Ik heb Kameo en CoD2 op mijn lijstje staanquote:
ik geloof het wel, ik ga niet eens de moeite nemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef Black-Hole het volgende:
5 nieuwe video's van PGR3
Shinesevens put online these 5 videos of Project Gotham Racing 3 on his server, who very promptly crashed and burned. But thankfully MorphBzh managed to download all the videos before that and sent it to me. Some of them are very interesting, presenting all the cars or all the tracks for example.
File : First garage by Shinesevens (7.25 MB) (480x360)
File : All tracks by Shinesevens (36.84 MB) (480x360)
File : Ferrari Reflections by Shinesevens (19.35 MB) (480x360)
File : Overcast Ring by Shinesevens (17.44 MB) (480x360)
File : Car Select by Shinesevens (43.69 MB) (480x360)
Vanavond maar bekijken, zit nu op het werk![]()
De mijne voorlopig ook, maar ik wacht nog even de reviews af (vooral van Kameo)quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb Kameo en CoD2 op mijn lijstje staan
Ik twijfel, thaalt wel het nieuwe er van af als je het gaat spelen dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef Black-Hole het volgende:
5 nieuwe video's van PGR3
Shinesevens put online these 5 videos of Project Gotham Racing 3 on his server, who very promptly crashed and burned. But thankfully MorphBzh managed to download all the videos before that and sent it to me. Some of them are very interesting, presenting all the cars or all the tracks for example.
File : First garage by Shinesevens (7.25 MB) (480x360)
File : All tracks by Shinesevens (36.84 MB) (480x360)
File : Ferrari Reflections by Shinesevens (19.35 MB) (480x360)
File : Overcast Ring by Shinesevens (17.44 MB) (480x360)
File : Car Select by Shinesevens (43.69 MB) (480x360)
Vanavond maar bekijken, zit nu op het werk![]()
ik ga hem toch wel halenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik twijfel, thaalt wel het nieuwe er van af als je het gaat spelen dan.
Ah je moet echt even die gameplay video zien, het ziet er wel super gelikt uit moet ik zeggen! Alleen de hoge passes lijken een beetje vreemdquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik wilde ook eerst misschien FIFA06 halen, maar ik ben verstandig geweest en heb gisteren PES5 gekocht. En die blijf ik ook nog wel spelen op de Xbox360. Weer een verbetering t.o.v. deel 4, ze blijven het doen.
Die kras je er op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:12 schreef GoodspeeD het volgende:
Volgens de reviews is het mogelijk om met die harddisk die bij de Xbox 360 zit oude Xbox games te spelen. Hoe moet ik me dat voorstellen? Hoe krijg ik dan zo'n game op die harddisk?
Xbox 360 aan doen, lade open, DVD in de lade doen, lade dicht en spelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:12 schreef GoodspeeD het volgende:
Volgens de reviews is het mogelijk om met die harddisk die bij de Xbox 360 zit oude Xbox games te spelen. Hoe moet ik me dat voorstellen? Hoe krijg ik dan zo'n game op die harddisk?
Harde schijven hebben geen ladequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Xbox 360 aan doen, lade open, DVD in de lade doen, lade dicht en spelen
Denk je niet dat zodra je een Xbox schijfje in je 360 stopt de 360 zelf bepaalt wat voor acties die moet gaan maken om het spel aan de praat te krijgen?quote:
nee je je hebt de HD nodig voor emulatie van Xbox 1 games. Gaat allemaal automatischquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef GoodspeeD het volgende:
Naja, ik dacht dus dat je op de een of andere manier die spellen op de harddisk moest krijgen, maar dat schijnt, aan jullie reacties te zien, dus niet zo te zijn.
Okidoki. Wij danken u voor de informatie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:07 schreef kepler het volgende:
[..]
nee je je hebt de HD nodig voor emulatie van Xbox 1 games. Gaat allemaal automatisch
Zal niet altijd helemaal automatisch gaan. Kijk, voor de spellen diè backward compatible zijn gebruikt de xbox 360 een aantal bestanden vanaf de harde schijf. Voor een aantal populaire spellen zullen deze bestanden al voorgeïnstalleerd zijn op de harde schijf. Maar vaak zul je deze bestanden via Live! moeten downloaden, wil je dat je xbox 360 je ouwe xbox spellen draait.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:07 schreef kepler het volgende:
nee je je hebt de HD nodig voor emulatie van Xbox 1 games. Gaat allemaal automatisch
je zult op ok moeten drukken, maar verder gaat het automatischquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zal niet altijd helemaal automatisch gaan. Kijk, voor de spellen diè backward compatible zijn gebruikt de xbox 360 een aantal bestanden vanaf de harde schijf. Voor een aantal populaire spellen zullen deze bestanden al voorgeïnstalleerd zijn op de harde schijf. Maar vaak zul je deze bestanden via Live! moeten downloaden, wil je dat je xbox 360 je ouwe xbox spellen draait.
Klopt!quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:21 schreef kepler het volgende:
je zult op ok moeten drukken, maar verder gaat het automatisch![]()
(tenzij je geen Xbox Live hebt)
Omgquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de MediaMarkt in Rotterdam waren 2 v/d 4 consoles kapot. Lekkere kwaliteit Microsoft
L-E-Z-E-N! Demopod units raken oververhit doordat ze glas/plastic zitten en dus niet goed kunnen ventileren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga me nog kapot lachem om de eerste generatie xbox 360
zullen we hier bijhouden hoeveel er stuk gaan binnen een korte tijd
Goede zet, dat helpt weer tegen de wachtrijen op launchdagquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef Black-Hole het volgende:
Amerika is al begonnen met de verkoop van accesoires en games voor de 360.
Zou willen dat ze dat hier deden, kan ik de kosten (toch tussen de 5 a 600 euro) beetje spreiden over 2 maanden maar goed we leven nog steeds in het kut Europa dat doorgeen 1 technologisch bedrijf echt serieus genomen wordtquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef Black-Hole het volgende:
Amerika is al begonnen met de verkoop van accesoires en games voor de 360.
tja en de helft van de PS2-consoles die ik als demo tegen kom zijn ook kapot...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de MediaMarkt in Rotterdam waren 2 v/d 4 consoles kapot. Lekkere kwaliteit Microsoft
Dan lijkt het net een echte 360quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Tumble het volgende:
dat van die accesoires is mooi want ik heb bij dvdboxoffice een draadloze controller besteld en een extra accu en een charge en play set. dus die hoop ik dan binnekort in de bus te ontvangen. tv aan op een blauw scherm en lekker met de controller wezenloos voor me uit staren.
http://xbox360.ign.com/articles/663/663046p1.htmlquote:Op woensdag 9 november 2005 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Link?
Ik weet gewoon nog steeds niet welke game ik bij de launch ga aanschaffenEr zit niet echt 1 game bij die ik perse wil hebben....ja CoD2 maar die heb ik op de PC al uitgespeeld.
Hij staat op GameRankings, van het magazine Gamepro, maar dat is dus niet online te beloeren.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:33 schreef Morthill het volgende:
Er was toch ergens een review van American Wasteland waarin het spel een 9.0 kreeg (Kortom, bullshit review)
het spel is leuk maar kort en eentonig, de A.i. is irritant en je teammaten zijn dom.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:49 schreef Retuobak het volgende:
Ik ga denk ik maar voor Kameo, of ik er nog een game bijhaal is nog ff afwachten. Ben er niet zo zeker van naar de weinig positieve verhalen van Gamedemon over CoD2.
Is er een echte meerwaarde om direct deze console te kopen? Door extra's of andere dingen die je bij de launch wel krijgt? Of is het gewoon een standaard 360 die je een paar maanden later ook zou kunnen kopen?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt wel gelijk maar het gaat toch kriebelen.
Maar gezien de launchgames die uitkomen had ik beter ff kunnen wachten ja
wtf? Ze konden je xbox opgetild krijgen?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:07 schreef Heintje het volgende:
Idd het kriebelenen.
En dat afgelopen maand bijn Xbox is gejat heeft er voor gezorgt dat ik er zeker geen spijt van ga krijgen.
Alleen ga ik het omgebouwd zijn denk ik wel missen. Zoveel leuke spellen en zo weinig geld. Maar ja, kan ik wel op Live.
[Edit]
En de longsleeve maakt het natuurlijk ook speciaal om hem al besteld te hebben.
[/Edit]
Inbrekers van tegenwoordig ook met hun vorkheftrucksquote:Op woensdag 9 november 2005 11:24 schreef washandje het volgende:
[..]
wtf? Ze konden je xbox opgetild krijgen?
Niet echt, maar goed, dat onderscheid de casual/hardcore gamer van de die hardcore gamerquote:Op woensdag 9 november 2005 11:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Is er een echte meerwaarde om direct deze console te kopen? Door extra's of andere dingen die je bij de launch wel krijgt? Of is het gewoon een standaard 360 die je een paar maanden later ook zou kunnen kopen?
omdat ik nu PGR3 en Kameo wil spelenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:44 schreef S1nn3rz het volgende:
Zijn jullie niet bang dat het een beetje zoals met de PSP gaat? Een grote hype? Als je ziet hoeveel van die kleine handhelds er alweer worden aangeboden![]()
En wat is jullie reden om niet een paar maanden te wachten tot de eerste prijsverlaging? Ik weet nog wel dat ik een ps2 heb gekocht in 2000 voor fl 1200,--![]()
Ik wacht nu wel tot de prijzen verlaagd gaan worden![]()
300? Je koopt de cheapo-versie?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
omdat ik nu PGR3 en Kameo wil spelen
en de prijsverlaging duurt nog wel een tijdje hoor, zekers als de PS3/Revo op zich laat wachten. Misschien dat er 50 euro afgaat, maar 300 euro voor een console is niet zo gek duur hoor
neuh, maar de mogelijkheid is er welquote:Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef washandje het volgende:
[..]
300? Je koopt de cheapo-versie?
Niet doen. die 300 versie is echt een waardeloze deal.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:54 schreef kepler het volgende:
[..]
neuh, maar de mogelijkheid is er wel
de PS2 ging in het begin voor 1200 gulden over de toonbank in dezelfde samenstelling, dan is 300 euro ongeveer de helft van het geld. Of het slim is om die van 300 euro te kopen is natuurlijk de vraag, maar de mogelijkheid is er wel. (en tot nu toe is elke console op die manier begonnen, alleen bij de Xbox had je geen mem-card nodig)
dat begrijp ikquote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef Laton het volgende:
[..]
Niet doen. die 300 versie is echt een waardeloze deal.
Een kleintje van 32mb puur en alleen voor wat save games?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef kepler het volgende:
[..]
dat begrijp ik
maar als mensen geen headset, HD of een draadloze controller willen is er dus wel de mogelijkheid
alleen jammer dat Microsoft geen Mem-card erbij doet
Leuk om te zien dat je ouwe xbox games kunt upscalen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:23 schreef PandorasBox het volgende:
Eerste Splinter Cell 4 footage:
[afbeelding]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Halo 1 en 2 veranderingen op de X360:
[afbeelding]
480i
[afbeelding]
720p
[afbeelding]
Halo Combat Evolved 720p
[afbeelding]
Meer hier:
http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=h2anniversary&p=5312619
Precies, want zo slecht heeft Halo er bij mij nooit uitgezien.quote:Op donderdag 10 november 2005 07:23 schreef Magneet het volgende:
+ op de vergelijking is de 480i 6 x ingezoomed itt 3 x
idd, schrok me de pleuris, ik dacht, wat heb ik gemist, toen zag ik 6x zoom.quote:Op donderdag 10 november 2005 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, want zo slecht heeft Halo er bij mij nooit uitgezien.![]()
bijvoorbeeld, gewoon zodat je een compleet systeem kooptquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een kleintje van 32mb puur en alleen voor wat save games?
ach je kan het een gimmick noemen het is iig leuk dat de mensen die em orgineel hebben gekocht het spel gewoon weer kunnen gebruiken en dat die er grafisch mooier op wordquote:Op donderdag 10 november 2005 08:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
idd, schrok me de pleuris, ik dacht, wat heb ik gemist, toen zag ik 6x zoom.
Ah, tis geinig dat het iets mooier is geworden, maar niets meer dan een gimmick.
In vind die echt briljantquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
ja een nieuwsbericht!
ik zal het ff zoeken een moment,
Je docht is iig omgekomen bij een verkeersongeluk ofzo
kan het niet vinden, de search van fok vind het niet als ik naar splintercell zoek...
Ik ben er wel achter gekomen dat Koei haar eigen xbox 360 al gecasemod heeft
[afbeelding]
Hoe wil je het grafisch mooier worden anders noemen. Leuke extra, want een geweldige vernieuwing is het nu ook weer niet. Tis gewoon iets leuks voor de mensen die de game hebben, verder boeit het niet, als de graphics hetzelfde was gebleven hoorde je mij niet klagen of zo.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach je kan het een gimmick noemen het is iig leuk dat de mensen die em orgineel hebben gekocht het spel gewoon weer kunnen gebruiken en dat die er grafisch mooier op word
waren die andere mensen ook onder de indruk? Ben wel benieuwd naar de meningen van de niet geinformeerde consumentquote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
Gister dan eindelijk eens op de X360 demopod gespeeld.
Mijn impressies: Kameo speelt lekker en ziet er fantastisch uit, jammer datd e muziek zo zachtjes stond.
PGR3 ook cool maar die was niet speelbaar jammergenoeg.
CoD: Ziet er gewoon uit als een high end pc port van de xbox versie, niet echt bijzonder verder.
De controller is echt super, ik verwacht niet dat de joypad in de nabije toekomst nog zal veranderen want deze is echt perfect.
En toen wilden andere lui spelen. Morgen maar weer eventjes langs gaan.
Heb in Zoetermeer een half uurtje drbij gestaan (moest toch wachten op een vriend) en ik heb geen enkel negatief woord gehoord. Kleine kinderen vonden het erg leuk en volwassenen die stonden ook flink te kwijlenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
waren die andere mensen ook onder de indruk? Ben wel benieuwd naar de meningen van de niet geinformeerde consument
Probeer Struikrover eensquote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de meningen van de niet geinformeerde consument
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |