Is dat allesquote:Op woensdag 10 november 2004 00:07 schreef Monolith het volgende:
er is gelukkig ook nog positief nieuws in Nederland:
Playboy-cover Georgina Verbaan uitgelekt![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:07 schreef Monolith het volgende:
er is gelukkig ook nog positief nieuws in Nederland:
Playboy-cover Georgina Verbaan uitgelekt![]()
Als ze niet oppast krijgt ze meer problemen met lekken.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef George-Butters het volgende:
die burstuh zijn niet echt....
Waarschijnlijk is de opwaartse druk die door de lucht in dat koppetje van haar wordt geleverd genoeg om haar recht overend te houden. Verklaart gelijk de noodzaak tot borstvergroting bij dat kind, anders zou ze wegzweven ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik dacht voorover vallen. Zij moet wel top-zwaar zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik dacht voorover vallen. Zij moet wel top-zwaar zijn![]()
![]()
Jaysis, wat doe je me aan, me ogen man!!!!!!!!!!quote:
Ben bang dat ik voor haar echt een liter of 3 homemade vodka nodig heb ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:38 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, met bier van Cat I valt ze zeker wel mee
Ook Boxmeer staat nu iets af te branden......quote:Op woensdag 10 november 2004 00:47 schreef du_ke het volgende:
Goedenavond. Wat een klote volk daar in Uden.
Alleen hun vreemde obsessie met betrekking tot het opsnijden van borstkassen gooide roet in het eten en een smet op de verhoudingen.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:53 schreef zakjapannertje het volgende:
de Vikingen bv. waren idd vriendelijke gasten hier
vd G kwam van Walcheren dacht ik, van die kant komt nooit iets goedsquote:Op woensdag 10 november 2004 00:54 schreef du_ke het volgende:
Hee en van der G kwam uit Zeeland!
Wat gaat zakjap doen?!
Ik heb niets gezien vanochtendquote:Op woensdag 10 november 2004 09:42 schreef Maerycke het volgende:
De nacht van Uden en de ochtend van Den Haag.Alles is hier uitbundig afgezet en wordt bewaakt door politie en andere individuen.
goedemorgen voor zover je van goed kan sprekenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:47 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |