Ik verzet mij tegen de hedendaagse Shakespeare 'to suck up or not to suck up'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Pietverdriet is de Olympier onder de taalknoeiers:
Ook voor jouw geld, slik of stik, je accepteerd de westerse maatschappij maar als je hier wilt wonen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik bedoel:
Over medaillekandidaten gesproken...
Kijkuit een NC achter je! Buk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alweer iemand die overal de zionistische neo-cons achter denkt...
Geen VC?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kijkuit een NC achter je! Buk!
En hoe voelt het om zwart te zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Filip de Winter bij zwarte schaap (ned3).
Barbaren worden onderdrukt door Arabieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
Blanken zijn altijd barbaren, onthoud dat
Arabieren zijn ook blanken, dat zou je moeten weten Johan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Barbaren worden onderdrukt door Arabieren.
Ow Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Arabieren zijn ook blanken, dat zou je moeten weten Johan.![]()
Ik vind het echt jammer dat ik hier geen TV heb...wat is er gaande?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een smerig cynisme bij Het Zwarte Schaap.
Filip de Winter wordt aangevallen en ziet zichzelf als slachtoffer. Constant op de man, van beide partijen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik hier geen TV heb...wat is er gaande?
Wie vallen hem allemaal aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Filip de Winter wordt aangevallen en ziet zichzelf als slachtoffer. Constant op de man, van beide partijen.
Gedateerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
3 hoofdrassen
Negroïde
Aziatisch
Met subgroepen natuurlijk![]()
Vlaams parlemtariër, Nederlandse moslim, historicus HP/de tijd, Vlaamse journalist en nog wat...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie vallen hem allemaal aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |