Ik weet uit héél betrouwbare bron dat T.R. Roadkill een overschot aan ruimte heeftquote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of (tijdelijk) intrekken bij Martie en Anita.
Oeps, iets gevoeligs geraaktquote:
Doe ik, ik interpreteer het gewoon anders.quote:
Och die woont er ook natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik weet uit héél betrouwbare bron dat T.R. Roadkill een overschot aan ruimte heeft![]()
Het hoe en waarom staat ongever 10 berichten terug.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ik, ik interpreteer het gewoon anders.
Dat klopt, in de geest van hans teeuwen hebben we een keer uitgerekend hoeveel zagen er in mijn garage passen, kwam uit op 7 miljoen nog watquote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik weet uit héél betrouwbare bron dat T.R. Roadkill een overschot aan ruimte heeft![]()
Denk het niet, ben nogal ouderwets op dat gebiedquote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Pas nog iets gelezen over trio relaties, kan best goed gaan.[/sub]
Ik heb 2 zagen,is ruim voldoende.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat klopt, in de geest van hans teeuwen hebben we een keer uitgerekend hoeveel zagen er in mijn garage passen, kwam uit op 7 miljoen nog wat![]()
Gezien.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het hoe en waarom staat ongever 10 berichten terug.
[serieusmode]quote:
Als je dan met de ene de andere doorzaagt heb je er nog maar 1, als je die dan vervolgens met je vuisten kapot slaat heb je er weer 2 (en 1 kapotte)quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb 2 zagen,is ruim voldoende.
Je gaat dus voor de partnerruil of orgies?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Denk het niet, ben nogal ouderwets op dat gebied![]()
Alleen dat laatste klopt volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gezien.
Vriendje achterna gereisd, nu woning daar, licht gezien en pot geworden.
Zou toch zomaar eens kunnen?![]()
Nee hoor, hou het liever bij 1 vriendinquote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat dus voor de partnerruil of orgies?
Of ben je nog van voor het flower power tijdperk?![]()
Oh sorry, dat stond niet in het bericht wat Richard aanduidde en teruglezen doe ik allang niet meer.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[serieusmode]
Nee, veel problemen lees geweld in de relatie gehad en die zijn nou nog niet helemaal over.
[/serieusmode]
Mischien is Belgie inderdaad wel een idee, dat is niet ver van Tilburg![]()
Stond idd afgelopen zaterdag in de Telegraaf ja.....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Och die woont er ook natuurlijk.
Pas nog iets gelezen over trio relaties, kan best goed gaan.![]()
Friesland kan ook heel gezellig zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[serieusmode]
Nee, veel problemen lees geweld in de relatie gehad en die zijn nou nog niet helemaal over.
[/serieusmode]
Mischien is Belgie inderdaad wel een idee, dat is niet ver van Tilburg![]()
Rebbel, tellen is niet je sterkste punt hequote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Stond idd afgelopen zaterdag in de Telegraaf ja.....![]()
lijkt me ook wel wat.......maar dan 2 mannu en 1 vrouw![]()
Don't shoot me, weet ik veel dat bepaalde delen beter in R&P thuishoren?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Alleen dat laatste klopt volgens mij niet.![]()
Niet nodig, hulp of geen hulp ik ben een botte lul en was van plan dat nog lang te blijven.quote:R2-D2 ik neem het wel voor je op hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |