Nee, ''by Rove!'' Variant van; by Jove! (Of; by Iove!)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:49 schreef Yildiz het volgende:
Je bedoelt trouwens zeker [ bye Rove! ] ?
Okay, maar dan is nu de TT verkeerd aangepastquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ''by Rove!'' Variant van; by Jove! (Of; by Iove!)
[afbeelding]
[afbeelding]
“A dog!” said Holmes. “By Jove, a curly-haired spaniel.''
Precies, maar dan met de naam van de oppergod.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okay, maar dan is nu de TT verkeerd aangepast
Ik ken dan wel het gezegde 'By George! what in [insert naam] is that!?'
Zo bedoel je het toch?
Eerder voor ongelovigen, want het zijn gewoon culturele vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Monidique het volgende:
Speciaal voor alle gelovigen nu op Nederland 1: de Nationale Bijbeltest.
Ja, ik ben alleen op de aankondigingen afgegaan hoor, maar er stonden vragen in als ''Wat vieren we met Pasen?'', ''Hoeveel zonen had Abraham?'', enz. Natuurlijk zijn dat eigenlijk geloofsvragen, omdat ze uit de Bijbel komen, maar bij geloofsvragen stel ik me vragen voor die je alleen kunt beantwoorden als je minstens enige catechese c.q. indoctrinatie hebt doorlopen. Dit zijn eerder culturele vragen. Uit het genre: ''Waartoe dienden de Olympische Spelen?''quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Monidique het volgende:
O. Juist, ja.
Ja, ik bedoel, staat er niet in je agenda gewoon linksboven van de dag zelf dat het een feestdag is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
Bij geloofsvragen stel ik me de minst zinvolle vragen voor.
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:25 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, wat mij betreft worden die vaste feestdagen afgeschaft en mag iedereen zelf een paar dagen uitkiezen...
Of verliezen we dan onze entiteit ineens?.
Liever niet, das lastig plannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
Kunnen bedrijven dat trouwens zelf regelen? Welke vrije dagen de werknemers hebben...
De kerstdagen zijn niet lastig plannen? Bedrijven zijn zo wanhopig dat het personeel soms een veelvoud van hun uurloon krijgtquote:
Terecht toch!? Telt net als een zondag, een feestdag, bij mij dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De kerstdagen zijn niet lastig plannen? Bedrijven zijn zo wanhopig dat het personeel soms een veelvoud van hun uurloon krijgt.
Kijk, nu heb je weer dat zowel kerst als nieuwjaar in het weekend vallen, dan voel je je toch genaaidquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Een land. Een volk. Een Kerstdag.
www.speedtest.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een downloadsnelheid van 600Kb/s.
quote:Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 107.4 KByte/sec
(=859 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 47.5 KByte/sec
(=380 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 496.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 18.0 ms
En een colloquium doctum.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Als het niet verplicht zou zijn, kun je nog steeds hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Terecht toch!? Telt net als een zondag, een feestdag, bij mij dan.
Ik geef er geen ruk om om op 2e kerstdag te werken, mits dubbel uitbetaald
Laat dat lekker zo zijn![]()
Dat maakt die zin nét even wat beter af, die ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kijk, nu heb je weer dat zowel kerst als nieuwjaar in het weekend vallen, dan voel je je toch genaaid. Met drie piemols welteverstaan.
Ik hekel en daarmee verafschuw nodeloze verplichtingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als het niet verplicht zou zijn, kun je nog steeds hetzelfde doen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Stel, je krijgt in plaats van kerst en pasen 4 vrije dagen om zelf te plaatsen. Als je op die dagen wil werken kost dat het bedrijf 200%. Zoiets.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik hekel en daarmee verafschuw nodeloze verplichtingen.
Sorry, wat bedoel je?
Ik ben dat waarschijnlijk ook over 7 maanden. Als twintigjarigequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:42 schreef George-Butters het volgende:
Nog 3 maanden en dan ben ik definitief student af. Na 7,5 jaar studeren. Het doet nu al pijn in mijn hart.
Ha, je bent niets beter dan ik!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een HAVO-diploma.
Ik ben blanker!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ha, je bent niets beter dan ik!
Moet je maar niet zo je best doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben dat waarschijnlijk ook over 7 maanden. Als twintigjarige.
Wat was je laatste stem (EP)?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
Ik linkser? Ik betwijfel het.
Tsja, volgens mij mag ik best lang door gaan werken...maar vooralsnog vind ik dat niet zo erg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef Sickie het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo je best doen.
Ah, jij was dus die andere.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:05 schreef Monidique het volgende:
D66.
Als havist ben je nu eenmaal vroeg klaar. Tenzij je er weer wat achteraan plakt. 20 is trouwens wel heel jong. Heb je een verkort studietraject gevolgd ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij mag ik best lang door gaan werken...maar vooralsnog vind ik dat niet zo erg.
Nee, alles gewoon doorlopen en nergens vertraging opgelopen, maar ik plak er wel iets aan vast denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:12 schreef Sickie het volgende:
[..]
Als havist ben je nu eenmaal vroeg klaar. Tenzij je er weer wat achteraan plakt. 20 is trouwens wel heel jong. Heb je een verkort studietraject gevolgd ofzo?
Had dan toch 21 verwacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, alles gewoon doorlopen en nergens vertraging opgelopen, maar ik plak er wel iets aan vast denk ik.
Ja, ik in juli, ik was altijd het jongste broekie van de klas, en nog met mijn 15 pas klaar (met de MAVOquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, ik ben in september jarig, dat is het verschil volgens mij,
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, ik in juli, ik was altijd het jongste broekie van de klas, en nog met mijn 15 pas klaar (met de MAVO!!)
Na het behalen van het diploma dus pas 16 geworden.
Das bij jou dan ook dus zo, net na je diploma wordt je 21.
Ik bij na een WO-diploma.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een HAVO-diploma.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:47 schreef MrX1982 het volgende:
Wanneer verwacht je je master te halen sizzler? Je was toch al bezig met je scriptie.
Zonder reden, je moet iets zeggen als je het café binnen looptquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:50 schreef RichardQuest het volgende:
Hoezo?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder reden, je moet iets zeggen als je het café binnen loopt![]()
Sizzler mag niet meedoen.quote:ik hou gewoon heel veel van buitenlanders
En dan begint het grote mensen levenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:51 schreef sizzler het volgende:
Hij is bijna klaar. Nog een maandje denk ik. Voor het einde van november.
MCquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:54 schreef RichardQuest het volgende:
Nieuwe ronde Raad de quote
Sizzler mag niet meedoen.
Pas maar op wereld, hier kom IK!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En dan begint het grote mensen leven
Thanks.quote:Succes nog komende periode![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |