Een kleintje van 32mb puur en alleen voor wat save games?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef kepler het volgende:
[..]
dat begrijp ik
maar als mensen geen headset, HD of een draadloze controller willen is er dus wel de mogelijkheid
alleen jammer dat Microsoft geen Mem-card erbij doet
Leuk om te zien dat je ouwe xbox games kunt upscalen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:23 schreef PandorasBox het volgende:
Eerste Splinter Cell 4 footage:
[afbeelding]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Halo 1 en 2 veranderingen op de X360:
[afbeelding]
480i
[afbeelding]
720p
[afbeelding]
Halo Combat Evolved 720p
[afbeelding]
Meer hier:
http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=h2anniversary&p=5312619
Precies, want zo slecht heeft Halo er bij mij nooit uitgezien.quote:Op donderdag 10 november 2005 07:23 schreef Magneet het volgende:
+ op de vergelijking is de 480i 6 x ingezoomed itt 3 x
idd, schrok me de pleuris, ik dacht, wat heb ik gemist, toen zag ik 6x zoom.quote:Op donderdag 10 november 2005 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, want zo slecht heeft Halo er bij mij nooit uitgezien.![]()
bijvoorbeeld, gewoon zodat je een compleet systeem kooptquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een kleintje van 32mb puur en alleen voor wat save games?
ach je kan het een gimmick noemen het is iig leuk dat de mensen die em orgineel hebben gekocht het spel gewoon weer kunnen gebruiken en dat die er grafisch mooier op wordquote:Op donderdag 10 november 2005 08:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
idd, schrok me de pleuris, ik dacht, wat heb ik gemist, toen zag ik 6x zoom.
Ah, tis geinig dat het iets mooier is geworden, maar niets meer dan een gimmick.
In vind die echt briljantquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
ja een nieuwsbericht!
ik zal het ff zoeken een moment,
Je docht is iig omgekomen bij een verkeersongeluk ofzo
kan het niet vinden, de search van fok vind het niet als ik naar splintercell zoek...
Ik ben er wel achter gekomen dat Koei haar eigen xbox 360 al gecasemod heeft
[afbeelding]
Hoe wil je het grafisch mooier worden anders noemen. Leuke extra, want een geweldige vernieuwing is het nu ook weer niet. Tis gewoon iets leuks voor de mensen die de game hebben, verder boeit het niet, als de graphics hetzelfde was gebleven hoorde je mij niet klagen of zo.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach je kan het een gimmick noemen het is iig leuk dat de mensen die em orgineel hebben gekocht het spel gewoon weer kunnen gebruiken en dat die er grafisch mooier op word
waren die andere mensen ook onder de indruk? Ben wel benieuwd naar de meningen van de niet geinformeerde consumentquote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
Gister dan eindelijk eens op de X360 demopod gespeeld.
Mijn impressies: Kameo speelt lekker en ziet er fantastisch uit, jammer datd e muziek zo zachtjes stond.
PGR3 ook cool maar die was niet speelbaar jammergenoeg.
CoD: Ziet er gewoon uit als een high end pc port van de xbox versie, niet echt bijzonder verder.
De controller is echt super, ik verwacht niet dat de joypad in de nabije toekomst nog zal veranderen want deze is echt perfect.
En toen wilden andere lui spelen. Morgen maar weer eventjes langs gaan.
Heb in Zoetermeer een half uurtje drbij gestaan (moest toch wachten op een vriend) en ik heb geen enkel negatief woord gehoord. Kleine kinderen vonden het erg leuk en volwassenen die stonden ook flink te kwijlenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
waren die andere mensen ook onder de indruk? Ben wel benieuwd naar de meningen van de niet geinformeerde consument
Probeer Struikrover eensquote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de meningen van de niet geinformeerde consument
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |