quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:35 schreef JoVd_girl het volgende:
Deze Abercrombie jas heb ik net ontvangen![]()
quote:
quote:
PiMP hier met je nieuwe KLEDINGG #16quote:
Post dan wat stijlvols uit je kledingkastquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:25 schreef Markster het volgende:
Ik zie alleen maar lelijke kleding voorbij komen, waar zijn de stijlvolle kledingstukken ?
Heb momenteel geen nieuwe kledingquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:35 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Post dan wat stijlvols uit je kledingkast![]()
In het algemeen ben ik het hiermee eens, Nederlanders kleden zich zowieso foeilelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:25 schreef Markster het volgende:
Ik zie alleen maar lelijke kleding voorbij komen, waar zijn de stijlvolle kledingstukken ?
Goed puntquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Kan iemand de topicnaam AUB veranderen in de varianten die tot en met #15 aan bod kwamen. Show in plaats van P.I.M.P.
Dit ziet er écht niet uit
In Leiden bij een klein boetiekje Glow.quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef heinl het volgende:
Die onderste trui uit de OP, waar is die gekocht en hoe duur was die?
waar heb je dat vest gehaald? en hoe duur was hij?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Abercrombie & Fitch vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
ebay.com, 50 dollar excl. verzendkosten(18 dollar)quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
waar heb je dat vest gehaald? en hoe duur was hij?![]()
beiden errug vetquote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel broek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2e hands neem ik aan? kan je daar alleen met credit card betalen?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ebay.com, 50 dollar excl. verzendkosten(18 dollar)
Nee man, ga geen 2e hands kleding kopenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
2e hands neem ik aan? kan je daar alleen met credit card betalen?![]()
http://upload.server8.org/p671.JPG zie ik daar een merkje?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
2e hands neem ik aan? kan je daar alleen met credit card betalen?![]()
?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
http://upload.server8.org/p671.JPG zie ik daar een merkje?
iddquote:Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan lijk thet mij niet echt 2e hands
tijdje geleden gekocht in een outlet store voor 72 euriesquote:Op zondag 6 november 2005 13:08 schreef zenith_ust het volgende:
gister deze broek gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
nice pantsquote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel broek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Via m'n overbuurman, en die krijgt/haalt dat soort dingen uit amsterdam en duitsland bij een bedrijf die kleding die niet verkocht worden terugneemt uit winkels(ofzo, weet verder ook niet precies).. Ik heb 'm voor 120 euro van hem gekocht. Lekker vaagquote:Op woensdag 16 november 2005 18:31 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
nice pants![]()
waar heb je ze gehaald en hoe duur?![]()
Dan ben je proper fucked door je overbuurmanquote:Op woensdag 16 november 2005 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Via m'n overbuurman, en die krijgt/haalt dat soort dingen uit amsterdam en duitsland bij een bedrijf die kleding die niet verkocht worden terugneemt uit winkels(ofzo, weet verder ook niet precies).. Ik heb 'm voor 120 euro van hem gekocht. Lekker vaag![]()
Nee hoor.. Zal ff opzoeken hoe dat heet in amsterdam.. Prijskaartjes(189 euro) + tags van winkels zaten er nog aan.. En t is ook geen pauperbuurman ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan ben je proper fucked door je overbuurman.
Want die kleren "koopt" hij dan waarschijnlijk voor een schijntje.
Wil niet zeggen dat hij ze haalt voor 189 euries......quote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee hoor.. Zal ff opzoeken hoe dat heet in amsterdam.. Prijskaartjes(189 euro) + tags van winkels zaten er nog aan.. En t is ook geen pauperbuurman ofzo![]()
Dat doet een winkel ook niet, die hebben ook een marge. Dus de buurman kan dat ook best doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef BigB het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij ze haalt voor 189 euries......
geef mij ook maar zo'n buurman!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee hoor.. Zal ff opzoeken hoe dat heet in amsterdam.. Prijskaartjes(189 euro) + tags van winkels zaten er nog aan.. En t is ook geen pauperbuurman ofzo![]()
Dat zeg ik ook niet, maar hij 'krijgt' ze van die organisatie voor 120 euro, en kijkt of hij ze aan mensen kan verkopen hier.. zoniet geeft ie t weer terug..quote:Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef BigB het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij ze haalt voor 189 euries......
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef Bierkameel het volgende:
Dat je geld gaat betalen voor zulke verotte kleding, duik eens een kledingbak in van het leger des heils, dat is een stuk cheaper
Dudequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef Smaakpolitie het volgende:
Dat mensen nog steeds die Onitsuka Tigers kopen.![]()
![]()
.
Zekersquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
DudeDie witte zijn een beetje uit, maar die nieuwe lijn is vet
![]()
Ik heb een nieuwe jas, bij Chasin' gekocht, ik zal wel ff een foto maken want die foto op Score.nl doet hem weinig eer aan
Leuk! Waar heb je het gekocht?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Topje gekocht, hopelijk heb ik hem snel binnen.
Van e-bay of tweedehands? Want met dat logo achterop worden al een tijd niet meer verkocht. Of je moet in turkije of op e-bay kijken of bij gasten met nep kleren gaan kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Diesel broek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker belangrijk dat jij ze niet meer ziet in de (diesel)winkel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Van e-bay of tweedehands? Want met dat logo achterop worden al een tijd niet meer verkocht. Of je moet in turkije of op e-bay kijken of bij gasten met nep kleren gaan kijken.![]()
EDIT: zie dat je hem via je buurman hebt. Je hebt veel te veel betaald. Deze is niet eens in de Diesel winkel te koop. Go figure waar hij vandaan komt. Ga maar kijken in Diesel winkel.
Nog niet nodig gehad. Ik heb inmiddels al voor meer dan 1000 euro gekocht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe zit het met de garantie als je een horloge of kleding online bij yoox koopt?
Volgens mij is dat niet de strekking van mijn post, maar om aan te geven dat het een veilig bedrijf betreft. Maar je bent dan ook een sneu ventje.quote:
Humor! denk alleen dat niet al teveel mensen Napoleon Dynamite hebben gezienquote:
ja om die humor te snappen moet je inderdaad wel de film hebben gezien.quote:
Mooi horlogequote:
Bij jou straalt de sneuheid er vanaf.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de strekking van mijn post, maar om aan te geven dat het een veilig bedrijf betreft. Maar je bent dan ook een sneu ventje.
Terugsturen, is dat gratis bij Score?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
Replay broek @ online Score shop @ 89,95 euro.
Ik denk dat ik hem alleen maar weer ga terugsturen, ding zit wel heel erg wijd (baggy??) aan de bovenkant. Aan de onderkant zit ie perfekt, en de kleur is ook perfekt precies wat ik zocht maarja ...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Topje gekocht, hopelijk heb ik hem snel binnen.
ik heb m ook zal ff foto zoekequote:Op donderdag 1 december 2005 00:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Als jullie dat zo'n relax broekje vinden, post dan eens een pic waar jullie hem aan hebben, ff kijken hoe ie bij jullie staat
Nee ik verkoop hem zo niet, heb nog 14 dagen dat ik hem kosteloos kan ruilen![]()
Die sigaarquote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik heb m ook zal ff foto zoeke
gevonden let niet op de foto zelf![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die broek zit bij jouw een stuk beter, die van mij gaat gewoon terug, ik vind hem verdomd lang uitvallen, en hij blijft me wat te breed aan de bovenkant. Nix dat online shoppen.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik heb m ook zal ff foto zoeke
gevonden let niet op de foto zelf![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe duur was dat shirtje? Dat heb ik nu al twee jaar in mijn kast hangen... (In het geel)quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef zwahiel het volgende:
G-star Radar Lose
[afbeelding]
Nudie Kurt, Evil Hawk t-shirt (alleen in mosterd kleur ipv donker)
[afbeelding]
en nog een noname shirtje met een geinige opdruk
17 euroquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef heinl het volgende:
[..]
Hoe duur was dat shirtje? Dat heb ik nu al twee jaar in mijn kast hangen... (In het geel)
Mooie jeansquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef zwahiel het volgende:
G-star Radar Lose
[afbeelding]
Nudie Kurt, Evil Hawk t-shirt (alleen in mosterd kleur ipv donker)
[afbeelding]
en nog een noname shirtje met een geinige opdruk
nietquote:
Crap, hoe kom je aan die 50% korting dat wil ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef zwahiel het volgende:
[..]
niet
¤ 119,90 - 50% korting = ¤ 59,95
Bijenkorf![]()
:| Bij Score is hij 99.95quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef zwahiel het volgende:
[..]
niet
¤ 119,90 - 50% korting = ¤ 59,95
Bijenkorf![]()
je bent 16, dat scheelt... les voor de toekomst: geen bruine schoenen onder een pak!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef Aenarion het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe Pak voor het kerstbal :-) (ik krijg hem in het antraciet, en de mouwen+pijpen worden nog iets bijgeschaafd)![]()
Merk= J-Philipp (je kunt ernaar googlen)
Maat= 44 (zeer smal dus)
Prijs= 279 euro (alleen broek en jasje/colbert)
Ik ben 16 voor de duidelijkheid :-)
Ik heb nog een overhemd nodig! Ik ben zeer smal, dus ik zou graag een getailleerd Wit overhemd willen, zodat ik het ook nog op een spijkbroek kan dragen ofzo ;-)
Ik kon bij deze zaak een overhemd op maat laten maken, waarbij ik een hele hoop kon kiezen, maar dta zou me minimaal 90 euro gaan kosten
Groet Tom
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:01 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
je bent 16, dat scheelt... les voor de toekomst: geen bruine schoenen onder een pak!
Hoi Spierbal.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef Aenarion het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe Pak voor het kerstbal :-) (ik krijg hem in het antraciet, en de mouwen+pijpen worden nog iets bijgeschaafd)![]()
Merk= J-Philipp (je kunt ernaar googlen)
Maat= 44 (zeer smal dus)
Prijs= 279 euro (alleen broek en jasje/colbert)
Ik ben 16 voor de duidelijkheid :-)
Ik heb nog een overhemd nodig! Ik ben zeer smal, dus ik zou graag een getailleerd Wit overhemd willen, zodat ik het ook nog op een spijkbroek kan dragen ofzo ;-)
Ik kon bij deze zaak een overhemd op maat laten maken, waarbij ik een hele hoop kon kiezen, maar dta zou me minimaal 90 euro gaan kosten
Groet Tom
Hadk vandaag bijna gekocht, maar die was er niet meer in mijn maatquote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
Replay broek @ online Score shop @ 89,95 euro.
Ik denk dat ik hem alleen maar weer ga terugsturen, ding zit wel heel erg wijd (baggy??) aan de bovenkant. Aan de onderkant zit ie perfekt, en de kleur is ook perfekt precies wat ik zocht maarja ...
Unisexquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef Salsagirl het volgende:
heey camplo..leuke badjas
hebben ze die ook voor meisjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |