Foteaux voor een betere impressie graag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:29 schreef Roeji het volgende:
Wat ik persoonlijk dus leuk vind om te dragen, is dus een sjiek pak. Beetje op het mannelijke af mag zelfs. En dan sexy lingerie eronder. Iets in de trant van Marlies Dekkers, met al die kettingkjes die dus wel zichtbaar zijn onder je pak. Dat vind ik dus mooi.
Hetzelfde geldt voor u hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik snap die domme hypes echt niet... Zien vrouwen dan niet dat ze de aandacht zullen krijgen als ze naakt zijn ipv in een of ander hip D&G of armani rokje te lopen
Castreer me maar direct...quote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef the_Napster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mits het staat
Het eerste plaatje vind ik vrij klassiek, maar saai.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets:
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Plaats jij eens wat voorbeelden, van hoe het wél moet dan...
Toen ik die plaatjes bekeek wist ik meteen dat het kleding van Ralph Lauren was.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef the_Napster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mits het staat
Dat is dan wel weer mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets:
[afbeelding]
Dat vind ik weer lomp, zo'n oversized logoquote:Op woensdag 28 december 2005 02:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Toen ik die plaatjes bekeek wist ik meteen dat het kleding van Ralph Lauren was....Geweldig merk!
![]()
Dit vind ik ook mooi voor de dames:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |