quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef lionsguy18 het volgende:
Islam is nu eenmaal synoniem voor terrorisme.
Zo komt er natuurlijk niets van terecht. Voort!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is al bekend, ik moet alleen nog beginnen met aanmelden.
Ik zou geschiedenis de storingslog van de mensheid kunnen noemen, en dat we daar dus op moeten anticiperen en dergelijke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:44 schreef MrX1982 het volgende:
Er is maar een echte studie, geschiedenis![]()
Sterrenkunde is een en al geschiedenis maar dan van een iets ander soortquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Je bent in de war met sterrenkunde, Maarten. Helaas.
Het enige wat we leren van het verleden is dat we niet leren van het verledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:47 schreef Yildiz het volgende:
Ik zou geschiedenis de storingslog van de mensheid kunnen noemen, en dat we daar dus op moeten anticiperen en dergelijke.
Maar dat gaat niet zo makkelijk.
Over cliches gesproken,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef Monidique het volgende:
Ik ben het niet eens met het cliché dat we nooit iets leren van de geschiedenis.
Ga 'ns op 't balkon roken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:55 schreef MrX1982 het volgende:
Beter pesten dan gepest worden zei mijn oma altijd
Ik rook niet meer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga 'ns op 't balkon roken.
Ja, ik had m'n quas-corporale imago laten afbladderen, maar een welgemikt woord doet wonderen. Word to your sideburns.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:59 schreef Monidique het volgende:
Spoorknor?
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
Je woorden zijn vlijmscherp, Johan.
A muezzin is responsible for calling faithful Muslims to prayer five times daily.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:05 schreef Monidique het volgende:
Wat is een muezzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |