abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31523979
hey allemaal,

zonet terug van een gezellig avondje bieren bij roadronne.
in eerste instantie was het weer lekker geil chatten met een paar leuke dames. aagezien het bier lekker smaakt en bnn's "try before u die" erop was beneden gaan bieren in de huiskamer. bij terugkomst betreffende dames weg en wij verveelden ons.

dus wat moet je dan? ff tmf chat om te kijken hoe kansloos dat is.
je meld je aan met desiree of marlie (of een andere willekeurige vrouwennaam) en je krijgt binnen 1 munuut 30 hitsige kansloze rukkers.
"ben je geil"
"zullen we op msn verder gaan"
"heb je een webcam?"

naja, ff een minuutje registreren op hotmail en je hebt een veelbelovend hotmailadres.
hup kansloze rukkers melden zich aan en bij diverse sukkels ging de cam aan!
sommigen hadden hun lid al in de hand.
na de eerste walging en de lachbui van een wannabe playertje met zijn 10 cm lul doe je je voor als een geil onschuldig meisje van 15 jaar. je wrijft wat over je mannelijke tepel (uiteraard ingezoomd zodat ze verder niks zien) en schreeuwt dat je nat en geil bent.
de rukkers gaan compleet los en rukken zich een ongeluk, na een beetje zeuren komen ze ook met hun kop in beeld.

dan na lange tijd zeuren om je heleaal te zien doe je de cam ff uit en ga je met drie man inclusief flesje bier in beeld staan lachen en schakelt de cam weer in...

zien ze drie kerels, lachend in beeld met bier. zie je haastige bewegingen en opeens is de cam uit!
een uitroep van "kut-homo" volgt alvorens je gebanned word.

heerlijk, heb me nog nooit zo kostelijk vermaakt!
wie o wie vermaakt zich ook zo wel eens en wat is jullie mening over die gasten die zich op potentiele 15 jarige meisjes rukken?

(groeten aan sergio uit rotterdam )

roadronner moet maar eens de avi's uppen van de rukkers!

hier nog wat foto's van de loosers die hun geslachtsdel opstuurden. kan ook met pics van gezicht en gsm nummers maar dan eerst een modje die dat toestaat

(de links zijn wel opnames van geslachtsdelen! dus klikken bij 18+)

http://putfile.com/pic.php?pic=10/28918424212.jpg&s=x10
http://putfile.com/pic.php?pic=10/28918420316.jpg&s=x10

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkDancer op 18-10-2005 01:52:54 ]
Islam=facisme
pi_31524017
*proest*
Ik post om het posten.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:47:28 #3
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_31524047
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_31524051
m.a.w. je vind het leuk om naar rukkende jongetjes te kijken?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_31524072
quote:
op dinsdag 18 oktober 2005 01:47 schreef lostformat het volgende:
m.a.w. je vind het leuk om naar rukkende jongetjes te kijken?
hahahaha nee, maar we verveelden ons en dit was op maandagavond het enigste wat we konden bedenken
Islam=facisme
pi_31524083
schopje onzin
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_31524087
* furious zet dit op de lijst met dingen die ik nog doen moet voordat ik dood ga.
Ik post om het posten.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:20:40 #8
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_31524521
quote:
op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef furious het volgende:
* furious zet dit op de lijst met dingen die ik nog doen moet voordat ik dood ga.
haha, gegarandeert lachen. wat een trieste gasten. dat ze in de verhalen van "sexyhonnie" trappen
Drugs are good mkay?
pi_31524535
dat je hier de moeite voor neemt en het cool vindt om paupers te flessen, zegt genoeg over jouw leven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:54:45 #10
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31526666
dier was toch al eens een topic over?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31528832
gna

nog nooit gedaan met cam, wel es in die tmf chat gezeten onder zo'n soort naam, en dan zo'n gaar figuur (van niet nader te noemen afkomst) 'opgeilen'. die wilde natuurlijk wel afspreken.. zegtie: "gaan we dan ook sex doen?" ja hoor als jij dat wil, tuurlijk. dus wij tel. nummers uitwisselen.. ik geef 'm gewoon een willekeurig nummer, krijg van hem (denk ik) zijn echte. op naar de volgende kneus zelfde verhaal, aan het eind nummers uitwisselen, ik geef hem het nummer van die andere gast toch jammer dat ik niet weet hoe dat is afgelopen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:27:18 #12
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31530255
daar heb je de afwimpellijn van jensen voor.. kun je lachen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31530447
we hebben sergio ook nog gebeld....
wij hadden ons namelijk voor gedaan als een minderjarig meisje terwijl hij veel ouder was.
hoe die het vond en zo om jonge meisjes op te geilen.
hij had niet echt commentaar.
heb gezegd dat we het op weblogs als geenstijl en dergelijke zouden plaatsen inclusief filmpjes, nummers en ip.

ik denk niet dat sergio lekker geslapen heeft.

edit: een tijd geleden was dit onderwerp: sexcammen met minderjarige meisjes in het nieuws. ik dacht echt dat het overdreven was maar dat is het dus niet. maak een msn-profiel aan en zet er een breezah foto op.ga onder een meisjesnaam online en je krijgt echt mega veel kerels die will cammen. sommigen zitten al te rukken als ze de cam aanzetten

ze zouden een site moeten maken waar ze die sukkels met gezicht en ruksessie opzetten zodat iedereen ze herkent!
Islam=facisme
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:52:03 #14
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31530903
ik weet dat dit op fok! een tidje geleden gedaan is... vond nog dit adres terug...: http://p0wned.blogspot.com/

maar ik weet niet meer wie hier nou voor verantwoordelijk was.. maar misschien een van de modjes wel?
pi_31530944
quote:
op dinsdag 18 oktober 2005 11:52 schreef avotar het volgende:
ik weet dat dit op fok! een tidje geleden gedaan is... vond nog dit adres terug...: http://p0wned.blogspot.com/

maar ik weet niet meer wie hier nou voor verantwoordelijk was.. maar misschien een van de modjes wel?
daar heb ik zo om gelachen met die gast die z'n bril op z'n lul moest zetten en 't nog deed ook.. 'schrijf nu fok! op je buik'
pi_31531062
crap, die gasten hebben een grotere lul dan de mijne!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31531726
omg weet iemand een goede screen-recorder voor msn? waarmee je ook screenshots kunt maken die auto opgeslagen worden en je die dus niet steeds hoeft te plakken bij paint?

donderdag eens zien of een rukker i love fok wil opscrhijven!

btw gepruiken die gasten van blogspot echt een meid of is dat een filmpje die ze afspelen?
Islam=facisme
pi_31531848
ik heb ook eens een paar van zulk soort filmpjes gemaakt, het is gewoon te makkelijk.
deze heeft ook (samen met nog een andere) op volkomenkut.com gestaan:
http://members.chello.nl/~a.douwes1/ohara_commercial.avi
pi_31532013
quote:
op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef xlerate het volgende:
ik heb ook eens een paar van zulk soort filmpjes gemaakt, het is gewoon te makkelijk.
deze heeft ook (samen met nog een andere) op volkomenkut.com gestaan:
http://members.chello.nl/~a.douwes1/ohara_commercial.avi
geweldig!

welk progje gebruikte je btw?
Islam=facisme
pi_31532014
ooit wel is gedaan met zo een 5 man lachend achter de webcam was echt wel gieren maar lange tijd geleden, niet echt meer herhaald, na 1 keer is de fun er toch wel af lijkt me.
pi_31532107
quote:
op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef darkdancer het volgende:

btw gepruiken die gasten van blogspot echt een meid of is dat een filmpje die ze afspelen?
steeds hetzelfde filmpje
pi_31532801
quote:
op dinsdag 18 oktober 2005 12:38 schreef darkdancer het volgende:

[..]

geweldig!

welk progje gebruikte je btw?
river past screen recorder

(kun je op het einde ook zien)
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:43:00 #23
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31533273
ff lachen

en tvp
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_31533337
waar kun je zulke fimpljes downloaden en hoe zorg ik dat die film mijn webcam stream word?
Islam=facisme
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:03:19 #25
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_31533852
dat tmf chat is inderdaad heel erg zielig en vol met kansloze jongetjes die in het normale leven geen meisje kunne krijgen. erg triest.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')