Zo'n passieve instelling weer.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb 2 ogen en een stoel naast bed.
![]()
Truste Peppie.quote:Goodnight all, ik ga nog ff tv lurken.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb 2 ogen en een stoel naast bed.
![]()
Goodnight all, ik ga nog ff tv lurken.![]()
![]()
![]()
Als we nou es eerst ff z'n date afwachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet ik er nog een schepje bovenop doen of laten we hem even rustig bijkomen?![]()
Okay, truste.quote:
Sleaze and dirt is all I need.quote:ga niet in detail treden![]()
Hey, ze hebben niet het goede giro nummer er bij gezet en de verkeerde achternaam en stad.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:48 schreef hicham het volgende:
http://www.mijnhummer.nl
Vergeet niet de filmpjes te kijken en het mp3tje te downloaden
quote:De weg naar een HUMMER is lang. Berry doet een oproep aan uw goedheid. weest u zo vriendelijk met uw hand over uw hart te strijken en in ruil voor een mooi stukje muziek een DONATIE!! te sturen aan;
b. theunissen, Nijmegen, rekening: 5566263, voor de Hummer.
Jeetje wist niet dat ie mee deed aan boer zoekt vrouw?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als we nou es eerst ff z'n date afwachten, kijken hoe dat loopt
.....dan kunnen we er nog een scheppie bovenop doen........en dan kan ie daarna rustig bijkomen
![]()
Trustequote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
I'm also out![]()
Welterusten allen en Riesjkuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh tot morgen, je was vandaag overdag afwezig![]()
![]()
I know.....a dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Sleaze and dirt is all I need.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo'n passieve instelling weer.
Ik bekijk het liever anders, ik heb 2 handen, een mond en nog wat tussen mijn benen. Hell no, heb niet eens genoeg aan 2 vrouwen.
[..]
Daar waar al je voorouderen miljoenen jaren tijd de moeite hebben gedaan zich voort te planten om ervoor te zorgen dat jij je ook weer kunt voorplanten bewijs jij hen een dienst door abrupt de stamboom niet meer uit te breiden.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen kinderen idd en die gaan er ook niet komen ook.Lease exemplaren daargelaten.
Wel 2 honden.
Heb vandaag moeten werken.En dan ook echt werkenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
I'm also out![]()
Welterusten allen en Riesjkuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh tot morgen, je was vandaag overdag afwezig![]()
![]()
Waarom denk je dat wij hier zitten.....quote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef JAZ412 het volgende:
Ik ben aan het lezen en ajax aan het kijken, kan net zo goed aktief deelnemen hier op FOK! want ajax![]()
Kan je zowiezo beter doen!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef JAZ412 het volgende:
Ik ben aan het lezen en ajax aan het kijken, kan net zo goed aktief deelnemen hier op FOK! want ajax![]()
Dat heb je mooi samengevat.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij hier zitten.....
Kom ik 3 vrouwen tekort.quote:
Tsja we kunnen wel allemaal onze lul achterna lopen.........quote:Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar waar al je voorouderen miljoenen jaren tijd de moeite hebben gedaan zich voort te planten om ervoor te zorgen dat jij je ook weer kunt voorplanten bewijs jij hen een dienst door abrupt de stamboom niet meer uit te breiden.
Je wilt een haremquote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kom ik 3 vrouwen tekort.
[..]
Tsja we kunnen wel allemaal onze lul achterna lopen.........![]()
Kwartje is nog steeds niet gevallen.![]()
GOAL!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En wederom dezelfde gedachte......POSTEN!!!
Ik zei toch dat ik ff weg was.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
FX is helemaal stil, is hij verrast door de ontboezemingen die in het vredige "Fryske Durpke nooitnet furkommuh?"![]()
En niks afgesproken werk he!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En wederom dezelfde gedachte......POSTEN!!!
D'r is geen kwartjequote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef hollander172 het volgende:
Kwartje is nog steeds niet gevallen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |