abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31904086
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef TR_Roadkill het volgende:

Vanaf de Orteliusstraat richting noordzijde/sloterplas is het toch niet meer zo'n mega drukke weg? Of ligt het daar inmiddels vol drempels of zo?
Nee, die weg is nog steeds redelijk knallend, maar wel grappig dat je dat nu net zegt. Mijn broer belt me net dat ie mijn boete binnen heeft a 100 euro toen ik daar werd gelaserd Wat ze wel hebben gedaan is aan het einde er een 1 strakke baansweg van gemaakt. Kennelijk is dat 'in' voor Amsterdam.

Om de zoveel tijd wordt een gedeelte opengebroken en opnieuw geäsfalteerd, ze maken er dan links en rechts een strakke berm gras langs met een schuine stoeprand (ivm hulpdiensten) en asfalt met ongeveer de breedte van een vrachtwagen. Kom je achter een brommer terecht mag je lekker de hele weg 30 km/u tuffen

Yup weet vast wel wat ik bedoel, de weg langs het Sloterparkbad/sloterplas hebben ze ook doodleuk zo gemaakt en direct bijna helemaal doorgetrokken tot de opritten van de A4 of A9. Daar waar het vroegah een 2 baansweg was

Wel onvoorstelbaar zeg, als de Orteliusnogwatstraat vroeger min of meer de grens was richting de weilanden
pi_31904094
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Steden.. dat zie ik als grote campings waar zombies wonen. Ze lopen allemaal met een strakke blik over straat, zonder elkaar te begroeten
In de stad kan ik lekker scheuren zonder dat de dorps agent bij me deur aanklopt
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nee, die weg is nog steeds redelijk knallend, maar wel grappig dat je dat nu net zegt. Mijn broer belt me net dat ie mijn boete binnen heeft a 100 euro toen ik daar werd gelaserd Wat ze wel hebben gedaan is aan het einde er een 1 strakke baansweg van gemaakt. Kennelijk is dat 'in' voor Amsterdam.

Om de zoveel tijd wordt een gedeelte opengebroken en opnieuw geäsfalteerd, ze maken er dan links en rechts een strakke berm gras langs met een schuine stoeprand (ivm hulpdiensten) en asfalt met ongeveer de breedte van een vrachtwagen. Kom je achter een brommer terecht mag je lekker de hele weg 30 km/u tuffen

Yup weet vast wel wat ik bedoel, de weg langs het Sloterparkbad/sloterplas hebben ze ook doodleuk zo gemaakt en direct bijna helemaal doorgetrokken tot de opritten van de A4 of A9. Daar waar het vroegah een 2 baansweg was

Wel onvoorstelbaar zeg, als de Orteliusnogwatstraat vroeger min of meer de grens was richting de weilanden [afbeelding]
Ik weet precies wat je bedoelt. Gewoon inhalen over die shit is het devies, kan makkelijk met de brommer, met de auto beetje gekkenwerk maar is te doen is mijn ervaring
pi_31904165
Ok hierboven was ik dus vergeten mijn reactie op yup te copy/pasten en daarna heb ik wat anders gekopieerd
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef yup het volgende:
Hallo motorfappers.

Vooral de Amsterdamse.

Jan Evertsenstraat. Amsterdam.

65 km/u op een 50 weg.

62 km/u correctie.

45 euronen aan vadertje staat.

Hoe kan dit nou weer gebeuren :S

Ten eerste op de Jan Evertsenstraat kan ik niet eens zo hard WTF slaat dit nou weer op. Hebben onze vrienden in onopvallende auto's zomaar een wilde gok gedaan oid ?

65 km/u is 70 op de teller. Waanzin in die straat (diegenen die weten waar Jan Evertsenstraat is weten wat ik bedoel)...

:/
Kreeg je er soms zo eentje?

Destijds vroeg ik me ook hier in FokMC af hoe ik geflitst had kunnen worden in die winkelstraat Maar kennelijk ben ik inderdaad verderop gepakt, daar kan je nog wel redelijk op het gas. Zo te zien hebben ze daar ook hun favo plekje... en je zult ze niet snel in het oog krijgen vanwege de geparkeerde auto's daar
pi_31904211
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef worldpimber het volgende:

[..]

heel verhaal i

Wel onvoorstelbaar zeg, als de Orteliusnogwatstraat vroeger min of meer de grens was richting de weilanden [afbeelding]
Jep, mijn pa heeft er nog wel wat fotos van, de straat uit reed je zo de polder in. Zo vroeger is het niet eigenlijk, want pa is net 57
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31904233
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:38 schreef worldpimber het volgende:
Ok hierboven was ik dus vergeten mijn reactie op yup te copy/pasten en daarna heb ik wat anders gekopieerd
[..]

Kreeg je er soms zo eentje?

[afbeelding]

Destijds vroeg ik me ook hier in FokMC af hoe ik geflitst had kunnen worden in die winkelstraat Maar kennelijk ben ik inderdaad verderop gepakt, daar kan je nog wel redelijk op het gas. Zo te zien hebben ze daar ook hun favo plekje... en je zult ze niet snel in het oog krijgen vanwege de geparkeerde auto's daar
HOT DAMN HOLY SHIT

Dit is hem idd, precies hetzelfde, alleen staat er 65 km/u ipv. 71 km/u

Scheelt nog wat is 45 euro...

Maar die clowns staan idd daar... Vaak, ik heb ze niet eens opgemerkt man

En wees blij dat je geen brief krijgt met 46 te hard... (op een 50 weg)... 270 euronen toen
pi_31904279
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef yup het volgende:

[..]

In de stad kan ik lekker scheuren zonder dat de dorps agent bij me deur aanklopt
Woon je in verkeerd dorp.. geen cops hiero, die zitten in een dorp 5 km verderop
pi_31904336
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef yup het volgende:

Spijker op z'n kop Las weleens een verhaal op MF van iemand die bekend raakte bij de plaatselijke dorpsagent Maar had je dit verhaal dan al gelezen?

Als het niet had geregend had ik ze zeker eerder opgemerkt merkte ik gisteren
quote:
Ik weet precies wat je bedoelt. Gewoon inhalen over die shit is het devies, kan makkelijk met de brommer, met de auto beetje gekkenwerk maar is te doen is mijn ervaring
Vertel mij wat, regelmatig wordt ik keihard voorbij geknald over de middenberm door busjes e.d. incl. stofwolken die daarop volgen Kutwegen, ze proberen het zo overzichtelijk te maken, maar tegenwoordig staat alles in bijvoorbeeld Osdorp rond de ochtendspits compleet vast bij ieder stoplicht. Van stoplicht tot stoplicht staat er dan gewoon file

Kan me niet herinneren dat dat vroegah altijd zo is geweest en dat terwijl ze momenteel nog heel wat flats uit de grond gaan stampen daarzo.
pi_31904438

http://www.mijnhummer.nl

Vergeet niet de filmpjes te kijken en het mp3tje te downloaden
pi_31904442
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Spijker op z'n kop Las weleens een verhaal op MF van iemand die bekend raakte bij de plaatselijke dorpsagent Maar had je dit verhaal dan al gelezen?

Als het niet had geregend had ik ze zeker eerder opgemerkt merkte ik gisteren
[..]

Vertel mij wat, regelmatig wordt ik keihard voorbij geknald over de middenberm door busjes e.d. incl. stofwolken die daarop volgen Kutwegen, ze proberen het zo overzichtelijk te maken, maar tegenwoordig staat alles in bijvoorbeeld Osdorp rond de ochtendspits compleet vast bij ieder stoplicht. Van stoplicht tot stoplicht staat er dan gewoon file

Kan me niet herinneren dat dat vroegah altijd zo is geweest en dat terwijl ze momenteel nog heel wat flats uit de grond gaan stampen daarzo.
Ik ga mijn steentje bijdragen voor het fileprobleem en ik ga op de motor.

En Osdorp is idd een zooi geworden :/
pi_31904444
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
600 on-line vacatures verder. [afbeelding]
[..]

Over diepere betekenis gesproken dan.
Ik heb met iemand hier 12 jaar in dezelfde wijk gewoond..van 1978 tot 1990.
Nog geen 200 meter uit elkaar.. niet dat we dat ooit in de gaten hadden tot 2 weken terug.
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kon het echt niet meer voor je houden he .......tja....je hebt nu dan ook tijd zat om "die tijd" weer helder voor de geest te krijgen . Mijn voorstel was eigenlijk om het nog even "onder ons" te houden..... Nu is het voor iedereen duidelijk Patrick281 & Rebbel go wayyyyyyy back
Next step......meeten ..... ff checken of er tijdens een meet ook muntjes vallen
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_31904510
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef hicham het volgende:

www.kamalfansite.tk vind ik nog leuker

edit: hmm site is verwijderd dus zoek zefl maar naar hun mp3'tjes op google
pi_31904526
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef hicham het volgende:

Die kaart heb ik ook, zit in die boomerang rekjes
pi_31904590
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Je kon het echt niet meer voor je houden he .......tja....je hebt nu dan ook tijd zat om "die tijd" weer helder voor de geest te krijgen . Mijn voorstel was eigenlijk om het nog even "onder ons" te houden..... Nu is het voor iedereen duidelijk Patrick281 & Rebbel go wayyyyyyy back
Next step......meeten ..... ff checken of er tijdens een meet ook muntjes vallen
Damn, das nog eens toeval

Oh nee, zal wel weer een diepere betekenis hebben als het aan R2D2 ligt
pi_31904626
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
600 on-line vacatures verder. [afbeelding]
Je hebt nog 3 maanden he, naar wat ben je ongeveer op zoek?

Wat minder naar de hoeren scheelt ook weer 2 maanden
quote:

Wel grappig om elkaar dan zo in FokMC tegen te komen Hoe komt dat zo eigenlijk Herkende Peppo je op de pic in de OP ?

Op de meet had je het al laten vallen overigens, dus geheim was het niet meer

edit: Hoe goed kenden jullie elkaar eigenlijk destijds
pi_31904795
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:

[..]

edit: Hoe goed kenden jullie elkaar eigenlijk destijds
Pepijn had het over een diepere betekenis, hoe diep zal die bedoelen?
pi_31905001
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef hicham het volgende:

[..]

Pepijn had het over een diepere betekenis, hoe diep zal die bedoelen?
Ik zeg, lijstje, terugwerkende kracht
  woensdag 2 november 2005 @ 19:07:25 #97
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31905013
quote:

Er vallen vast 5 gulden stukken .. oh die bestaan niet meer.

Damn, 2 euro is nu het hoogste.

Maarrrr noemde ik namen dan?
  woensdag 2 november 2005 @ 19:14:41 #98
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31905286
Zit op een geleende laptop te internetten .. dus kan niet editten zonder in te loggen.
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
Je hebt nog 3 maanden he, naar wat ben je ongeveer op zoek?
Met name iets in de fotografie.. assistent fotograaf/fotograaf / of verkoper in dat vak.

Maar de vakaturesite's op dat vakgebied zijn ver te zoeken.

Heb vanmiddag wel alle grote cameramerken gehad in Nederland.
Inschrijven bij Canon duurde zo al 1.5 uur voor 13 vragen .. moest gelijk allemaal cases oplossen.
Ik wil niet nadenken maar doen.
quote:
Wat minder naar de hoeren scheelt ook weer 2 maanden
Dat is sowiezo altijd zonde van het geld, zelfs als je teveel hebt.

En het past niet bij mijn geloof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Patrick281 op 02-11-2005 19:19:48 ]
pi_31905397
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Er vallen vast 5 gulden stukken .. oh die bestaan niet meer.

Damn, 2 euro is nu het hoogste.

Maarrrr noemde ik namen dan?
Ik denk dat er 10 euro munten moeten vallen.....

ik lijd aan het zgn Black Hole Syndrom 7890
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_31905473
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
SPOILER
Dus toch op het lijstje ( nu hou ik er over op)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')