Dude, neuken via Fok!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn er trouwens foto's in omloop van R2-D2?![]()
![]()
En zo is het!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, neuken via Fok!![]()
Dat doe je toch niet
Dus als je met iemand van FOK! trouwt, dan word er niet meer geneuktquote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, neuken via Fok!![]()
Dat doe je toch niet
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je zou maar al te graag een beschuitje met mij willen eten![]()
![]()
![]()
![]()
Hey een kennerquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijk
Ik denk dat ie eerst effe de foto van R2D2 afwachtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fulcrum toch![]()
nou............
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey een kenner![]()
Ik zal er vandoor, bus halen. Tot straks lieverds![]()
![]()
Beschuitbusquote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey een kenner![]()
Ik zal er vandoor, bus halen. Tot straks lieverds![]()
![]()
Mwah, ze heeft de foto vast al gemaild.......das nou jammer Fulcrum is net weg.....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerst effe de foto van R2D2 afwacht
Om maar niet te spreken over de hagelslag die er direct afvalt als je de eerste hap neemt en het hele beschuitje uit elkaar valtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijk
Ziet er wel leuk uit ja, maar kwam de maker er ook klaar van of niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef ploderus het volgende:
Moggûh!![]()
Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijken![]()
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dus![]()
Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan
![]()
Hij vraagt dus gewoon of je beschikbaar bent voor de drukke kutdagen, de reden dat je er bent gestoptquote:Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk, een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
of ben je uitgehuwelijkt worldpimber![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Waarschijnlijk is ze wel degelijk een lichte slaper maar bovendien voorzien van paranoia denkbeelden.![]()
Het meest vervelende lijkt mij dat je in functie dit soort mensen nooit van republiek kan dienen.
Toen ik de ochtendkrant rondbrachtin 1986wilde ik bij klachten altijd in discussie.
Maar een klacht is een klacht, en een volstaand feit.. dat heb je maar serieus te nemen.![]()
Pimber, ik kan vast nog wel een strookje zelfklevend celrubber regelen van 2 mm dik, dan kan je die op de rand van de brievenbus plakken als schok en geluidsdemper.![]()
Voor op je uitlaat moet je maar even een condoom erop zetten, silicoon is hittebestendig dus dat gaat wel, en de inhoud is 25 liter dus moet afdoende zijn voor een Foxje om je hele wijk mee rond te rijden.![]()
[verhaal over debiel op werk]
Dan moet je in een flat gaan bezorgen, kun je ze meteen van het dak af tievenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef worldpimber het volgende:
Alsof ze alles kan maken richting de bezorgers, meestal gooi ik de meest onzinnige klachten direct weg en word ik het eens met de uitdeler dat de meeste abbonnees gewoon homo's zijn
Of door een bushokje 14.gif.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan moet je in een flat gaan bezorgen, kun je ze meteen van het dak af tieven
Weekend, als ik overdag foto's kan maken. Rij er nu mee naar mijn werk elke dag, best leuk filemonstertjequote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of door een bushokje 14.gif.Om maar in jouw kader te blijven denken
Wanneer komen er trouwens wat duidelijke pics van jeTrans
Alp
![]()
quote:Dear Sir,
we try to send you the items. At the moment, we can't say, if the Visa is OK or not. At the end of packaging, it's possible to tell you.
Kind regards,
the POLO Team
Kleding + shoppenquote:
Had je nog iets in Duitsland besteld?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kleding + shoppen
Gadgets + motorfun![]()
![]()
Even voor de rest dan, de foto's van de meet staan dus hier En ik maar wachten en zoeken naar het mapje met foto's![]()
Of wist iedereen het al?
![]()
Jep, en ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had je nog iets in Duitsland besteld?
"We" zijn niet nieuwsgierig maar ik welquote:
Ik laat het tot de eerstvolgende meetquote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
"We" zijn niet nieuwsgierig maar ik wel
Jij bent nog wel ondeugend zeg, voor jouw leeftijdquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fulcrum toch![]()
nou............
Niks nog over bekendquote:Op woensdag 2 november 2005 14:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
En vertel straks maar over je date Liegen mag ook![]()
Jaja, misschien niet zo'n goede keus geweest 6 jaar geledenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat je trouwens al niet van die naam kan maken zeg....![]()
Fulkrummel....in navolging van het beschuit-in-bed-verhaal....
Fulcum......njahseg.............
Ga nu maar weer wat nuttigs doen![]()
En dan ben jij dit zekerquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaja, misschien niet zo'n goede keus geweest 6 jaar geleden![]()
Nog maar één keer voor de duidelijkheid dan maar? Dit is een Fulcrum:
[afbeelding]
Toys for Boys! Ja ik wou vroeger inderdaad straaljagerpiloot worden![]()
Ja! Mijn grootvader was stamhoofd van de Oeki-Boeki stamquote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dan ben jij dit zekerhttp://www.fulcrum-anglican.org.uk/images/people/elaine200.jpg
Eerder regel dan uitzonderingquote:Op woensdag 2 november 2005 13:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Mag jij weleens iets niet van jezelf en doe je het dan toch![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dan ben jij dit zekerhttp://www.fulcrum-anglican.org.uk/images/people/elaine200.jpg
Hicham, als je goed naar jouw usericon kijkt dan is het voor jou een kwestie van tijd dat je je motor dwars de bocht in kan gooienquote:
En moet ie het filmpje dan op Fok!MC zetten voor of nadat ie 112 heeft gebeldquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hicham, als je goed naar jouw usericon kijkt dan is het voor jou een kwestie van tijd dat je je motor dwars de bocht in kan gooien![]()
Als je dat gaat proberen wil je dan alsjeblieft aan WP vragen om een filmpje te maken![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En moet ie het filmpje dan op Fok!MC zetten voor of nadat ie 112 heeft gebeld![]()
![]()
Oh ja, Fulcrum heeft topictitel weer verneukt
Ik ga zo richting huis, toi-toi
Ach......geefniehoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaja, misschien niet zo'n goede keus geweest 6 jaar geleden![]()
Nog maar één keer voor de duidelijkheid dan maar? Dit is een Fulcrum:
[afbeelding]
Toys for Boys! Ja ik wou vroeger inderdaad straaljagerpiloot worden![]()
Heb weinig geniale ingevingen als het gaat om topictitelsquote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, Fulcrum heeft topictitel weer verneukt
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ach......geefniehoor![]()
Wat nou Toys for Boys.........![]()
ikwouvroegerookstraaljagerpilootworden,bensellufsnoggekeurdbijdeKMA, de afloop is jullie bekend, daarom rij ik nu maar motor![]()
Nee, dat mag idd niet, 't is superstreng, dus je mag in je handjes klappen als je door de keuring heen komt........quote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb weinig geniale ingevingen als het gaat om topictitels![]()
[..]
![]()
![]()
Mijn ogen zijn toch te slecht, dus ik kom niet door die test heen.. mag je toch geen bril dragen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee, dat mag idd niet, 't is superstreng, dus je mag in je handjes klappen als je door de keuring heen komt........
Vreten........klinkt errug lekkurquote:Op woensdag 2 november 2005 16:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ben meteen maar aan het vreten geslagen! Roggebrood met gerookte zalm![]()
![]()
![]()
Heerlijk. Heb nog steeds honger, dus ik denk dat ik zometeen maar warm ga eten![]()
Door dat gepraat over eten heb ik ook trek gekregen...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vreten........klinkt errug lekkur![]()
Eet ook zalm.......maar dan door de lasagne, ook errug lekkur. En ja
, tuurlijk mag je mee eten, heb genoeg........één nadeel....'t is zo'n end rijden he
. Smakelijk voor zo!
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vreten........klinkt errug lekkur![]()
Eet ook zalm.......maar dan door de lasagne, ook errug lekkur. En ja
, tuurlijk mag je mee eten, heb genoeg........één nadeel....'t is zo'n end rijden he
. Smakelijk voor zo!
Nog een uur op je werk? Of heb je je reistijd ook ingecalculeerd?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Door dat gepraat over eten heb ik ook trek gekregen...
Smakelijk voor straksik moet nog een uur
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb al een bord boerenkool met worst voor mijn neus staan [afbeelding]
Jullie ook alvast smakelijk![]()
Nee, reistijd niet ingecalculeerd. Dat zou op 1 uur en 40 minuten komen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nog een uur op je werk? Of heb je je reistijd ook ingecalculeerd?
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
T#ring, 3 post achtermekaar![]()
ben pleite![]()
Vanaf de Orteliusstraat richting noordzijde/sloterplas is het toch niet meer zo'n mega drukke weg? Of ligt het daar inmiddels vol drempels of zo?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef yup het volgende:
Hallo motorfappers.
Vooral de Amsterdamse.
Jan Evertsenstraat. Amsterdam.
65 km/u op een 50 weg.
62 km/u correctie.
45 euronen aan vadertje staat.
Hoe kan dit nou weer gebeuren :S
Ten eerste op de Jan Evertsenstraat kan ik niet eens zo hard WTF slaat dit nou weer op. Hebben onze vrienden in onopvallende auto's zomaar een wilde gok gedaan oid ?
65 km/u is 70 op de teller. Waanzin in die straat (diegenen die weten waar Jan Evertsenstraat is weten wat ik bedoel)...
:/
GVD, vriendin moet werken en ik heb (DUH) geen zin om te koken, ga maar chinese boeren kool halen of zoquote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb al een bord boerenkool met worst voor mijn neus staan [afbeelding]
Jullie ook alvast smakelijk![]()
OH SHIT.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Vanaf de Orteliusstraat richting noordzijde/sloterplas is het toch niet meer zo'n mega drukke weg? Of ligt het daar inmiddels vol drempels of zo?
Zeg dat dus maar tegen jezelfquote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef yup het volgende:
65 km/u is 70 op de teller. Waanzin in die straat (diegenen die weten waar Jan Evertsenstraat is weten wat ik bedoel)...
Zit geen spatie tussen de ']' en de rest van de titelquote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb weinig geniale ingevingen als het gaat om topictitels![]()
Is toch sinds kort dat je ook mag vliegen als je slechte ogen hebt, maar tot in een bepaalde margequote:[..]
![]()
![]()
Mijn ogen zijn toch te slecht, dus ik kom niet door die test heen.. mag je toch geen bril dragen?
Nouja als toetje zit ik nu weer aan de roggebrood met zalmquote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Ook lekker........maar kan niet tippen aan mijn lasagne met sallum
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, reistijd niet ingecalculeerd. Dat zou op 1 uur en 40 minuten komen.
Ik ga ook voor de makkelijke hap, lekker zuurkoolstamp met worst. Het wordt weer tjid voor erwtensoep!![]()
Waar laat jij dat allemaal joh? Ik kan ook zo goed eten:quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nouja als toetje zit ik nu weer aan de roggebrood met zalm![]()
Zit wel tjokvol nu![]()
Dat bedoelde ik idd, maat van me heeft op de bonnaire straat gewoont en opa en oma op de orteliusstraat, jan evertsen straat kwam me vaag bekend voorquote:Op woensdag 2 november 2005 17:13 schreef yup het volgende:
[..]
OH SHIT.
Ik weet wat je bedoelt. Onder die brug enzo... (waar de Ring A10 overgaat)...
Damn ik weet zeker dat ze me daar hebben gepakt
Daar kan je wel makkelijk 65 weet ik namelijk, is een heel brede weg...
In zijn rugzak, vraag maar aan Rebbelquote:
Scherpquote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
In zijn rugzak, vraag maar aan Rebbel
Hé, Fulcrum......eindelijk je picicie van R2-D2quote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar laat jij dat allemaal joh? Ik kan ook zo goed eten:
[afbeelding]
Ik moet deze winter ook nog wat eraf trainen zie foto. Laat je niet afschrikken door de foto, blauw staat me niet en maakt me dikker dan ik ben. Er is ook een verkeerde lens gebruikt en de zon stond niet ver genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
In mijn buikje, die ik er nog af moet trainen deze winter![]()
![]()
Zie je hoe dik de stof is?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, Fulcrum......eindelijk je picicie van R2-D2![]()
sorry......moest ff fokken.....kon ut weer nie latu
Jij word het best gefotografeerd bij een volledige zonsverduisteringquote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moet deze winter ook nog wat eraf trainen zie foto. Laat je niet afschrikken door de foto, blauw staat me niet en maakt me dikker dan ik ben. Er is ook een verkeerde lens gebruikt en de zon stond niet ver genoeg.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, Fulcrum......eindelijk je picicie van R2-D2![]()
sorry......moest ff fokken.....kon ut weer nie latu
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moet deze winter ook nog wat eraf trainen zie foto. Laat je niet afschrikken door de foto, blauw staat me niet en maakt me dikker dan ik ben. Er is ook een verkeerde lens gebruikt en de zon stond niet ver genoeg.![]()
Met het kleppie op de lensquote:Op woensdag 2 november 2005 17:27 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Jij word het best gefotografeerd bij een volledige zonsverduistering![]()
Mag ik het gruwelijke toeval noemen als me grootouders ook op de orteliusstraat wonenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd, maat van me heeft op de bonnaire straat gewoont en opa en oma op de orteliusstraat, jan evertsen straat kwam me vaag bekend voorniet slecht voor een bossche bol
Toeval bestaaat niet, dit heeft een diepere betekenis...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:39 schreef yup het volgende:
[..]
Mag ik het gruwelijke toeval noemen als me grootouders ook op de orteliusstraat wonen
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Over diepere betekenis gesproken dan.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
Toeval bestaaat niet, dit heeft een diepere betekenis...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je pa of ma daar ook gewoond, naam en nummer aub, dalijk zijn mijn pa en jou pa of ma nog bekenden van elkaarquote:Op woensdag 2 november 2005 17:39 schreef yup het volgende:
[..]
Mag ik het gruwelijke toeval noemen als me grootouders ook op de orteliusstraat wonen
Was het niet in Urk toevallig?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heb je pa of ma daar ook gewoond, naam en nummer aub, dalijk zijn mijn pa en jou pa of ma nog bekenden van elkaar
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:11 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]hallo allemaal,,,
.... Dag allemaal
Nee, ik denk iet dat we familie zijn, mogelijk kennen ze mekaar, toen mijn pa daar opgroeide was die straat de rand van de stad, liep je zo de weilanden in (wat een weiland is hoef ik jou niet uit te leggen of wel? Wat een stad is misschien weer wel danquote:
Steden.. dat zie ik als grote campings waar zombies wonen. Ze lopen allemaal met een strakke blik over straat, zonder elkaar te begroetenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, ik denk iet dat we familie zijn, mogelijk kennen ze mekaar, toen mijn pa daar opgroeide was die straat de rand van de stad, liep je zo de weilanden in (wat een weiland is hoef ik jou niet uit te leggen of wel? Wat een stad is misschien weer wel dan)
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Steden.. dat zie ik als grote campings waar zombies wonen. Ze lopen allemaal met een strakke blik over straat, zonder elkaar te begroeten![]()
Heeft soms ook wel weer wat ja..quote:Op woensdag 2 november 2005 18:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]gelukkig wel, ik zou er goed chagerijnig van worden als ik de hele tijd aardig zou moeten doen
Neef van mijn vriendin komt uit australie, daar lopen ze de hele dag mekaar hallo te zeggen, hij was een paar weken in nl en vond het geweldig.
Nee, die weg is nog steeds redelijk knallend, maar wel grappig dat je dat nu net zegt. Mijn broer belt me net dat ie mijn boete binnen heeft a 100 euro toen ik daar werd gelaserdquote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
Vanaf de Orteliusstraat richting noordzijde/sloterplas is het toch niet meer zo'n mega drukke weg? Of ligt het daar inmiddels vol drempels of zo?
In de stad kan ik lekker scheuren zonder dat de dorps agent bij me deur aankloptquote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Steden.. dat zie ik als grote campings waar zombies wonen. Ze lopen allemaal met een strakke blik over straat, zonder elkaar te begroeten![]()
Ik weet precies wat je bedoelt. Gewoon inhalen over die shit is het devies, kan makkelijk met de brommer, met de auto beetje gekkenwerk maar is te doen is mijn ervaringquote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, die weg is nog steeds redelijk knallend, maar wel grappig dat je dat nu net zegt. Mijn broer belt me net dat ie mijn boete binnen heeft a 100 euro toen ik daar werd gelaserdWat ze wel hebben gedaan is aan het einde er een 1 strakke baansweg van gemaakt. Kennelijk is dat 'in' voor Amsterdam.
Om de zoveel tijd wordt een gedeelte opengebroken en opnieuw geäsfalteerd, ze maken er dan links en rechts een strakke berm gras langs met een schuine stoeprand (ivm hulpdiensten) en asfalt met ongeveer de breedte van een vrachtwagen. Kom je achter een brommer terecht mag je lekker de hele weg 30 km/u tuffen
Yup weet vast wel wat ik bedoel, de weg langs het Sloterparkbad/sloterplas hebben ze ook doodleuk zo gemaakt en direct bijna helemaal doorgetrokken tot de opritten van de A4 of A9. Daar waar het vroegah een 2 baansweg was
Wel onvoorstelbaar zeg, als de Orteliusnogwatstraat vroeger min of meer de grens was richting de weilanden [afbeelding]
Kreeg je er soms zo eentje?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef yup het volgende:
Hallo motorfappers.
Vooral de Amsterdamse.
Jan Evertsenstraat. Amsterdam.
65 km/u op een 50 weg.
62 km/u correctie.
45 euronen aan vadertje staat.
Hoe kan dit nou weer gebeuren :S
Ten eerste op de Jan Evertsenstraat kan ik niet eens zo hard WTF slaat dit nou weer op. Hebben onze vrienden in onopvallende auto's zomaar een wilde gok gedaan oid ?
Jep, mijn pa heeft er nog wel wat fotos van, de straat uit reed je zo de polder in. Zo vroeger is het niet eigenlijk, want pa is net 57quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
heel verhaal
Wel onvoorstelbaar zeg, als de Orteliusnogwatstraat vroeger min of meer de grens was richting de weilanden [afbeelding]
HOT DAMN HOLY SHITquote:Op woensdag 2 november 2005 18:38 schreef worldpimber het volgende:
Ok hierboven was ik dus vergeten mijn reactie op yup te copy/pasten en daarna heb ik wat anders gekopieerd![]()
[..]
Kreeg je er soms zo eentje?
[afbeelding]
Destijds vroeg ik me ook hier in FokMC af hoe ik geflitst had kunnen worden in die winkelstraatMaar kennelijk ben ik inderdaad verderop gepakt, daar kan je nog wel redelijk op het gas. Zo te zien hebben ze daar ook hun favo plekje... en je zult ze niet snel in het oog krijgen vanwege de geparkeerde auto's daar
Woon je in verkeerd dorp.. geen cops hiero, die zitten in een dorp 5 km verderopquote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef yup het volgende:
[..]
In de stad kan ik lekker scheuren zonder dat de dorps agent bij me deur aanklopt![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef yup het volgende:
In de stad kan ik lekker scheuren zonder dat de dorps agent bij me deur aanklopt![]()
Vertel mij wat, regelmatig wordt ik keihard voorbij geknald over de middenberm door busjes e.d. incl. stofwolken die daarop volgenquote:Ik weet precies wat je bedoelt. Gewoon inhalen over die shit is het devies, kan makkelijk met de brommer, met de auto beetje gekkenwerk maar is te doen is mijn ervaring![]()
Ik ga mijn steentje bijdragen voor het fileprobleem en ik ga op de motor.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]Spijker op z'n kop
Las weleens een verhaal op MF van iemand die bekend raakte bij de plaatselijke dorpsagent
Maar had je dit verhaal dan al gelezen?
![]()
Als het niet had geregend had ik ze zeker eerder opgemerkt merkte ik gisteren![]()
[..]
Vertel mij wat, regelmatig wordt ik keihard voorbij geknald over de middenberm door busjes e.d. incl. stofwolken die daarop volgenKutwegen, ze proberen het zo overzichtelijk te maken, maar tegenwoordig staat alles in bijvoorbeeld Osdorp rond de ochtendspits compleet vast bij ieder stoplicht. Van stoplicht tot stoplicht staat er dan gewoon file
![]()
Kan me niet herinneren dat dat vroegah altijd zo is geweest en dat terwijl ze momenteel nog heel wat flats uit de grond gaan stampen daarzo.
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
600 on-line vacatures verder. [afbeelding]
[..]
Over diepere betekenis gesproken dan.
Ik heb met iemand hier 12 jaar in dezelfde wijk gewoond..van 1978 tot 1990.
Nog geen 200 meter uit elkaar.. niet dat we dat ooit in de gaten hadden tot 2 weken terug.
[..]
![]()
Je kon het echt niet meer voor je houden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt........tja....je hebt nu dan ook tijd zat om "die tijd" weer helder voor de geest te krijgen
. Mijn voorstel was eigenlijk om het nog even "onder ons" te houden.....
Nu is het voor iedereen duidelijk Patrick281 & Rebbel go wayyyyyyy back
Next step......meeten..... ff checken of er tijdens een meet ook muntjes vallen
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef hicham het volgende:
http://www.mijnhummer.nl
Vergeet niet de filmpjes te kijken en het mp3tje te downloaden
Die kaart heb ik ook, zit in die boomerang rekjesquote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef hicham het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je kon het echt niet meer voor je houden he.......tja....je hebt nu dan ook tijd zat om "die tijd" weer helder voor de geest te krijgen
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
600 on-line vacatures verder. [afbeelding]
Wel grappig om elkaar dan zo in FokMC tegen te komenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
Je kon het echt niet meer voor je houden he.......tja....je hebt nu dan ook tijd zat om "die tijd" weer helder voor de geest te krijgen
![]()
Pepijn had het over een diepere betekenis, hoe diep zal die bedoelen?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
edit: Hoe goed kenden jullie elkaar eigenlijk destijds![]()
![]()
Ik zeg, lijstje, terugwerkende krachtquote:Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Pepijn had het over een diepere betekenis, hoe diep zal die bedoelen?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Met name iets in de fotografie.. assistent fotograaf/fotograaf / of verkoper in dat vak.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:Je hebt nog 3 maanden he, naar wat ben je ongeveer op zoek?
Dat is sowiezo altijd zonde van het geld, zelfs als je teveel hebt.quote:Wat minder naar de hoeren scheelt ook weer 2 maanden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Patrick281 op 02-11-2005 19:19:48 ]
Ik denk dat er 10 euro munten moeten vallen.....quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Er vallen vast 5 gulden stukken .. oh die bestaan niet meer.
Damn, 2 euro is nu het hoogste.![]()
Maarrrr noemde ik namen dan?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:Dus toch op het lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(
nu hou ik er over op)
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
Niet gelijk over je hole's beginnen hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik denk dat er 10 euro munten moeten vallen.....
ik lijd aan het zgn Black Hole Syndrom 7890
Nope, er is/was geen sprake van "total recognition", ouwe jongens krentebrood en dat soort gezever......ut kwam terloops ter sprake in een off-topic-conversationquote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
Wel grappig om elkaar dan zo in FokMC tegen te komenHoe komt dat zo eigenlijk
Herkende Peppo je op de pic in de OP
?
Op de meet had je het al laten vallen overigens, dus geheim was het niet meer![]()
edit: Hoe goed kenden jullie elkaar eigenlijk destijds![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet nooit thuis.Levensgevaarlijk die kookkunsten van mij.Moet ik trouwens eerst even kijken hoe de oven werkt.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet gelijk over je hole's beginnen hoor.![]()
Nou nog veel vragen onbeantwoord van onze mede fokkersmaar ik ga eens even buiten de deur eten.
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
If ya gettin' down baby![]()
I want it now baby![]()
Come and get it on baby![]()
I want it now baby
Comments:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
It's hard to figure out what those cheeky Five boys are trying to achieve on their latest album. The bad-boy quintet seem to be trying to cram snippets of every single genre into fifteen pop-sized portions on their latest offering, 'Kingsize'. As with much pop that attempts to scale the walls of retro, it ends up failing miserably. Those with a shred of musical credibility should instantly see this for the hollow collection of derivatives that it is. However, tweenie pop pickers and Five fans alike will love this rough and tumble attempt at various musical styles.
Opener 'Let's Dance' attempts a 70s boot call of funked-up filters and vocoders. For one heart-stopping moment at the start of 'Lay All Your Lovin' On Me' it sounds as if the boys have come over all Air. Thankfully the moment passes only to launch in to leather and lace pseudo-metal. Truly tragic.
'Rock The Party' is one of the most listenable songs - purely because it samples the title track from 'Grease'. Just as I was wondering when the first ballad appears, 'Closer to Me', slinks in at track 4. No attempt is made at musical originality, and this also extends to the song titles. 'Let's Get It On'. 'On Top Of The World' and 'Something In The World', anyone? The rest of the album never deviates far from the Five song template despite attempting 80s electro pop, safe hip-hop and dodgy mouth-organ solos on 'Cmon C'mon'. Unless you're a fan of the Formulaic Five, avoid like acne.
Met anduru woordu........geef mij maar RW![]()
RWRW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
*I'll do what I want, cuz I can*
Krijg meestal buiten honger, en eet meestal ook thuisquote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik eet nooit thuis.Levensgevaarlijk die kookkunsten van mij.Moet ik trouwens eerst even kijken hoe de oven werkt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
RWRW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Krijg meestal buiten honger, en eet meestal ook thuis![]()
euhm tsja.quote:oeps![]()
Ik snoep wel buiten de deur,maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Krijg meestal buiten honger, en eet meestal ook thuis![]()
oeps![]()
Wel veeel eh...plantenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar laat jij dat allemaal joh? Ik kan ook zo goed eten:
[afbeelding]
Ik probeer nooit iets nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2005 19:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik snoep wel buiten de deur,maar dat is weer een ander verhaal.![]()
![]()
![]()
Daarom moet je ook in een dorp gaan wonen.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Doe ik alquote:Op woensdag 2 november 2005 20:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook in een dorp gaan wonen.![]()
Ik zou ook al gaan sjoppen.. 2 maal mijn GS, plank ertussen en een stoel eropquote:
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?quote:
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williamsquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?
O zou dat het zijn.Nou ja in iedergeval iemand die denkt dat ie het door heeft.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williams![]()
En Robbie Williams![]()
RW lijkt wel een beetje op mij, vinden jullie niet?![]()
![]()
Naaaaaaaaahhh,quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williams![]()
En Robbie Williams![]()
RW lijkt wel een beetje op mij, vinden jullie niet?![]()
![]()
Ik wilde het al uitleggenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?
wow, een prachtig rood kruisje, COOL MAN nog nooit gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik wilde het al uitleggen![]()
In mijn queste naar nieuwe ervaringen heb ik dit gevonden![]()
EN? R2-D2 ziet zichzelf al wapperend aan de motor hangenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
wow, een prachtig rood kruisje, COOL MAN nog nooit gezien
edit: ze was me te snel af![]()
Je loopt achter de feiten aan, ik ken mensen die hem nu al 2 dagen geleden gezien hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:46 schreef hollander172 het volgende:
Yes!!! GR4 is beschikbaar.
Direct aangeslingerd, met een uurtje of 3 is ie binnen.
Waarom niet meteen een R1?Vindt ik persoonlijk mooier.Hoewel er niks boven een R 1100 S gaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik wilde het al uitleggen![]()
In mijn queste naar nieuwe ervaringen heb ik dit gevonden![]()
Ik ken ze niet alleen, ik ben zo 1 van hen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je loopt achter de feiten aan, ik ken mensen die hem nu al 2 dagen geleden gezien hebben
Nee, niets voor mij. Is te groot en te zwaar. Meer iets voor de mannen hierquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waarom niet een R1?Vindt ik persoonlijk mooier.
Leuke stuurfietsquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
EN? R2-D2 ziet zichzelf al wapperend aan de motor hangen![]()
Dat wou ik ook net zeggenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je loopt achter de feiten aan, ik ken mensen die hem nu al 2 dagen geleden gezien hebben
R1quote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij. Is te groot en te zwaar. Meer iets voor de mannen hier![]()
Niet zo snel,was nog aan het typen.Een vinger systeem he.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij. Is te groot en te zwaar. Meer iets voor de mannen hier![]()
MOet je ergens anders voor gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niet zo snel,was nog aan het typen.Een vinger systeem he.![]()
Vertel,Vertel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
MOet je ergens anders voor gebruiken. En dan steeds meer vingers
![]()
![]()
![]()
Met twee vuisten op je toetsenbord word het niet leesbaarder, let op , ik demonstreer:quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hmmmmmmm... 14 karakters in 3 minuten...quote:
De laatste keer dat ik zat te typen met 2 vuisten,had ik ook in een klap 2 toetsenborden.(Niet meer helemaal compleet trouwens).quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Met twee vuisten op je toetsenbord word het niet leesbaarder, let op , ik demonstreer:
,.dkvklvflk.v;fcx;.fcxl;fdxp'[ew0pfxcopv//vc ;"?fdx'[;psd]
s
"cxvlvc l;gvl;fdxp';fxcv
dames.... DAMES!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Robbie Williams![]()
een echte kenner ben je![]()
Ik 2 halvequote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zat te typen met 2 vuisten,had ik ook in een klap 2 toetsenborden
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Met twee vuisten op je toetsenbord word het niet leesbaarder, let op , ik demonstreer:
,.dkvklvflk.v;fcx;.fcxl;fdxp'[ew0pfxcopv//vc ;"?fdx'[;psd]
s
"cxvlvc l;gvl;fdxp';fxcv
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet wel lachen om je droge humor
Sorry BrightEyes, niet dat ik je herstelacties niet waardeer, maar de meesten kunnen dat hier waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heren! Tijd om de topictitelherstel acties in te ruilen voor een return favour!
Kunnen jullie van deze:
[afbeelding]
en knipperende avatar maken met daarin te zien dus het plaatje en iets van Fok! Sok! Actie!
Zie voor meer details:
Actie warme voeten deel 3 -> dik door de 1.200 euro!!!
[sub]Ik ga het ook nog ergens anders vragen dus niet beledigd zijn als het niet het uiteindelijke ontwerp wordt.
Snel he?En heb ik vandaag nog een goeie dag.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmmmm... 14 karakters in 3 minuten...![]()
![]()
Hij is de moderne jezus, die kon toch ook een heel volk voeden van 1 brood? nu, hij deelt toetsenborden uit aan zijn chat volgelingenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik 2 halvewat doe jij anders dan ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
Ohja, die spastische tong van FX er nog bij, dan is het feestje compleetquote:
Ik laat ze eerst een salto maken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik 2 halvewat doe jij anders dan ik?
Ik welquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sorry BrightEyes, niet dat ik je herstelacties niet waardeer, maar de meesten kunnen dat hier waarschijnlijk nietJa, hicham, maar die is gaan slapen
![]()
Kan me alleen iets herinneren van een zee in tweeen?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hij is de moderne jezus, die kon toch ook een heel volk voeden van 1 brood? nu, hij deelt toetsenborden uit aan zijn chat volgelingen
quote:Zijn ze wel gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Mij teveel moeite.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik laat ze eerst een salto maken.![]()
En vervolgens pak een nieuwe uit de kast.
Dan heeft stinkie je overschat.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sorry BrightEyes, niet dat ik je herstelacties niet waardeer, maar de meesten kunnen dat hier waarschijnlijk nietJa, hicham, maar die is gaan slapen
![]()
Hopelijk kunnen ze je sneller helpen bij dat Icons klaar terwijl je wacht topic
Chat goeroe richardgiequote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan me alleen iets herinneren van een zee in tweeen?
[..]
Zijn ze wel gewend.
Was dat niet Neptunus in de kleine rode zeemeermin?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is maar goed dat daar geen combi van gemaakt is, zeeen splitsen en dan vermenigvuldigen, Jezus:"alsjebleift, trouwe volgeling, een halve rode zee."quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klinkt als goedkope pr0nquote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Was dat niet Neptunus in de kleine rode zeemeermin?
Moet jij toch weten als inwoner van het katholieke gedeelte van Nederland.Hier ook trouwens in dit dorp maar wij zijn dan ook een soort Astrix en Obelix dorpje.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Was dat niet Neptunus in de kleine rode zeemeermin?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Klinkt als goedkope duitse pr0n
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
@hicham/worldpimber: hebben jullie ook een IT profeetZolang ik geen Rietvaerder of Lars heet is het geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zolang ik geen Rietvaerder of Lars heet is het geen probleem![]()
Ik ben geboren en getogen in Tilburg. Mijn ex-vriendje achterna gegaan en woning in Limburg aan overgehouden. Ik ben nu op zoek naar iets in Brabant maar het is errug duur allemaal...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet jij toch weten als inwoner van het katholieke gedeelte van Nederland.Hier ook trouwens in dit dorp maar wij zijn dan ook een soort Astrix en Obelix dorpje.![]()
Moet je ook kijken in Vlaams Brabant.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Tilburg. Mijn ex-vriendje achterna gegaan en woning in Limburg aan overgehouden. Ik ben nu op zoek naar iets in Brabant maar het is errug duur allemaal...
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ohja, die spastische tong van FX er nog bij, dan is het feestje compleet![]()
Moet ie wel nog een beetje controle krijgen over dat vochtig lapje vlees![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding]
Zoiets?![]()
Ik woon hemelsbreed ongeveer 3 kilometer van het geografisch middelpunt van Nederland,de onze lieve vrouwe toren in Amersfoort.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Tilburg. Mijn ex-vriendje achterna gegaan en woning in Limburg aan overgehouden. Ik ben nu op zoek naar iets in Brabant maar het is errug duur allemaal...
Tijdelijk vriendje in Brabant zoeken dusquote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef hollander172 het volgende:
Ben moe maar na een paar keer kijken snap ik hem nog steeds niet?![]()
Of (tijdelijk) intrekken bij Martie en Anita.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tijdelijk vriendje in Brabant zoeken dus![]()
Geen vriendje is beterquote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tijdelijk vriendje in Brabant zoeken dus![]()
Ik weet uit héél betrouwbare bron dat T.R. Roadkill een overschot aan ruimte heeftquote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of (tijdelijk) intrekken bij Martie en Anita.
Oeps, iets gevoeligs geraaktquote:
Doe ik, ik interpreteer het gewoon anders.quote:
Och die woont er ook natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik weet uit héél betrouwbare bron dat T.R. Roadkill een overschot aan ruimte heeft![]()
Het hoe en waarom staat ongever 10 berichten terug.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ik, ik interpreteer het gewoon anders.
Dat klopt, in de geest van hans teeuwen hebben we een keer uitgerekend hoeveel zagen er in mijn garage passen, kwam uit op 7 miljoen nog watquote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik weet uit héél betrouwbare bron dat T.R. Roadkill een overschot aan ruimte heeft![]()
Denk het niet, ben nogal ouderwets op dat gebiedquote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Pas nog iets gelezen over trio relaties, kan best goed gaan.[/sub]
Ik heb 2 zagen,is ruim voldoende.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat klopt, in de geest van hans teeuwen hebben we een keer uitgerekend hoeveel zagen er in mijn garage passen, kwam uit op 7 miljoen nog wat![]()
Gezien.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het hoe en waarom staat ongever 10 berichten terug.
[serieusmode]quote:
Als je dan met de ene de andere doorzaagt heb je er nog maar 1, als je die dan vervolgens met je vuisten kapot slaat heb je er weer 2 (en 1 kapotte)quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb 2 zagen,is ruim voldoende.
Je gaat dus voor de partnerruil of orgies?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Denk het niet, ben nogal ouderwets op dat gebied![]()
Alleen dat laatste klopt volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gezien.
Vriendje achterna gereisd, nu woning daar, licht gezien en pot geworden.
Zou toch zomaar eens kunnen?![]()
Nee hoor, hou het liever bij 1 vriendinquote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat dus voor de partnerruil of orgies?
Of ben je nog van voor het flower power tijdperk?![]()
Oh sorry, dat stond niet in het bericht wat Richard aanduidde en teruglezen doe ik allang niet meer.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[serieusmode]
Nee, veel problemen lees geweld in de relatie gehad en die zijn nou nog niet helemaal over.
[/serieusmode]
Mischien is Belgie inderdaad wel een idee, dat is niet ver van Tilburg![]()
Stond idd afgelopen zaterdag in de Telegraaf ja.....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Och die woont er ook natuurlijk.
Pas nog iets gelezen over trio relaties, kan best goed gaan.![]()
Friesland kan ook heel gezellig zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[serieusmode]
Nee, veel problemen lees geweld in de relatie gehad en die zijn nou nog niet helemaal over.
[/serieusmode]
Mischien is Belgie inderdaad wel een idee, dat is niet ver van Tilburg![]()
Rebbel, tellen is niet je sterkste punt hequote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Stond idd afgelopen zaterdag in de Telegraaf ja.....![]()
lijkt me ook wel wat.......maar dan 2 mannu en 1 vrouw![]()
Don't shoot me, weet ik veel dat bepaalde delen beter in R&P thuishoren?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Alleen dat laatste klopt volgens mij niet.![]()
Niet nodig, hulp of geen hulp ik ben een botte lul en was van plan dat nog lang te blijven.quote:R2-D2 ik neem het wel voor je op hoor.
Ze heeft gelijk hoor, er staat een "maar" tussen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:47 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Rebbel, tellen is niet je sterkste punt heals je er 2 mannu en 1 vrouw bij doet is het een kwartet
Wellicht ........Hollander172 en R2-D2 samen een huisje in Belgie?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh sorry, dat stond niet in het bericht wat Richard aanduidde en teruglezen doe ik allang niet meer.
Even serieus, wij gaan daar ook naar toe, woning hier is verkocht nu nog even kibbelen over de verdeling en dan zijn we pleitte.
Nog even afwachten hoelang het schermen met advocaten duurt.![]()
Als je ze dan alle 7 miljoen door de midde zaagt heb je er 14 miljoen min 1 waar je de rest mee doorgezaagd hebt.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als je dan met de ene de andere doorzaagt heb je er nog maar 1, als je die dan vervolgens met je vuisten kapot slaat heb je er weer 2 (en 1 kapotte)
Ik vind de wetenschap gewoon fijn dat ik 7miljoen zagen kwijt kan, mocht het ooit zover komen, je weet het niet, je weet het niet
Is wel comfortabeler voor het vrouwvolkquote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef hollander172 het volgende:
ik ben een botte lul en was van plan dat nog lang te blijven.
Kan ook nog.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wellicht ........Hollander172 en R2-D2 samen een huisje in Belgie?
of loop ik nu te hard van stapel![]()
Kan héél goed tellen hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 21:47 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Rebbel, tellen is niet je sterkste punt heals je er 2 mannu en 1 vrouw bij doet is het een kwartet
Hebben we nu ruzie?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Don't shoot me, weet ik veel dat bepaalde delen beter in R&P thuishoren?![]()
Ik lees niks terug, kom af en toe hier binnenvallen dusse dimmen maat.![]()
[..]
Niet nodig, hulp of geen hulp ik ben een botte lul en was van plan dat nog lang te blijven.
Niet wetende van de situatie die hier opduikt.![]()
Geen kinderen? Ik heb een zoontje, dat ik in limburg woon is omdat m'n ex inkomsten had die hij niet kon verantwoordenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh sorry, dat stond niet in het bericht wat Richard aanduidde en teruglezen doe ik allang niet meer.
Even serieus, wij gaan daar ook naar toe, woning hier is verkocht nu nog even kibbelen over de verdeling en dan zijn we pleitte.
Nog even afwachten hoelang het schermen met advocaten duurt.![]()
Comfortabeler ja als je er elke keer een flacon sensilube tegenaan gooit..............quote:Op woensdag 2 november 2005 21:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
Is wel comfortabeler voor het vrouwvolk(of voor het manvolk, wat jij leuk vind natuurlijk)
Anders gezegd, het was nog niet ter sprake gekomen?quote:Situatie is voor een ieder nieuw denk ik....
Whateverquote:Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan ook nog.
Zal ze alleen wel 2 personen sexueel tevreden moeten kunnen stellen.
Ik heb ook een vrouwmens rondlopen.![]()
Je moet ze ook alles voor rekenen he.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan héél goed tellen hoor![]()
denk serieus dat jij het tellen verleert bent![]()
"quote:Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan ook nog.
Zal ze alleen wel 2 personen sexueel tevreden moeten kunnen stellen.
Ik heb ook een vrouwmens rondlopen.![]()
Als je dat wil kan dat hoor.quote:
Klopt, overdag geen tijd om te FOKKEN.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt niet echt tijd meer over om te Fok!en sinds je dat nieuwe baantje hebt he
Geen kinderen idd en die gaan er ook niet komen ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geen kinderen? Ik heb een zoontje, dat ik in limburg woon is omdat m'n ex inkomsten had die hij niet kon verantwoordendaardoor kon ik hem uitkopen. M'n zoontje woont eigenlijk al in Tilburg bij m'n ouders want ik heb niks daar. Verder is m'n ex lid van een MC en dan kan je nergens uitgaan want overal is er wel iemand die hij kent etc...
En dat is alles, nu weer gewoon![]()
mompelt iets van:"Elk huisje heeft z'n kruisje...
Ik ben altijd met z'n drietjes hequote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
"
Dat zal niet het probleem zijn, kan jij 2 vrouwen bijhouden?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
PFff, i'm out of onzin, dus ik tik af voor vanavond. Iedereen veel plezier met overspelig doen
tot morgen
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan ik hier volmondig JA op antwoorden.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef R2-D2 het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
PFff, i'm out of onzin, dus ik tik af voor vanavond. Iedereen veel plezier met overspelig doen
tot morgen
![]()
Dus even masturberen is bij jou meteen een trio of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik ben altijd met z'n drietjes he![]()
me, myself and I
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan ik hier volmondig JA op antwoorden.
Bovenstaande vloeit helaas niet voort uit praktijkervaring, overigens zal het sexueel niet zo'n probleem zijn maar emotioneel wel.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef R2-D2 het volgende:
"
Moet ik er nog een schepje bovenop doen of laten we hem even rustig bijkomen?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
FX is helemaal stil, is hij verrast door de ontboezemingen die in het vredige "Fryske Durpke nooitnet furkommuh?"![]()
la maar sittuquote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus even masturberen is bij jou meteen een trio of hoe moet ik dat zien?
Zo'n passieve instelling weer.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb 2 ogen en een stoel naast bed.
![]()
Truste Peppie.quote:Goodnight all, ik ga nog ff tv lurken.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb 2 ogen en een stoel naast bed.
![]()
Goodnight all, ik ga nog ff tv lurken.![]()
![]()
![]()
Als we nou es eerst ff z'n date afwachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet ik er nog een schepje bovenop doen of laten we hem even rustig bijkomen?![]()
Okay, truste.quote:
Sleaze and dirt is all I need.quote:ga niet in detail treden![]()
Hey, ze hebben niet het goede giro nummer er bij gezet en de verkeerde achternaam en stad.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef hicham het volgende:
quote:De weg naar een HUMMER is lang. Berry doet een oproep aan uw goedheid. weest u zo vriendelijk met uw hand over uw hart te strijken en in ruil voor een mooi stukje muziek een DONATIE!! te sturen aan;
b. theunissen, Nijmegen, rekening: 5566263, voor de Hummer.
Jeetje wist niet dat ie mee deed aan boer zoekt vrouw?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als we nou es eerst ff z'n date afwachten, kijken hoe dat loopt
.....dan kunnen we er nog een scheppie bovenop doen........en dan kan ie daarna rustig bijkomen
![]()
Trustequote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
I'm also out![]()
Welterusten allen en Riesjkuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh tot morgen, je was vandaag overdag afwezig![]()
![]()
I know.....a dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Sleaze and dirt is all I need.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo'n passieve instelling weer.
Ik bekijk het liever anders, ik heb 2 handen, een mond en nog wat tussen mijn benen. Hell no, heb niet eens genoeg aan 2 vrouwen.
[..]
Daar waar al je voorouderen miljoenen jaren tijd de moeite hebben gedaan zich voort te planten om ervoor te zorgen dat jij je ook weer kunt voorplanten bewijs jij hen een dienst door abrupt de stamboom niet meer uit te breiden.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen kinderen idd en die gaan er ook niet komen ook.Lease exemplaren daargelaten.
Wel 2 honden.
Heb vandaag moeten werken.En dan ook echt werkenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
I'm also out![]()
Welterusten allen en Riesjkuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh tot morgen, je was vandaag overdag afwezig![]()
![]()
Waarom denk je dat wij hier zitten.....quote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef JAZ412 het volgende:
Ik ben aan het lezen en ajax aan het kijken, kan net zo goed aktief deelnemen hier op FOK! want ajax![]()
Kan je zowiezo beter doen!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef JAZ412 het volgende:
Ik ben aan het lezen en ajax aan het kijken, kan net zo goed aktief deelnemen hier op FOK! want ajax![]()
Dat heb je mooi samengevat.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij hier zitten.....
Kom ik 3 vrouwen tekort.quote:
Tsja we kunnen wel allemaal onze lul achterna lopen.........quote:Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar waar al je voorouderen miljoenen jaren tijd de moeite hebben gedaan zich voort te planten om ervoor te zorgen dat jij je ook weer kunt voorplanten bewijs jij hen een dienst door abrupt de stamboom niet meer uit te breiden.
Je wilt een haremquote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kom ik 3 vrouwen tekort.
[..]
Tsja we kunnen wel allemaal onze lul achterna lopen.........![]()
Kwartje is nog steeds niet gevallen.![]()
GOAL!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En wederom dezelfde gedachte......POSTEN!!!
Ik zei toch dat ik ff weg was.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
FX is helemaal stil, is hij verrast door de ontboezemingen die in het vredige "Fryske Durpke nooitnet furkommuh?"![]()
En niks afgesproken werk he!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En wederom dezelfde gedachte......POSTEN!!!
D'r is geen kwartjequote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef hollander172 het volgende:
Kwartje is nog steeds niet gevallen.![]()
Maar nu was ik 3 minuten eerder.Zat een klein kortsluitinkje in de telepatie denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee he, hélemaal op ut gevoel
![]()
Mwah, 't zal de drank wel weer zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 22:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar nu was ik 3 minuten eerder.Zat een klein kortsluitinkje in de telepatie denk ik.
Mwha,ik heb maar een flesje bier op.En toen was de krat leeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mwah, 't zal de drank wel weer zijn
volgende keer dan maar ff laten weten dat je iets gaat posten he![]()
Regel 1: zorg altijd dat je genoeg drank in huis hebt, dus ook genoeg kratten, alhoewel ik bier niet echt zie als drank......meer net zoiets als colaquote:Op woensdag 2 november 2005 22:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mwha,ik heb maar een flesje bier op.En toen was de krat leeg.
Ik heb wel een kawasaki-hart maar dan hoeven ze nog niet het bloed onder m'n nagels vandaan te halen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef worldpimber het volgende:
Mooie ZX-6R 1999 55.000 km voor een erg mooie prijs?![]()
Wel veel he.......quote:Op woensdag 2 november 2005 22:56 schreef bwt het volgende:
zo, eindelijk weer bijgelezen
Dat doe ik al een tijdje, gezellig hequote:Op woensdag 2 november 2005 22:56 schreef bwt het volgende:
zo, eindelijk weer bijgelezen
Uuhm, hoe bedoel je dat nu weerquote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef JAZ412 het volgende:
Ik heb wel een kawasaki-hart maar dan hoeven ze nog niet het bloed onder m'n nagels vandaan te halen.
slaap zequote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wel veel he.......
ik weet zeker dat ik morgenavond ook weer een hele bulk moet bijlezen
Tis doordeweek hoor dan drink ik bier,in het weekend komt de Whisky op tafel(normaal,maar die is ook al opquote:Op woensdag 2 november 2005 22:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Regel 1: zorg altijd dat je genoeg drank in huis hebt, dus ook genoeg kratten, alhoewel ik bier niet echt zie als drank......meer net zoiets als cola![]()
En wat kunnen ze hier zwetsen he?Maar wel leuk.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Dat doe ik al een tijdje, gezellig he![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef worldpimber het volgende:
Daar waar al je voorouderen miljoenen jaren tijd de moeite hebben gedaan zich voort te planten om ervoor te zorgen dat jij je ook weer kunt voorplanten bewijs jij hen een dienst door abrupt de stamboom niet meer uit te breiden.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef JAZ412 het volgende:
Dat was een leuke motor die R2-D2 poste. Heeft iemand ervaring met dat bedrijf?
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=150687&from=48![]()
Ik had helemaal niet gekeken naar die link, zag iets met schadeauto's staan, dus ik dacht zal wel saai wezen.![]()
Had helemaal niet door dat' t om een motortje ging.![]()
Bijzonderheden: compleet met kenteken.![]()
![]()
Veel kilometers, je kan ervan uitgaan dat je er zelf nog maar weinig voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, hoe bedoel je dat nu weer
Jij snapte' em niet.quote:
TUV keuring heb je hier geen ruk aan.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:22 schreef JAZ412 het volgende:
Veel kilometers, je kan ervan uitgaan dat je er zelf nog maar weinig voor terugkrijgt.
Zoiets is veel interessanter denk ik dan, moet nog wel ingevoerd worden maar dat zal de prijs niet zijn. TUV-gekeurd en de helft van het aantal kilometers![]()
Zegt iets over de staat van de motor en onderhoudquote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij snapte' em niet.![]()
![]()
[..]
TUV keuring heb je hier geen ruk aan.![]()
Het kan inderdaad weleens lastig zijn. Ik ken iemand die 2 keer naar het RDW moest omdat de 1e keer verkeerde zijsteuntjes erop zaten niet de originele nederlandse geloof ikquote:Ik kon in 2003 een motor met een TUV keuring hier niet eens de weg op krijgen.![]()
Dat is inderdaad waar, echter een motor met flinke gebruikerssporen bijvoorbeeld de motor van Hichamquote:Ennn bij die Nederlander even de kilometers terugdraaien en je bent dan nog 1000 euro goedkoper uit.![]()
Kilometerstanden kan je helaas sowiezo niet echt van op aan.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef JAZ412 het volgende:
Dat is inderdaad waar, echter een motor met flinke gebruikerssporen bijvoorbeeld de motor van Hichamen 20.000 op de teller.... zegt iets over de eigenaar en onderhoud
![]()
Dat ding is ook wel erg goedkoop inderdaad, op marktplaats gaan de 6R'retjes voor rond de 4500 - 5000 van de handquote:Op woensdag 2 november 2005 23:22 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Veel kilometers, je kan ervan uitgaan dat je er zelf nog maar weinig voor terugkrijgt.
Zoiets is veel interessanter denk ik dan, moet nog wel ingevoerd worden maar dat zal de prijs niet zijn. TUV-gekeurd en de helft van het aantal kilometers![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef JAZ412 het volgende:
Zegt iets over de staat van de motor en onderhoud
[..]
Het kan inderdaad weleens lastig zijn. Ik ken iemand die 2 keer naar het RDW moest omdat de 1e keer verkeerde zijsteuntjes erop zaten niet de originele nederlandse geloof ik
[..]
Dat is inderdaad waar, echter een motor met flinke gebruikerssporen bijvoorbeeld de motor van Hichamen 20.000 op de teller.... zegt iets over de eigenaar en onderhoud
![]()
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik snap trouwens niets van dat 25 Kw-verhaal. Ik vind het een vorm van schijnveiligheid maar goed dat is een mening en een mening is als een scheet had ik al begrepenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ok, nou weet ik zeker dat je netjes eerst heb ingelezen voor je ging schrijven
![]()
[..]
Dat ding is ook wel erg goedkoop inderdaad, op marktplaats gaan de 6R'retjes voor rond de 4500 - 5000 van de handMaar van het aantal kilometers klopt inderdaad, ik vraag me alleen af of je uit moet gaan van de prijs die je zelf er ooit voor terug krijgt als je hem wil verkopen
Ik heb laatst de 40.000 aangetikt en dan moet ik nog 1 komma nogwat jaar 25kW en daarna wil ik nog genieten de zixxer zonder begrenzing... hoeveel zal er dan wel niet op staan? Oprijden luidt het devies![]()
Uiteraard dan geheel gepimpt en reeds een omgebouwd als naked ofzo![]()
Maar met import e.d. heb ik me nooit bezig kunnen houden, ik had nog nooit motor gereden en was lang op zoek naar een geschikte motor... dan moet je heel geduldig zijn wil je de prijzen 'afwachten' zodat mensen die laten dalen omdat je hard to get speelt of je hebt helemaal niet de zin om zoveel moeite te doen tot in Duitsland![]()
Het eerste wat je wil is rijden![]()
25kW is erg goed voor mensen die hun rijbewijs wat langer willen behoudenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik snap trouwens niets van dat 25 Kw-verhaal. Ik vind het een vorm van schijnveiligheid maar goed dat is een mening en een mening is als een scheet had ik al begrepen. Ik zou het geld sparen en als je 25 Kw-vrij bent gelijk gaan kijken naar iets origineels wat je eventueel gaat ombouwen
![]()
Die boetes helpen ook zo mee hèquote:Op woensdag 2 november 2005 23:48 schreef yup het volgende:
VFR 400
Hoeveel moeite zou het kosten om zoeits op 25 kw te krijgen?
Serieus ik neig echt naar zo een apparaat, een compacte supersport brommer.
1. veel toeren.
2. goeie wegligging.
3. lichte motor.
Maarja eerst maar eens geld verdienen geldnet plan moeten we overslaan+ rijbewijs halen + bimmah verkopen.
Damn![]()
Zoveel te doen, zo weinig geld. En de tijd wilt maar niet sneller gaan
Toch is zo'n motor minder gevaarlijk dan met +100 pk aan het achterwiel.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef JAZ412 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik snap trouwens niets van dat 25 Kw-verhaal. Ik vind het een vorm van schijnveiligheid maar goed dat is een mening en een mening is als een scheet had ik al begrepen.
En die ZX6R verbouwen zou echt zonde zijn.quote:Ik zou het geld sparen en als je 25 Kw-vrij bent gelijk gaan kijken naar iets origineels wat je eventueel gaat ombouwen![]()
Volgens mij klopt het wat je zegtquote:Op woensdag 2 november 2005 23:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
25kW is erg goed voor mensen die hun rijbewijs wat langer willen behoudenOp de snelweg knallen die ragbiker en ik meestal al continu 'voluit', weet niet wat ik zou doen als ik onbegrenst was
![]()
![]()
Over je laatste alinea: Ik heb geen geld gespaard maar ben meteen voor een mooie ZX-6R gegaan, dus na mijn 25kW periode hoef ik geen nieuwe motor maar kan ik meteen wheelies trekken op mijn kwakkie![]()
[..]
Die boetes helpen ook zo mee hè![]()
Maar het is een oud motortje... en ik weet totaal niet hoe het werkt wanneer je een bike koopt die zeker geen typegoedkeuring heeftIk dacht dat de enige mogelijkheid was uitvoeren, begrenzen in Duitsland en weer invoeren
?
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:55 schreef worldpimber het volgende:
Maar het is een oud motortje... en ik weet totaal niet hoe het werkt wanneer je een bike koopt die zeker geen typegoedkeuring heeftIk dacht dat de enige mogelijkheid was uitvoeren, begrenzen in Duitsland en weer invoeren
?
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
En die ZX6R verbouwen zou echt zonde zijn.
Tenzij hij het echt mega origineel en goed doet.![]()
Maar zo'n fiets is als tupperware geboren en dat staat' em het beste.![]()
Vooral veel tijd en werk denk ik, je woont immers niet echt om de hoek bij de grens. Denk aan trailertje/iemand zoeken die op dat schijtding wil rijdenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:57 schreef yup het volgende:
Damn ik wil echt graag zoeits... Maar hoeveel zou dat exporteren importeren kosten
Duur zeker
Doe maar een beetje Pritt stift op je banden, want jij gaat echt niet tegen bomen opknallen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:57 schreef worldpimber het volgende:Dat was de 'verkapte' optie: tegen een boom aangereden en geen geld voor een nieuwe
Er staat een mooie Diversion op MF.. 1100~1200 euro.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef worldpimber het volgende:
Die veiligheidsregel beperkt niet alleen je vermogen, maar inderdaad ook gewoon gigantisch je keuzeaanbod.
Met de mazzel die wij gehad hebben met de politie, maakt het niet veel uit of je wel of niet begrensd wasquote:Op woensdag 2 november 2005 23:55 schreef worldpimber het volgende:
25kW is erg goed voor mensen die hun rijbewijs wat langer willen behoudenOp de snelweg knallen die ragbiker en ik meestal al continu 'voluit', weet niet wat ik zou doen als ik onbegrenst was
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef Patrick281 het volgende:
Doe maar een beetje Pritt stift op je banden, want jij gaat echt niet tegen bomen opknallen.![]()
Straks missen we 1 deel van een 2' ling.![]()
Jaahaaaa, maar wat als je nou een Suznda Hayabutsi ZX-12R wilquote:Er staat een mooie Diversion op MF.. 1100~1200 euro.
Minder mooi dan een SS, maar wel zoiets als Hicham heeft.
Nog altijd een stuk dikker dan een GS-500.![]()
Toedelidokiquote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Met de mazzel die wij gehad hebben met de politie, maakt het niet veel uit of je wel of niet begrensd was![]()
Ik ga plat, truste![]()
Zitten een paar leuke stukjes in. Ziet er allemaal eigenlijk ook stukken beter op dikke sportmotoren ipv speciaal geprepareerd ouwe naked ragbikesquote:
Veel is eerlijk gejat (bij-de-tijdquote:Op donderdag 3 november 2005 00:15 schreef worldpimber het volgende:
Ziet er allemaal eigenlijk ook stukken beter op dikke sportmotoren ipv speciaal geprepareerd ouwe naked ragbikes
Hmm, jij probeert de volgorde tenminste nog te veranderen.quote:Op donderdag 3 november 2005 07:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg, je post niet anders meer...![]()
Gaat daar nog verandering in komen?[
Je hebt nog geld zitten doneren ook ?!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, ze hebben niet het goede giro nummer er bij gezet en de verkeerde achternaam en stad.
maar verder............
mijn giro staat ook open voor donaties aan
hier maar ff de verbeterde versie
[..]
Mensen, ik denk dat dat we een AIVD'er onder ons hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
![]()
Serieus vriend, serieusquote:Op woensdag 2 november 2005 23:48 schreef yup het volgende:
Serieus ik neig echt naar zo een apparaat, een compacte supersport brommer.
Nee, op die site staat het verkeerde nummer om aan te doneren.......quote:Op donderdag 3 november 2005 07:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt nog geld zitten doneren ook ?!![]()
[..]
Hij's misschien wat traag van begripquote:Op donderdag 3 november 2005 07:49 schreef bwt het volgende:
[..]
Nee, op die site staat het verkeerde nummer om aan te doneren.......
't is nog vroeg...........quote:Op donderdag 3 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij's misschien wat traag van begrip![]()
![]()
WTF, ruim een uur niet gepost, heeft iedereen in eens een leven of zo?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh
* roadkill gaat eens effe douchen en dan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |