Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?quote:
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williamsquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?
O zou dat het zijn.Nou ja in iedergeval iemand die denkt dat ie het door heeft.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williams![]()
En Robbie Williams![]()
RW lijkt wel een beetje op mij, vinden jullie niet?![]()
![]()
Naaaaaaaaahhh,quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williams![]()
En Robbie Williams![]()
RW lijkt wel een beetje op mij, vinden jullie niet?![]()
![]()
Ik wilde het al uitleggenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?
wow, een prachtig rood kruisje, COOL MAN nog nooit gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik wilde het al uitleggen![]()
In mijn queste naar nieuwe ervaringen heb ik dit gevonden![]()
EN? R2-D2 ziet zichzelf al wapperend aan de motor hangenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
wow, een prachtig rood kruisje, COOL MAN nog nooit gezien
edit: ze was me te snel af![]()
Je loopt achter de feiten aan, ik ken mensen die hem nu al 2 dagen geleden gezien hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:46 schreef hollander172 het volgende:
Yes!!! GR4 is beschikbaar.
Direct aangeslingerd, met een uurtje of 3 is ie binnen.
Waarom niet meteen een R1?Vindt ik persoonlijk mooier.Hoewel er niks boven een R 1100 S gaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik wilde het al uitleggen![]()
In mijn queste naar nieuwe ervaringen heb ik dit gevonden![]()
Ik ken ze niet alleen, ik ben zo 1 van hen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je loopt achter de feiten aan, ik ken mensen die hem nu al 2 dagen geleden gezien hebben
Nee, niets voor mij. Is te groot en te zwaar. Meer iets voor de mannen hierquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waarom niet een R1?Vindt ik persoonlijk mooier.
Leuke stuurfietsquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
EN? R2-D2 ziet zichzelf al wapperend aan de motor hangen![]()
Dat wou ik ook net zeggenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je loopt achter de feiten aan, ik ken mensen die hem nu al 2 dagen geleden gezien hebben
R1quote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij. Is te groot en te zwaar. Meer iets voor de mannen hier![]()
Niet zo snel,was nog aan het typen.Een vinger systeem he.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij. Is te groot en te zwaar. Meer iets voor de mannen hier![]()
MOet je ergens anders voor gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niet zo snel,was nog aan het typen.Een vinger systeem he.![]()
Vertel,Vertel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
MOet je ergens anders voor gebruiken. En dan steeds meer vingers
![]()
![]()
![]()
Met twee vuisten op je toetsenbord word het niet leesbaarder, let op , ik demonstreer:quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
MOet je ergens anders voor gebruiken. En dan steeds meer vingers
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |