En, kun je het een beetjequote:
THNX ! ! !quote:
klopt...snel posten en off. gaan omdat je bang bent een nieuwe te moeten openenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef TR_Roadkill het volgende:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Pas op dat je niet helemaal gek wordt.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik kon er niets aan doen, ik moest iets posten en dat GVD niet als het topic dicht is, normaal is er binnen 2 minuten een nieuwe en nu niet , dus wat moet je dan, wat moet je dan????? EENNNN NIEUWWWWEEEEE OPNENENENNENENENENNENENNENENENNNN WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Inderdaad bedankt Roadkill, de mijne is inderdaad erg mooiquote:
En weet je wat het ergste is, dan heb je een nieuwe gemaakt en dan weet je niet meer wat je ook alweer wilde posten in het topic, dat zo onbeschoft was om dicht te gaan terwijl je een reactie aan het typen was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:32 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Pas op dat je niet helemaal gek wordt.....
![]()
EN IK WAS GVD DE LAATSTE.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste is, dan heb je een nieuwe gemaakt en dan weet je niet meer wat je ook alweer wilde posten in het topic, dat zo onbeschoft was om dicht te gaan terwijl je een reactie aan het typen was.
Dat is correct en tevens juist, maaaarrrrrr, je laatste reactie was om 13:11 en nu is het 13:39, je kan het gewoon niet maken om mensen langer dan 3 minuten zonder topic te laten zitten..... Sorry als ik je tot diep in je ziel gekwetst hebquote:
Leuke manier om de motor van de buurman toe te eigenenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik kon er niets aan doen, ik moest iets posten en dat GVD niet als het topic dicht is, normaal is er binnen 2 minuten een nieuwe en nu niet , dus wat moet je dan, wat moet je dan????? EENNNN NIEUWWWWEEEEE OPNENENENNENENENENNENENNENENENNNN WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OPM volgens mij toch ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben de laatste MC'er van het eerste uur en de eerste meet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
En ik ken ook wel een lurker die vast ook wel regelmatig hierheen komt, alleen kan die niet posten tenzij die een proxy gebruikt en een ander e-mail adres regelt
Zo ziet het gebruik er dus primitief ongeveer uit. Check vooral dat lapje hoofdquote:
Is je vergeven.Graag zelfs.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist, maaaarrrrrr, je laatste reactie was om 13:11 en nu is het 13:39, je kan het gewoon niet maken om mensen langer dan 3 minuten zonder topic te laten zitten..... Sorry als ik je tot diep in je ziel gekwetst heb
nietes, dat was ik, maar evengoed, graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
maar worldpimper had gelukkig alweer een nieuwe geopend.Dank je.![]()
O ja Sorry,had niet ver genoeg doorgescrolld naar boven,zag alleen de eerste reactie.Dan alsnog bedankt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
nietes, dat was ik, maar evengoed, graag gedaan hoor
Ik hou het bijquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het oefenen.![]()
Wow, is dat Indonesie? Wat een geweld zeg... *onder de indruk*quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:40 schreef worldpimber het volgende:
Zo ziet het gebruik er dus primitief ongeveer uit. Check vooral dat lapje hoofdNiet geschikt voor jeugdige kijkers, maar die zijn al gebanned
En ik zat natuurlijk weer nergens op te letten,zoals ik nergens op let.Ben trouwens wel de meest ervaren 2 de rijder op de motorclub.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik hou het bijen net zoals met motorijden leer je het pas als je je papiertje hebt
Ik had stiekum gekeken hoeveel posts er al waren, ik zag het getal 296 ofzo en toen heb ik m'n mond wijselijk gehouden![]()
Niets, maar ik denk dat ik dat niet kanquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
wat is er dan zo erg aan een nieuw topic openenenenenN
Vriendinquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niets, maar ik denk dat ik dat niet kan![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
En ik zat natuurlijk weer nergens op te letten,zoals ik nergens op let.Ben trouwens wel de meest ervaren gelukkige rijder op de motorclub.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |