Kijk dan eens naar de handen.. en naar het gezicht... Ik kan mezelf ook wel Mathilde gaan noemen, nergens bij horen, en Aziaten inspireren, mn penis word er geen vagina van.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:51 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Volgens de bronnen wel
Citaat "Op de foto Mathilde Willink, die het liefst bij geen enkele groep wilde horen. Zij was de belangrijkste klant en tevens inspiratiebron van de Chinees-Nederlandse Fong Leng Tsang."
Check dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mathilde_de_Doelderquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar de handen.. en naar het gezicht... Ik kan mezelf ook wel Mathilde gaan noemen, nergens bij horen, en Aziaten inspireren, mn penis word er geen vagina van.
Mijn zus dus ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mijn moeder (48) heeft die roze in het rood![]()
Maar als ik smorgens vroeg naar stage loop vanaf het station loopt er voor me elke ochtend een gruwelijk mooie dame met zo een broek. En ik moet zeggen, na een maand of 3 begin ik er aan te wennenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:34 schreef Toeps het volgende:
MC Hammer broeken:
[afbeelding]
Tu du du du...
Das net zo erg als gouden pauperketting met je naam om je nek en een tattoo van feijenoord op je onderrug.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Goedkope Bijou Brigitte sieraden. En er komen steeds meer van dat soort (kleine) winkels, waarin het altijd bom en bomvol met vrouwen is. Die prut staat zo goedkóóp, dat kan alleen op een pimp en hookers-feest.![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:06 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Das net zo erg als gouden pauperketting met je naam om je nek en een tattoo van feijenoord op je onderrug.![]()
![]()
Behalve als er een man in de buurt is!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mouwloze hemden, zodat je gauw hun oksels kan bewonderen. Dat draag je maar als non-sexy slaapkledij desnoods.
[afbeelding]
Inderdaad! En die dan ook meteen hun haar afknippen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef Aventura het volgende:
Van die moeders die sinds de bevalling opeens denken dat ze er dan ook maar meteen als een kleuter moeten uitzien en dus felgekleurde sweaters en broeken dragen, praktische stappers met dikke rubberzolen en houtje-touwtjejassen. En hun dochters dragen dan precies hetzelfde.
Over het algemeen kleden vrouwen zich in dit land niet meer als vrouw zodra ze de 16 gepasseerd zijn. Wat is er mis met een mooie rok met een paar mooie laarzen of pumps?
Bij vrouwen onder de 40 'not done' inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:29 schreef blieblie het volgende:
Aaargh!! Vrouwen die hun haar afknippen.
Dat komt echt te veel voor.
Zodra ze trouwen of kinderen krijgen dan hé.
Ga weg man.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:23 schreef OnlineGokker het volgende:
puntschoenen
[afbeelding]
Heel veel meiden zie je met dit soort schoenen lopen, maar ik ben nog geen jongen tegengekomen die ze niet lelijk vindt
Was de enige die ik kon vinden op googlequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:25 schreef Avani het volgende:
[..]
Ga weg man.
Je weet ook wel de lelijkste uit te zoeken hè Je moet ze niet bij een cheap ass zaak halen.
zoiets?quote:Op zaterdag 24 december 2005 07:57 schreef Stranger het volgende:
Dat nog niemand de hoerenhoepel heeft genoemd. Van die armbanden die per ongeluk ooit door iemand in haar oor is beland en nu denkt half kauwgomkauwend, sportschoendragend, kampbewonend Nederland dat het er 'lekkah' uitziet.
Kan even geen goed voorbeeldplaatje vinden maar zoiets:
[afbeelding]
Hoe kom je op die naamquote:Op zaterdag 24 december 2005 07:57 schreef Stranger het volgende:
Dat nog niemand de hoerenhoepel heeft genoemd.
Och zonder die hoedjes was het nog wel cutequote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets?
[afbeelding]
JA!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef Avani het volgende:
Ik zelf vind truitjes van de markt met goedkope teksten erop echt verschrikkelijk.
Zonder hoedjes en mooiere pumps, vind ik de stijl opzich wél geslaagd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, van die broeken krijg ik ook kotsneigingenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:46 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Maar mijn absolute nr.1 is toch spijkerbroeken zonder kontzakken,zoals die Duitse meiden vaak dragen.Brrrrrr.....![]()
Opzich is dit wel leukquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Dat is gewoon een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:08 schreef the_Napster het volgende:
Wat absoluut niet kan is skatekleding![]()
Nee, die vormloze troep is gewoon niet voor meisjes bedoeld, waarom denk je anders dat God hun borsten heeft gegeven!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:28 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van smaak
er bestaat leuke goth-kleding, maar zulke dingen, met gaten enzo, zijn afschrikwekkend lelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Fantasy/ gothic/ punk kleding.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oké ieder zijn 'ding', maar mag ik even..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |