Nee, ''by Rove!'' Variant van; by Jove! (Of; by Iove!)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:49 schreef Yildiz het volgende:
Je bedoelt trouwens zeker [ bye Rove! ] ?
Okay, maar dan is nu de TT verkeerd aangepastquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ''by Rove!'' Variant van; by Jove! (Of; by Iove!)
[afbeelding]
[afbeelding]
“A dog!” said Holmes. “By Jove, a curly-haired spaniel.''
Precies, maar dan met de naam van de oppergod.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okay, maar dan is nu de TT verkeerd aangepast
Ik ken dan wel het gezegde 'By George! what in [insert naam] is that!?'
Zo bedoel je het toch?
Eerder voor ongelovigen, want het zijn gewoon culturele vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Monidique het volgende:
Speciaal voor alle gelovigen nu op Nederland 1: de Nationale Bijbeltest.
Ja, ik ben alleen op de aankondigingen afgegaan hoor, maar er stonden vragen in als ''Wat vieren we met Pasen?'', ''Hoeveel zonen had Abraham?'', enz. Natuurlijk zijn dat eigenlijk geloofsvragen, omdat ze uit de Bijbel komen, maar bij geloofsvragen stel ik me vragen voor die je alleen kunt beantwoorden als je minstens enige catechese c.q. indoctrinatie hebt doorlopen. Dit zijn eerder culturele vragen. Uit het genre: ''Waartoe dienden de Olympische Spelen?''quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Monidique het volgende:
O. Juist, ja.
Ja, ik bedoel, staat er niet in je agenda gewoon linksboven van de dag zelf dat het een feestdag is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
Bij geloofsvragen stel ik me de minst zinvolle vragen voor.
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:25 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, wat mij betreft worden die vaste feestdagen afgeschaft en mag iedereen zelf een paar dagen uitkiezen...
Of verliezen we dan onze entiteit ineens?.
Liever niet, das lastig plannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
Kunnen bedrijven dat trouwens zelf regelen? Welke vrije dagen de werknemers hebben...
De kerstdagen zijn niet lastig plannen? Bedrijven zijn zo wanhopig dat het personeel soms een veelvoud van hun uurloon krijgtquote:
Terecht toch!? Telt net als een zondag, een feestdag, bij mij dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De kerstdagen zijn niet lastig plannen? Bedrijven zijn zo wanhopig dat het personeel soms een veelvoud van hun uurloon krijgt.
Kijk, nu heb je weer dat zowel kerst als nieuwjaar in het weekend vallen, dan voel je je toch genaaidquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Een land. Een volk. Een Kerstdag.
www.speedtest.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een downloadsnelheid van 600Kb/s.
quote:Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 107.4 KByte/sec
(=859 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 47.5 KByte/sec
(=380 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 496.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 18.0 ms
En een colloquium doctum.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Als het niet verplicht zou zijn, kun je nog steeds hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Terecht toch!? Telt net als een zondag, een feestdag, bij mij dan.
Ik geef er geen ruk om om op 2e kerstdag te werken, mits dubbel uitbetaald
Laat dat lekker zo zijn![]()
Dat maakt die zin nét even wat beter af, die ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kijk, nu heb je weer dat zowel kerst als nieuwjaar in het weekend vallen, dan voel je je toch genaaid. Met drie piemols welteverstaan.
Ik hekel en daarmee verafschuw nodeloze verplichtingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als het niet verplicht zou zijn, kun je nog steeds hetzelfde doen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Stel, je krijgt in plaats van kerst en pasen 4 vrije dagen om zelf te plaatsen. Als je op die dagen wil werken kost dat het bedrijf 200%. Zoiets.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik hekel en daarmee verafschuw nodeloze verplichtingen.
Sorry, wat bedoel je?
Ik ben dat waarschijnlijk ook over 7 maanden. Als twintigjarigequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:42 schreef George-Butters het volgende:
Nog 3 maanden en dan ben ik definitief student af. Na 7,5 jaar studeren. Het doet nu al pijn in mijn hart.
Ha, je bent niets beter dan ik!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een HAVO-diploma.
Ik ben blanker!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ha, je bent niets beter dan ik!
Moet je maar niet zo je best doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben dat waarschijnlijk ook over 7 maanden. Als twintigjarige.
Wat was je laatste stem (EP)?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
Ik linkser? Ik betwijfel het.
Tsja, volgens mij mag ik best lang door gaan werken...maar vooralsnog vind ik dat niet zo erg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef Sickie het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo je best doen.
Ah, jij was dus die andere.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:05 schreef Monidique het volgende:
D66.
Als havist ben je nu eenmaal vroeg klaar. Tenzij je er weer wat achteraan plakt. 20 is trouwens wel heel jong. Heb je een verkort studietraject gevolgd ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij mag ik best lang door gaan werken...maar vooralsnog vind ik dat niet zo erg.
Nee, alles gewoon doorlopen en nergens vertraging opgelopen, maar ik plak er wel iets aan vast denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:12 schreef Sickie het volgende:
[..]
Als havist ben je nu eenmaal vroeg klaar. Tenzij je er weer wat achteraan plakt. 20 is trouwens wel heel jong. Heb je een verkort studietraject gevolgd ofzo?
Had dan toch 21 verwacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, alles gewoon doorlopen en nergens vertraging opgelopen, maar ik plak er wel iets aan vast denk ik.
Ja, ik in juli, ik was altijd het jongste broekie van de klas, en nog met mijn 15 pas klaar (met de MAVOquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, ik ben in september jarig, dat is het verschil volgens mij,
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, ik in juli, ik was altijd het jongste broekie van de klas, en nog met mijn 15 pas klaar (met de MAVO!!)
Na het behalen van het diploma dus pas 16 geworden.
Das bij jou dan ook dus zo, net na je diploma wordt je 21.
Ik bij na een WO-diploma.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een HAVO-diploma.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:47 schreef MrX1982 het volgende:
Wanneer verwacht je je master te halen sizzler? Je was toch al bezig met je scriptie.
Zonder reden, je moet iets zeggen als je het café binnen looptquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:50 schreef RichardQuest het volgende:
Hoezo?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder reden, je moet iets zeggen als je het café binnen loopt![]()
Sizzler mag niet meedoen.quote:ik hou gewoon heel veel van buitenlanders
En dan begint het grote mensen levenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:51 schreef sizzler het volgende:
Hij is bijna klaar. Nog een maandje denk ik. Voor het einde van november.
MCquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:54 schreef RichardQuest het volgende:
Nieuwe ronde Raad de quote
Sizzler mag niet meedoen.
Pas maar op wereld, hier kom IK!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En dan begint het grote mensen leven
Thanks.quote:Succes nog komende periode![]()
Dat is de insteek zo moet je de wereld veroveren of het lukt tsjaquote:
Nee ik heb niet gestaakt. Wij zijn een egoïstisch bedrijf alleen ons eigen belang teltquote:Thanks.
Heb je nog wel gestaakt op je werk, om solidair te zijn met je Belgischs collega's?
Die is gemaakt naar aanleiding van een kort verhaal van Kafka, waarin iemand met kwade gevolgen de weg vraagt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kan je toelichting geven op je avatar?
Cats?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Onlancx vermoeyt om slapen gheleghen;
Een verscrickelick visioen hebb'ic vercreghen.
Wat ga je nu precies doen, nigga infidel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:32 schreef Monidique het volgende:
Mensen die een opleiding succesvol afronden krijgen van mij een pluimpje.
Ik weet wat ik moet doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ga je nu precies doen, nigga infidel?
Mea culpa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://www.dbnl.org/tekst/_pol001poli01/_pol001poli01_061.htm
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef lionsguy18 het volgende:
Islam is nu eenmaal synoniem voor terrorisme.
Zo komt er natuurlijk niets van terecht. Voort!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is al bekend, ik moet alleen nog beginnen met aanmelden.
Ik zou geschiedenis de storingslog van de mensheid kunnen noemen, en dat we daar dus op moeten anticiperen en dergelijke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:44 schreef MrX1982 het volgende:
Er is maar een echte studie, geschiedenis![]()
Sterrenkunde is een en al geschiedenis maar dan van een iets ander soortquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Je bent in de war met sterrenkunde, Maarten. Helaas.
Het enige wat we leren van het verleden is dat we niet leren van het verledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:47 schreef Yildiz het volgende:
Ik zou geschiedenis de storingslog van de mensheid kunnen noemen, en dat we daar dus op moeten anticiperen en dergelijke.
Maar dat gaat niet zo makkelijk.
Over cliches gesproken,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef Monidique het volgende:
Ik ben het niet eens met het cliché dat we nooit iets leren van de geschiedenis.
Ga 'ns op 't balkon roken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:55 schreef MrX1982 het volgende:
Beter pesten dan gepest worden zei mijn oma altijd
Ik rook niet meer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga 'ns op 't balkon roken.
Ja, ik had m'n quas-corporale imago laten afbladderen, maar een welgemikt woord doet wonderen. Word to your sideburns.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:59 schreef Monidique het volgende:
Spoorknor?
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
Je woorden zijn vlijmscherp, Johan.
A muezzin is responsible for calling faithful Muslims to prayer five times daily.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:05 schreef Monidique het volgende:
Wat is een muezzin?
Ik wil Cape terug, en jou gewipt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:08 schreef Monidique het volgende:
hihi
Ah je neemt het advies van mijn oma ter hartequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga dan maar op de zomertijd wachten.
Cape zal spoedig weerkeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil Cape terug, en jou gewipt.
Ja, dat groeit net zo hard als dat er WMD's in Irak waren, ik geloof er geen pepernoot van!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:59 schreef pberends het volgende:
Is Cheney beroved?
iets anders: Amerikaanse economie groeit flink met 3,8 procent
jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het enige wat we leren van het verleden is dat we niet leren van het verleden![]()
Of de groeicijfers van de economie gemanipuleerd zijn weet ik niet, maar de productiviteitscijfers iig welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, dat groeit net zo hard als dat er WMD's in Irak waren, ik geloof er geen pepernoot van!
In een soap zou er nu n sexuele affaire boven komen drijvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:14 schreef Monidique het volgende:
Nu die aanklacht er is, is er ook weinig interessants meer te melden.
In SCquote:Ook Boxmeer staat nu iets af te branden......
# Eindhoven
# Uden
# Boxmeer
Allemaal ZO-Brabant, waarmee de stelling nogmaals wordt bevestigd dat alle volkeren die dichter bij de Middelandse Zee wonen geweldadiger zijn. Brabanders en Limburgers zijn gewoon aso-volk.
quote:Hey poor, you don't have to be poor anymore
Jesus is here!
In the name of Jesus (Alleluiah!)
Feel like your life is going nowhere
Ten seconds... Standby
Jesus is the Son of God
Come in Jesus (Alleluiah!)
Oh God I'm a sinner!
I deserve to go to hell (Alleluiah!)
No Sex Until Marriage!
Oh God I'm a sinner, I deserve to go to hell
The bible said you keep him out in the lie
In the name of Jesus
Jesus is the Son of God
In the name of Jesus (Alleluiah!)
Hey poor, you don't have to be poor anymore
Jesus is here! (Don't tell the devil)
Hey poor, you don't have to be Jesus!
quote:Overstromingen Roemenië
Roemenië staat al een half jaar onder water vanwege extreme neerval en daarop volgende overstromingen. Hoewel de schade enorm is blijft de media-aandacht erg achter vanwege tornado's in Amerika en extreme droogte in Zuid-Europa. Nederland zet zich op meerdere fronten in, stuurt behalve vrijwillige en particuliere hulp ook professionele krachten naar Roemenië in een poging het water te keren.
quote:// Ayaan Hirsi Ali in debat met Job Cohen
> Zachte of harde aanpak
Burgemeester van Amsterdam Job Cohen en VVD- kamerlid Ayaan Hirsi Ali waren ooit beiden lid van de PvdA, min of meer bevriend zelfs. Na haar overstap naar de VVD scheidden hun wegen en sindsdien belichamen ze de sterk uiteenlopende standpunten in ons land over immigratie, terreurbestrijding, vrijheid van religie en meningsuiting.
In Buitenhof het langverwachte debat tussen beide politici over de zachte versus de harde aanpak.
> Herkeuringen
Het CDA is op zoek naar haar sociale gezicht. Hoe is dat te rijmen met de nieuwe WAO, waarbij steeds meer mensen worden goedgekeurd zonder dat er werk voor ze is?
Een gesprek hierover met minister van Sociale Zaken, Aart Jan de Geus(CDA), die deze week de nieuwe wet moet verdedigen in de Eerste Kamer.
Presentatie:
Paul Witteman
Columnist:
Ronald Plasterk
http://forum.fok.nl/topic/771930quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:48 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58969#2320810.
Jezus is het antwoord!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Tering het wordt steeds triester in het land, een veiligheidsmars in een Rotterdamse straat.
Aan het kruis met die criminelen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:14 schreef RichardQuest het volgende:
Wat zou Jezus doen?
Véiligheidsmars?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Tering het wordt steeds triester in het land, een veiligheidsmars in een Rotterdamse straat.
Passen ze nu wat meer op je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:31 schreef Yildiz het volgende:
zet ik net thuis met me ouders CNN aan, witte huis in beeld, aanklacht etc. en binnen 5 tellen:
zet eens op een andere zender, hier krijg je alleen maar rare ideën / reacties van
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:31 schreef Yildiz het volgende:
zet ik net thuis met me ouders CNN aan, witte huis in beeld, aanklacht etc. en binnen 5 tellen:
zet eens op een andere zender, hier krijg je alleen maar rare ideën / reacties van
Geen idee, ze scandeerden "Veiligheid, veiligheid"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Véiligheidsmars?
Je bedoelt, mensen die demonstreren voor méér politie, of politie die een mars heeft voor meer macht
Dat bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je van je ouders geen CNN mag kijken?
Omgquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee, ze scandeerden "Veiligheid, veiligheid"
En, gaven ze ook oplossingen, hoe men méér veiligheid wil creeëren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het was geen politieke demonstratie, ze demonstreerden voor meer veiligheid.
Nog eventjes dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:54 schreef sigme het volgende:
'oi
bron & meer: http://www.cnn.com/2005/POLITICS/10/29/leak.probe.ap/index.htmlquote:WASHINGTON (AP) -- The lawyer for Vice President Dick Cheney's former top aide has begun to outline a possible criminal defense that is a tradition in Washington scandals: A busy official immersed in important duties cannot reasonably be expected to remember details of long-ago conversations.
Friday's indictment of I. Lewis "Scooter" Libby involves allegations that as Cheney's chief of staff he lied to FBI agents and a federal grand jury.
Libby, who resigned immediately, was operating amid "the hectic rush of issues and events at a busy time for our government," according to a statement released by his attorney, Joseph Tate.
Ik was het vergeten, dus jaquote:Previous defenses varied in success
The lack-of-memory defense has worked with varying degrees of success in controversies from Iran-Contra to Whitewater.
Neen! Die zie ik ook niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:56 schreef sigme het volgende:
Wel gvd. Zien jullie mijn blauwbillen ook niet?
ik zie ze ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:56 schreef sigme het volgende:
Wel gvd. Zien jullie mijn blauwbillen ook niet?
BBC toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef George-Butters het volgende:
The power of Nightmares. Documantaire die je eigenlijk wel moet hebben gezien om het terrorisme en de neo-conservatieven te begrijpen.
ik zal wel ff opnoemen wat voor docus/dvd's we allemaal hebben gezien op school:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef George-Butters het volgende:
The power of Nightmares. Documantaire die je eigenlijk wel moet hebben gezien om het terrorisme en de neo-conservatieven te begrijpen.
veel meer warmte hier!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:09 schreef sigme het volgende:
Herstel. Ik herhaal: herstel.
Ik denk vooral aan je wanneer ik langs de martinitoren loop. Of op de vismarkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:21 schreef sigme het volgende:
Zal je af en toe aan me denken?
Ik denk aan honderden dingen tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:21 schreef sigme het volgende:
Zal je af en toe aan me denken?
Is dat een neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef sigme het volgende:
Ik zal proberen zo min mogelijk aan internet te denken. Ik ben er verre van, dus met wat mazzel moet dat lukken. En de politiek kan me ook even gestolen worden
Zal wel gewoon nu, 19.30 zijn, RTL Nieuws @ RTL4quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik denk aan honderden dingen tegelijkertijd.
Jij zal daar 1 van zijn
Maar, je gaat weg dan?
Btw, straks op RTL 4, dacht ik om 20.00 enquete hoe NL denkt over terrorismebestrijding.
Ik ben bang dat het een 'we hebben toch niks te verbergen' dingetje wordt
Ik streef naar nee, het zal wel onhaalbaar zijn. Het is een ja dus.quote:
Hoe vreselijk is dit allesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:30 schreef Yildiz het volgende:
Omg, Nederlanders willen best meer privacy inleveren in de strijd tegen terreur
Ja, als het geen zín heeft ook
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik streef naar nee, het zal wel onhaalbaar zijn. Het is een ja dus.![]()
Nee, maar als er nu permanent cameratoezicht was geweest, overal, dan was hij ook niet verdacht! Dan hadden ze de boef direct in de kraag gevat. Dus. Zie je nu wel, permanent toezicht overal en altijd is beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:37 schreef Yildiz het volgende:
Kees B. had waarschijnlijk ook niks te verbergen, hij had de moord immers niet gepleegd...
Al valt me wel het al hoge cijfer op van mensen die het te gek vinden dat telefoon en internetverkeer wordt afgetapt.
Ik had al eerder voorgesteld om iedereen een enkelband te geven, in permanente verbinding met GPS-satallieten. Je hebt immers toch niets te verbergen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar als er nu permanent cameratoezicht was geweest, overal, dan was hij ook niet verdacht! Dan hadden ze de boef direct in de kraag gevat. Dus. Zie je nu wel, permanent toezicht overal en altijd is beter.
Het mens heeft notabene twee kruizen om de nek. Ter nagadachtenis van Jezus en ...?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:40 schreef George-Butters het volgende:
"Ik heb niks te verbergen" moet je die rotkop zienIk geloof er niks van schijnheilige kutpermanent.
Waar zij dingen verbergt zal de camera nog wel niet komen, in ieder geval niet die van de staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:40 schreef George-Butters het volgende:
"Ik heb niks te verbergen" moet je die rotkop zienIk geloof er niks van schijnheilige kutpermanent.
't Is toch sneu, dat je zoiets moet voorzien van een disclaimer (doe daar eens een goed Nederlands woord voor!), omdat de mogelijkheid bestaat dat iemand het serieus opvatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik had al eerder voorgesteld om iedereen een enkelband te geven, in permanente verbinding met GPS-satallieten. Je hebt immers toch niets te verbergen.
Maar dán vinden mensen het ineens niet leuk meer, nee, wel de lusten, niet de lasten zeker!
Je staat in dienst van de overheid, verdulle!
Disclaimer: deze post is doordrenkt van sarcasme.
Diclaimer betekend direct vertaald ontkenning , dat klinkt niet lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is toch sneu, dat je zoiets moet voorzien van een disclaimer (doe daar eens een goed Nederlands woord voor!), omdat de mogelijkheid bestaat dat iemand het serieus opvat![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waar zij dingen verbergt zal de camera nog wel niet komen, in ieder geval niet die van de staat
Het zal hier wel meevallen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Diclaimer betekend direct vertaald ontkenning , dat klinkt niet lekker
En ja, ik moet dat inderdaad doen, sommige mensen zien dit soort sarcasme danwel onzin danwel humor inderdaad niet.
In dit topic gelukkig wel, maar volgens de CBR-theorie (die claimt dat op elk ogenblik waar dan ook een auto uit de grond kan komen) zou zomaar iemand voor het eerst in dit topic komen, zomaar, wat voor manier dan ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het zal hier wel meevallen...
Ben je al wat minder eenzaam?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef George-Butters het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In dit topic gelukkig wel, maar volgens de CBR-theorie (die claimt dat op elk ogenblik waar dan ook een auto uit de grond kan komen)
Ik vind de foto mooiquote:
Terug van wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Help me daar even aan herinneren als ik terug ben, daar moet ik meer van weten!
quote:
Vakantie.quote:[..]
Terug van wat?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vakantie.
Wel, er is toch maar een bescheiden clubje online:
Opdat gij niet vergete:
mooie afbeelding
Jahoor, koffie en een goed muziekje doen wonderen.quote:
xie niks.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vakantie.
Wel, er is toch maar een bescheiden clubje online:
Opdat gij niet vergete:
[afbeelding]
Nu laat je de URL staanquote:
Kut, ik moet het huis uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jahoor, koffie en een goed muziekje doen wonderen.
Ik woonde tot vandaag met 2 goede vrienden in de rivierenbuurt.
En ze zijn net allebei deze week verhuisd. De 1 naar Duitsland om in
Frankfurt aan de biologie faculteit te gaan promoveren en de ander
naar een appartement voor m zelf.
te laat, laivert.quote:
Doei!quote:
medaille kandidaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Pietverdriet is de Olympier onder de taalknoeiers:
Ook voor jouw geld, slik of stik, je accepteerd de westerse maatschappij maar als je hier wilt wonen.
Ik verzet mij tegen de hedendaagse Shakespeare 'to suck up or not to suck up'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Pietverdriet is de Olympier onder de taalknoeiers:
Ook voor jouw geld, slik of stik, je accepteerd de westerse maatschappij maar als je hier wilt wonen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik bedoel:
Over medaillekandidaten gesproken...
Kijkuit een NC achter je! Buk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alweer iemand die overal de zionistische neo-cons achter denkt...
Geen VC?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kijkuit een NC achter je! Buk!
En hoe voelt het om zwart te zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Filip de Winter bij zwarte schaap (ned3).
Barbaren worden onderdrukt door Arabieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
Blanken zijn altijd barbaren, onthoud dat
Arabieren zijn ook blanken, dat zou je moeten weten Johan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Barbaren worden onderdrukt door Arabieren.
Ow Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Arabieren zijn ook blanken, dat zou je moeten weten Johan.![]()
Ik vind het echt jammer dat ik hier geen TV heb...wat is er gaande?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een smerig cynisme bij Het Zwarte Schaap.
Filip de Winter wordt aangevallen en ziet zichzelf als slachtoffer. Constant op de man, van beide partijen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik hier geen TV heb...wat is er gaande?
Wie vallen hem allemaal aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Filip de Winter wordt aangevallen en ziet zichzelf als slachtoffer. Constant op de man, van beide partijen.
Gedateerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
3 hoofdrassen
Negroïde
Aziatisch
Met subgroepen natuurlijk![]()
Vlaams parlemtariër, Nederlandse moslim, historicus HP/de tijd, Vlaamse journalist en nog wat...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie vallen hem allemaal aan?
Zou SCH aan het kijken zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vlaams parlemtariër, Nederlandse moslim, historicus HP/de tijd, Vlaamse journalist en nog wat...
Menselijke rassen zijn vrij gedateerd tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Gedateerd.
Schuld van Amerika.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Menselijke rassen zijn vrij gedateerd tegenwoordig.
Dus uiteindelijk de schuld van Europaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Schuld van Amerika.
En uiteindelijk van [s]Annunaki[/i] Afrika.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk de schuld van Europa
Met charisma en makkelijk te scoren puntjes maar zijn critici zijn uitermate zwak dus zijn instraling gaat nu erg gemakkelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Hij straalt de onderbuik dus in?
En de Holocaust ontkent. Mijn vooroordelen zijn weer bevestigd, de woordwaarde van ''zionisten'' is weer gedaald en ''Ach, Golgotha'' is alweer nummer 1 in de Motorrijders Top 100. Goedenavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alweer iemand die overal de zionistische neo-cons achter denkt...
Tragisch om te zien idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:51 schreef Johan_de_With het volgende:
En de Holocaust ontkent. Mijn vooroordelen zijn weer bevestigd, de woordwaarde van ''zionisten'' is weer gedaald en ''Ach, Golgotha'' is alweer nummer 1 in de Motorrijders Top 100. Goedenavond.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:59 schreef gelly het volgende:
McCarthy die voor de eerste keer een stijve heeft
hoe hard moet ie zijn
Op dergelijke toom is in beide gevallen ontoelaatbaar maar ik denk niet dat jij een voorbeeld hebt waarbij de "islamitische lobby" allerlei dingen in de schoenen wordt geschoven uit het verleden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:02 schreef gelly het volgende:
Ach, dezelfde dingen worden over moslims gezegd, geheel ononderbouwd. Het mag beide of het mag beide niet vind ik.
"Moslims gaan Nederland overnemen, je kinderen zullen een hoofddoek dragen" en meer van dat soort flauwekul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Op dergelijke toom is in beide gevallen ontoelaatbaar maar ik denk niet dat jij een voorbeeld hebt waarbij de "islamitische lobby" allerlei dingen in de schoenen wordt geschoven uit het verleden.
Ik kijk niet meer van veel dingen op hier op Fok!, er wordt enorm beroerd gemodereerd. Scandum is ook al zo'n figuur van een extreem-rechts forum die hier even komt buurten.quote:Ik vind het merkwaardig dat zulke overduidelijk antisemitische onzin gewoon blijft staan.
Het is te hopen dat Fonkmeistah dat ook gaat doen. Het is iig beter dan deze onzin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Fonkmeistah is een volkomen marginale pauper die zichzelf voor een onderzoeker of iets dergelijks houdt. Eigenlijk dieptriest, iemand van die leeftijd die de Nederlandse taal niet beheerst en geen iota gezond verstand heeft, maar tegelijk hoogst vermakelijk.
Hij doet me denken aan de wat verwarde man die geregeld op het stoepje van de Leidse stadsbibliotheek zit en voorbijgangers een Boeddhistisch krantje probeert te verkopen. De opbrengst komt dan ten goede aan een contemplatiecentrum waar mensen behandeld worden die van nature agressief zijn. Als je zegt dat je dat ding niet wenst te kopen, geen geld bij je hebt of het de vorige keer al hebt gekocht, dan raakt 'ie buiten zichzelf van woede. Een keer kocht ik uit sympathie dat krantje van hem. Het kost een euro, en ik had alleen een muntstuk van twee euro, dat 'ie doodleuk in z'n zak stak. Toen ik vroeg of ik het terug mocht hebben, schreeuwde dat ''de mensen die het netst gekleed zijn altijd het asociaalst doen.''
Nu hadden de makers van het krantje blijkbaar uit ervaring geleerd dat de Boeddhistische methode niet altijd resultaat opleverde, want ze hadden op de voorpagina een telefoonnummer vermeld dat je kon bellen wanneer je op ongepaste wijze behandeld was door een van de verkopers. Pas toen ik dreigde om dit nummer te bellen, kreeg ik mijn geld terug..
Dat zijn idd vrije infantiele en goedkope reacties, zeker van de FPquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef gelly het volgende:
"Moslims gaan Nederland overnemen, je kinderen zullen een hoofddoek dragen" en meer van dat soort flauwekul.
Scandum, naam zegt me wel iets maar verder geen actief postbeeld bij. Ik zal eens opletten maar slecht gemod wordt er niet overal. Dit viel me in NWS even opquote:Ik kijk niet meer van veel dingen op hier op Fok!, er wordt enorm beroerd gemodereerd. Scandum is ook al zo'n figuur van een extreem-rechts forum die hier even komt buurten.
''I want more.'' Ja, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:17 schreef George-Butters het volgende:
Echt hij laat zich wel weer erg kennen.
Misschien kan 'ie zijn schoonmaakster nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:21 schreef MrX1982 het volgende:
Binnenkort een rapportje van McCarthy en zijn belevenissen in bed.
Hoe harder hoe kapitalistischer
Die doen alles voor een verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Misschien kan 'ie zijn schoonmaakster nemen.
Lijkt een beetje op de stelling dat vrouwen die zich uitdagend kleden verkrachting uitlokken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef gelly het volgende:
Is het werkelijk zo raar als ik stel dat mensen die een wat ongenuanceerde mening hebben of mensen bewust provoceren meer gevaar lopen op lichamelijk letsel aangedaan door iemand die de mening wat minder kon waarderen ?
Zij een green card, hij groentje-af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die doen alles voor een verblijfsvergunning![]()
Nee maar of het een te tolereren reactie is van die mensen met een andere mening is de vraag. Je bent dan geen haar beter en mss nog wel slechter dan degene die je bestrijdt. Mi is het een zwaktebod.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef gelly het volgende:
Is het werkelijk zo raar als ik stel dat mensen die een wat ongenuanceerde mening hebben of mensen bewust provoceren meer gevaar lopen op lichamelijk letsel aangedaan door iemand die de mening wat minder kon waarderen ?
Hij is wel lekker droog. Ik houd daar wel vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Zij een green card, hij groentje-af..
(Man man man, wat slecht.)
Ik denk dat ze meer kans op een verkrachting hebben dan iemand in een burka, denk je niet ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de stelling dat vrouwen die zich uitdagend kleden verkrachting uitlokken.
Dat wordt heel anders als 'ie helemaal stijf is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is wel lekker droog. Ik houd daar wel van![]()
Maar dat is ook niet wat ik beweer. Je hebt toch ook zoiets als een eigen verantwoordelijkheid als het op een mening aankomt ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee maar of het een te tolereren reactie is van die mensen met een andere mening is de vraag. Je bent dan geen haar beter en mss nog wel slechter dan degene die je bestrijdt. Mi is het een zwaktebod.
Ik hoop ook dat duidelijk is bij wíe het probleem, de pathologie, ligt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer kans op een verkrachting hebben dan iemand in een burka, denk je niet ?
Ik op Scandum lijken? Als het over Israël gaat neem ik aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie ik dan wel weer mag, is Doderok. Als je daar mee in discussie raakt, lijkt hij in het begin erg op Scandum, maar tenslotte kom je wel ergens.
Ja, maar dat is ook wel duidelijk. Neemt niet weg dat je ook een stuk eigen verantwoordelijkheid hebt vind ik. In een ideale wereld kun je alles doen en laten wat je wilt, maar dit is geen ideale wereld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat duidelijk is bij wíe het probleem, de pathologie, ligt.
In algehele stijl,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik op Scandum lijken? Als het over Israël gaat neem ik aan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |