Mits de juiste man ze draagt, kunnen sommige sandalen heel leuk staan.quote:
Nee, als ik sport heb ik geen sokken aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:34 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ik vind je maar een raar mannetje. jij draagt zeker nooit witte sportsokken
Kijk een zinnig antwoord tussen alle mode meelopers hier. Wie had dat gedacht.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef seto het volgende:
[..]
Onder casual kleding niet nee.
Onder pakken enzo is het inderdaad erg fout
Het stoort me meestal meer hoe andere mensen kunnen stinken, zo een stankgordijn van bedorven erwtensoep lucht achter zich aan trekkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik draag ook rustig witte sokken als het zo uitkomt hoorMensen die zich druk gaan maken over hoe ANDERE mensen eruit zien...
is dat het enige wat je kan zeggenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
goh, geen smaak, én geen manieren...
Het is een gebrek aan manieren om te schelden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:46 schreef dewd het volgende:
Sinds wanneer is het eigenlijk een gebrek aan manieren als je het niet met die belachelijke hetze tegen witte sokken eens bent??
Ik had al een hekel aan witte sokken voordat ik wist dat het door de menigte werd afgekeurd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:58 schreef HenryHill het volgende:
Ik krijg bij het witte-sokken verhaal altijd een beetje het idee dat 'men' heeft geprobeerd witte sokken belachelijk te maken, maar dat het halverwege het bekeren van mensen is misgegaan... dat men er bij de meeste modeverschijnselen mee weg kwam, maar men bij het sokkenverhaal opeens begon na te denken en te protesteren... typisch gevalletje 'net niet', zeg maar.
kortom jou kunnen ze alles wijsmaken, voor het 1st in mijn leven dat ik dit hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:49 schreef seilram het volgende:
Ik heb het hier eens met een vriend van mij over gehad.
Hij had een hele witte sokken theorie, waarom mannen witte sokken dragen!
Als ze dan klaar zijn gekomen na een potje rukken wordt het aan de witte sok afgesmeerd... en aangezien dat op een witte sok niet zo opvalt kunnen ze de sok nog een dag aan.
Sindsdien ben ik ook anti witte sokken.... bah.
OMG!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:49 schreef seilram het volgende:
Ik heb het hier eens met een vriend van mij over gehad.
Hij had een hele witte sokken theorie, waarom mannen witte sokken dragen!
Als ze dan klaar zijn gekomen na een potje rukken wordt het aan de witte sok afgesmeerd... en aangezien dat op een witte sok niet zo opvalt kunnen ze de sok nog een dag aan.
Sindsdien ben ik ook anti witte sokken.... bah.
Ja, want iedereen met een hoofddoek is moslim en dat zijn ook altijd dezelfde figuren.quote:
En wat als je een witte broek en witte sneakers aan hebt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef Copycat het volgende:
Hé, het zoveelste witte sokken topic.
Toppie!
En witte sokken zijn alleen done tijdens sporten. Onder gewone kleding ziet het er gewoon niet uit.
halve sokkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:26 schreef Alfa145 het volgende:
[..]
En wat als je een witte broek en witte sneakers aan hebt?
Inderdaad, meeste mode mietjes zijn vergeten dat kleding vooral functioneel moet zijn. Als je iemand er belachelijk uit vindt zien omdat hij/zij witte sokken aanheeft ben je echt een simpel figuur.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel zielig als men gaat zeuren over andermans sokken![]()
Ik zeg ook niet tegen iemand anders wat ze moeten aantrekken, ik doe het alleen zelf nietquote:Op zondag 26 juni 2005 11:51 schreef dewd het volgende:
[..]
Inderdaad, meeste mode mietjes zijn vergeten dat kleding vooral functioneel moet zijn. Als je iemand er belachelijk uit vindt zien omdat hij/zij witte sokken aanheeft ben je echt een simpel figuur.
Ik vind het ook niet mooi die witte sokken maar als iemand ze aan wilt doen gaan ze hun gang maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |