Sjiek slippen in de lollerstal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
In groningendat word in de stal slapen hoor
lucky son of a bitch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:01 schreef Leipo666 het volgende:
ben ik ff blij met mijn ouders: die schoppen me niet het huis uit, die wachten totdat ik uit mezelf ga
quote:
Dat is een leugentje om je niet ongerust te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:01 schreef Leipo666 het volgende:
ben ik ff blij met mijn ouders: die schoppen me niet het huis uit, die wachten totdat ik uit mezelf ga
C:\Slayer - Angel of death.mp3quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
* Martijn_fijn zingt zachtjes iets van Kleine jongen en Andre Hazes..
Idd, komt zo af en toe m'n strot uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik was blij toen ik ging studeren. Eindelijk het huis uit. Niet dat ik ruzie had met mijn moeder, maar we zaten wel elkaar te vaak in de weg.
Dus, nu is het misschien kut, maar na een tijdje is op jezelf wonen echt duizendmaal leuker.
Het kost alleen meer geld
Ik schop me ouders als ze 60 zijn het huis uit. Mooi tijd voor hun om bejaardetehuis op te zoekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:01 schreef Leipo666 het volgende:
Ik heb een zusjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:05 schreef electricity het volgende:
als je nou een leuke dame was dan had ik wel een kamer voor je. heb er 1 leeg staan
hartje groningen![]()
pics?quote:
quote:
mijn broer is ook pas op z'n 24ste het huis uit gegaan en ik ben nu 21, dus ik heb nog wel ffquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:02 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Dat is een leugentje om je niet ongerust te maken.![]()
Puik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
C:\Slayer - Angel of death.mp3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |