Nee, leg je mening eens uit. Je vind het lelijk, maar waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:47 schreef woutabest het volgende:
Het ziet er gewoon neit uit. Het is lelijk.
Snap je dat echt niet?
Is die hype overgeslagen naar sokken? Net als die broeken die je een jaar niet mag wassen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb nu trouwens van die hippe afgeknipte sokken (jeweetwel die rare halve dingen) aan.
ze zijn wel wit
Dat is wat anders. Dat vloekt en vind ik er ook niet uitzien. Maar waarom dan witte sokken bij elke gelegenheid verketteren?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je witte sokken wilt dragen, vooral doen, vooral onder een blauw pak met bruine schoenen. We hebben toch al zo weinig te lachen.
Ik merk het verschil in comfort tussen witte en blauwe sokken niet echtquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
ik vind ze meestal niet lekker zitten, maar voor de rest zal het mij worst zijn of iemand witte sokken draagt
Omdat Nederlanders altijd een beetje doorslaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dat vloekt en vind ik er ook niet uitzien. Maar waarom dan witte sokken bij elke gelegenheid verketteren?
Ik bedoel van die sokken die je niet ziet als je schoenen aan hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is die hype overgeslagen naar sokken? Net als die broeken die je een jaar niet mag wassen?
Bij het sporten (dat ik nooit meer doequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders altijd een beetje doorslaan.
Witte sokken bij het sporten is bv prima.
Waarom lust je geen spruitjes?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, leg je mening eens uit. Je vind het lelijk, maar waarom eigenlijk?
Ja joh, ik heb de search gebruiktquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef Copycat het volgende:
Hé, het zoveelste witte sokken topic.
Toppie!
En witte sokken zijn alleen done tijdens sporten. Onder gewone kleding ziet het er gewoon niet uit.
Daar kan jij dus perfect mee overweg!quote:
Maar je ziet wel legio mensen elke dag in hun zondagse kledingquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat het komt omdat ze "sportsokken" heten, en dat je die dient te dragen tijdens het sporten ( hetzelfde als je de hele dag in je tennisrokje gaat lopen)
Sommige vrouwen mogen dat hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat het komt omdat ze "sportsokken" heten, en dat je die dient te dragen tijdens het sporten ( hetzelfde als je de hele dag in je tennisrokje gaat lopen)
Of ze zien er op hun paasbest uit....en dat in septemberquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maar je ziet wel legio mensen elke dag in hun zondagse kleding
Ik draag altijd sportsokken, en nooit 'normale' sokken. Maar dat mag dus alleen als ze niet wit zijn, of helemaal niet?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Staat iig een stuk gesoigneerder dan die witte sokkenquote:
Gesoigneerd gekleed gaan is niet een van mijn levensdoelen gelukkigquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat iig een stuk gesoigneerder dan die witte sokken.
Maar als je nou van die lage witte sokjes hebt? Die zie jequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:07 schreef Natalie het volgende:
Het kleurt niet altijd. Onder een nette donkerkleurige broek draag je geen witte sokken en daarbij zwarte schoenen. Het springt teveel in het oog.
Als je sportschoenen draagt is het een ander verhaal.
Ik maak me er ook wel eens schuldig aan btw
je bent niet de enige bij wie dat zo is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Electrified het volgende:
Ik snap het probleem niet... Heeft iedereen dan van die hoogwater-broeken? Als ik wil, kan ik zelfs fluoriserende sokken kopen, want je zult ze toch nooit zien.
En nee ik ben geen skater of rapfiguur. M'n broeken vallen gewoon net over m'n schoenen heen.
net als ik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik draag altijd sportsokken, en nooit 'normale' sokken. Maar dat mag dus alleen als ze niet wit zijn, of helemaal niet?![]()
Ik draag gewoon witte sokken als ik dat wil, maar ben wel andere kleuren aan het kopen nu (alsof grijs en zwart zo mooi zijn?)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:11 schreef keezy het volgende:
Ik denk dat de zeikers denken dat witte sokken dragers racistisch zijn!
Ook als je zit of fietst?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef Electrified het volgende:
M'n broeken vallen gewoon net over m'n schoenen heen.
I rest my casequote:
Wat is dit nu weer voor onzin. Ik lust wel spruitjes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom lust je geen spruitjes?
Het is dusdanig subjectief van aard, dat het zich niet laat uitleggen
*toevoegt bij de kandidaten voor domste opmerking van 2005...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:11 schreef keezy het volgende:
Ik draag witte sokken.
Ik denk dat de zeikers denken dat witte sokken dragers racistisch zijn!
Ik lust geen spruitjes maar vind witte sokken OK.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin. Ik lust wel spruitjes.
Ja.quote:
Fijn he? Stereotypesquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef gelly het volgende:
Het is gewoon ronduit lelijk. Dat snap ik als man zelfs
Het zijn ook een beetje dezelfde figuren die met witte sokken lopen...
Pleasequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef gelly het volgende:
Zeker wel. Type man dat zich sowieso niet stoort aan foute kleding. Spijkerbroek van 2 tientjes, slobbertrui van de Wibra etc..quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
PleaseJe gaat me toch niet vertellen dat je dit echt meent ?
wtf.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef gelly het volgende:
Het is gewoon ronduit lelijk. Dat snap ik als man zelfs
True ;-) Vaak in combinatie met of een te goedkope spijkerbroek broek die hoogwater op zee is, of fout t-shirt van Fruit of the loom , LA Lakers etc. ;-) Ik zeg... categorie 'paupers'!quote:Het zijn ook een beetje dezelfde figuren die met witte sokken lopen...
ik heb vandaag footies, maar gister had ik mooie witte sportsokken van puma aan met blauwe g-star broek (half over mn blauwe schoenen, van die sneakers) en daar boven een witte polo. valt dat ook onder die figuren?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
True ;-) Vaak in combinatie met of een te goedkope spijkerbroek broek die hoogwater op zee is, of fout t-shirt van Fruit of the loom , LA Lakers etc. ;-) Ik zeg... categorie 'paupers'!
Die zijn ook handig idd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als je nou van die lage witte sokjes hebt? Die zie je
toch niet..![]()
How about Women?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker wel. Type man dat zich sowieso niet stoort aan foute kleding. Spijkerbroek van 2 tientjes, slobbertrui van de Wibra etc..
Dat is pas echt gay.. in combinatie met instappers en een 3/4 broek en d'r bovenop een fout g-sus shirt.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is pas echt gay.. in combinatie met instappers en een 3/4 broek en d'r bovenop een fout g-sus shirt.
Ik ben echt blij voor je dat jij de wereld zo duidelijk en eenvoudig zietquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker wel. Type man dat zich sowieso niet stoort aan foute kleding. Spijkerbroek van 2 tientjes, slobbertrui van de Wibra etc..
HaHaHaHaquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Vrouwen met witte sokken zitten meestal achter het stuur van een vrachtwagen.
Sorry pappiequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:43 schreef Solitarias het volgende:
--> LIF
en daar loopt al een topic. Deza kan dus op slot....
INDERDAAD!!! WITTE SOKKENquote:
Ja laten we het daar eens over hebben! Ongelooflijk dat er mannen van boven de 12 jaar in korte broeken lopen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef babba_ het volgende:
korte broek neem ik aan of misschien zelfs een 3/4 broek
Ik wel. Al mijn vrouwelijke vrienden en collega's zijn het erover eens. Witte sokken zijn not done. Vraag me niet waarom, maar het is nu eenmaal zo. Ik draag ze dan maar ook maar niet. Opstandig zijn is leuk, maar veel nut heeft het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:46 schreef AcidTrance het volgende:
Ik wist dat witte sokken met een zwart pak erg fout zijn maar dat het zo erg is als wat ik hier leesgaat nergens over die haat jegens sportsokken. Er lopen 1000de mensen met sportsokken/witte sokken volgens mij
dit is puur een onderwerp voor forums want in dagelijks leven kom ik dit soort onderwerpen niet tot nauwelijks tegen.
O, die heb ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb nu trouwens van die hippe afgeknipte sokken (jeweetwel die rare halve dingen) aan.
ze zijn wel wit
Dat diegene zelf weet dat ie kneuze-sokken aanheeft. Dat is toch al erg genoeg?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef AcidTrance het volgende:
Ik heb al kleuren sokken das het probleem niet, maar echt witte sokken topic's zijn echt een rage op Fok schieten als bloemkolen uit de grond![]()
Maar stel iemand draagt sneakers met witte sokken en z'n pijpen hangen erover dus niemand ziet die witte sokken, wat is nu het punt dan
Ik laat mij niet leiden door on-onderbouwde verhalen. Kom terug wanneer je weet waarom, ok?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:49 schreef Echtwelkloon het volgende:
[..]
Ik wel. Al mijn vrouwelijke vrienden en collega's zijn het erover eens. Witte sokken zijn not done. Vraag me niet waarom, maar het is nu eenmaal zo. Ik draag ze dan maar ook maar niet. Opstandig zijn is leuk, maar veel nut heeft het niet.
Dus hup, naar de HEMA, en koop maar zwarte sokjes.
Die hebben de hoop ooit nog vrouwelijke genitalien te zien al opgegeven..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:31 schreef fransie102 het volgende:
Ongeloofelijk dat er hier nog van die nerds rondlopen die zeggen 'niets mis met witte sokken'
Stijlloze boeren vooral.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:19 schreef babba_ het volgende:
[..]
wtf.en wat voor figuren zijn dat dan?
Als je niet op het strand ligt of aan het sporten bent hoor je ook geen korte broek aan te hebben. Koop dan linnen ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef babba_ het volgende:
[..]
oke hoe loop jij er dan bij in hartje zomer? korte broek neem ik aan of misschien zelfs een 3/4 broek. en daaronder? zwarte sokken natuurlijk en lekker dichte schoenen zodat het lekker gaat zweten?
maar iig niet "gay"!
Mwoah er lopen in Drenthe ofzo vast nog wel ergens boerinnen die het geen probleem vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die hebben de hoop ooit nog vrouwelijke genitalien te zien al opgegeven..
Er is aan de vrouwen ooit verteld dat het niet kon. En aangezien meer dan 1 ding onthouden er niet inzat hebben ze dat onthouden. Sorry, maar een betere reden kan ik niet verzinnen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:58 schreef AcidTrance het volgende:
Das het hele mooie tientallen topic's over witte/sportsokken zijn fout maar geen 1 goeie onderbouwde reden.
En laten dat nu net degenen zijn die bepalen wat er in de mode isquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef clowncloon het volgende:
alleen vrouwen en homo's vinden het niet kunnen...
Bwaaa! Toe maar!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
*toevoegt bij de kandidaten voor domste opmerking van 2005...
Is er iets mis met broeken die je een jaar niet mag wassen? Ik heb ook van die broeken. En als je denkt dat het vies is om ze niet te wassen valt heel erg mee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is die hype overgeslagen naar sokken? Net als die broeken die je een jaar niet mag wassen?
Ja, dat was ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:36 schreef Jonathon het volgende:
Ze hadden het er net over op Yorin FM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |