Nee, leg je mening eens uit. Je vind het lelijk, maar waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:47 schreef woutabest het volgende:
Het ziet er gewoon neit uit. Het is lelijk.
Snap je dat echt niet?
Is die hype overgeslagen naar sokken? Net als die broeken die je een jaar niet mag wassen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb nu trouwens van die hippe afgeknipte sokken (jeweetwel die rare halve dingen) aan.
ze zijn wel wit
Dat is wat anders. Dat vloekt en vind ik er ook niet uitzien. Maar waarom dan witte sokken bij elke gelegenheid verketteren?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je witte sokken wilt dragen, vooral doen, vooral onder een blauw pak met bruine schoenen. We hebben toch al zo weinig te lachen.
Ik merk het verschil in comfort tussen witte en blauwe sokken niet echtquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
ik vind ze meestal niet lekker zitten, maar voor de rest zal het mij worst zijn of iemand witte sokken draagt
Omdat Nederlanders altijd een beetje doorslaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dat vloekt en vind ik er ook niet uitzien. Maar waarom dan witte sokken bij elke gelegenheid verketteren?
Ik bedoel van die sokken die je niet ziet als je schoenen aan hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is die hype overgeslagen naar sokken? Net als die broeken die je een jaar niet mag wassen?
Bij het sporten (dat ik nooit meer doequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders altijd een beetje doorslaan.
Witte sokken bij het sporten is bv prima.
Waarom lust je geen spruitjes?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, leg je mening eens uit. Je vind het lelijk, maar waarom eigenlijk?
Ja joh, ik heb de search gebruiktquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef Copycat het volgende:
Hé, het zoveelste witte sokken topic.
Toppie!
En witte sokken zijn alleen done tijdens sporten. Onder gewone kleding ziet het er gewoon niet uit.
Daar kan jij dus perfect mee overweg!quote:
Maar je ziet wel legio mensen elke dag in hun zondagse kledingquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat het komt omdat ze "sportsokken" heten, en dat je die dient te dragen tijdens het sporten ( hetzelfde als je de hele dag in je tennisrokje gaat lopen)
Sommige vrouwen mogen dat hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat het komt omdat ze "sportsokken" heten, en dat je die dient te dragen tijdens het sporten ( hetzelfde als je de hele dag in je tennisrokje gaat lopen)
Of ze zien er op hun paasbest uit....en dat in septemberquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maar je ziet wel legio mensen elke dag in hun zondagse kleding
Ik draag altijd sportsokken, en nooit 'normale' sokken. Maar dat mag dus alleen als ze niet wit zijn, of helemaal niet?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Staat iig een stuk gesoigneerder dan die witte sokkenquote:
Gesoigneerd gekleed gaan is niet een van mijn levensdoelen gelukkigquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat iig een stuk gesoigneerder dan die witte sokken.
Maar als je nou van die lage witte sokjes hebt? Die zie jequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:07 schreef Natalie het volgende:
Het kleurt niet altijd. Onder een nette donkerkleurige broek draag je geen witte sokken en daarbij zwarte schoenen. Het springt teveel in het oog.
Als je sportschoenen draagt is het een ander verhaal.
Ik maak me er ook wel eens schuldig aan btw
je bent niet de enige bij wie dat zo is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Electrified het volgende:
Ik snap het probleem niet... Heeft iedereen dan van die hoogwater-broeken? Als ik wil, kan ik zelfs fluoriserende sokken kopen, want je zult ze toch nooit zien.
En nee ik ben geen skater of rapfiguur. M'n broeken vallen gewoon net over m'n schoenen heen.
net als ik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik draag altijd sportsokken, en nooit 'normale' sokken. Maar dat mag dus alleen als ze niet wit zijn, of helemaal niet?![]()
Ik draag gewoon witte sokken als ik dat wil, maar ben wel andere kleuren aan het kopen nu (alsof grijs en zwart zo mooi zijn?)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:11 schreef keezy het volgende:
Ik denk dat de zeikers denken dat witte sokken dragers racistisch zijn!
Ook als je zit of fietst?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Electrified het volgende:
M'n broeken vallen gewoon net over m'n schoenen heen.
I rest my casequote:
Wat is dit nu weer voor onzin. Ik lust wel spruitjes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom lust je geen spruitjes?
Het is dusdanig subjectief van aard, dat het zich niet laat uitleggen
*toevoegt bij de kandidaten voor domste opmerking van 2005...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:11 schreef keezy het volgende:
Ik draag witte sokken.
Ik denk dat de zeikers denken dat witte sokken dragers racistisch zijn!
Ik lust geen spruitjes maar vind witte sokken OK.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin. Ik lust wel spruitjes.
Ja.quote:
Fijn he? Stereotypesquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef gelly het volgende:
Het is gewoon ronduit lelijk. Dat snap ik als man zelfs
Het zijn ook een beetje dezelfde figuren die met witte sokken lopen...
Pleasequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef gelly het volgende:
Het zijn ook een beetje dezelfde figuren die met witte sokken lopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |