't Is toch sneu, dat je zoiets moet voorzien van een disclaimer (doe daar eens een goed Nederlands woord voor!), omdat de mogelijkheid bestaat dat iemand het serieus opvatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik had al eerder voorgesteld om iedereen een enkelband te geven, in permanente verbinding met GPS-satallieten. Je hebt immers toch niets te verbergen.
Maar dán vinden mensen het ineens niet leuk meer, nee, wel de lusten, niet de lasten zeker!
Je staat in dienst van de overheid, verdulle!
Disclaimer: deze post is doordrenkt van sarcasme.
Diclaimer betekend direct vertaald ontkenning , dat klinkt niet lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is toch sneu, dat je zoiets moet voorzien van een disclaimer (doe daar eens een goed Nederlands woord voor!), omdat de mogelijkheid bestaat dat iemand het serieus opvat![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waar zij dingen verbergt zal de camera nog wel niet komen, in ieder geval niet die van de staat
Het zal hier wel meevallen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Diclaimer betekend direct vertaald ontkenning , dat klinkt niet lekker
En ja, ik moet dat inderdaad doen, sommige mensen zien dit soort sarcasme danwel onzin danwel humor inderdaad niet.
In dit topic gelukkig wel, maar volgens de CBR-theorie (die claimt dat op elk ogenblik waar dan ook een auto uit de grond kan komen) zou zomaar iemand voor het eerst in dit topic komen, zomaar, wat voor manier dan ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het zal hier wel meevallen...
Ben je al wat minder eenzaam?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef George-Butters het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In dit topic gelukkig wel, maar volgens de CBR-theorie (die claimt dat op elk ogenblik waar dan ook een auto uit de grond kan komen)
Ik vind de foto mooiquote:
Terug van wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Help me daar even aan herinneren als ik terug ben, daar moet ik meer van weten!
quote:
Vakantie.quote:[..]
Terug van wat?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vakantie.
Wel, er is toch maar een bescheiden clubje online:
Opdat gij niet vergete:
mooie afbeelding
Jahoor, koffie en een goed muziekje doen wonderen.quote:
xie niks.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vakantie.
Wel, er is toch maar een bescheiden clubje online:
Opdat gij niet vergete:
[afbeelding]
Nu laat je de URL staanquote:
Kut, ik moet het huis uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jahoor, koffie en een goed muziekje doen wonderen.
Ik woonde tot vandaag met 2 goede vrienden in de rivierenbuurt.
En ze zijn net allebei deze week verhuisd. De 1 naar Duitsland om in
Frankfurt aan de biologie faculteit te gaan promoveren en de ander
naar een appartement voor m zelf.
te laat, laivert.quote:
Doei!quote:
medaille kandidaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Pietverdriet is de Olympier onder de taalknoeiers:
Ook voor jouw geld, slik of stik, je accepteerd de westerse maatschappij maar als je hier wilt wonen.
Ik verzet mij tegen de hedendaagse Shakespeare 'to suck up or not to suck up'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Pietverdriet is de Olympier onder de taalknoeiers:
Ook voor jouw geld, slik of stik, je accepteerd de westerse maatschappij maar als je hier wilt wonen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik bedoel:
Over medaillekandidaten gesproken...
Kijkuit een NC achter je! Buk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alweer iemand die overal de zionistische neo-cons achter denkt...
Geen VC?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kijkuit een NC achter je! Buk!
En hoe voelt het om zwart te zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Filip de Winter bij zwarte schaap (ned3).
Barbaren worden onderdrukt door Arabieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
Blanken zijn altijd barbaren, onthoud dat
Arabieren zijn ook blanken, dat zou je moeten weten Johan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Barbaren worden onderdrukt door Arabieren.
Ow Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Arabieren zijn ook blanken, dat zou je moeten weten Johan.![]()
Ik vind het echt jammer dat ik hier geen TV heb...wat is er gaande?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een smerig cynisme bij Het Zwarte Schaap.
Filip de Winter wordt aangevallen en ziet zichzelf als slachtoffer. Constant op de man, van beide partijen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik hier geen TV heb...wat is er gaande?
Wie vallen hem allemaal aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Filip de Winter wordt aangevallen en ziet zichzelf als slachtoffer. Constant op de man, van beide partijen.
Gedateerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
3 hoofdrassen
Negroïde
Aziatisch
Met subgroepen natuurlijk![]()
Vlaams parlemtariër, Nederlandse moslim, historicus HP/de tijd, Vlaamse journalist en nog wat...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie vallen hem allemaal aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |