aangepast 15:22quote:Powerful explosion in central New Delhi, India, kills at least 10 people, local media reports say.
quote:NEW DELHI - Zeker dertien mensen zijn om het leven gekomen door een reeks zware explosies in New Delhi in India. Er zouden meer dan twintig gewonden zijn. De explosies deden zich zaterdagmiddag praktisch tegelijkertijd voor op vijf drukbezochte markten in de stad. Over de oorzaak van de ontploffingen is nog niets bekend, deelde een woordvoerder van de politie mee.
Zeker tien doden en twintig gewonden vielen door een explosie bij de groentemarkt in de wijk Paharganj in het centrum van de stad. In de drukke straten ontstond paniek. Er waren veel mensen op de been om inkopen te doen voor het hindoestaanse Divalifeest (lichtjesfeest), dat dinsdag begint. Ook veel Westerse toeristen bezoeken Paharganj.
Ook op markten in Sarojini Nagar, Okhla, Gole en Govindpuri deden zich explosies voor.
Ik wilde het niet zeggen , maar denk wel dat weer een aantal achterlijke terroristen zijnquote:
het zijn ontploffingen op 2 markten op verschillende plekken in de stad. Lijkt me dus niet een foutje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:48 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
bovendien kan het geen ontplofte chemische fabriek zijn van bv inferieure amerikaanse kwaliteit??? het zou niet de eerste keer zijn!
pff
ja ik had jouw 4de bericht nog niet kunnen lezen. heb het al verwijderdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zijn ontploffingen op 2 markten op verschillende plekken in de stad. Lijkt me dus niet een foutje.
Ik denk niet dat dat veel indruk zal maken op islamitische terroristen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:48 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Bovendien waarom zouden Moslims dinegn gaan lopen opblazen als India (Daar ligt Delhi in, voor degene die dat niet weten) net Pakistan aan het helpen met de aardbevingverwoestingen???
ok. ik zie hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
ja ik had jouw 4de bericht nog niet kunnen lezen. heb het al verwijderd
Hoe kom jij aan die info? Het enige dat ik lees op cnn is :quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
2e explosie bevestigd door de politie op een andere markt
ik kijk mee op CNN (tv)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die info? Het enige dat ik lees op cnn is :
DEVELOPING STORY
Reports: Powerful explosion in central New Delhi, India, kills at least 10 people. Details soon
Terroristen zijn alles behalve achterlijk kortzichtig persoontjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen , maar denk wel dat weer een aantal achterlijke terroristen zijn![]()
Aah.. kijk.. dat verklaart wellicht iets.quote:An explosion near a crowded market close to the main railway station of the Indian capital, New Delhi, has killed at least 10 people, local media reports said.
CNN's Ram Ramgopal told CNN a second blast at a market had been reported in the city.
At least 40 people were injured and were hospitalized after the first explosion Saturday in the crowded Pahar Ganj neighborhood of the Indian capital, New Delhi Television said.
Television channels said many more casualties were feared.
Ramgopal said bomb disposal officers had been called to the scene of the first blast, though this was routine in such circumstances.
The blasts took place when the markets were filled with shoppers ahead of a major Hindu festival next week.
Pahar Ganj is a busy wholesale market, dotted with small, inexpensive hotels frequented by foreign travelers, particularly backpackers.
All roads to the scene of the explosion were sealed off by authorities.
Ik vind ze wel achterlijk je spoort toch niet als je aanslagen gaat plegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Terroristen zijn alles behalve achterlijk kortzichtig persoontje
De fundamentalistische moslims zou je wel achterlijk kunnen noemen.
Dat de 10 slachtoffers backpackers zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Huge blast in New Delhi 'kills 10'
[..]
Aah.. kijk.. dat verklaart wellicht iets.
als ik dat lees denk ik aan de aanslagen in Bali, tegen buitenlanders (zondaars/ongelovigen) dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat de 10 slachtoffers backpackers zijn?
quote:***************************************
Tien doden bij aanslag New Delhi
NEW DELHI Op een markt in het centrum
van New Delhi zijn bij een bomaanslag
zeker tien mensen om het leven gekomen.
Er zouden meer dan twintig gewonden
zijn.
Een televisiestation maakte melding van
nog eens twee explosies.
Die methode zal natuurlijk ook gekopieerd worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Kenmerk van Al-Queda en gelieerde groepen is er in ieder geval. Meerdere aanslagen op (bijna) hetzelfde moment.
En India had al een ramp vandaag (77 doden bij treinramp)quote:An explosion has taken place in a crowded market in the heart of the Indian capital Delhi.
Unconfirmed reports speak of more blasts in other parts of the city.
Police say the first blast occurred in Paharganj, an area close to the main railway station which is frequented by Western budget travellers.
Rescue teams and police have rushed there and some casualties are feared. Many people were out shopping ahead of Diwali, the festival of lights.
Ambulances, siren blaring, are rushing the injured to nearby hospitals, reports say.
Reports say all roads to the blast site have been sealed.
precies ja.. maar dit stond vast al op de kalender.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/4388292.stm :
[..]
En India had al een ramp vandaag (77 doden bij treinramp)
Flink bezigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)explosion/index.html
Idd, vier aanslagen.
quote:NEW DELHI - Zeker dertien mensen zijn om het leven gekomen door een reeks zware explosies in New Delhi in India. Er zouden meer dan twintig gewonden zijn. De explosies deden zich zaterdagmiddag praktisch tegelijkertijd voor op vijf drukbezochte markten in de stad. Over de oorzaak van de ontploffingen is nog niets bekend, deelde een woordvoerder van de politie mee.
Zeker tien doden en twintig gewonden vielen door een explosie bij de groentemarkt in de wijk Paharganj in het centrum van de stad. In de drukke straten ontstond paniek. Er waren veel mensen op de been om inkopen te doen voor het hindoestaanse Divalifeest (lichtjesfeest), dat dinsdag begint. Ook veel Westerse toeristen bezoeken Paharganj.
Ook op markten in Sarojini Nagar, Okhla, Gole en Govindpuri deden zich explosies voor.
ongeluk vs moedwil ws.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:04 schreef Deadre het volgende:
13 mensen omgekomen? Waarom word er geen topic geopend over de mogelijke honderden doden die zijn gevallen bij een treinongeluk in India?
Ah, de wel-edel-opgeleiden doen hun entree.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef lionsguy18 het volgende:
Islam is nu eenmaal synoniem voor terrorisme.
omdat jij te lui was om het te makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:04 schreef Deadre het volgende:
13 mensen omgekomen? Waarom word er geen topic geopend over de mogelijke honderden doden die zijn gevallen bij een treinongeluk in India?
Nu zou je nog eens je eigen mening moeten geven, misschien dat mensen je dan serieus nemen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:41 schreef Sukh het volgende:
Dit tijdens de Divali inkopen, ze mikte waarschijnlijk op extra veel mensen. En het zal me idd niet verbazen als het groeperingen zijn die gelinkt zijn met kashmir extremisten. Lijkt net alsof het een soort bomaanslag loterij is en om de zoveel tijd getrokken wordt welke stad in de wereld er de volgende is....
Trein ongeluk is erg, maar ik vind de aanslag erger dit omdat die terroristen als doel hebben zoveel mogelijk onschuldige mensen te doden.
waar staat dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:21 schreef lionsguy18 het volgende:
En weer gedonder met islamieten.
Het houdt niet op.
quote:The death toll from three explosions that ripped through New Delhi within minutes of each other has risen to at least 61, Indian police have said. Most of the deaths occurred at a marketplace crowded with thousands of people getting ready for India's festival of lights, the state of Delhi's chief minister, Sheila Dikshit, told CNN.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:48 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Zucht............. er leven daar ook vijandige Sikhs en andere geweldadige groeperingen. Wereledvreemde zielenpoten , sla toch eens een boek open.
pff
quote:
Hindoeisme synoniem voor vrede? Hoe kom je daarbij? Het hindoeisme, zeker in India, is alles behalve fijn hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:50 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Nu zou je nog eens je eigen mening moeten geven, misschien dat mensen je dan serieus nemen.
De meesten hier vinden het hindoeisme namelijk een synoniem voor vrede en de islam een synoniem voor oorlog, zie je. Zeg dan eens voor welk van de twee je kiest???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |