abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31913194
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:38 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Nee he , hélemaal op ut gevoel
Maar nu was ik 3 minuten eerder.Zat een klein kortsluitinkje in de telepatie denk ik.
pi_31913289
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:46 schreef richardgie het volgende:

[..]

Maar nu was ik 3 minuten eerder.Zat een klein kortsluitinkje in de telepatie denk ik.
Mwah, 't zal de drank wel weer zijn

volgende keer dan maar ff laten weten dat je iets gaat posten he
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_31913494
Mooie ZX-6R 1999 55.000 km voor een erg mooie prijs?
pi_31913496
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Mwah, 't zal de drank wel weer zijn

volgende keer dan maar ff laten weten dat je iets gaat posten he
Mwha,ik heb maar een flesje bier op.En toen was de krat leeg.
pi_31913622
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:53 schreef richardgie het volgende:

[..]

Mwha,ik heb maar een flesje bier op.En toen was de krat leeg.
Regel 1: zorg altijd dat je genoeg drank in huis hebt, dus ook genoeg kratten, alhoewel ik bier niet echt zie als drank......meer net zoiets als cola
  woensdag 2 november 2005 @ 22:56:37 #256
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31913638
zo, eindelijk weer bijgelezen
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_31913738
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef worldpimber het volgende:
Mooie ZX-6R 1999 55.000 km voor een erg mooie prijs?
Ik heb wel een kawasaki-hart maar dan hoeven ze nog niet het bloed onder m'n nagels vandaan te halen.
pi_31913751
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:56 schreef bwt het volgende:
Wel veel he.......

ik weet zeker dat ik morgenavond ook weer een hele bulk moet bijlezen
pi_31913869
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:56 schreef bwt het volgende:
Dat doe ik al een tijdje, gezellig he
pi_31913953
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef JAZ412 het volgende:
Ik heb wel een kawasaki-hart maar dan hoeven ze nog niet het bloed onder m'n nagels vandaan te halen.
Uuhm, hoe bedoel je dat nu weer
pi_31914023
Ga vallen........

swiet driems
  woensdag 2 november 2005 @ 23:07:50 #262
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31914083
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Wel veel he.......

ik weet zeker dat ik morgenavond ook weer een hele bulk moet bijlezen
slaap ze
en tot de volgende keer
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_31914208
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:56 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Regel 1: zorg altijd dat je genoeg drank in huis hebt, dus ook genoeg kratten, alhoewel ik bier niet echt zie als drank......meer net zoiets als cola
Tis doordeweek hoor dan drink ik bier,in het weekend komt de Whisky op tafel(normaal,maar die is ook al op )
Jeetje moet ik morgen een hoop doen bij de plaatselijke alcohol boer.
Misschien toch die fles jenever maar even bij moeders gaan halen.
pi_31914280
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ga vallen........

swiet driems
Weltrusten FemaleRebbel.
pi_31914385
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef JAZ412 het volgende:

[..]

Dat doe ik al een tijdje, gezellig he
En wat kunnen ze hier zwetsen he?Maar wel leuk.
En ik ga ook mijn bedje maar eens opzoeken.
  woensdag 2 november 2005 @ 23:19:26 #266
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31914484
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
Zo'n passieve instelling weer.
Niks passief, eerst even een showtje krijgen hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef worldpimber het volgende:
Daar waar al je voorouderen miljoenen jaren tijd de moeite hebben gedaan zich voort te planten om ervoor te zorgen dat jij je ook weer kunt voorplanten bewijs jij hen een dienst door abrupt de stamboom niet meer uit te breiden.
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef JAZ412 het volgende:
Dat was een leuke motor die R2-D2 poste. Heeft iemand ervaring met dat bedrijf?

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=150687&from=48

Ik had helemaal niet gekeken naar die link, zag iets met schadeauto's staan, dus ik dacht zal wel saai wezen.

Had helemaal niet door dat' t om een motortje ging.

Bijzonderheden: compleet met kenteken.
pi_31914597
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Veel kilometers, je kan ervan uitgaan dat je er zelf nog maar weinig voor terugkrijgt.
Zoiets is veel interessanter denk ik dan, moet nog wel ingevoerd worden maar dat zal de prijs niet zijn. TUV-gekeurd en de helft van het aantal kilometers
  woensdag 2 november 2005 @ 23:24:49 #268
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31914701
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef worldpimber het volgende:
Jij snapte' em niet.
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:22 schreef JAZ412 het volgende:
Veel kilometers, je kan ervan uitgaan dat je er zelf nog maar weinig voor terugkrijgt.
Zoiets is veel interessanter denk ik dan, moet nog wel ingevoerd worden maar dat zal de prijs niet zijn. TUV-gekeurd en de helft van het aantal kilometers
TUV keuring heb je hier geen ruk aan.
Ik kon in 2003 een motor met een TUV keuring hier niet eens de weg op krijgen.

Ennn bij die Nederlander even de kilometers terugdraaien en je bent dan nog 1000 euro goedkoper uit.

Kilometerstanden kan je helaas sowiezo niet echt van op aan.
pi_31915026
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Jij snapte' em niet.
[..]

TUV keuring heb je hier geen ruk aan.
Zegt iets over de staat van de motor en onderhoud
quote:
Ik kon in 2003 een motor met een TUV keuring hier niet eens de weg op krijgen.
Het kan inderdaad weleens lastig zijn. Ik ken iemand die 2 keer naar het RDW moest omdat de 1e keer verkeerde zijsteuntjes erop zaten niet de originele nederlandse geloof ik
quote:
Ennn bij die Nederlander even de kilometers terugdraaien en je bent dan nog 1000 euro goedkoper uit.

Kilometerstanden kan je helaas sowiezo niet echt van op aan.
Dat is inderdaad waar, echter een motor met flinke gebruikerssporen bijvoorbeeld de motor van Hicham en 20.000 op de teller.... zegt iets over de eigenaar en onderhoud
pi_31915369
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef JAZ412 het volgende:
Dat is inderdaad waar, echter een motor met flinke gebruikerssporen bijvoorbeeld de motor van Hicham en 20.000 op de teller.... zegt iets over de eigenaar en onderhoud
Ok, nou weet ik zeker dat je netjes eerst heb ingelezen voor je ging schrijven
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:22 schreef JAZ412 het volgende:

[..]

Dat ding is ook wel erg goedkoop inderdaad, op marktplaats gaan de 6R'retjes voor rond de 4500 - 5000 van de hand Maar van het aantal kilometers klopt inderdaad, ik vraag me alleen af of je uit moet gaan van de prijs die je zelf er ooit voor terug krijgt als je hem wil verkopen

Ik heb laatst de 40.000 aangetikt en dan moet ik nog 1 komma nogwat jaar 25kW en daarna wil ik nog genieten de zixxer zonder begrenzing... hoeveel zal er dan wel niet op staan? Oprijden luidt het devies

Uiteraard dan geheel gepimpt en reeds een omgebouwd als naked ofzo

Maar met import e.d. heb ik me nooit bezig kunnen houden, ik had nog nooit motor gereden en was lang op zoek naar een geschikte motor... dan moet je heel geduldig zijn wil je de prijzen 'afwachten' zodat mensen die laten dalen omdat je hard to get speelt of je hebt helemaal niet de zin om zoveel moeite te doen tot in Duitsland

Het eerste wat je wil is rijden
  woensdag 2 november 2005 @ 23:46:09 #271
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31915478
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef JAZ412 het volgende:
Zegt iets over de staat van de motor en onderhoud
[..]

Het kan inderdaad weleens lastig zijn. Ik ken iemand die 2 keer naar het RDW moest omdat de 1e keer verkeerde zijsteuntjes erop zaten niet de originele nederlandse geloof ik
[..]

Sterke post, eigenlijk geen speld tussen te krijgen.

Een TUV keuring klinkt wel beter dan het lijkt.

En tellerstanden terugdraaien en bepaalde schadedelen omkatten is dead easy.

Wat weet jij van de bike van Hicham?
pi_31915549
VFR 400

Hoeveel moeite zou het kosten om zoeits op 25 kw te krijgen?

Serieus ik neig echt naar zo een apparaat, een compacte supersport brommer.

1. veel toeren.
2. goeie wegligging.
3. lichte motor.

Maarja eerst maar eens geld verdienen geldnet plan moeten we overslaan + rijbewijs halen + bimmah verkopen.

Damn

Zoveel te doen, zo weinig geld. En de tijd wilt maar niet sneller gaan
pi_31915668
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:42 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ok, nou weet ik zeker dat je netjes eerst heb ingelezen voor je ging schrijven
[..]

Dat ding is ook wel erg goedkoop inderdaad, op marktplaats gaan de 6R'retjes voor rond de 4500 - 5000 van de hand Maar van het aantal kilometers klopt inderdaad, ik vraag me alleen af of je uit moet gaan van de prijs die je zelf er ooit voor terug krijgt als je hem wil verkopen

Ik heb laatst de 40.000 aangetikt en dan moet ik nog 1 komma nogwat jaar 25kW en daarna wil ik nog genieten de zixxer zonder begrenzing... hoeveel zal er dan wel niet op staan? Oprijden luidt het devies

Uiteraard dan geheel gepimpt en reeds een omgebouwd als naked ofzo

Maar met import e.d. heb ik me nooit bezig kunnen houden, ik had nog nooit motor gereden en was lang op zoek naar een geschikte motor... dan moet je heel geduldig zijn wil je de prijzen 'afwachten' zodat mensen die laten dalen omdat je hard to get speelt of je hebt helemaal niet de zin om zoveel moeite te doen tot in Duitsland

Het eerste wat je wil is rijden
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik snap trouwens niets van dat 25 Kw-verhaal. Ik vind het een vorm van schijnveiligheid maar goed dat is een mening en een mening is als een scheet had ik al begrepen . Ik zou het geld sparen en als je 25 Kw-vrij bent gelijk gaan kijken naar iets origineels wat je eventueel gaat ombouwen
pi_31915824
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef JAZ412 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik snap trouwens niets van dat 25 Kw-verhaal. Ik vind het een vorm van schijnveiligheid maar goed dat is een mening en een mening is als een scheet had ik al begrepen . Ik zou het geld sparen en als je 25 Kw-vrij bent gelijk gaan kijken naar iets origineels wat je eventueel gaat ombouwen
25kW is erg goed voor mensen die hun rijbewijs wat langer willen behouden Op de snelweg knallen die ragbiker en ik meestal al continu 'voluit', weet niet wat ik zou doen als ik onbegrenst was

Over je laatste alinea: Ik heb geen geld gespaard maar ben meteen voor een mooie ZX-6R gegaan, dus na mijn 25kW periode hoef ik geen nieuwe motor maar kan ik meteen wheelies trekken op mijn kwakkie Voorlopig hoef ik echt niets anders, ben immers niet voor een GS500 e.d. gegaan. Iets wat ik wel van plan was, maar gelukkig niet heb gedaan
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:48 schreef yup het volgende:
VFR 400

Hoeveel moeite zou het kosten om zoeits op 25 kw te krijgen?

Serieus ik neig echt naar zo een apparaat, een compacte supersport brommer.

1. veel toeren.
2. goeie wegligging.
3. lichte motor.

Maarja eerst maar eens geld verdienen geldnet plan moeten we overslaan + rijbewijs halen + bimmah verkopen.

Damn

Zoveel te doen, zo weinig geld. En de tijd wilt maar niet sneller gaan
Die boetes helpen ook zo mee hè
Maar het is een oud motortje... en ik weet totaal niet hoe het werkt wanneer je een bike koopt die zeker geen typegoedkeuring heeft Ik dacht dat de enige mogelijkheid was uitvoeren, begrenzen in Duitsland en weer invoeren ?
  woensdag 2 november 2005 @ 23:56:37 #275
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31915850
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef JAZ412 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik snap trouwens niets van dat 25 Kw-verhaal. Ik vind het een vorm van schijnveiligheid maar goed dat is een mening en een mening is als een scheet had ik al begrepen .
Toch is zo'n motor minder gevaarlijk dan met +100 pk aan het achterwiel.

170 kan je nog steeds .. dat wel.
quote:
Ik zou het geld sparen en als je 25 Kw-vrij bent gelijk gaan kijken naar iets origineels wat je eventueel gaat ombouwen
En die ZX6R verbouwen zou echt zonde zijn.
Tenzij hij het echt mega origineel en goed doet.

Maar zo'n fiets is als tupperware geboren en dat staat' em het beste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')