:

[..]

Je gaat me niet vertellen dat je alleen maar spijkerbroeken en ribbroeken in je kast heb hangen? Een spijkerbroek kan wel, maar ik zie zoveel meiden een verkeerde dragen die ze zo lelijk maakt. Ik vind het een beetje hetzelfde als met colberts bij mannen. Het kan een heel mooi kledingstuk zijn, maar hoe weten al die leraren het tot een lelijk stuk om te toveren? Zelfde geldt voor vrouwen met spijkerbroeken, het is ongelooflijk hoeveel vrouwen het tot een lelijk iets maken.

Het hoeft niet (al helemaal met puntschoenen, iets waar ik persoon wel fan van ben, ook van sneakers bij een meid ), maar let er maar eens op. Bij 8 a 9 van de 10 staat het niet.

Overigens vind ik, wat hier eerder werd genoemd als not done, een joggingbroek met sneakers wel wat hebben bij een meid. Niet voor een kroeg, maar tijdens college of UB, prima.
ik heb ook een nette zwarte broek, me bijpassend jasje. maar die draag ik liever alleen bij nette aangelegenheden. rokjes staan me niet. dus ja, dan kom je toch uit bij de spijkerbroek (ribbroeken slijen me te snel, en die zijn vaak van dat lelijke stretch in mijn maat).

dusseh, ik heb idd alleen maar spijkerbroeken. maarreh, geen te strakke of taps toelopende hoor! ik heb geen rollen vet over mijn broek hangen, die zitten er gewoon in
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33462031

Te grote kleding

wat dit moet voorstellen weet ik niet maar het ziet er neit uit.

zulke puntshitst zijn not done.

Heerlijk als strandrok maar draag het alleen daar want ze zijn
Die rokken
Voices tell me I'm the shit.
  woensdag 28 december 2005 @ 09:13:04 #211
83951 rashudo
project 2501
pi_33462265
We kunnen wel alle amerikaanse meisjes/vrouwen gaan posten in deze thread maar daar schieten we niet zoveel mee op.
Their eyes opaque.
pi_33464126
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:49 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

ik zei daar niets over hoor
Sorry, het was broodbeleg.....
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_33464337
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef Broodbeleg het volgende:
Een spijkerbroek kan wel, maar ik zie zoveel meiden een verkeerde dragen die ze zo lelijk maakt. Ik vind het een beetje hetzelfde als met colberts bij mannen. Het kan een heel mooi kledingstuk zijn, maar hoe weten al die leraren het tot een lelijk stuk om te toveren? Zelfde geldt voor vrouwen met spijkerbroeken, het is ongelooflijk hoeveel vrouwen het tot een lelijk iets maken.
Eens.
quote:
Lijkt me een zwaar overdreven schatting.
quote:
Met een joggingbroek naar de uni? Over 'not done' gesproken. Een joggingbroek is sportkleding en sportkleding is voor tijdens de workout...
pi_33464396
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb ook een nette zwarte broek, me bijpassend jasje. maar die draag ik liever alleen bij nette aangelegenheden. rokjes staan me niet. dus ja, dan kom je toch uit bij de spijkerbroek (ribbroeken slijen me te snel, en die zijn vaak van dat lelijke stretch in mijn maat).

dusseh, ik heb idd alleen maar spijkerbroeken. maarreh, geen te strakke of taps toelopende hoor! ik heb geen rollen vet over mijn broek hangen, die zitten er gewoon in
Ik heb ook alleen maar spijkerbroeken, en 1 nette broek maar die hoort bij m'n pak
En wel 2 rokjes. Ik zou niet weten wat ik anders aan moet trekken
Tap tap tap
pi_33465017
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Serendips het volgende:

Met een joggingbroek naar de uni? Over 'not done' gesproken. Een joggingbroek is sportkleding en sportkleding is voor tijdens de workout...
Een mond is ook niet om te pijpen of beffen... hoor je vreemd genoeg haast nooit iemand over.
pi_33465235
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Een mond is ook niet om te pijpen of beffen... hoor je vreemd genoeg haast nooit iemand over.
We hebben het hier over kle-ding....
pi_33465453
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:42 schreef Serendips het volgende:

[..]

We hebben het hier over kle-ding....
Het gaat om je ar-gu-men-ta-tie. Die-klopt-niet.
pi_33465633
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het gaat om je ar-gu-men-ta-tie. Die-klopt-niet.
Ik zie niet in wat er niet klopt aan wat ik zeg. Ik vind joggingbroeken sportkleding en jij blijkbaar niet. Simple as that.
pi_33465849
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:56 schreef Serendips het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat er niet klopt aan wat ik zeg. Ik vind joggingbroeken sportkleding en jij blijkbaar niet. Simple as that.
een polo is ook om te sporten, maar dat is wel compleet ingeburgerd. Een spijkerbroek is om in te werken, maar is ook ingeburgerd.
Een joggingbroek is juist superrelaxed om aan te hebben, tijdens een UB sessie bijvoorbeeld.
pi_33465910
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

van je zwarte kleding heb je helemaal gelijk. Die moet je ook alleen dragen wanneer de situatie erom vraagt. En hoezo staan rokjes (rokken) je niet?
Nou ja, begint een beetje zinloos te worden zonder foto's
pi_33466471
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:03 schreef Broodbeleg het volgende:
een polo is ook om te sporten, maar dat is wel compleet ingeburgerd. Een spijkerbroek is om in te werken, maar is ook ingeburgerd.
Een joggingbroek is juist superrelaxed om aan te hebben, tijdens een UB sessie bijvoorbeeld.
Polo's en spijkerbroeken zijn idd ingeburgerd. Joggingbroeken niet, volgens mij. Ik zou me niet op m'n gemak voelen met een trainingsbroek in de UB. Die broeken zijn voor het sporten of om thuis in rond te hangen, vind ik...
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:06 schreef Broodbeleg het volgende:
van je zwarte kleding heb je helemaal gelijk. Die moet je ook alleen dragen wanneer de situatie erom vraagt.
Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...
pi_33466723
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Serendips het volgende:

[..]

Polo's en spijkerbroeken zijn idd ingeburgerd. Joggingbroeken niet, volgens mij. Ik zou me niet op m'n gemak voelen met een trainingsbroek in de UB. Die broeken zijn voor het sporten of om thuis in rond te hangen, vind ik...
Die zijn tegenwoordig ook wel redelijk ingeburgerd hoor. Een beetje mooi uitziende joggingbroek kan echt. Een vodje vind ik ook niet bepaald je-van-het.
quote:
Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...
Ik vind vrouwen sowieso niet snel overdressed, underdressed ook niet trouwens... ik ben sjooooooooow openminded

Al zag ik gisteren een meisje in een zwarte beetje lodderige (bestaat dat dat woord?) vale, zwarte spijkerbroek zonder kontzakken die slapjes om haar kont hing die gewoon een soort pantoffels (versleten nog wel!) aanhad met duidelijk zichtbare zuurstok sokken... een topje met vetrollen boven haar vreselijke spijkerbroek en daarover een of ander vod dat dienst deed als jas. Dat gaat zelfs deze jongen te ver.
pi_33466972
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Serendips het volgende:

[..]

[..]

nou ja, begrijp me niet verkeerd. Ik snap wel dat joggingbroeken niet zijn ingeburgerd als normale kleding en je kunt ook echt niet overal met je joggingbroek aankomen zetten zoals dat wel kan met een polo. Echter, het bestempelen dat het alleen voor de sport is ben ik niet met je eens. Ik vind het ook UB kleren.

Ligt wellicht ook aan de type persoon, niet iedereen kan het hebben, net zoals bij die spijkerbroek
pi_33471632
Vrouwen moeten gewoon dingen dragen waar hun figuur het beste in uit komt. Slobbertruien oid zijn natuurlijk ok in besloten kring, maar als je jezelf in het openbare leven begeeft mag het best wat verzorgder.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 28 december 2005 @ 17:04:31 #225
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33474902
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:06 schreef Broodbeleg het volgende:

[..]

van je zwarte kleding heb je helemaal gelijk. Die moet je ook alleen dragen wanneer de situatie erom vraagt. En hoezo staan rokjes (rokken) je niet?
Nou ja, begint een beetje zinloos te worden zonder foto's
ik heb maat 48 (damesmaat, niet 48 inch ) voor broeken, en dus korte dikke beentjes.
dat is echt een nono voor rokjes....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')