??? Uitleg?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef Avani het volgende:
Het Urkel effect
quote:
Dat is die nare outdoortrend: veel mensen gebruiken hun dure bergschoenen en Gore-tex jacks alleen om ermee van de SUV naar de voordeur te lopen. Beetje aandoenlijk als je het mij vraagt. "Kijk mij eens sportief en buitensporterig zijn"quote:
Wil je dat die jongens bij Oger ook gelijk even uitleggen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef Avani het volgende:Koop ook een broek met een fatsoenlijke lengte. Het Urkel effect is NIET charmant.
Ah, ik verwachte je al!....quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:47 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Wil je dat die jongens bij Oger ook gelijk even uitleggen?![]()
Ik zie het áltijd. Al was het alleen al aan jouw schichtige hoofd...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef PLAE@ het volgende:
Maar stiekem witte sokken onder op een manier zodat je ze niet ziet dan?
Maar kom dan niet hier huilen als die wijven dan ook schijt aan jou hebben natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef SeLang het volgende:
Als man moet je gewoon schijt hebben aan wat al die wijven er van vinden
* visualiseertquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:47 schreef Solitarias het volgende:
Btw: ik heb het dus njet over een wortelbroek....
Zodra we het bed induiken trek ik ze meteen uit hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:48 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik zie het áltijd. Al was het alleen al aan jouw schichtige hoofd...![]()
Heb je mij daar ooit over joren huilen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:50 schreef Hik het volgende:
[..]
Maar kom dan niet hier huilen als die wijven dan ook schijt aan jou hebben natuurlijk...![]()
Uiteraard! Meeste dames hebben ook geen kijk op herenkleding......quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef SeLang het volgende:
Als man moet je gewoon schijt hebben aan wat al die wijven er van vinden
Ik kan uitstékend tussen jouw regels doorlezen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:51 schreef SeLang het volgende:
Heb je mij daar ooit over joren huilen?
Sletjes zijn hetquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:51 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Uiteraard! Meeste dames hebben ook geen kijk op herenkleding......
Een hele dikke vette NEEN!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef PLAE@ het volgende:
Maar stiekem witte sokken onder op een manier zodat je ze niet ziet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |