Niet gelijk over je hole's beginnen hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik denk dat er 10 euro munten moeten vallen.....
ik lijd aan het zgn Black Hole Syndrom 7890
Nope, er is/was geen sprake van "total recognition", ouwe jongens krentebrood en dat soort gezever......ut kwam terloops ter sprake in een off-topic-conversationquote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
Wel grappig om elkaar dan zo in FokMC tegen te komenHoe komt dat zo eigenlijk
Herkende Peppo je op de pic in de OP
?
Op de meet had je het al laten vallen overigens, dus geheim was het niet meer![]()
edit: Hoe goed kenden jullie elkaar eigenlijk destijds![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet nooit thuis.Levensgevaarlijk die kookkunsten van mij.Moet ik trouwens eerst even kijken hoe de oven werkt.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet gelijk over je hole's beginnen hoor.![]()
Nou nog veel vragen onbeantwoord van onze mede fokkersmaar ik ga eens even buiten de deur eten.
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
If ya gettin' down baby![]()
I want it now baby![]()
Come and get it on baby![]()
I want it now baby
Comments:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
It's hard to figure out what those cheeky Five boys are trying to achieve on their latest album. The bad-boy quintet seem to be trying to cram snippets of every single genre into fifteen pop-sized portions on their latest offering, 'Kingsize'. As with much pop that attempts to scale the walls of retro, it ends up failing miserably. Those with a shred of musical credibility should instantly see this for the hollow collection of derivatives that it is. However, tweenie pop pickers and Five fans alike will love this rough and tumble attempt at various musical styles.
Opener 'Let's Dance' attempts a 70s boot call of funked-up filters and vocoders. For one heart-stopping moment at the start of 'Lay All Your Lovin' On Me' it sounds as if the boys have come over all Air. Thankfully the moment passes only to launch in to leather and lace pseudo-metal. Truly tragic.
'Rock The Party' is one of the most listenable songs - purely because it samples the title track from 'Grease'. Just as I was wondering when the first ballad appears, 'Closer to Me', slinks in at track 4. No attempt is made at musical originality, and this also extends to the song titles. 'Let's Get It On'. 'On Top Of The World' and 'Something In The World', anyone? The rest of the album never deviates far from the Five song template despite attempting 80s electro pop, safe hip-hop and dodgy mouth-organ solos on 'Cmon C'mon'. Unless you're a fan of the Formulaic Five, avoid like acne.
Met anduru woordu........geef mij maar RW![]()
RWRW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
*I'll do what I want, cuz I can*
Krijg meestal buiten honger, en eet meestal ook thuisquote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik eet nooit thuis.Levensgevaarlijk die kookkunsten van mij.Moet ik trouwens eerst even kijken hoe de oven werkt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
RWRW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Krijg meestal buiten honger, en eet meestal ook thuis![]()
euhm tsja.quote:oeps![]()
Ik snoep wel buiten de deur,maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Krijg meestal buiten honger, en eet meestal ook thuis![]()
oeps![]()
Wel veeel eh...plantenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar laat jij dat allemaal joh? Ik kan ook zo goed eten:
[afbeelding]
Ik probeer nooit iets nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2005 19:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik snoep wel buiten de deur,maar dat is weer een ander verhaal.![]()
![]()
![]()
Daarom moet je ook in een dorp gaan wonen.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Steden.. dat zie ik als grote campings waar zombies wonen. Ze lopen allemaal met een strakke blik over straat, zonder elkaar te begroeten![]()
Doe ik alquote:Op woensdag 2 november 2005 20:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook in een dorp gaan wonen.![]()
Ik zou ook al gaan sjoppen.. 2 maal mijn GS, plank ertussen en een stoel eropquote:
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?quote:
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williamsquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?
O zou dat het zijn.Nou ja in iedergeval iemand die denkt dat ie het door heeft.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williams![]()
En Robbie Williams![]()
RW lijkt wel een beetje op mij, vinden jullie niet?![]()
![]()
Naaaaaaaaahhh,quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williams![]()
En Robbie Williams![]()
RW lijkt wel een beetje op mij, vinden jullie niet?![]()
![]()
Ik wilde het al uitleggenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?
wow, een prachtig rood kruisje, COOL MAN nog nooit gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik wilde het al uitleggen![]()
In mijn queste naar nieuwe ervaringen heb ik dit gevonden![]()
EN? R2-D2 ziet zichzelf al wapperend aan de motor hangenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
wow, een prachtig rood kruisje, COOL MAN nog nooit gezien
edit: ze was me te snel af![]()
Je loopt achter de feiten aan, ik ken mensen die hem nu al 2 dagen geleden gezien hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:46 schreef hollander172 het volgende:
Yes!!! GR4 is beschikbaar.
Direct aangeslingerd, met een uurtje of 3 is ie binnen.
Waarom niet meteen een R1?Vindt ik persoonlijk mooier.Hoewel er niks boven een R 1100 S gaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik wilde het al uitleggen![]()
In mijn queste naar nieuwe ervaringen heb ik dit gevonden![]()
Ik ken ze niet alleen, ik ben zo 1 van hen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je loopt achter de feiten aan, ik ken mensen die hem nu al 2 dagen geleden gezien hebben
Nee, niets voor mij. Is te groot en te zwaar. Meer iets voor de mannen hierquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waarom niet een R1?Vindt ik persoonlijk mooier.
Leuke stuurfietsquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
EN? R2-D2 ziet zichzelf al wapperend aan de motor hangen![]()
Dat wou ik ook net zeggenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je loopt achter de feiten aan, ik ken mensen die hem nu al 2 dagen geleden gezien hebben
R1quote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij. Is te groot en te zwaar. Meer iets voor de mannen hier![]()
Niet zo snel,was nog aan het typen.Een vinger systeem he.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij. Is te groot en te zwaar. Meer iets voor de mannen hier![]()
MOet je ergens anders voor gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niet zo snel,was nog aan het typen.Een vinger systeem he.![]()
Vertel,Vertel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
MOet je ergens anders voor gebruiken. En dan steeds meer vingers
![]()
![]()
![]()
Met twee vuisten op je toetsenbord word het niet leesbaarder, let op , ik demonstreer:quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hmmmmmmm... 14 karakters in 3 minuten...quote:
De laatste keer dat ik zat te typen met 2 vuisten,had ik ook in een klap 2 toetsenborden.(Niet meer helemaal compleet trouwens).quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Met twee vuisten op je toetsenbord word het niet leesbaarder, let op , ik demonstreer:
,.dkvklvflk.v;fcx;.fcxl;fdxp'[ew0pfxcopv//vc ;"?fdx'[;psd]
s
"cxvlvc l;gvl;fdxp';fxcv
dames.... DAMES!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Robbie Williams![]()
een echte kenner ben je![]()
Ik 2 halvequote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zat te typen met 2 vuisten,had ik ook in een klap 2 toetsenborden
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Met twee vuisten op je toetsenbord word het niet leesbaarder, let op , ik demonstreer:
,.dkvklvflk.v;fcx;.fcxl;fdxp'[ew0pfxcopv//vc ;"?fdx'[;psd]
s
"cxvlvc l;gvl;fdxp';fxcv
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet wel lachen om je droge humor
Sorry BrightEyes, niet dat ik je herstelacties niet waardeer, maar de meesten kunnen dat hier waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heren! Tijd om de topictitelherstel acties in te ruilen voor een return favour!
Kunnen jullie van deze:
[afbeelding]
en knipperende avatar maken met daarin te zien dus het plaatje en iets van Fok! Sok! Actie!
Zie voor meer details:
Actie warme voeten deel 3 -> dik door de 1.200 euro!!!
[sub]Ik ga het ook nog ergens anders vragen dus niet beledigd zijn als het niet het uiteindelijke ontwerp wordt.
Snel he?En heb ik vandaag nog een goeie dag.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmmmm... 14 karakters in 3 minuten...![]()
![]()
Hij is de moderne jezus, die kon toch ook een heel volk voeden van 1 brood? nu, hij deelt toetsenborden uit aan zijn chat volgelingenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik 2 halvewat doe jij anders dan ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
Ohja, die spastische tong van FX er nog bij, dan is het feestje compleetquote:
Ik laat ze eerst een salto maken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik 2 halvewat doe jij anders dan ik?
Ik welquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sorry BrightEyes, niet dat ik je herstelacties niet waardeer, maar de meesten kunnen dat hier waarschijnlijk nietJa, hicham, maar die is gaan slapen
![]()
Kan me alleen iets herinneren van een zee in tweeen?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hij is de moderne jezus, die kon toch ook een heel volk voeden van 1 brood? nu, hij deelt toetsenborden uit aan zijn chat volgelingen
quote:Zijn ze wel gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Mij teveel moeite.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik laat ze eerst een salto maken.![]()
En vervolgens pak een nieuwe uit de kast.
Dan heeft stinkie je overschat.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sorry BrightEyes, niet dat ik je herstelacties niet waardeer, maar de meesten kunnen dat hier waarschijnlijk nietJa, hicham, maar die is gaan slapen
![]()
Hopelijk kunnen ze je sneller helpen bij dat Icons klaar terwijl je wacht topic
Chat goeroe richardgiequote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan me alleen iets herinneren van een zee in tweeen?
[..]
Zijn ze wel gewend.
Was dat niet Neptunus in de kleine rode zeemeermin?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is maar goed dat daar geen combi van gemaakt is, zeeen splitsen en dan vermenigvuldigen, Jezus:"alsjebleift, trouwe volgeling, een halve rode zee."quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klinkt als goedkope pr0nquote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Was dat niet Neptunus in de kleine rode zeemeermin?
Moet jij toch weten als inwoner van het katholieke gedeelte van Nederland.Hier ook trouwens in dit dorp maar wij zijn dan ook een soort Astrix en Obelix dorpje.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Was dat niet Neptunus in de kleine rode zeemeermin?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Klinkt als goedkope duitse pr0n
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
@hicham/worldpimber: hebben jullie ook een IT profeetZolang ik geen Rietvaerder of Lars heet is het geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zolang ik geen Rietvaerder of Lars heet is het geen probleem![]()
Ik ben geboren en getogen in Tilburg. Mijn ex-vriendje achterna gegaan en woning in Limburg aan overgehouden. Ik ben nu op zoek naar iets in Brabant maar het is errug duur allemaal...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet jij toch weten als inwoner van het katholieke gedeelte van Nederland.Hier ook trouwens in dit dorp maar wij zijn dan ook een soort Astrix en Obelix dorpje.![]()
Moet je ook kijken in Vlaams Brabant.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Tilburg. Mijn ex-vriendje achterna gegaan en woning in Limburg aan overgehouden. Ik ben nu op zoek naar iets in Brabant maar het is errug duur allemaal...
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ohja, die spastische tong van FX er nog bij, dan is het feestje compleet![]()
Moet ie wel nog een beetje controle krijgen over dat vochtig lapje vlees![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding]
Zoiets?![]()
Ik woon hemelsbreed ongeveer 3 kilometer van het geografisch middelpunt van Nederland,de onze lieve vrouwe toren in Amersfoort.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Tilburg. Mijn ex-vriendje achterna gegaan en woning in Limburg aan overgehouden. Ik ben nu op zoek naar iets in Brabant maar het is errug duur allemaal...
Tijdelijk vriendje in Brabant zoeken dusquote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef hollander172 het volgende:
Ben moe maar na een paar keer kijken snap ik hem nog steeds niet?![]()
Of (tijdelijk) intrekken bij Martie en Anita.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tijdelijk vriendje in Brabant zoeken dus![]()
Geen vriendje is beterquote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tijdelijk vriendje in Brabant zoeken dus![]()
Ik weet uit héél betrouwbare bron dat T.R. Roadkill een overschot aan ruimte heeftquote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of (tijdelijk) intrekken bij Martie en Anita.
Oeps, iets gevoeligs geraaktquote:
Doe ik, ik interpreteer het gewoon anders.quote:
Och die woont er ook natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik weet uit héél betrouwbare bron dat T.R. Roadkill een overschot aan ruimte heeft![]()
Het hoe en waarom staat ongever 10 berichten terug.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ik, ik interpreteer het gewoon anders.
Dat klopt, in de geest van hans teeuwen hebben we een keer uitgerekend hoeveel zagen er in mijn garage passen, kwam uit op 7 miljoen nog watquote:Op woensdag 2 november 2005 21:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik weet uit héél betrouwbare bron dat T.R. Roadkill een overschot aan ruimte heeft![]()
Denk het niet, ben nogal ouderwets op dat gebiedquote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Pas nog iets gelezen over trio relaties, kan best goed gaan.[/sub]
Ik heb 2 zagen,is ruim voldoende.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat klopt, in de geest van hans teeuwen hebben we een keer uitgerekend hoeveel zagen er in mijn garage passen, kwam uit op 7 miljoen nog wat![]()
Gezien.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het hoe en waarom staat ongever 10 berichten terug.
[serieusmode]quote:
Als je dan met de ene de andere doorzaagt heb je er nog maar 1, als je die dan vervolgens met je vuisten kapot slaat heb je er weer 2 (en 1 kapotte)quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb 2 zagen,is ruim voldoende.
Je gaat dus voor de partnerruil of orgies?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Denk het niet, ben nogal ouderwets op dat gebied![]()
Alleen dat laatste klopt volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gezien.
Vriendje achterna gereisd, nu woning daar, licht gezien en pot geworden.
Zou toch zomaar eens kunnen?![]()
Nee hoor, hou het liever bij 1 vriendinquote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat dus voor de partnerruil of orgies?
Of ben je nog van voor het flower power tijdperk?![]()
Oh sorry, dat stond niet in het bericht wat Richard aanduidde en teruglezen doe ik allang niet meer.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[serieusmode]
Nee, veel problemen lees geweld in de relatie gehad en die zijn nou nog niet helemaal over.
[/serieusmode]
Mischien is Belgie inderdaad wel een idee, dat is niet ver van Tilburg![]()
Stond idd afgelopen zaterdag in de Telegraaf ja.....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Och die woont er ook natuurlijk.
Pas nog iets gelezen over trio relaties, kan best goed gaan.![]()
Friesland kan ook heel gezellig zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[serieusmode]
Nee, veel problemen lees geweld in de relatie gehad en die zijn nou nog niet helemaal over.
[/serieusmode]
Mischien is Belgie inderdaad wel een idee, dat is niet ver van Tilburg![]()
Rebbel, tellen is niet je sterkste punt hequote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Stond idd afgelopen zaterdag in de Telegraaf ja.....![]()
lijkt me ook wel wat.......maar dan 2 mannu en 1 vrouw![]()
Don't shoot me, weet ik veel dat bepaalde delen beter in R&P thuishoren?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Alleen dat laatste klopt volgens mij niet.![]()
Niet nodig, hulp of geen hulp ik ben een botte lul en was van plan dat nog lang te blijven.quote:R2-D2 ik neem het wel voor je op hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |