Dude, neuken via Fok!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn er trouwens foto's in omloop van R2-D2?![]()
![]()
En zo is het!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, neuken via Fok!![]()
Dat doe je toch niet
Dus als je met iemand van FOK! trouwt, dan word er niet meer geneuktquote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, neuken via Fok!![]()
Dat doe je toch niet
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je zou maar al te graag een beschuitje met mij willen eten![]()
![]()
![]()
![]()
Hey een kennerquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijk
Ik denk dat ie eerst effe de foto van R2D2 afwachtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fulcrum toch![]()
nou............
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey een kenner![]()
Ik zal er vandoor, bus halen. Tot straks lieverds![]()
![]()
Beschuitbusquote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey een kenner![]()
Ik zal er vandoor, bus halen. Tot straks lieverds![]()
![]()
Mwah, ze heeft de foto vast al gemaild.......das nou jammer Fulcrum is net weg.....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerst effe de foto van R2D2 afwacht
Om maar niet te spreken over de hagelslag die er direct afvalt als je de eerste hap neemt en het hele beschuitje uit elkaar valtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijk
Ziet er wel leuk uit ja, maar kwam de maker er ook klaar van of niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef ploderus het volgende:
Moggûh!![]()
Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijken![]()
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dus![]()
Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan
![]()
Hij vraagt dus gewoon of je beschikbaar bent voor de drukke kutdagen, de reden dat je er bent gestoptquote:Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk, een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
of ben je uitgehuwelijkt worldpimber![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Waarschijnlijk is ze wel degelijk een lichte slaper maar bovendien voorzien van paranoia denkbeelden.![]()
Het meest vervelende lijkt mij dat je in functie dit soort mensen nooit van republiek kan dienen.
Toen ik de ochtendkrant rondbrachtin 1986wilde ik bij klachten altijd in discussie.
Maar een klacht is een klacht, en een volstaand feit.. dat heb je maar serieus te nemen.![]()
Pimber, ik kan vast nog wel een strookje zelfklevend celrubber regelen van 2 mm dik, dan kan je die op de rand van de brievenbus plakken als schok en geluidsdemper.![]()
Voor op je uitlaat moet je maar even een condoom erop zetten, silicoon is hittebestendig dus dat gaat wel, en de inhoud is 25 liter dus moet afdoende zijn voor een Foxje om je hele wijk mee rond te rijden.![]()
[verhaal over debiel op werk]
Dan moet je in een flat gaan bezorgen, kun je ze meteen van het dak af tievenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef worldpimber het volgende:
Alsof ze alles kan maken richting de bezorgers, meestal gooi ik de meest onzinnige klachten direct weg en word ik het eens met de uitdeler dat de meeste abbonnees gewoon homo's zijn
Of door een bushokje 14.gif.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan moet je in een flat gaan bezorgen, kun je ze meteen van het dak af tieven
Weekend, als ik overdag foto's kan maken. Rij er nu mee naar mijn werk elke dag, best leuk filemonstertjequote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of door een bushokje 14.gif.Om maar in jouw kader te blijven denken
Wanneer komen er trouwens wat duidelijke pics van jeTrans
Alp
![]()
quote:Dear Sir,
we try to send you the items. At the moment, we can't say, if the Visa is OK or not. At the end of packaging, it's possible to tell you.
Kind regards,
the POLO Team
Kleding + shoppenquote:
Had je nog iets in Duitsland besteld?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kleding + shoppen
Gadgets + motorfun![]()
![]()
Even voor de rest dan, de foto's van de meet staan dus hier En ik maar wachten en zoeken naar het mapje met foto's![]()
Of wist iedereen het al?
![]()
Jep, en ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had je nog iets in Duitsland besteld?
"We" zijn niet nieuwsgierig maar ik welquote:
Ik laat het tot de eerstvolgende meetquote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
"We" zijn niet nieuwsgierig maar ik wel
Jij bent nog wel ondeugend zeg, voor jouw leeftijdquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fulcrum toch![]()
nou............
Niks nog over bekendquote:Op woensdag 2 november 2005 14:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
En vertel straks maar over je date Liegen mag ook![]()
Jaja, misschien niet zo'n goede keus geweest 6 jaar geledenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat je trouwens al niet van die naam kan maken zeg....![]()
Fulkrummel....in navolging van het beschuit-in-bed-verhaal....
Fulcum......njahseg.............
Ga nu maar weer wat nuttigs doen![]()
En dan ben jij dit zekerquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaja, misschien niet zo'n goede keus geweest 6 jaar geleden![]()
Nog maar één keer voor de duidelijkheid dan maar? Dit is een Fulcrum:
[afbeelding]
Toys for Boys! Ja ik wou vroeger inderdaad straaljagerpiloot worden![]()
Ja! Mijn grootvader was stamhoofd van de Oeki-Boeki stamquote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dan ben jij dit zekerhttp://www.fulcrum-anglican.org.uk/images/people/elaine200.jpg
Eerder regel dan uitzonderingquote:Op woensdag 2 november 2005 13:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Mag jij weleens iets niet van jezelf en doe je het dan toch![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dan ben jij dit zekerhttp://www.fulcrum-anglican.org.uk/images/people/elaine200.jpg
Hicham, als je goed naar jouw usericon kijkt dan is het voor jou een kwestie van tijd dat je je motor dwars de bocht in kan gooienquote:
En moet ie het filmpje dan op Fok!MC zetten voor of nadat ie 112 heeft gebeldquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hicham, als je goed naar jouw usericon kijkt dan is het voor jou een kwestie van tijd dat je je motor dwars de bocht in kan gooien![]()
Als je dat gaat proberen wil je dan alsjeblieft aan WP vragen om een filmpje te maken![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En moet ie het filmpje dan op Fok!MC zetten voor of nadat ie 112 heeft gebeld![]()
![]()
Oh ja, Fulcrum heeft topictitel weer verneukt
Ik ga zo richting huis, toi-toi
Ach......geefniehoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaja, misschien niet zo'n goede keus geweest 6 jaar geleden![]()
Nog maar één keer voor de duidelijkheid dan maar? Dit is een Fulcrum:
[afbeelding]
Toys for Boys! Ja ik wou vroeger inderdaad straaljagerpiloot worden![]()
Heb weinig geniale ingevingen als het gaat om topictitelsquote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, Fulcrum heeft topictitel weer verneukt
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ach......geefniehoor![]()
Wat nou Toys for Boys.........![]()
ikwouvroegerookstraaljagerpilootworden,bensellufsnoggekeurdbijdeKMA, de afloop is jullie bekend, daarom rij ik nu maar motor![]()
Nee, dat mag idd niet, 't is superstreng, dus je mag in je handjes klappen als je door de keuring heen komt........quote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb weinig geniale ingevingen als het gaat om topictitels![]()
[..]
![]()
![]()
Mijn ogen zijn toch te slecht, dus ik kom niet door die test heen.. mag je toch geen bril dragen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee, dat mag idd niet, 't is superstreng, dus je mag in je handjes klappen als je door de keuring heen komt........
Vreten........klinkt errug lekkurquote:Op woensdag 2 november 2005 16:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ben meteen maar aan het vreten geslagen! Roggebrood met gerookte zalm![]()
![]()
![]()
Heerlijk. Heb nog steeds honger, dus ik denk dat ik zometeen maar warm ga eten![]()
Door dat gepraat over eten heb ik ook trek gekregen...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vreten........klinkt errug lekkur![]()
Eet ook zalm.......maar dan door de lasagne, ook errug lekkur. En ja
, tuurlijk mag je mee eten, heb genoeg........één nadeel....'t is zo'n end rijden he
. Smakelijk voor zo!
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vreten........klinkt errug lekkur![]()
Eet ook zalm.......maar dan door de lasagne, ook errug lekkur. En ja
, tuurlijk mag je mee eten, heb genoeg........één nadeel....'t is zo'n end rijden he
. Smakelijk voor zo!
Nog een uur op je werk? Of heb je je reistijd ook ingecalculeerd?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Door dat gepraat over eten heb ik ook trek gekregen...
Smakelijk voor straksik moet nog een uur
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb al een bord boerenkool met worst voor mijn neus staan [afbeelding]
Jullie ook alvast smakelijk![]()
Nee, reistijd niet ingecalculeerd. Dat zou op 1 uur en 40 minuten komen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nog een uur op je werk? Of heb je je reistijd ook ingecalculeerd?
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
T#ring, 3 post achtermekaar![]()
ben pleite![]()
Vanaf de Orteliusstraat richting noordzijde/sloterplas is het toch niet meer zo'n mega drukke weg? Of ligt het daar inmiddels vol drempels of zo?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef yup het volgende:
Hallo motorfappers.
Vooral de Amsterdamse.
Jan Evertsenstraat. Amsterdam.
65 km/u op een 50 weg.
62 km/u correctie.
45 euronen aan vadertje staat.
Hoe kan dit nou weer gebeuren :S
Ten eerste op de Jan Evertsenstraat kan ik niet eens zo hard WTF slaat dit nou weer op. Hebben onze vrienden in onopvallende auto's zomaar een wilde gok gedaan oid ?
65 km/u is 70 op de teller. Waanzin in die straat (diegenen die weten waar Jan Evertsenstraat is weten wat ik bedoel)...
:/
GVD, vriendin moet werken en ik heb (DUH) geen zin om te koken, ga maar chinese boeren kool halen of zoquote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb al een bord boerenkool met worst voor mijn neus staan [afbeelding]
Jullie ook alvast smakelijk![]()
OH SHIT.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Vanaf de Orteliusstraat richting noordzijde/sloterplas is het toch niet meer zo'n mega drukke weg? Of ligt het daar inmiddels vol drempels of zo?
Zeg dat dus maar tegen jezelfquote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef yup het volgende:
65 km/u is 70 op de teller. Waanzin in die straat (diegenen die weten waar Jan Evertsenstraat is weten wat ik bedoel)...
Zit geen spatie tussen de ']' en de rest van de titelquote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb weinig geniale ingevingen als het gaat om topictitels![]()
Is toch sinds kort dat je ook mag vliegen als je slechte ogen hebt, maar tot in een bepaalde margequote:[..]
![]()
![]()
Mijn ogen zijn toch te slecht, dus ik kom niet door die test heen.. mag je toch geen bril dragen?
Nouja als toetje zit ik nu weer aan de roggebrood met zalmquote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Ook lekker........maar kan niet tippen aan mijn lasagne met sallum
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, reistijd niet ingecalculeerd. Dat zou op 1 uur en 40 minuten komen.
Ik ga ook voor de makkelijke hap, lekker zuurkoolstamp met worst. Het wordt weer tjid voor erwtensoep!![]()
Waar laat jij dat allemaal joh? Ik kan ook zo goed eten:quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nouja als toetje zit ik nu weer aan de roggebrood met zalm![]()
Zit wel tjokvol nu![]()
Dat bedoelde ik idd, maat van me heeft op de bonnaire straat gewoont en opa en oma op de orteliusstraat, jan evertsen straat kwam me vaag bekend voorquote:Op woensdag 2 november 2005 17:13 schreef yup het volgende:
[..]
OH SHIT.
Ik weet wat je bedoelt. Onder die brug enzo... (waar de Ring A10 overgaat)...
Damn ik weet zeker dat ze me daar hebben gepakt
Daar kan je wel makkelijk 65 weet ik namelijk, is een heel brede weg...
In zijn rugzak, vraag maar aan Rebbelquote:
Scherpquote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
In zijn rugzak, vraag maar aan Rebbel
Hé, Fulcrum......eindelijk je picicie van R2-D2quote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar laat jij dat allemaal joh? Ik kan ook zo goed eten:
[afbeelding]
Ik moet deze winter ook nog wat eraf trainen zie foto. Laat je niet afschrikken door de foto, blauw staat me niet en maakt me dikker dan ik ben. Er is ook een verkeerde lens gebruikt en de zon stond niet ver genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
In mijn buikje, die ik er nog af moet trainen deze winter![]()
![]()
Zie je hoe dik de stof is?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, Fulcrum......eindelijk je picicie van R2-D2![]()
sorry......moest ff fokken.....kon ut weer nie latu
Jij word het best gefotografeerd bij een volledige zonsverduisteringquote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moet deze winter ook nog wat eraf trainen zie foto. Laat je niet afschrikken door de foto, blauw staat me niet en maakt me dikker dan ik ben. Er is ook een verkeerde lens gebruikt en de zon stond niet ver genoeg.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, Fulcrum......eindelijk je picicie van R2-D2![]()
sorry......moest ff fokken.....kon ut weer nie latu
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moet deze winter ook nog wat eraf trainen zie foto. Laat je niet afschrikken door de foto, blauw staat me niet en maakt me dikker dan ik ben. Er is ook een verkeerde lens gebruikt en de zon stond niet ver genoeg.![]()
Met het kleppie op de lensquote:Op woensdag 2 november 2005 17:27 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Jij word het best gefotografeerd bij een volledige zonsverduistering![]()
Mag ik het gruwelijke toeval noemen als me grootouders ook op de orteliusstraat wonenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd, maat van me heeft op de bonnaire straat gewoont en opa en oma op de orteliusstraat, jan evertsen straat kwam me vaag bekend voorniet slecht voor een bossche bol
Toeval bestaaat niet, dit heeft een diepere betekenis...quote:Op woensdag 2 november 2005 17:39 schreef yup het volgende:
[..]
Mag ik het gruwelijke toeval noemen als me grootouders ook op de orteliusstraat wonen
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Over diepere betekenis gesproken dan.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
Toeval bestaaat niet, dit heeft een diepere betekenis...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je pa of ma daar ook gewoond, naam en nummer aub, dalijk zijn mijn pa en jou pa of ma nog bekenden van elkaarquote:Op woensdag 2 november 2005 17:39 schreef yup het volgende:
[..]
Mag ik het gruwelijke toeval noemen als me grootouders ook op de orteliusstraat wonen
Was het niet in Urk toevallig?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heb je pa of ma daar ook gewoond, naam en nummer aub, dalijk zijn mijn pa en jou pa of ma nog bekenden van elkaar
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:11 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]hallo allemaal,,,
.... Dag allemaal
Nee, ik denk iet dat we familie zijn, mogelijk kennen ze mekaar, toen mijn pa daar opgroeide was die straat de rand van de stad, liep je zo de weilanden in (wat een weiland is hoef ik jou niet uit te leggen of wel? Wat een stad is misschien weer wel danquote:
Steden.. dat zie ik als grote campings waar zombies wonen. Ze lopen allemaal met een strakke blik over straat, zonder elkaar te begroetenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, ik denk iet dat we familie zijn, mogelijk kennen ze mekaar, toen mijn pa daar opgroeide was die straat de rand van de stad, liep je zo de weilanden in (wat een weiland is hoef ik jou niet uit te leggen of wel? Wat een stad is misschien weer wel dan)
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Steden.. dat zie ik als grote campings waar zombies wonen. Ze lopen allemaal met een strakke blik over straat, zonder elkaar te begroeten![]()
Heeft soms ook wel weer wat ja..quote:Op woensdag 2 november 2005 18:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]gelukkig wel, ik zou er goed chagerijnig van worden als ik de hele tijd aardig zou moeten doen
Neef van mijn vriendin komt uit australie, daar lopen ze de hele dag mekaar hallo te zeggen, hij was een paar weken in nl en vond het geweldig.
Nee, die weg is nog steeds redelijk knallend, maar wel grappig dat je dat nu net zegt. Mijn broer belt me net dat ie mijn boete binnen heeft a 100 euro toen ik daar werd gelaserdquote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
Vanaf de Orteliusstraat richting noordzijde/sloterplas is het toch niet meer zo'n mega drukke weg? Of ligt het daar inmiddels vol drempels of zo?
In de stad kan ik lekker scheuren zonder dat de dorps agent bij me deur aankloptquote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Steden.. dat zie ik als grote campings waar zombies wonen. Ze lopen allemaal met een strakke blik over straat, zonder elkaar te begroeten![]()
Ik weet precies wat je bedoelt. Gewoon inhalen over die shit is het devies, kan makkelijk met de brommer, met de auto beetje gekkenwerk maar is te doen is mijn ervaringquote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, die weg is nog steeds redelijk knallend, maar wel grappig dat je dat nu net zegt. Mijn broer belt me net dat ie mijn boete binnen heeft a 100 euro toen ik daar werd gelaserdWat ze wel hebben gedaan is aan het einde er een 1 strakke baansweg van gemaakt. Kennelijk is dat 'in' voor Amsterdam.
Om de zoveel tijd wordt een gedeelte opengebroken en opnieuw geäsfalteerd, ze maken er dan links en rechts een strakke berm gras langs met een schuine stoeprand (ivm hulpdiensten) en asfalt met ongeveer de breedte van een vrachtwagen. Kom je achter een brommer terecht mag je lekker de hele weg 30 km/u tuffen
Yup weet vast wel wat ik bedoel, de weg langs het Sloterparkbad/sloterplas hebben ze ook doodleuk zo gemaakt en direct bijna helemaal doorgetrokken tot de opritten van de A4 of A9. Daar waar het vroegah een 2 baansweg was
Wel onvoorstelbaar zeg, als de Orteliusnogwatstraat vroeger min of meer de grens was richting de weilanden [afbeelding]
Kreeg je er soms zo eentje?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef yup het volgende:
Hallo motorfappers.
Vooral de Amsterdamse.
Jan Evertsenstraat. Amsterdam.
65 km/u op een 50 weg.
62 km/u correctie.
45 euronen aan vadertje staat.
Hoe kan dit nou weer gebeuren :S
Ten eerste op de Jan Evertsenstraat kan ik niet eens zo hard WTF slaat dit nou weer op. Hebben onze vrienden in onopvallende auto's zomaar een wilde gok gedaan oid ?
Jep, mijn pa heeft er nog wel wat fotos van, de straat uit reed je zo de polder in. Zo vroeger is het niet eigenlijk, want pa is net 57quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
heel verhaal
Wel onvoorstelbaar zeg, als de Orteliusnogwatstraat vroeger min of meer de grens was richting de weilanden [afbeelding]
HOT DAMN HOLY SHITquote:Op woensdag 2 november 2005 18:38 schreef worldpimber het volgende:
Ok hierboven was ik dus vergeten mijn reactie op yup te copy/pasten en daarna heb ik wat anders gekopieerd![]()
[..]
Kreeg je er soms zo eentje?
[afbeelding]
Destijds vroeg ik me ook hier in FokMC af hoe ik geflitst had kunnen worden in die winkelstraatMaar kennelijk ben ik inderdaad verderop gepakt, daar kan je nog wel redelijk op het gas. Zo te zien hebben ze daar ook hun favo plekje... en je zult ze niet snel in het oog krijgen vanwege de geparkeerde auto's daar
Woon je in verkeerd dorp.. geen cops hiero, die zitten in een dorp 5 km verderopquote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef yup het volgende:
[..]
In de stad kan ik lekker scheuren zonder dat de dorps agent bij me deur aanklopt![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef yup het volgende:
In de stad kan ik lekker scheuren zonder dat de dorps agent bij me deur aanklopt![]()
Vertel mij wat, regelmatig wordt ik keihard voorbij geknald over de middenberm door busjes e.d. incl. stofwolken die daarop volgenquote:Ik weet precies wat je bedoelt. Gewoon inhalen over die shit is het devies, kan makkelijk met de brommer, met de auto beetje gekkenwerk maar is te doen is mijn ervaring![]()
Ik ga mijn steentje bijdragen voor het fileprobleem en ik ga op de motor.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]Spijker op z'n kop
Las weleens een verhaal op MF van iemand die bekend raakte bij de plaatselijke dorpsagent
Maar had je dit verhaal dan al gelezen?
![]()
Als het niet had geregend had ik ze zeker eerder opgemerkt merkte ik gisteren![]()
[..]
Vertel mij wat, regelmatig wordt ik keihard voorbij geknald over de middenberm door busjes e.d. incl. stofwolken die daarop volgenKutwegen, ze proberen het zo overzichtelijk te maken, maar tegenwoordig staat alles in bijvoorbeeld Osdorp rond de ochtendspits compleet vast bij ieder stoplicht. Van stoplicht tot stoplicht staat er dan gewoon file
![]()
Kan me niet herinneren dat dat vroegah altijd zo is geweest en dat terwijl ze momenteel nog heel wat flats uit de grond gaan stampen daarzo.
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
600 on-line vacatures verder. [afbeelding]
[..]
Over diepere betekenis gesproken dan.
Ik heb met iemand hier 12 jaar in dezelfde wijk gewoond..van 1978 tot 1990.
Nog geen 200 meter uit elkaar.. niet dat we dat ooit in de gaten hadden tot 2 weken terug.
[..]
![]()
Je kon het echt niet meer voor je houden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt........tja....je hebt nu dan ook tijd zat om "die tijd" weer helder voor de geest te krijgen
. Mijn voorstel was eigenlijk om het nog even "onder ons" te houden.....
Nu is het voor iedereen duidelijk Patrick281 & Rebbel go wayyyyyyy back
Next step......meeten..... ff checken of er tijdens een meet ook muntjes vallen
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef hicham het volgende:
http://www.mijnhummer.nl
Vergeet niet de filmpjes te kijken en het mp3tje te downloaden
Die kaart heb ik ook, zit in die boomerang rekjesquote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef hicham het volgende:
http://www.mijnhummer.nl
Vergeet niet de filmpjes te kijken en het mp3tje te downloaden
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je kon het echt niet meer voor je houden he.......tja....je hebt nu dan ook tijd zat om "die tijd" weer helder voor de geest te krijgen
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
600 on-line vacatures verder. [afbeelding]
Wel grappig om elkaar dan zo in FokMC tegen te komenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
Je kon het echt niet meer voor je houden he.......tja....je hebt nu dan ook tijd zat om "die tijd" weer helder voor de geest te krijgen
![]()
Pepijn had het over een diepere betekenis, hoe diep zal die bedoelen?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
edit: Hoe goed kenden jullie elkaar eigenlijk destijds![]()
![]()
Ik zeg, lijstje, terugwerkende krachtquote:Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Pepijn had het over een diepere betekenis, hoe diep zal die bedoelen?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Met name iets in de fotografie.. assistent fotograaf/fotograaf / of verkoper in dat vak.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:Je hebt nog 3 maanden he, naar wat ben je ongeveer op zoek?
Dat is sowiezo altijd zonde van het geld, zelfs als je teveel hebt.quote:Wat minder naar de hoeren scheelt ook weer 2 maanden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Patrick281 op 02-11-2005 19:19:48 ]
Ik denk dat er 10 euro munten moeten vallen.....quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Er vallen vast 5 gulden stukken .. oh die bestaan niet meer.
Damn, 2 euro is nu het hoogste.![]()
Maarrrr noemde ik namen dan?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:Dus toch op het lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(
nu hou ik er over op)
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |