abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31792543
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Vlaams parlemtariër, Nederlandse moslim, historicus HP/de tijd, Vlaamse journalist en nog wat...
Zou SCH aan het kijken zijn?
pi_31792558
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Gedateerd.
Menselijke rassen zijn vrij gedateerd tegenwoordig.
pi_31792593
Veel nietszeggende mensen als critici. Nu is Filip zelf ook vrij nietszeggend qua inhoud.
Hij speelt makkelijk in op de onderbuikgevoelens en straalt wel charisma uit.
pi_31792641
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Menselijke rassen zijn vrij gedateerd tegenwoordig.
Schuld van Amerika.
pi_31792650
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Schuld van Amerika.
Dus uiteindelijk de schuld van Europa
pi_31792665
Hij straalt de onderbuik dus in?
pi_31792705
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dus uiteindelijk de schuld van Europa
En uiteindelijk van [s]Annunaki[/i] Afrika.
pi_31792741
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Hij straalt de onderbuik dus in?
Met charisma en makkelijk te scoren puntjes maar zijn critici zijn uitermate zwak dus zijn instraling gaat nu erg gemakkelijk
pi_31792752
En weer kan ik het niet verbeteren.
pi_31792817
Je verliest je krachten Johan.
pi_31792863
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Alweer iemand die overal de zionistische neo-cons achter denkt...
En de Holocaust ontkent. Mijn vooroordelen zijn weer bevestigd, de woordwaarde van ''zionisten'' is weer gedaald en ''Ach, Golgotha'' is alweer nummer 1 in de Motorrijders Top 100. Goedenavond.
pi_31792888
Dewinter citeert Willem van Oranje .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31792926
Morgen aanklacht van de RvD
pi_31793077
McCarthy die voor de eerste keer een stijve heeft

hoe hard moet ie zijn
pi_31793085
Goedenavond trouwens.
pi_31793124
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:51 schreef Johan_de_With het volgende:
En de Holocaust ontkent. Mijn vooroordelen zijn weer bevestigd, de woordwaarde van ''zionisten'' is weer gedaald en ''Ach, Golgotha'' is alweer nummer 1 in de Motorrijders Top 100. Goedenavond.
Tragisch om te zien idd.
Ik begrijp nooit dat mensen achter alles een zionistisch/joods complot zien.

Zo ook in deze thread. blijkbaar mogen dergelijke uitspraken hier gewoon Professor: Blanken moeten worden uitgeroeid
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:01:30 #267
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31793193
Ach, dezelfde dingen worden over moslims gezegd, geheel ononderbouwd. Het mag beide of het mag beide niet vind ik.
pi_31793247
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:59 schreef gelly het volgende:
McCarthy die voor de eerste keer een stijve heeft

hoe hard moet ie zijn
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31793270
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:02 schreef gelly het volgende:
Ach, dezelfde dingen worden over moslims gezegd, geheel ononderbouwd. Het mag beide of het mag beide niet vind ik.
Op dergelijke toom is in beide gevallen ontoelaatbaar maar ik denk niet dat jij een voorbeeld hebt waarbij de "islamitische lobby" allerlei dingen in de schoenen wordt geschoven uit het verleden.

Ik vind het merkwaardig dat zulke overduidelijk antisemitische onzin gewoon blijft staan.
pi_31793388
Fonkmeistah is een volkomen marginale pauper die zichzelf voor een onderzoeker of iets dergelijks houdt. Eigenlijk dieptriest, iemand van die leeftijd die de Nederlandse taal niet beheerst en geen iota gezond verstand heeft, maar tegelijk hoogst vermakelijk.

Hij doet me denken aan de wat verwarde man die geregeld op het stoepje van de Leidse stadsbibliotheek zit en voorbijgangers een Boeddhistisch krantje probeert te verkopen. De opbrengst komt dan ten goede aan een contemplatiecentrum waar mensen behandeld worden die van nature agressief zijn. Als je zegt dat je dat ding niet wenst te kopen, geen geld bij je hebt of het de vorige keer al hebt gekocht, dan raakt 'ie buiten zichzelf van woede. Een keer kocht ik uit sympathie dat krantje van hem. Het kost een euro, en ik had alleen een muntstuk van twee euro, dat 'ie doodleuk in z'n zak stak. Toen ik vroeg of ik het terug mocht hebben, schreeuwde dat ''de mensen die het netst gekleed zijn altijd het asociaalst doen.''
Nu hadden de makers van het krantje blijkbaar uit ervaring geleerd dat de Boeddhistische methode niet altijd resultaat opleverde, want ze hadden op de voorpagina een telefoonnummer vermeld dat je kon bellen wanneer je op ongepaste wijze behandeld was door een van de verkopers. Pas toen ik dreigde om dit nummer te bellen, kreeg ik mijn geld terug. .
pi_31793401
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Op dergelijke toom is in beide gevallen ontoelaatbaar maar ik denk niet dat jij een voorbeeld hebt waarbij de "islamitische lobby" allerlei dingen in de schoenen wordt geschoven uit het verleden.
"Moslims gaan Nederland overnemen, je kinderen zullen een hoofddoek dragen" en meer van dat soort flauwekul.
quote:
Ik vind het merkwaardig dat zulke overduidelijk antisemitische onzin gewoon blijft staan.
Ik kijk niet meer van veel dingen op hier op Fok!, er wordt enorm beroerd gemodereerd. Scandum is ook al zo'n figuur van een extreem-rechts forum die hier even komt buurten.
pi_31793440
NorthernStar is overigens net zo erg.
pi_31793532
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Fonkmeistah is een volkomen marginale pauper die zichzelf voor een onderzoeker of iets dergelijks houdt. Eigenlijk dieptriest, iemand van die leeftijd die de Nederlandse taal niet beheerst en geen iota gezond verstand heeft, maar tegelijk hoogst vermakelijk.

Hij doet me denken aan de wat verwarde man die geregeld op het stoepje van de Leidse stadsbibliotheek zit en voorbijgangers een Boeddhistisch krantje probeert te verkopen. De opbrengst komt dan ten goede aan een contemplatiecentrum waar mensen behandeld worden die van nature agressief zijn. Als je zegt dat je dat ding niet wenst te kopen, geen geld bij je hebt of het de vorige keer al hebt gekocht, dan raakt 'ie buiten zichzelf van woede. Een keer kocht ik uit sympathie dat krantje van hem. Het kost een euro, en ik had alleen een muntstuk van twee euro, dat 'ie doodleuk in z'n zak stak. Toen ik vroeg of ik het terug mocht hebben, schreeuwde dat ''de mensen die het netst gekleed zijn altijd het asociaalst doen.''
Nu hadden de makers van het krantje blijkbaar uit ervaring geleerd dat de Boeddhistische methode niet altijd resultaat opleverde, want ze hadden op de voorpagina een telefoonnummer vermeld dat je kon bellen wanneer je op ongepaste wijze behandeld was door een van de verkopers. Pas toen ik dreigde om dit nummer te bellen, kreeg ik mijn geld terug. .
Het is te hopen dat Fonkmeistah dat ook gaat doen. Het is iig beter dan deze onzin.

Voor Wokkel1982, die kerel verdient gewoon een schop onder zijn Zeeuwse reet, type geen mening stoer meelullen.

doch ik het tragisch blijf vinden dat mensen deze gedachtes blijven uitdragen alsof ze de waarheid zijn. Ik wacht overigens nog steeds op antwoord aangaande de connectie tussen joodse eigenaren en al die slavernijschepen.

Dat joodse complot is me overigens nieuw. Maar ja in die scene geef je joden van álles de schuld ongeacht de waarheid.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:14:27 #276
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31793533
ikzelf heb wel eens een paar neger-die-Yildiz-in-POL / NWS-posts meegemaakt

van wie ik dat kreeg doet er even niet toe
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:17:04 #277
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31793604
McCarthy zo groen als gras.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:17:28 #278
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31793616
Echt hij laat zich wel weer erg kennen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31793630
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef gelly het volgende:
"Moslims gaan Nederland overnemen, je kinderen zullen een hoofddoek dragen" en meer van dat soort flauwekul.
Dat zijn idd vrije infantiele en goedkope reacties, zeker van de FP
quote:
Ik kijk niet meer van veel dingen op hier op Fok!, er wordt enorm beroerd gemodereerd. Scandum is ook al zo'n figuur van een extreem-rechts forum die hier even komt buurten.
Scandum, naam zegt me wel iets maar verder geen actief postbeeld bij. Ik zal eens opletten maar slecht gemod wordt er niet overal. Dit viel me in NWS even op
pi_31793656
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:17 schreef George-Butters het volgende:
Echt hij laat zich wel weer erg kennen.
''I want more.'' Ja, dat begrijp ik. .
pi_31793703
Wie ik dan wel weer mag, is Doderok. Als je daar mee in discussie raakt, lijkt hij in het begin erg op Scandum, maar tenslotte kom je wel ergens.
pi_31793729
Binnenkort een rapportje van McCarthy en zijn belevenissen in bed.

Hoe harder hoe kapitalistischer
pi_31793795
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:21 schreef MrX1982 het volgende:
Binnenkort een rapportje van McCarthy en zijn belevenissen in bed.

Hoe harder hoe kapitalistischer
Misschien kan 'ie zijn schoonmaakster nemen.
pi_31793831
Is het werkelijk zo raar als ik stel dat mensen die een wat ongenuanceerde mening hebben of mensen bewust provoceren meer gevaar lopen op lichamelijk letsel aangedaan door iemand die de mening wat minder kon waarderen ?
pi_31793915
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Misschien kan 'ie zijn schoonmaakster nemen.
Die doen alles voor een verblijfsvergunning
pi_31793943
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef gelly het volgende:
Is het werkelijk zo raar als ik stel dat mensen die een wat ongenuanceerde mening hebben of mensen bewust provoceren meer gevaar lopen op lichamelijk letsel aangedaan door iemand die de mening wat minder kon waarderen ?
Lijkt een beetje op de stelling dat vrouwen die zich uitdagend kleden verkrachting uitlokken.
pi_31793951
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Die doen alles voor een verblijfsvergunning
Zij een green card, hij groentje-af. .

(Man man man, wat slecht.)
pi_31793991
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef gelly het volgende:
Nee maar of het een te tolereren reactie is van die mensen met een andere mening is de vraag. Je bent dan geen haar beter en mss nog wel slechter dan degene die je bestrijdt. Mi is het een zwaktebod.
pi_31794013
Ik zou dit werkelijk nooit doen (vanwege de bewegingen die je dient te aanschouwen), maar grappig is het wel:

Kansloze rukkers op TMF-chat!
pi_31794025
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Zij een green card, hij groentje-af. .

(Man man man, wat slecht.)
Hij is wel lekker droog. Ik houd daar wel van
pi_31794031
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:27 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Lijkt een beetje op de stelling dat vrouwen die zich uitdagend kleden verkrachting uitlokken.
Ik denk dat ze meer kans op een verkrachting hebben dan iemand in een burka, denk je niet ?
pi_31794058
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hij is wel lekker droog. Ik houd daar wel van
Dat wordt heel anders als 'ie helemaal stijf is, natuurlijk.
pi_31794060
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee maar of het een te tolereren reactie is van die mensen met een andere mening is de vraag. Je bent dan geen haar beter en mss nog wel slechter dan degene die je bestrijdt. Mi is het een zwaktebod.
Maar dat is ook niet wat ik beweer. Je hebt toch ook zoiets als een eigen verantwoordelijkheid als het op een mening aankomt ?
pi_31794112
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer kans op een verkrachting hebben dan iemand in een burka, denk je niet ?
Ik hoop ook dat duidelijk is bij wíe het probleem, de pathologie, ligt.
pi_31794263
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie ik dan wel weer mag, is Doderok. Als je daar mee in discussie raakt, lijkt hij in het begin erg op Scandum, maar tenslotte kom je wel ergens.
Ik op Scandum lijken? Als het over Israël gaat neem ik aan?
pi_31794298
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat duidelijk is bij wíe het probleem, de pathologie, ligt.
Ja, maar dat is ook wel duidelijk. Neemt niet weg dat je ook een stuk eigen verantwoordelijkheid hebt vind ik. In een ideale wereld kun je alles doen en laten wat je wilt, maar dit is geen ideale wereld.
pi_31794354
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik op Scandum lijken? Als het over Israël gaat neem ik aan?
In algehele stijl, .
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:44:34 #298
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31794438
Briljante Otoo:
http://www.obvio.ind.br/
en:
http://www.obvio.ind.br/obviona/828.htm

kleiner dan een mini, 170 pk en de vorm van een pudding.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31794458
Daarin ben je zelf onderdeel van de kreukelzone ?
pi_31794468
LOL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')