Kleding + shoppenquote:
Had je nog iets in Duitsland besteld?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kleding + shoppen
Gadgets + motorfun![]()
![]()
Even voor de rest dan, de foto's van de meet staan dus hier En ik maar wachten en zoeken naar het mapje met foto's![]()
Of wist iedereen het al?
![]()
Jep, en ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had je nog iets in Duitsland besteld?
"We" zijn niet nieuwsgierig maar ik welquote:
Ik laat het tot de eerstvolgende meetquote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
"We" zijn niet nieuwsgierig maar ik wel
Jij bent nog wel ondeugend zeg, voor jouw leeftijdquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fulcrum toch![]()
nou............
Niks nog over bekendquote:Op woensdag 2 november 2005 14:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
En vertel straks maar over je date Liegen mag ook![]()
Jaja, misschien niet zo'n goede keus geweest 6 jaar geledenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat je trouwens al niet van die naam kan maken zeg....![]()
Fulkrummel....in navolging van het beschuit-in-bed-verhaal....
Fulcum......njahseg.............
Ga nu maar weer wat nuttigs doen![]()
En dan ben jij dit zekerquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaja, misschien niet zo'n goede keus geweest 6 jaar geleden![]()
Nog maar één keer voor de duidelijkheid dan maar? Dit is een Fulcrum:
[afbeelding]
Toys for Boys! Ja ik wou vroeger inderdaad straaljagerpiloot worden![]()
Ja! Mijn grootvader was stamhoofd van de Oeki-Boeki stamquote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dan ben jij dit zekerhttp://www.fulcrum-anglican.org.uk/images/people/elaine200.jpg
Eerder regel dan uitzonderingquote:Op woensdag 2 november 2005 13:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Mag jij weleens iets niet van jezelf en doe je het dan toch![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dan ben jij dit zekerhttp://www.fulcrum-anglican.org.uk/images/people/elaine200.jpg
Hicham, als je goed naar jouw usericon kijkt dan is het voor jou een kwestie van tijd dat je je motor dwars de bocht in kan gooienquote:
En moet ie het filmpje dan op Fok!MC zetten voor of nadat ie 112 heeft gebeldquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hicham, als je goed naar jouw usericon kijkt dan is het voor jou een kwestie van tijd dat je je motor dwars de bocht in kan gooien![]()
Als je dat gaat proberen wil je dan alsjeblieft aan WP vragen om een filmpje te maken![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En moet ie het filmpje dan op Fok!MC zetten voor of nadat ie 112 heeft gebeld![]()
![]()
Oh ja, Fulcrum heeft topictitel weer verneukt
Ik ga zo richting huis, toi-toi
Ach......geefniehoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaja, misschien niet zo'n goede keus geweest 6 jaar geleden![]()
Nog maar één keer voor de duidelijkheid dan maar? Dit is een Fulcrum:
[afbeelding]
Toys for Boys! Ja ik wou vroeger inderdaad straaljagerpiloot worden![]()
Heb weinig geniale ingevingen als het gaat om topictitelsquote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, Fulcrum heeft topictitel weer verneukt
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ach......geefniehoor![]()
Wat nou Toys for Boys.........![]()
ikwouvroegerookstraaljagerpilootworden,bensellufsnoggekeurdbijdeKMA, de afloop is jullie bekend, daarom rij ik nu maar motor![]()
Nee, dat mag idd niet, 't is superstreng, dus je mag in je handjes klappen als je door de keuring heen komt........quote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb weinig geniale ingevingen als het gaat om topictitels![]()
[..]
![]()
![]()
Mijn ogen zijn toch te slecht, dus ik kom niet door die test heen.. mag je toch geen bril dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |