Zou SCH aan het kijken zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vlaams parlemtariër, Nederlandse moslim, historicus HP/de tijd, Vlaamse journalist en nog wat...
Menselijke rassen zijn vrij gedateerd tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Gedateerd.
Schuld van Amerika.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Menselijke rassen zijn vrij gedateerd tegenwoordig.
Dus uiteindelijk de schuld van Europaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Schuld van Amerika.
En uiteindelijk van [s]Annunaki[/i] Afrika.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk de schuld van Europa
Met charisma en makkelijk te scoren puntjes maar zijn critici zijn uitermate zwak dus zijn instraling gaat nu erg gemakkelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Hij straalt de onderbuik dus in?
En de Holocaust ontkent. Mijn vooroordelen zijn weer bevestigd, de woordwaarde van ''zionisten'' is weer gedaald en ''Ach, Golgotha'' is alweer nummer 1 in de Motorrijders Top 100. Goedenavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alweer iemand die overal de zionistische neo-cons achter denkt...
Tragisch om te zien idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:51 schreef Johan_de_With het volgende:
En de Holocaust ontkent. Mijn vooroordelen zijn weer bevestigd, de woordwaarde van ''zionisten'' is weer gedaald en ''Ach, Golgotha'' is alweer nummer 1 in de Motorrijders Top 100. Goedenavond.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:59 schreef gelly het volgende:
McCarthy die voor de eerste keer een stijve heeft
hoe hard moet ie zijn
Op dergelijke toom is in beide gevallen ontoelaatbaar maar ik denk niet dat jij een voorbeeld hebt waarbij de "islamitische lobby" allerlei dingen in de schoenen wordt geschoven uit het verleden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:02 schreef gelly het volgende:
Ach, dezelfde dingen worden over moslims gezegd, geheel ononderbouwd. Het mag beide of het mag beide niet vind ik.
"Moslims gaan Nederland overnemen, je kinderen zullen een hoofddoek dragen" en meer van dat soort flauwekul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Op dergelijke toom is in beide gevallen ontoelaatbaar maar ik denk niet dat jij een voorbeeld hebt waarbij de "islamitische lobby" allerlei dingen in de schoenen wordt geschoven uit het verleden.
Ik kijk niet meer van veel dingen op hier op Fok!, er wordt enorm beroerd gemodereerd. Scandum is ook al zo'n figuur van een extreem-rechts forum die hier even komt buurten.quote:Ik vind het merkwaardig dat zulke overduidelijk antisemitische onzin gewoon blijft staan.
Het is te hopen dat Fonkmeistah dat ook gaat doen. Het is iig beter dan deze onzin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Fonkmeistah is een volkomen marginale pauper die zichzelf voor een onderzoeker of iets dergelijks houdt. Eigenlijk dieptriest, iemand van die leeftijd die de Nederlandse taal niet beheerst en geen iota gezond verstand heeft, maar tegelijk hoogst vermakelijk.
Hij doet me denken aan de wat verwarde man die geregeld op het stoepje van de Leidse stadsbibliotheek zit en voorbijgangers een Boeddhistisch krantje probeert te verkopen. De opbrengst komt dan ten goede aan een contemplatiecentrum waar mensen behandeld worden die van nature agressief zijn. Als je zegt dat je dat ding niet wenst te kopen, geen geld bij je hebt of het de vorige keer al hebt gekocht, dan raakt 'ie buiten zichzelf van woede. Een keer kocht ik uit sympathie dat krantje van hem. Het kost een euro, en ik had alleen een muntstuk van twee euro, dat 'ie doodleuk in z'n zak stak. Toen ik vroeg of ik het terug mocht hebben, schreeuwde dat ''de mensen die het netst gekleed zijn altijd het asociaalst doen.''
Nu hadden de makers van het krantje blijkbaar uit ervaring geleerd dat de Boeddhistische methode niet altijd resultaat opleverde, want ze hadden op de voorpagina een telefoonnummer vermeld dat je kon bellen wanneer je op ongepaste wijze behandeld was door een van de verkopers. Pas toen ik dreigde om dit nummer te bellen, kreeg ik mijn geld terug..
Dat zijn idd vrije infantiele en goedkope reacties, zeker van de FPquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:09 schreef gelly het volgende:
"Moslims gaan Nederland overnemen, je kinderen zullen een hoofddoek dragen" en meer van dat soort flauwekul.
Scandum, naam zegt me wel iets maar verder geen actief postbeeld bij. Ik zal eens opletten maar slecht gemod wordt er niet overal. Dit viel me in NWS even opquote:Ik kijk niet meer van veel dingen op hier op Fok!, er wordt enorm beroerd gemodereerd. Scandum is ook al zo'n figuur van een extreem-rechts forum die hier even komt buurten.
''I want more.'' Ja, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:17 schreef George-Butters het volgende:
Echt hij laat zich wel weer erg kennen.
Misschien kan 'ie zijn schoonmaakster nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:21 schreef MrX1982 het volgende:
Binnenkort een rapportje van McCarthy en zijn belevenissen in bed.
Hoe harder hoe kapitalistischer
Die doen alles voor een verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Misschien kan 'ie zijn schoonmaakster nemen.
Lijkt een beetje op de stelling dat vrouwen die zich uitdagend kleden verkrachting uitlokken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef gelly het volgende:
Is het werkelijk zo raar als ik stel dat mensen die een wat ongenuanceerde mening hebben of mensen bewust provoceren meer gevaar lopen op lichamelijk letsel aangedaan door iemand die de mening wat minder kon waarderen ?
Zij een green card, hij groentje-af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die doen alles voor een verblijfsvergunning![]()
Nee maar of het een te tolereren reactie is van die mensen met een andere mening is de vraag. Je bent dan geen haar beter en mss nog wel slechter dan degene die je bestrijdt. Mi is het een zwaktebod.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef gelly het volgende:
Is het werkelijk zo raar als ik stel dat mensen die een wat ongenuanceerde mening hebben of mensen bewust provoceren meer gevaar lopen op lichamelijk letsel aangedaan door iemand die de mening wat minder kon waarderen ?
Hij is wel lekker droog. Ik houd daar wel vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Zij een green card, hij groentje-af..
(Man man man, wat slecht.)
Ik denk dat ze meer kans op een verkrachting hebben dan iemand in een burka, denk je niet ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de stelling dat vrouwen die zich uitdagend kleden verkrachting uitlokken.
Dat wordt heel anders als 'ie helemaal stijf is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is wel lekker droog. Ik houd daar wel van![]()
Maar dat is ook niet wat ik beweer. Je hebt toch ook zoiets als een eigen verantwoordelijkheid als het op een mening aankomt ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee maar of het een te tolereren reactie is van die mensen met een andere mening is de vraag. Je bent dan geen haar beter en mss nog wel slechter dan degene die je bestrijdt. Mi is het een zwaktebod.
Ik hoop ook dat duidelijk is bij wíe het probleem, de pathologie, ligt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer kans op een verkrachting hebben dan iemand in een burka, denk je niet ?
Ik op Scandum lijken? Als het over Israël gaat neem ik aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie ik dan wel weer mag, is Doderok. Als je daar mee in discussie raakt, lijkt hij in het begin erg op Scandum, maar tenslotte kom je wel ergens.
Ja, maar dat is ook wel duidelijk. Neemt niet weg dat je ook een stuk eigen verantwoordelijkheid hebt vind ik. In een ideale wereld kun je alles doen en laten wat je wilt, maar dit is geen ideale wereld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat duidelijk is bij wíe het probleem, de pathologie, ligt.
In algehele stijl,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik op Scandum lijken? Als het over Israël gaat neem ik aan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |