??? Uitleg?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef Avani het volgende:
Het Urkel effect
quote:
Dat is die nare outdoortrend: veel mensen gebruiken hun dure bergschoenen en Gore-tex jacks alleen om ermee van de SUV naar de voordeur te lopen. Beetje aandoenlijk als je het mij vraagt. "Kijk mij eens sportief en buitensporterig zijn"quote:
Wil je dat die jongens bij Oger ook gelijk even uitleggen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef Avani het volgende:Koop ook een broek met een fatsoenlijke lengte. Het Urkel effect is NIET charmant.
Ah, ik verwachte je al!....quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:47 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Wil je dat die jongens bij Oger ook gelijk even uitleggen?![]()
Ik zie het áltijd. Al was het alleen al aan jouw schichtige hoofd...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef PLAE@ het volgende:
Maar stiekem witte sokken onder op een manier zodat je ze niet ziet dan?
Maar kom dan niet hier huilen als die wijven dan ook schijt aan jou hebben natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef SeLang het volgende:
Als man moet je gewoon schijt hebben aan wat al die wijven er van vinden
* visualiseertquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:47 schreef Solitarias het volgende:
Btw: ik heb het dus njet over een wortelbroek....
Zodra we het bed induiken trek ik ze meteen uit hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:48 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik zie het áltijd. Al was het alleen al aan jouw schichtige hoofd...![]()
Heb je mij daar ooit over joren huilen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:50 schreef Hik het volgende:
[..]
Maar kom dan niet hier huilen als die wijven dan ook schijt aan jou hebben natuurlijk...![]()
Uiteraard! Meeste dames hebben ook geen kijk op herenkleding......quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef SeLang het volgende:
Als man moet je gewoon schijt hebben aan wat al die wijven er van vinden
Ik kan uitstékend tussen jouw regels doorlezen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:51 schreef SeLang het volgende:
Heb je mij daar ooit over joren huilen?
Sletjes zijn hetquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:51 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Uiteraard! Meeste dames hebben ook geen kijk op herenkleding......
Een hele dikke vette NEEN!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef PLAE@ het volgende:
Maar stiekem witte sokken onder op een manier zodat je ze niet ziet dan?
Het staat gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:05 schreef ArdJ het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom witte sokken niet kunnen, en kom nu niet met dat kan gewoon niet klaar, leg het eens uit?
Wat een onzin, als je ze niet ziet dan zie je ze niet. Zelf draag ik altijd witte sokken in cheape bergwandelschoenen, maar compenseer dit met het feit dat mijn broek lang genoeg is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Een hele dikke vette NEEN!![]()
Echt niet.
Witte sokken zijn om te sporten!
Maar je vergeet die jas om je bierbuik te accentuerenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:55 schreef SeLang het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ga ik voor straf dit hele weekend rondlopen in:Een broek met afritsbare pijpen Witte sportschoenen Een Northface fleeze shirt
Ik heb het al eens eerder uitgelegd, door een kleur sokken te nemen als een broek (of donkerder) zet je een verticale lijn voort. Door witte sokken te nemen vestig je de aandacht op de enkels, een van de minst interessante delen van ons lichaam.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:05 schreef ArdJ het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom witte sokken niet kunnen, en kom nu niet met dat kan gewoon niet klaar, leg het eens uit?
Here we go...quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:05 schreef ArdJ het volgende:
Ach ja, nu er nog even achterkomen dat 2 verkeerde dingen niet 1 goed maken...quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:09 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je ze niet ziet dan zie je ze niet. Zelf draag ik altijd witte sokken in cheape bergwandelschoenen, maar compenseer dit met het feit dat mijn broek lang genoeg is.
Wat is een spekzool? En wat is een buttondown shirt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef Solitarias het volgende:
[..]
??? Uitleg?
Lengte ve broek hangt overigens af vd pijpwijdte: bij smalle pijpen (19-20cm) is hoogwater juist erg mooi! (zoals de dandy weet)
De vuistregel is: 19cm --> 11cm vd grond
Ontopic:
- zwarte brogues --> NJET!
- 99% van de mannen met jasjes draagt de mouwen te lang (lees: zonder zichtbaar shirtmanchet)
- spekzolen onder een pak
- korte sokken onder een pak --> liever lange kousen ivm blote witte harige zichtbare kuiten
- rode broeken: alleen op een jacht svp
- rugby truien : alleen als je student bent
- nooit buttondown onder een pak
- riem EN bretels, het is of of
- etc.. etc....
Een spekzool is gewoon een dikke zool onder een schoen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef BoyZonderman het volgende:
[..]
Wat is een spekzool? En wat is een buttondown shirt?
Roze shirts bij een man zijn prachtig. Vooral als je donker haar hebt!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef OpenDeur het volgende:
Roze shirts zijn nog steeds niet okay, ongeacht wat je vriendin er van zegt.
Buttondown = slappe boord --> alleen als casual te dragenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:09 schreef BoyZonderman het volgende:
En buttondown heeft te maken met het feit dat je je boord vast kan knopen? Of snap ik het nog niet helemaal.
heb laatst een roze trui bij de H&M gehaald en ik heb meer sjans dan ooitquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef OpenDeur het volgende:
Roze shirts zijn nog steeds niet okay, ongeacht wat je vriendin er van zegt.
Wij hebben zo'n gast op het werk. Kreeg al erg snel de bijnaam "Kapitein Iglo"quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef Hik het volgende:Double breasted jasjes in blauw, met gouden knopen alleen dragen als je een zeeman bent. Met een bierbuik.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:19 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n gast op het werk. Kreeg al erg snel de bijnaam "Kapitein Iglo"
Ik bedoelde natuurlijk dat mijn broek lang genoeg is om mijn sokken en de bovenkant van mijn schoenen voor de buitenwereld onzichtbaar te houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ach ja, nu er nog even achterkomen dat 2 verkeerde dingen niet 1 goed maken...![]()
Dat zijn vaak van die foute bruine schoenen (poepbruin leer, met lichte stiksels) met een lichtbruine zool van een paar centimeter eronder. Het liefst nog met veters die eruitzien of ze gemaakt zijn van touw dat je bij pakketjes gebruikt. Echt van die soort schoenen die oudere mannen graag dragen, dat moet dan voor zgn. "sportief" doorgaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:09 schreef BoyZonderman het volgende:
En wat is een spekzool nou precies? Met de term 'dikke' kan ik niet echt veel. Want dat is een beetje subjectief.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:49 schreef Vogue het volgende:
Oh, en wat ook echt niet kan:
Een heel lichtblauwe spijkerbroek met daarin een overhemd.
katoen met een beetje polyester is beterquote:Overhemden moeten van katoen zijn, zijden overhemden zijn erg lelijk.
sowieso te fout voor woorden, tenzij je gaat sporten.quote:Met witte sokken heb ik niet zo'n probleemMaar niet onder donkere kleding.
Donkerblauw kan erg mooi zijn; het staat de meesten wel. Grijs daarentegen kan flets aftekenen; vooral bij mensen met een lichte huid. Zwart is alleen chique/erg geschikt voor bepaalde gelegenheden...quote:Een donkerblauw pak is ook niet mooi, zwart en donkergrijs daarentegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |