Niet gelijk over je hole's beginnen hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik denk dat er 10 euro munten moeten vallen.....
ik lijd aan het zgn Black Hole Syndrom 7890
Nope, er is/was geen sprake van "total recognition", ouwe jongens krentebrood en dat soort gezever......ut kwam terloops ter sprake in een off-topic-conversationquote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
Wel grappig om elkaar dan zo in FokMC tegen te komenHoe komt dat zo eigenlijk
Herkende Peppo je op de pic in de OP
?
Op de meet had je het al laten vallen overigens, dus geheim was het niet meer![]()
edit: Hoe goed kenden jullie elkaar eigenlijk destijds![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet nooit thuis.Levensgevaarlijk die kookkunsten van mij.Moet ik trouwens eerst even kijken hoe de oven werkt.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet gelijk over je hole's beginnen hoor.![]()
Nou nog veel vragen onbeantwoord van onze mede fokkersmaar ik ga eens even buiten de deur eten.
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
If ya gettin' down baby![]()
I want it now baby![]()
Come and get it on baby![]()
I want it now baby
Comments:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
It's hard to figure out what those cheeky Five boys are trying to achieve on their latest album. The bad-boy quintet seem to be trying to cram snippets of every single genre into fifteen pop-sized portions on their latest offering, 'Kingsize'. As with much pop that attempts to scale the walls of retro, it ends up failing miserably. Those with a shred of musical credibility should instantly see this for the hollow collection of derivatives that it is. However, tweenie pop pickers and Five fans alike will love this rough and tumble attempt at various musical styles.
Opener 'Let's Dance' attempts a 70s boot call of funked-up filters and vocoders. For one heart-stopping moment at the start of 'Lay All Your Lovin' On Me' it sounds as if the boys have come over all Air. Thankfully the moment passes only to launch in to leather and lace pseudo-metal. Truly tragic.
'Rock The Party' is one of the most listenable songs - purely because it samples the title track from 'Grease'. Just as I was wondering when the first ballad appears, 'Closer to Me', slinks in at track 4. No attempt is made at musical originality, and this also extends to the song titles. 'Let's Get It On'. 'On Top Of The World' and 'Something In The World', anyone? The rest of the album never deviates far from the Five song template despite attempting 80s electro pop, safe hip-hop and dodgy mouth-organ solos on 'Cmon C'mon'. Unless you're a fan of the Formulaic Five, avoid like acne.
Met anduru woordu........geef mij maar RW![]()
RWRW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
*I'll do what I want, cuz I can*
Krijg meestal buiten honger, en eet meestal ook thuisquote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik eet nooit thuis.Levensgevaarlijk die kookkunsten van mij.Moet ik trouwens eerst even kijken hoe de oven werkt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
RWRW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
RW
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Krijg meestal buiten honger, en eet meestal ook thuis![]()
euhm tsja.quote:oeps![]()
Ik snoep wel buiten de deur,maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Krijg meestal buiten honger, en eet meestal ook thuis![]()
oeps![]()
Wel veeel eh...plantenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar laat jij dat allemaal joh? Ik kan ook zo goed eten:
[afbeelding]
Ik probeer nooit iets nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2005 19:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik snoep wel buiten de deur,maar dat is weer een ander verhaal.![]()
![]()
![]()
Daarom moet je ook in een dorp gaan wonen.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Steden.. dat zie ik als grote campings waar zombies wonen. Ze lopen allemaal met een strakke blik over straat, zonder elkaar te begroeten![]()
Doe ik alquote:Op woensdag 2 november 2005 20:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook in een dorp gaan wonen.![]()
Ik zou ook al gaan sjoppen.. 2 maal mijn GS, plank ertussen en een stoel eropquote:
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?quote:
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williamsquote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was al bang dat ik de enige was die in een dorp woont en RW niet begreep.Zullen we een lotgenoten clubje oprichten?
O zou dat het zijn.Nou ja in iedergeval iemand die denkt dat ie het door heeft.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williams![]()
En Robbie Williams![]()
RW lijkt wel een beetje op mij, vinden jullie niet?![]()
![]()
Naaaaaaaaahhh,quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm ik spit net even mijn muziekalbums door.. en volgens mij bedoelt ze Robbie Williams![]()
En Robbie Williams![]()
RW lijkt wel een beetje op mij, vinden jullie niet?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |