Ik heb Kameo en CoD2 op mijn lijstje staanquote:
ik geloof het wel, ik ga niet eens de moeite nemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef Black-Hole het volgende:
5 nieuwe video's van PGR3
Shinesevens put online these 5 videos of Project Gotham Racing 3 on his server, who very promptly crashed and burned. But thankfully MorphBzh managed to download all the videos before that and sent it to me. Some of them are very interesting, presenting all the cars or all the tracks for example.
File : First garage by Shinesevens (7.25 MB) (480x360)
File : All tracks by Shinesevens (36.84 MB) (480x360)
File : Ferrari Reflections by Shinesevens (19.35 MB) (480x360)
File : Overcast Ring by Shinesevens (17.44 MB) (480x360)
File : Car Select by Shinesevens (43.69 MB) (480x360)
Vanavond maar bekijken, zit nu op het werk![]()
De mijne voorlopig ook, maar ik wacht nog even de reviews af (vooral van Kameo)quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb Kameo en CoD2 op mijn lijstje staan
Ik twijfel, thaalt wel het nieuwe er van af als je het gaat spelen dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef Black-Hole het volgende:
5 nieuwe video's van PGR3
Shinesevens put online these 5 videos of Project Gotham Racing 3 on his server, who very promptly crashed and burned. But thankfully MorphBzh managed to download all the videos before that and sent it to me. Some of them are very interesting, presenting all the cars or all the tracks for example.
File : First garage by Shinesevens (7.25 MB) (480x360)
File : All tracks by Shinesevens (36.84 MB) (480x360)
File : Ferrari Reflections by Shinesevens (19.35 MB) (480x360)
File : Overcast Ring by Shinesevens (17.44 MB) (480x360)
File : Car Select by Shinesevens (43.69 MB) (480x360)
Vanavond maar bekijken, zit nu op het werk![]()
ik ga hem toch wel halenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik twijfel, thaalt wel het nieuwe er van af als je het gaat spelen dan.
Ah je moet echt even die gameplay video zien, het ziet er wel super gelikt uit moet ik zeggen! Alleen de hoge passes lijken een beetje vreemdquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik wilde ook eerst misschien FIFA06 halen, maar ik ben verstandig geweest en heb gisteren PES5 gekocht. En die blijf ik ook nog wel spelen op de Xbox360. Weer een verbetering t.o.v. deel 4, ze blijven het doen.
Die kras je er op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:12 schreef GoodspeeD het volgende:
Volgens de reviews is het mogelijk om met die harddisk die bij de Xbox 360 zit oude Xbox games te spelen. Hoe moet ik me dat voorstellen? Hoe krijg ik dan zo'n game op die harddisk?
Xbox 360 aan doen, lade open, DVD in de lade doen, lade dicht en spelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:12 schreef GoodspeeD het volgende:
Volgens de reviews is het mogelijk om met die harddisk die bij de Xbox 360 zit oude Xbox games te spelen. Hoe moet ik me dat voorstellen? Hoe krijg ik dan zo'n game op die harddisk?
Harde schijven hebben geen ladequote:Op dinsdag 8 november 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Xbox 360 aan doen, lade open, DVD in de lade doen, lade dicht en spelen
Denk je niet dat zodra je een Xbox schijfje in je 360 stopt de 360 zelf bepaalt wat voor acties die moet gaan maken om het spel aan de praat te krijgen?quote:
nee je je hebt de HD nodig voor emulatie van Xbox 1 games. Gaat allemaal automatischquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef GoodspeeD het volgende:
Naja, ik dacht dus dat je op de een of andere manier die spellen op de harddisk moest krijgen, maar dat schijnt, aan jullie reacties te zien, dus niet zo te zijn.
Okidoki. Wij danken u voor de informatie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:07 schreef kepler het volgende:
[..]
nee je je hebt de HD nodig voor emulatie van Xbox 1 games. Gaat allemaal automatisch
Zal niet altijd helemaal automatisch gaan. Kijk, voor de spellen diè backward compatible zijn gebruikt de xbox 360 een aantal bestanden vanaf de harde schijf. Voor een aantal populaire spellen zullen deze bestanden al voorgeïnstalleerd zijn op de harde schijf. Maar vaak zul je deze bestanden via Live! moeten downloaden, wil je dat je xbox 360 je ouwe xbox spellen draait.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:07 schreef kepler het volgende:
nee je je hebt de HD nodig voor emulatie van Xbox 1 games. Gaat allemaal automatisch
je zult op ok moeten drukken, maar verder gaat het automatischquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zal niet altijd helemaal automatisch gaan. Kijk, voor de spellen diè backward compatible zijn gebruikt de xbox 360 een aantal bestanden vanaf de harde schijf. Voor een aantal populaire spellen zullen deze bestanden al voorgeïnstalleerd zijn op de harde schijf. Maar vaak zul je deze bestanden via Live! moeten downloaden, wil je dat je xbox 360 je ouwe xbox spellen draait.
Klopt!quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:21 schreef kepler het volgende:
je zult op ok moeten drukken, maar verder gaat het automatisch![]()
(tenzij je geen Xbox Live hebt)
Omgquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de MediaMarkt in Rotterdam waren 2 v/d 4 consoles kapot. Lekkere kwaliteit Microsoft
L-E-Z-E-N! Demopod units raken oververhit doordat ze glas/plastic zitten en dus niet goed kunnen ventileren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga me nog kapot lachem om de eerste generatie xbox 360
zullen we hier bijhouden hoeveel er stuk gaan binnen een korte tijd
Goede zet, dat helpt weer tegen de wachtrijen op launchdagquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef Black-Hole het volgende:
Amerika is al begonnen met de verkoop van accesoires en games voor de 360.
Zou willen dat ze dat hier deden, kan ik de kosten (toch tussen de 5 a 600 euro) beetje spreiden over 2 maanden maar goed we leven nog steeds in het kut Europa dat doorgeen 1 technologisch bedrijf echt serieus genomen wordtquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef Black-Hole het volgende:
Amerika is al begonnen met de verkoop van accesoires en games voor de 360.
tja en de helft van de PS2-consoles die ik als demo tegen kom zijn ook kapot...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de MediaMarkt in Rotterdam waren 2 v/d 4 consoles kapot. Lekkere kwaliteit Microsoft
Dan lijkt het net een echte 360quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Tumble het volgende:
dat van die accesoires is mooi want ik heb bij dvdboxoffice een draadloze controller besteld en een extra accu en een charge en play set. dus die hoop ik dan binnekort in de bus te ontvangen. tv aan op een blauw scherm en lekker met de controller wezenloos voor me uit staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |