Met de mazzel die wij gehad hebben met de politie, maakt het niet veel uit of je wel of niet begrensd wasquote:Op woensdag 2 november 2005 23:55 schreef worldpimber het volgende:
25kW is erg goed voor mensen die hun rijbewijs wat langer willen behoudenOp de snelweg knallen die ragbiker en ik meestal al continu 'voluit', weet niet wat ik zou doen als ik onbegrenst was
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef Patrick281 het volgende:
Doe maar een beetje Pritt stift op je banden, want jij gaat echt niet tegen bomen opknallen.![]()
Straks missen we 1 deel van een 2' ling.![]()
Jaahaaaa, maar wat als je nou een Suznda Hayabutsi ZX-12R wilquote:Er staat een mooie Diversion op MF.. 1100~1200 euro.
Minder mooi dan een SS, maar wel zoiets als Hicham heeft.
Nog altijd een stuk dikker dan een GS-500.![]()
Toedelidokiquote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Met de mazzel die wij gehad hebben met de politie, maakt het niet veel uit of je wel of niet begrensd was![]()
Ik ga plat, truste![]()
Zitten een paar leuke stukjes in. Ziet er allemaal eigenlijk ook stukken beter op dikke sportmotoren ipv speciaal geprepareerd ouwe naked ragbikesquote:
Veel is eerlijk gejat (bij-de-tijdquote:Op donderdag 3 november 2005 00:15 schreef worldpimber het volgende:
Ziet er allemaal eigenlijk ook stukken beter op dikke sportmotoren ipv speciaal geprepareerd ouwe naked ragbikes
Hmm, jij probeert de volgorde tenminste nog te veranderen.quote:Op donderdag 3 november 2005 07:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg, je post niet anders meer...![]()
Gaat daar nog verandering in komen?[
Je hebt nog geld zitten doneren ook ?!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, ze hebben niet het goede giro nummer er bij gezet en de verkeerde achternaam en stad.
maar verder............
mijn giro staat ook open voor donaties aan
hier maar ff de verbeterde versie
[..]
Mensen, ik denk dat dat we een AIVD'er onder ons hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, echter een motor met flinke gebruikerssporen bijvoorbeeld de motor van Hichamen 20.000 op de teller.... zegt iets over de eigenaar en onderhoud
![]()
Serieus vriend, serieusquote:Op woensdag 2 november 2005 23:48 schreef yup het volgende:
Serieus ik neig echt naar zo een apparaat, een compacte supersport brommer.
Nee, op die site staat het verkeerde nummer om aan te doneren.......quote:Op donderdag 3 november 2005 07:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt nog geld zitten doneren ook ?!![]()
[..]
Hij's misschien wat traag van begripquote:Op donderdag 3 november 2005 07:49 schreef bwt het volgende:
[..]
Nee, op die site staat het verkeerde nummer om aan te doneren.......
't is nog vroeg...........quote:Op donderdag 3 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij's misschien wat traag van begrip![]()
![]()
WTF, ruim een uur niet gepost, heeft iedereen in eens een leven of zo?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh
* roadkill gaat eens effe douchen en dan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |