abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2005 @ 01:53:29 #251
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33494068
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:28 schreef Suuz_ het volgende:
ben sinds kort trotse bezitster van deze super gave laarzen!!!

Verschrikkelijk, wat een middeleeuwse laarzen.
pi_33494214
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:21 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Voorbeelden? Niet om je te bokken ofzo, ik ben echt benieuwd! Voor de poster hierboven: sportief vind ik niet zo mooi...
Met sporten of een boswandeling door de bagger draag ik iig sportschoenen, waar moet ik anders mee lopen Op m'n goeie schoenen/laarzen iig niet.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 29 december 2005 @ 11:46:31 #253
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33499586
ik draag mijn onitsuka tigers als ik geen zin heb om op hakken te lopen, meestal met een spijkerbroek die zo lang is dat je toch alleen de neus van mijn schoenen ziet...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33502993
Soms draag ik hakken, soms loop ik op platte schoenen. Het is niet goed voor je voeten om altijd op hakken te lopen. Ik heb ook sneakers, maar die draag ik niet omdat ik ze zo mooi vind, maar eerder omdat ze erg comfortabel lopen. En....je bent wat sneller dan op hakken....
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  donderdag 29 december 2005 @ 13:35:23 #255
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33503073
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ik vind ze wel mooi eigenlijk, om een tegengeluid te laten horen
Vampire Romance O+
  donderdag 29 december 2005 @ 13:48:47 #256
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_33503572
ik ook
The truth is relative, pick one that works!
  donderdag 29 december 2005 @ 15:31:51 #257
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_33507179
Vandaag in de stad weer een vreselijk verschijnsel gezien: van die maffe petjes, kennelijk was het nog niet tot iedereen doorgedrongen dat die, in dit geval Von Dutch, dingen eigenlijk heel lelijk zijn
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
pi_33510220
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:31 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Vandaag in de stad weer een vreselijk verschijnsel gezien: van die maffe petjes, kennelijk was het nog niet tot iedereen doorgedrongen dat die, in dit geval Von Dutch, dingen eigenlijk heel lelijk zijn
Plaatje?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_33511203
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:04 schreef Serendips het volgende:

[..]

Plaatje?
La mode se démode, le style jamais.
pi_33511213
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:31 schreef Z3R0-C00L het volgende:

Von Dutch is 'n beetje héél erg verleden tijd......
pi_33511577
O, die truckerspetten.....Inderdaad, nooit begrepen, die rage...
pi_33511737
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef Serendips het volgende:
O, die truckerspetten.....Inderdaad, nooit begrepen, die rage...
Zitten ook leuke tussen,alleen zijn die van Von Dutch zo dertien-in-een-dozijn!Je kunt je kont niet keren of je ziet wéér zo'n VD Mesh cap......
pi_33511937
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef W1ZZ het volgende:
Ik zal me hier wel de woede van Half Fok! mee op de hals halen, maar vrouwen zouden geen sneakers moeten dragen behalve als ze sporten! Ik vind dat zó onvrouwelijk. Mannen eigenlijk ook niet, maar aangezien de meeste van mijn seksegenoten van nature toch lompere wezens zijn vind ik dat het bij hen meer kan...
En ook bij mannen hoeft het niet (maar dat is een ander topic).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33512383
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Broodbeleg het volgende:

[..]

heet jij toevallig niet Maarten?
Nee ik heet niet toevallig Maarten, hoezo? Iemand die je kent met uitgesproken meningen over kleding?
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_33519913
Schoenen die de enkel bedekken, en schoenen die minder dan de hele voet bedekken. De enige keer dat er een 3-4 cm van de bovenkant van de voet gezien mag worden is in van die gala schoentjes. En hakken zijn ook not done. Puntschoenen ook niet.
  donderdag 29 december 2005 @ 22:06:16 #267
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33520754
dus alle vrouwen moeten op gympen of klompen lopen?
pi_33521171
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:59 schreef Elefes het volgende:

En ook bij mannen hoeft het niet (maar dat is een ander topic).
Wat zouden vrouwen dan moeten dragen als ze eens makkelijk schoeisel willen? Platte schoenen zijn haast per definitie lelijk, maar ik zie mezelf ook geen stedentrip ondernemen op uitsluitend hakken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 29 december 2005 @ 22:22:47 #269
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33521472
je ziet er meteen dronken uit als je op naaldhakken over kinderkopjes tracht te lopen...blijf je elke keer hangen....en als je losse schoenen hebt verlies je ze ook nog af en toe...

hilarisch...

maar niet echt...
pi_33521961
Weet je, veel van die 'foute' kleren vind ik soms best leuk, als je het maar goed fout aanpakt... Broeken met wijde pijpen vind ik super, en strokenrokken al helemaal. En zelfs die laarzen die nu in zijn kunnen leuk zijn vind ik. Meisjes in minirokjes met van die laarzen met bont en balletjes eraan vind ik echt razend sexy (al heeft de vorm van de benen er ook nog wel wat mee te maken maar okay). =)
Sanity is (not) statistical
pi_33522116
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef kwakveense het volgende:
je ziet er meteen dronken uit als je op naaldhakken over kinderkopjes tracht te lopen...blijf je elke keer hangen....en als je losse schoenen hebt verlies je ze ook nog af en toe...

hilarisch...

maar niet echt...
En dan krijg je ook nog gezeur dat je zo langzaam loopt. Hollandse steden zijn niet berekend op naaldhakken, en ik vermoed Parijs ook niet. Dan kan ik mezelf wel moedig voorhouden dat ik net Carrie uit Sex & The city ben, een Petrovsky aan mijn zijde om me staande te houden, maar zo werkt de echte wereld niet. In werkelijkheid is Petrovsky een egoïstische zak en kun je op de straten van Parijs evenmin vertrouwen. En wat als het gaat regenen en sneeuwen en vriezen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_33534612
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:45 schreef vinge het volgende:
Schoenen die de enkel bedekken, en schoenen die minder dan de hele voet bedekken. De enige keer dat er een 3-4 cm van de bovenkant van de voet gezien mag worden is in van die gala schoentjes. En hakken zijn ook not done. Puntschoenen ook niet.
Cryptisch. Welke schoenen vind je dan wel mooi?
pi_33534745
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En dan krijg je ook nog gezeur dat je zo langzaam loopt. Hollandse steden zijn niet berekend op naaldhakken, en ik vermoed Parijs ook niet. Dan kan ik mezelf wel moedig voorhouden dat ik net Carrie uit Sex & The city ben, een Petrovsky aan mijn zijde om me staande te houden, maar zo werkt de echte wereld niet. In werkelijkheid is Petrovsky een egoïstische zak en kun je op de straten van Parijs evenmin vertrouwen. En wat als het gaat regenen en sneeuwen en vriezen?
Je moet je schoeisel ook aanpassen aan de situatie. Als ik lang de stad in ga, dan doe ik platte schoenen aan. Wil ik er wat eleganter uitzien en hoef ik geen lange stukken te lopen of lang te staan, dan draag ik hakken.

Nu insinueer ik dus dat platte schoenen niet elegant kunnen zijn...Dat klopt niet.
pi_33539843
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat zouden vrouwen dan moeten dragen als ze eens makkelijk schoeisel willen? Platte schoenen zijn haast per definitie lelijk, maar ik zie mezelf ook geen stedentrip ondernemen op uitsluitend hakken.
Bij een stedentrip of een lange wandeling kan ik het me voorstellen dat je sneakers aan doet, of platte schoenen. Ik ken dat probleem wel een beetje, aangezien ik geen sneakers heb (ik kan er niets aan doen maar vind ze nooit mooi en koop ze dus ook niet, hoe makkelijk ze ook mogen lopen).
Hakken draag ik altijd wanneer ik weet dat ik max ongeveer 15 minuten moet lopen elke keer, en anders heb ik platte laarzen die er toch nog wel mee door kunnen (Er zijn best redelijk mooie platte schoenen, ze zijn alleen moeilijk te vinden.)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33542007
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef kwakveense het volgende:

hilarisch...

maar niet echt...
Ook wel het Assepoester-syndroom genoemd...
pi_33542880
ik heb geen enkel paar schoenen met hakken, wat blijkbaar rampzalig is Maar wat wil je dan, zonder ben ik al lang, met word dat alleen maar erger
pi_33543511
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef Bob. het volgende:
ik heb geen enkel paar schoenen met hakken, wat blijkbaar rampzalig is Maar wat wil je dan, zonder ben ik al lang, met word dat alleen maar erger
Niet rampzalig, maar ik zou het wel als een gemis ervaren...
Hoe lang ben je dan?
pi_33544076
Grote afknapper:kleding waar 't logo/merk lekker groot vermeld staat.....
pi_33546431
Ja inderdaad. Echt vreheselijk...

Heel erg sneu

Meestal ook gedragen door mensen zonder eigen stijl...
pi_33547651
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Serendips het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Heel erg sneu
[afbeelding]

Hoe bedoel je puur om het merk
Zouden ze het ook kopen als er inplaats merknaam een willekeurige naam zou staan
pi_33547771
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Heel erg sneu
[afbeelding]

Idd!Ik vind 't alleen 'n klein beetje uitzien bij zonnebrillen.....
pi_33548413
Heel erg vind ik ook die -meestal jonge, allochtone- meisjes die met nep Louis Vuitton tassen lopen.
Mooi is het sowieso niet, dus wat is dan je doel? Rijk te lijken ofzo?
pi_33548485
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Heel erg vind ik ook die -meestal jonge, allochtone- meisjes die met nep Louis Vuitton tassen lopen.
Lelijk èn nep : dubbel fout
pi_33550396
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:50 schreef LSS het volgende:

[..]

Dat is typisch zo'n product wat door b-merk fabrikanten gemaakt wordt om op een hype (in dit geval de Afghaanse jassen-hype van een paar jaar terug) in te springen. Alle net-niet-hippe-bijna-mensen dachten toen: "Ow shit, die hype is eigelijk te duur voor mij dus koop ik maar zo'n goedkope jas van Fabrikant B". De echte lange Afghaanse jassen (zoals die ook in de jaren 70 wel gedragen werden) zijn imo erg gaaf.
Mijn jas is wel goedgekeurd?
Ikzelf ben fout, dat geef ik toe
Mon 'en!
pi_33551016
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Mogelijk nog erger: (Nep) LV, Armani een weetikwat hoofddoeken. Daarmee is in een klap het hele doel van de hoofddoek verdwenen. (Bescheidenheid, niet opvallen en zo.) En buiten dat staat het nog eens oerstom.
pi_33551424
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef Serendips het volgende:
Dit is echt de ergste jeans zonde:
[afbeelding]

Ook erg, string boven broek en geen kontzakken:
[afbeelding]

Of de wortelbroek opgehesen tot aan de taille:
[afbeelding]
zo true
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_33551835
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

ik vind ze heul tof
pi_33552239
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Idd!Ik vind 't alleen 'n klein beetje uitzien bij zonnebrillen.....
Nee, dan vind ik het nog helemaal niks...Het ziet er zo protserig, pimpstyle uit...Zo van, kijk-mij-eens-geld-hebben-voor-een-merkitem.....Trieste is dat het dan nog vaak nep is ook.

Mijns inziens ga je voor een merkartikel omdat je het goed vindt, omdat de kwaliteit top is en niet omdat er ergens zo'n proleterig logootje staat te blinken op de pootjes van je zonnebril...
pi_33552328
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef bloempjuh het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik vind 'm niet mooi. Maar zo te zien past ie wel bij je -alternatieve- look...
pi_33552472
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:41 schreef Serendips het volgende:

[..]

Nee, dan vind ik het nog helemaal niks...Het ziet er zo protserig, pimpstyle uit...Zo van, kijk-mij-eens-geld-hebben-voor-een-merkitem.....Trieste is dat het dan nog vaak nep is ook.

Mijns inziens ga je voor een merkartikel omdat je het goed vindt, omdat de kwaliteit top is en niet omdat er ergens zo'n proleterig logootje staat te blinken op de pootjes van je zonnebril...
Daar heb je wel gelijk in.Maar ik vind 't bij dames méér uitzien dan bij heren,bij heren ziet 't idd pimpstyle uit.....
pi_33555884
quote:

[..]

[afbeelding]
geyle schoenen
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:01:58 #292
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33556018
quote:

[..]

[afbeelding]
Je hebt een restyling nodig. (mijn mening ) Maar als Hanna Tokkie je grote voorbeeld is op modegebied, zeg ik: Je hebt de juiste combinatie gevonden.
pi_33556245
quote:

[..]

[afbeelding]
Nee, niet mooi. Hij kleurt ook nog eens slecht bij je haar (en je schoenen)
pi_33556453
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, niet mooi. Hij kleurt ook nog eens slecht bij je haar (en je schoenen)
Ter aanvulling: En d'r broek kan ook niet.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_33556509
quote:

[..]

[afbeelding]
Je broek is tekort... bij zulks hoort ie over je schoenen heen te hangen
pi_33566763
Die broek is allang weggegooid en mijn schoenen kapot.
Mon 'en!
pi_33566908
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef bloempjuh het volgende:
Die broek is allang weggegooid en mijn schoenen kapot.
Nu de jas nog
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:05:44 #298
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33567018
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Heel erg sneu
[afbeelding]

Dit is fout met 'n hoofdletter F...
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33573117
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nu de jas nog
pi_33575706
quote:

[..]

[afbeelding]
Ik wou dat ik iets positeifs kon zeggen over je jas,maar helaas......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')