Véiligheidsmars?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Tering het wordt steeds triester in het land, een veiligheidsmars in een Rotterdamse straat.
Passen ze nu wat meer op je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:31 schreef Yildiz het volgende:
zet ik net thuis met me ouders CNN aan, witte huis in beeld, aanklacht etc. en binnen 5 tellen:
zet eens op een andere zender, hier krijg je alleen maar rare ideën / reacties van
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:31 schreef Yildiz het volgende:
zet ik net thuis met me ouders CNN aan, witte huis in beeld, aanklacht etc. en binnen 5 tellen:
zet eens op een andere zender, hier krijg je alleen maar rare ideën / reacties van
Geen idee, ze scandeerden "Veiligheid, veiligheid"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Véiligheidsmars?
Je bedoelt, mensen die demonstreren voor méér politie, of politie die een mars heeft voor meer macht
Dat bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je van je ouders geen CNN mag kijken?
Omgquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee, ze scandeerden "Veiligheid, veiligheid"
En, gaven ze ook oplossingen, hoe men méér veiligheid wil creeëren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het was geen politieke demonstratie, ze demonstreerden voor meer veiligheid.
Nog eventjes dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:54 schreef sigme het volgende:
'oi
bron & meer: http://www.cnn.com/2005/POLITICS/10/29/leak.probe.ap/index.htmlquote:WASHINGTON (AP) -- The lawyer for Vice President Dick Cheney's former top aide has begun to outline a possible criminal defense that is a tradition in Washington scandals: A busy official immersed in important duties cannot reasonably be expected to remember details of long-ago conversations.
Friday's indictment of I. Lewis "Scooter" Libby involves allegations that as Cheney's chief of staff he lied to FBI agents and a federal grand jury.
Libby, who resigned immediately, was operating amid "the hectic rush of issues and events at a busy time for our government," according to a statement released by his attorney, Joseph Tate.
Ik was het vergeten, dus jaquote:Previous defenses varied in success
The lack-of-memory defense has worked with varying degrees of success in controversies from Iran-Contra to Whitewater.
Neen! Die zie ik ook niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:56 schreef sigme het volgende:
Wel gvd. Zien jullie mijn blauwbillen ook niet?
ik zie ze ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:56 schreef sigme het volgende:
Wel gvd. Zien jullie mijn blauwbillen ook niet?
BBC toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef George-Butters het volgende:
The power of Nightmares. Documantaire die je eigenlijk wel moet hebben gezien om het terrorisme en de neo-conservatieven te begrijpen.
ik zal wel ff opnoemen wat voor docus/dvd's we allemaal hebben gezien op school:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef George-Butters het volgende:
The power of Nightmares. Documantaire die je eigenlijk wel moet hebben gezien om het terrorisme en de neo-conservatieven te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |