quote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee, dat mag idd niet, 't is superstreng, dus je mag in je handjes klappen als je door de keuring heen komt........
Vreten........klinkt errug lekkurquote:Op woensdag 2 november 2005 16:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ben meteen maar aan het vreten geslagen! Roggebrood met gerookte zalm![]()
![]()
![]()
Heerlijk. Heb nog steeds honger, dus ik denk dat ik zometeen maar warm ga eten![]()
Door dat gepraat over eten heb ik ook trek gekregen...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vreten........klinkt errug lekkur![]()
Eet ook zalm.......maar dan door de lasagne, ook errug lekkur. En ja
, tuurlijk mag je mee eten, heb genoeg........één nadeel....'t is zo'n end rijden he
. Smakelijk voor zo!
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vreten........klinkt errug lekkur![]()
Eet ook zalm.......maar dan door de lasagne, ook errug lekkur. En ja
, tuurlijk mag je mee eten, heb genoeg........één nadeel....'t is zo'n end rijden he
. Smakelijk voor zo!
Nog een uur op je werk? Of heb je je reistijd ook ingecalculeerd?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Door dat gepraat over eten heb ik ook trek gekregen...
Smakelijk voor straksik moet nog een uur
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb al een bord boerenkool met worst voor mijn neus staan [afbeelding]
Jullie ook alvast smakelijk![]()
Nee, reistijd niet ingecalculeerd. Dat zou op 1 uur en 40 minuten komen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nog een uur op je werk? Of heb je je reistijd ook ingecalculeerd?
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
T#ring, 3 post achtermekaar![]()
ben pleite![]()
Vanaf de Orteliusstraat richting noordzijde/sloterplas is het toch niet meer zo'n mega drukke weg? Of ligt het daar inmiddels vol drempels of zo?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef yup het volgende:
Hallo motorfappers.
Vooral de Amsterdamse.
Jan Evertsenstraat. Amsterdam.
65 km/u op een 50 weg.
62 km/u correctie.
45 euronen aan vadertje staat.
Hoe kan dit nou weer gebeuren :S
Ten eerste op de Jan Evertsenstraat kan ik niet eens zo hard WTF slaat dit nou weer op. Hebben onze vrienden in onopvallende auto's zomaar een wilde gok gedaan oid ?
65 km/u is 70 op de teller. Waanzin in die straat (diegenen die weten waar Jan Evertsenstraat is weten wat ik bedoel)...
:/
GVD, vriendin moet werken en ik heb (DUH) geen zin om te koken, ga maar chinese boeren kool halen of zoquote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb al een bord boerenkool met worst voor mijn neus staan [afbeelding]
Jullie ook alvast smakelijk![]()
OH SHIT.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Vanaf de Orteliusstraat richting noordzijde/sloterplas is het toch niet meer zo'n mega drukke weg? Of ligt het daar inmiddels vol drempels of zo?
Zeg dat dus maar tegen jezelfquote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef yup het volgende:
65 km/u is 70 op de teller. Waanzin in die straat (diegenen die weten waar Jan Evertsenstraat is weten wat ik bedoel)...
:/
Zit geen spatie tussen de ']' en de rest van de titelquote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb weinig geniale ingevingen als het gaat om topictitels![]()
Is toch sinds kort dat je ook mag vliegen als je slechte ogen hebt, maar tot in een bepaalde margequote:[..]
![]()
![]()
Mijn ogen zijn toch te slecht, dus ik kom niet door die test heen.. mag je toch geen bril dragen?
Nouja als toetje zit ik nu weer aan de roggebrood met zalmquote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Ook lekker........maar kan niet tippen aan mijn lasagne met sallum
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, reistijd niet ingecalculeerd. Dat zou op 1 uur en 40 minuten komen.
Ik ga ook voor de makkelijke hap, lekker zuurkoolstamp met worst. Het wordt weer tjid voor erwtensoep!![]()
Waar laat jij dat allemaal joh? Ik kan ook zo goed eten:quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nouja als toetje zit ik nu weer aan de roggebrood met zalm![]()
Zit wel tjokvol nu![]()
Dat bedoelde ik idd, maat van me heeft op de bonnaire straat gewoont en opa en oma op de orteliusstraat, jan evertsen straat kwam me vaag bekend voorquote:Op woensdag 2 november 2005 17:13 schreef yup het volgende:
[..]
OH SHIT.
Ik weet wat je bedoelt. Onder die brug enzo... (waar de Ring A10 overgaat)...
Damn ik weet zeker dat ze me daar hebben gepakt
Daar kan je wel makkelijk 65 weet ik namelijk, is een heel brede weg...
In zijn rugzak, vraag maar aan Rebbelquote:
Scherpquote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
In zijn rugzak, vraag maar aan Rebbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |