Meiden die daar het lichaam voor hebben, mogen dat wel dragen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Serendips het volgende:
Dame, een spijkerbroek zonder kontzakken. Foei!
[afbeelding]
Je gaat me niet vertellen dat je alleen maar spijkerbroeken en ribbroeken in je kast heb hangen? Een spijkerbroek kan wel, maar ik zie zoveel meiden een verkeerde dragen die ze zo lelijk maakt. Ik vind het een beetje hetzelfde als met colberts bij mannen. Het kan een heel mooi kledingstuk zijn, maar hoe weten al die leraren het tot een lelijk stuk om te toveren? Zelfde geldt voor vrouwen met spijkerbroeken, het is ongelooflijk hoeveel vrouwen het tot een lelijk iets maken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar lieve schat, als ik al geen spijkerbroek meer aan "mag" omdat ik er het figuur niet voor heb, wat voor broek moet ik dan in godsnaam aan? ik pas alleen maar spijkerbroeken of soms een ribbroek...
ik probeer me goed te kleden, ondanks mijn moeilijke maat. daardoor kan ik heel veel dingen die ik leuk vind niet dragen, en de dingen die me wel staan vind ik niet altijd leuk...en ze zijn ook vaak niet in de mode.
maar toch, ik kleed me liever goed dan dat ik dingen aantrek waar ik niet in pas of die me nog dikker laten lijken. dan maar hopeloos uit de mode of saai...
ik draag overigens lekker puntlaarzen omdat ik ze wel leuk vind. plus, ik heb hele kleine voetjes en emt puntlaarzen lijkt het nog wat.![]()
of anders gewoon asics onitsuka sneakers....
ik zei daar niets over hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef Serendips het volgende:
Maar Pappie C., wanneer heeft een dame nou wel het juiste figuur voor een spijkerbroek? I need to know!
Plaatjes!
(Zowel van correct als incorrect spijkerbroekdraaggedrag)![]()
ik heb ook een nette zwarte broek, me bijpassend jasje. maar die draag ik liever alleen bij nette aangelegenheden. rokjes staan me niet. dus ja, dan kom je toch uit bij de spijkerbroek (ribbroeken slijen me te snel, en die zijn vaak van dat lelijke stretch in mijn maat).quote:Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je alleen maar spijkerbroeken en ribbroeken in je kast heb hangen? Een spijkerbroek kan wel, maar ik zie zoveel meiden een verkeerde dragen die ze zo lelijk maakt. Ik vind het een beetje hetzelfde als met colberts bij mannen. Het kan een heel mooi kledingstuk zijn, maar hoe weten al die leraren het tot een lelijk stuk om te toveren? Zelfde geldt voor vrouwen met spijkerbroeken, het is ongelooflijk hoeveel vrouwen het tot een lelijk iets maken.
Het hoeft niet (al helemaal met puntschoenen, iets waar ik persoon wel fan van ben, ook van sneakers bij een meid), maar let er maar eens op. Bij 8 a 9 van de 10 staat het niet.
Overigens vind ik, wat hier eerder werd genoemd als not done, een joggingbroek met sneakers wel wat hebben bij een meid. Niet voor een kroeg, maar tijdens college of UB, prima.
Sorry, het was broodbeleg.....quote:
Eens.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef Broodbeleg het volgende:
Een spijkerbroek kan wel, maar ik zie zoveel meiden een verkeerde dragen die ze zo lelijk maakt. Ik vind het een beetje hetzelfde als met colberts bij mannen. Het kan een heel mooi kledingstuk zijn, maar hoe weten al die leraren het tot een lelijk stuk om te toveren? Zelfde geldt voor vrouwen met spijkerbroeken, het is ongelooflijk hoeveel vrouwen het tot een lelijk iets maken.
Lijkt me een zwaar overdreven schatting.quote:Het hoeft niet (al helemaal met puntschoenen, iets waar ik persoon wel fan van ben, ook van sneakers bij een meid), maar let er maar eens op. Bij 8 a 9 van de 10 staat het niet.
Met een joggingbroek naar de uni? Over 'not done' gesproken. Een joggingbroek is sportkleding en sportkleding is voor tijdens de workout...quote:Overigens vind ik, wat hier eerder werd genoemd als not done, een joggingbroek met sneakers wel wat hebben bij een meid. Niet voor een kroeg, maar tijdens college of UB, prima.
Ik heb ook alleen maar spijkerbroeken, en 1 nette broek maar die hoort bij m'n pakquote:Op woensdag 28 december 2005 08:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ook een nette zwarte broek, me bijpassend jasje. maar die draag ik liever alleen bij nette aangelegenheden. rokjes staan me niet. dus ja, dan kom je toch uit bij de spijkerbroek (ribbroeken slijen me te snel, en die zijn vaak van dat lelijke stretch in mijn maat).
dusseh, ik heb idd alleen maar spijkerbroeken. maarreh, geen te strakke of taps toelopende hoor! ik heb geen rollen vet over mijn broek hangen, die zitten er gewoon in
Een mond is ook niet om te pijpen of beffen... hoor je vreemd genoeg haast nooit iemand over.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Serendips het volgende:
Met een joggingbroek naar de uni? Over 'not done' gesproken. Een joggingbroek is sportkleding en sportkleding is voor tijdens de workout...
We hebben het hier over kle-ding....quote:Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een mond is ook niet om te pijpen of beffen... hoor je vreemd genoeg haast nooit iemand over.
Het gaat om je ar-gu-men-ta-tie. Die-klopt-niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:42 schreef Serendips het volgende:
[..]
We hebben het hier over kle-ding....
Ik zie niet in wat er niet klopt aan wat ik zeg. Ik vind joggingbroeken sportkleding en jij blijkbaar niet. Simple as that.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het gaat om je ar-gu-men-ta-tie. Die-klopt-niet.
een polo is ook om te sporten, maar dat is wel compleet ingeburgerd. Een spijkerbroek is om in te werken, maar is ook ingeburgerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:56 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er niet klopt aan wat ik zeg. Ik vind joggingbroeken sportkleding en jij blijkbaar niet. Simple as that.
van je zwarte kleding heb je helemaal gelijk. Die moet je ook alleen dragen wanneer de situatie erom vraagt. En hoezo staan rokjes (rokken) je niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 08:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ook een nette zwarte broek, me bijpassend jasje. maar die draag ik liever alleen bij nette aangelegenheden. rokjes staan me niet. dus ja, dan kom je toch uit bij de spijkerbroek (ribbroeken slijen me te snel, en die zijn vaak van dat lelijke stretch in mijn maat).
dusseh, ik heb idd alleen maar spijkerbroeken. maarreh, geen te strakke of taps toelopende hoor! ik heb geen rollen vet over mijn broek hangen, die zitten er gewoon in
Polo's en spijkerbroeken zijn idd ingeburgerd. Joggingbroeken niet, volgens mij. Ik zou me niet op m'n gemak voelen met een trainingsbroek in de UB. Die broeken zijn voor het sporten of om thuis in rond te hangen, vind ik...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:03 schreef Broodbeleg het volgende:
een polo is ook om te sporten, maar dat is wel compleet ingeburgerd. Een spijkerbroek is om in te werken, maar is ook ingeburgerd.
Een joggingbroek is juist superrelaxed om aan te hebben, tijdens een UB sessie bijvoorbeeld.
Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:06 schreef Broodbeleg het volgende:
van je zwarte kleding heb je helemaal gelijk. Die moet je ook alleen dragen wanneer de situatie erom vraagt.
Die zijn tegenwoordig ook wel redelijk ingeburgerd hoor. Een beetje mooi uitziende joggingbroek kan echt. Een vodje vind ik ook niet bepaald je-van-het.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Serendips het volgende:
[..]
Polo's en spijkerbroeken zijn idd ingeburgerd. Joggingbroeken niet, volgens mij. Ik zou me niet op m'n gemak voelen met een trainingsbroek in de UB. Die broeken zijn voor het sporten of om thuis in rond te hangen, vind ik...
Ik vind vrouwen sowieso niet snel overdressed, underdressed ook niet trouwens... ik ben sjooooooooow openmindedquote:Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...
nou ja, begrijp me niet verkeerd. Ik snap wel dat joggingbroeken niet zijn ingeburgerd als normale kleding en je kunt ook echt niet overal met je joggingbroek aankomen zetten zoals dat wel kan met een polo. Echter, het bestempelen dat het alleen voor de sport is ben ik niet met je eens. Ik vind het ook UB kleren.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Serendips het volgende:
[..]
Polo's en spijkerbroeken zijn idd ingeburgerd. Joggingbroeken niet, volgens mij. Ik zou me niet op m'n gemak voelen met een trainingsbroek in de UB. Die broeken zijn voor het sporten of om thuis in rond te hangen, vind ik...
[..]
Ik ga wel regelmatig de deur uit met mijn zwarte broek of zwarte colbertje. En dan ga ik nergens bijzonders heen. Vind ik niet overdressed...
ik heb maat 48 (damesmaat, niet 48 inchquote:Op woensdag 28 december 2005 12:06 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
van je zwarte kleding heb je helemaal gelijk. Die moet je ook alleen dragen wanneer de situatie erom vraagt. En hoezo staan rokjes (rokken) je niet?
Nou ja, begint een beetje zinloos te worden zonder foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |