Den Opperlogenaer, uw Meester in dit leven,quote:
rrrrrrrrrquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Den Opperlogenaer, uw Meester in dit leven,
heeft hals-werck, eer't hem luckt,
Dat hy de schoone Vrouw uijt haeren zetel ruckt,
De naeckte waerheit uijt den throon van haeren luijster,
Om wolcken voor schoon weer te venten, dagh voor duijster.
Mijn helpende hand reikt ver.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:10 schreef du_ke het volgende:
De mijne was beter.
Kjowjow waarom mod je in POL
?
Zo tegen de dertig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
sigme, ongeveer even oud als jij bent.
iets erover.quote:
Ah. Dank. Altijd fijn antwoord te krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
sigme, ongeveer even oud als jij bent.
Dat is werkelijk waar de domste analogie die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Dat is inderdaad absurd dat het materieel goed ging met Nederland, maar dat het gezapig was.
Moslims schopten tegen de heilige huisjes van ons liberalisme, tegen onze tolerantie zelfs. Onze grootste TROTS. Het doet me een beetje denken aan een leuk feestje waar lekker gedanst wordt en gegeten en gedronken. Lachen en fun. Plots komt er iemand binnen die de tafel met de hapjes omgooit en zo de avond verpest.
ik schaam me niet, maar hou me graag vast aan anonimiteit, die tot ver strekt. overigens kan je nu toch wel een redelijke schatting maken? waarom moeten mensen je precieze leeftijd weten? ik heb geen zin in verjaardagstopics.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom schamen mensen (zoalshetis?) zich om hun leeftijd te zeggen?
Oh. Wil je ook geen kinderen van mij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef sigme het volgende:
@Floripas, nee, geen kleine sigme'tjes hier. Daar blijf ik van verschoond, als het aan mij ligt.
Maar dan mis ik natuurlijk wel een aantal ervaringen..
Is dat er niet stiekem een van de overkant?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Ryan3 het volgende:
@Floripas
Hoe oud schat je, ogv haar text, die schanul in?
In dat geval dan zo te zien niet tegelijkertijd hier en daar actief. De discussie daar verloopt minder schuimbekkend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat er niet stiekem een van de overkant?
Wellicht inderdaad wel bejaard, je hebt een punt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Ryan3 het volgende:
@Floripas
Hoe oud schat je, ogv haar text, die schanul in?
"Schuimbekkend" is hier inderdaad het passende bijwoord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval dan zo te zien niet tegelijkertijd hier en daar actief. De discussie daar verloopt minder schuimbekkend.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh. Wil je ook geen kinderen van mij?
Eicelfusie? Ofzo?
Is goed, deal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Als jij bevalt & een groot deel van de zorg op je neemt. Ik *heb* het niet zo op klein grut.
Dan mogen ze met regelmaat bij mij en de schaapjes komen kamperen
Ik herken ook die uitdrukking "jij bent de zwakste schakel" nl. (het is een beetje terugredeneren ook van mij hoor), die gebruikte ze ook onder haar zogenaamde eigen usernaam. Of ik moet me sterk vergissen iig. Heb het maar even gevraagd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wellicht inderdaad wel bejaard, je hebt een punt.
Het lijkt mij een libertarier met een technische opleiding, of iets dergelijks.
Ik vrees dat dat niet veel zal helpen hoor. Half Fok! is zogenaamd kloon van mij. Maar goed, idd, let it be heard: Floripas is geen kloon van mij (of Stali) en ook du_ke, Bluesdude, SK etc etc niet.quote:Oh ja, zeg eens even heel luid dat ik jouw kloon niet ben, wil je?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik schaam me niet, maar hou me graag vast aan anonimiteit, die tot ver strekt. overigens kan je nu toch wel een redelijke schatting maken? waarom moeten mensen je precieze leeftijd weten? ik heb geen zin in verjaardagstopics.
Bloed! Onder! Nagels!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef schanuleke het volgende:
Floripas kletst hier duidelijk over iets dat zij zelf ook nog nooit heeft gedaan. zij kan natuurlijk alleen met het programma overweg, en dat hoeft ook al niet waar te zijn
Wie zou het dan zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik herken ook die uitdrukking "jij bent de zwakste schakel" nl. (het is een beetje terugredeneren ook van mij hoor), die gebruikte ze ook onder haar zogenaamde eigen usernaam. Of ik moet me sterk vergissen iig. Heb het maar even gevraagd.
Je bedoelt: niet sigma?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry.
Overigens ben je de enige die mijn naam correct schrijft.
Nee, de hoofdletter. sigme, niet Sigme.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt: niet sigma?
Waarom heet je eigenlijk zo?
Pompiedom, in de hakselmasjienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend heeft hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?
Hoe spreek je het uit?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, de hoofdletter. sigme, niet Sigme.
Ik kende vroeger een meisje met die naam (anders gespeld). Ik heb het altijd een mooie, opvallende naam gevonden. Bij gebrek aan kinders noem ik dan maar een digitale entiteit ernaar![]()
Al gaat dat daar best ver, zelfs broodjeszaken hebben een slogan van (ipv 'think out of the box') 'think outside the bun'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij lachte zijn broek eraf, zei hij, maar hij vond dat ik een punt had. Vooral toen ik een vergelijking trok met de pax christi en de kruisvaarderstijd. Dat vond hij erg origineel. "We need original thinkers", zei hij toen.
PhD letterkunde-achtig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef Floripas het volgende:
Weten jullie trouwens wie Floripas is?
Jean d'Arc? (ofzoietsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:59 schreef Floripas het volgende:
Een vechtprinses, een echte.
En ook ik ben weg...
Zie je jezelf zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:59 schreef Floripas het volgende:
Een vechtprinses, een echte.
Zou wel een interessant topic kunnen worden. Wie wil je graag zijn adhv je username.quote:
Op z'n nederlands. Ik kan niet fonetisch spellen, helaas.quote:
Klefbeer alias Sicko (Ryan3 bedoelt Sickie)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begon er mijn bijdrage in deze topic mee (totdat Klefbeer alias Sicko het nodig achtte zijn stinkende walm op mij los te laten)
Woensdag gezien met Donner, Dittrich en die dinge van CDA?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 3-.
Havik Van Baalen vanavond in NOVA Politiek.
Jammer dat Pechvogel er niet isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 3-.
Havik Van Baalen vanavond in NOVA Politiek.
Met Maximepje toch, wat een sneue beeldenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Woensdag gezien met Donner, Dittrich en die dinge van CDA?
Smullen was dat, van 30.00 tot 26.00 minuten ofzo
Klefbeer....................quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Klefbeer alias Sicko (Ryan3 bedoelt Sickie)![]()
Je weet wel wie Klefbeer is, toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:34 schreef Sickie het volgende:
[..]
Klefbeer....................![]()
Kijk dat mensen me tot hufter willen bombarderen is prima, maar wat ik met de term klefbeer aan moet is me niet geheel duidelijk.
Ik dacht in de eerste instantie aan een Haribo snoepje dat te lang in de zon had gelegen. Maar dat is niet correct begrijp ik?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:43 schreef zoalshetis het volgende:
hey sigme. we zijn wel iets nader tot elkaar gekomen heb ik het idee. maar ja de meeste ideeën van mij worden verworpen.![]()
Simpel, Cliff Clavin natuurlijk en jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou wel een interessant topic kunnen worden. Wie wil je graag zijn adhv je username.
Malle jongen. Klefbeer was Lemmeb. Je weet wel. Lemmeb! Met die koe als avatar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:43 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik dacht in de eerste instantie aan een Haribo snoepje dat te lang in de zon had gelegen. Maar dat is niet correct begrijp ik?
Ja, de pocketeditiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent ook geen kloon van mij idd, sorry. (Of bedoelde je dat niet?)
Gek meisjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Malle jongen. Klefbeer was Lemmeb. Je weet wel. Lemmeb! Met die koe als avatar.
God.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Simpel, Cliff Clavin natuurlijk en jij?
Oei, even zoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef Sickie het volgende:
[..]
Gek meisje. En die Klefbeer struint hier ergens rond? Ik kan me namelijk niet herinneren ooit een Klefbeer-post gezien te hebben in Pol.
De overkant is dat forum waar ik laatst wat in gelezen heb naar aanleiding van die link in de SC? Want daar heb ik maar een paar topics doorgelopen en ben zijn naam er niet tegengekomen. Ban-mededelingen check ik doorgaands niet trouwens, tenzij mijn naam er bij staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oei, even zoeken.
Ja, hij heeft ook hier gepost http://forum.fok.nl/user/history/126107
Geband, waarschijnlijk, als kloon van gebande? Ik kan me niet heugen er een MED van gezien te hebben.. Maar de MEDs over de bannen lieten (laten?) wel meer te wensen over.
Maar hij is aan de overkant geregistreerd als Klefbeer.
PS: hou je me voor de gek?
Hoe is t met Cheney & co vandaag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef Monidique het volgende:
En wat doet Bush dan? Een toespraak geven over terreur. Problemen? "9/11... trrrsts... iraq..."
We júst received a letter of Al Kaide threatanin us, in our proud honored hearts!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef Monidique het volgende:
En wat doet Bush dan? Een toespraak geven over terreur. Problemen? "9/11... trrrsts... iraq..."
is het legaal om hierop een biertje te drinken? Hypothetische vraagstelling?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, de top-adviseur van Cheney wordt aangeklaagd, dat in ieder geval. Rove wordt vandaag in ieder geval niet aangeklaagd, maar zit nog steeds in de gevarenzone. Voor de rest is het afwachten.
Ja, die overkant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:01 schreef Sickie het volgende:
[..]
De overkant is dat forum waar ik laatst wat in gelezen heb naar aanleiding van die link in de SC? Want daar heb ik maar een paar topics doorgelopen en ben zijn naam er niet tegengekomen.
Dat popke van wiske wordt anders gespeld, origineel zelfs nóg anders.quote:Ban-mededelingen check ik doorgaands niet trouwens, tenzij mijn naam er bij staat.
P.s. Waarover? Ik ben iig niet klefbeer als je dat soms bedoelt. Dat kan Floripas vast wel bevestigen door ff die taaltest te doen die ze ook voor dat popje van wiske heeft gebruikt. Of bedoel je iets anders?
Nederlandse tijd neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef Monidique het volgende:
Persconferentie Fitzgerald om 20:00. Advocaat van Wilson en Plame zal een persconferentie geven om 21:00. Wilson had laatst gedreigd met rechtzaken.
No more spermavlekken op jurken of andere leugens van klein benul.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:36 schreef Monidique het volgende:
George W. Bush, weten we nog? Moral values? Integriteit zou de boventoon voeren in het Witte Huis?
Wekker zet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:42 schreef Monidique het volgende:
Ja.
Hoe staat het met de positie van Rove?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:45 schreef Monidique het volgende:
Nu is het officieel: Lewis Libby aangeklaagd voor meineed, obstruction of justice en het geven van valse (verkeerde?) verklaringen.
Ik weet wie Lemmeb is inderdaad. Die poste hier in het verleden vrijveel, maar die is tussen de bedrijven door ook verdwenen of geband(?).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, die overkant.
[..]
Dat popke van wiske wordt anders gespeld, origineel zelfs nóg anders.
Maar je hoeft je niet-klefbeer-kloon-zijn niet aan mij te bevestigen. Probeer Ryan te overtuigen, ik geloof je zo wel
Je weet wél wie Lemmeb is, toch?
http://www.cnn.com/2005/POLITICS/10/28/leak.probe/index.htmlquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe staat het met de positie van Rove?
gaat lekker, dames en heren, gaat lekker.quote:'AIVD-informant leverde handgranaat Laakkwartier'
Uitgegeven: 28 oktober 2005 17:07
Laatst gewijzigd: 28 oktober 2005 17:30
HILVERSUM - De handgranaat die vorig jaar november twee leden van een arrestatieteam ernstig verwondde in het Haagse Laakkwartier, is volgens vermeende leden van de Hofstadgroep geleverd door een informant van de AIVD. Dit meldt het televisieprogramma Netwerk op basis van onderzoek van de redactie van KRO's Reporter.
Een van de vermeende terroristen die bij dit incident betrokken waren, Jason W., heeft tegen de KRO verklaard dat deze man volgens hem een informant van de AIVD is en veelvuldig bij hem en zijn kompaan Ismael A. over de vloer kwam. De vermeende AIVD-handlanger zou hen in september vorig jaar handgranaten hebben geleverd.
Ook NRC Handelsblad meldde vrijdag op basis van anonieme bronnen dat de tot'informant' bestempelde man de handgranaat heeft geleverd aan A. en W. De AIVD reageert niet op dit bericht. De vermeende leverancier van de explosieven, B. genoemd, is volgens de KRO een 28-jarige Rotterdammer van Marokkaanse afkomst. Hij zou in diverse terreuronderzoeken in beeld zijn geweest, maar de man is nooit als verdachte aangemerkt.
Samir A.
Terreurverdachte Samir A. die twee weken geleden opnieuw werd aangehouden op verdenking van het voorbereiden van aanslagen, heeft ook met de redactie van Reporter gesproken. In die gesprekken gaf A. eveneens aan dat B. "naar zijn stellige overtuiging" voor de AIVD werkt en hem in 2004 heeft verraden. De advocaat van Samir A., V. Koppe, wil niet inhoudelijk reageren.
Samir A. werd in juni 2004 gearresteerd voor het voorbereiden van terroristische aanslagen en medeplichtigheid bij de overval op een Rotterdamse supermarkt in april vorig jaar. De vermeende informant zou een van de twee daders van deze overval zijn geweest. Hij is volgens A. degene die is ontkomen. Samir A. werkte in deze supermarkt als vakkenvuller en zou het magazijn van binnenuit hebben geopend om de daders binnen te laten.
De rechtbank in Rotterdam sprak Samir vrij voor het voorbereiden van aanslagen, wegens gebrek aan bewijs. Maandag dient het hoger beroep in deze zaak. Het gerechtshof in Den Haag behandelt de zaak uit veiligheidsoverwegingen in de extra beveiligde rechtszaal in Amsterdam Osdorp.
Hij wordt vandaag niet aangeklaagd, maar het onderzoek gaat door. Zou-ie een deal maken en waarom dan? Zijn eigen hachje redden ten koste van Cheney?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kijk eens wat vrolijkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Aloha.
Ik quote jouw naam even, want als je dan CTRL-Fed kom je hier ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Met Maximepje toch, wat een sneue beelden.
Rove in hot water, deal: Sources say he was told he would be indicted but Rove'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, nu wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk eens wat vrolijker. Het is weekend
.
Dus toch, ik ben alvast begonnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Monidique het volgende:
Vanavond toch maar even een biertje nemen om het goede nieuws te vieren.
Je moet de groeten van Tuana hebben. Je bent lief, schijntquote:
ik wou heel uitgebreid reageren, maar dat ga ik niet doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:18 schreef du_ke het volgende:
Een biertje nemen op vrijdag mag ook zonder wat te vieren.
@Yildiz heb je nou nog strafrechtelijke concequenties van die actie van je gehad?
Ze zeggen het zelf bij Palm, elke dag wat te vierenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
Een bokbiertje gaat er vanavond ook wel in vermoed ik zo.
Bron?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je moet de groeten van Tuana hebben. Je bent lief, schijnt
Obstruction of Justicequote:
Holy, is dit nu de grootte ala 'Watergate-schandaal?'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:31 schreef Monidique het volgende:
Hij kan 30 jaar celstraf krijgen.
Een CIA-agente bewust openbaren om haar man, die verkondigde dat een van de bewijzen om oorlog te voeren onzin was, in diskrediet te brengen en dat eigenlijk als onderdeel van de algehele oorlogsmotivatie. Maak ervan wat je wilt. Maar natuurlijk, voor diefstal kun je ook al snel 5 jaar krijgen, of zoiets, in theorie. Hoe dan ook is dit een der misdadigste regimes van Amerika en gelukkig wordt dat op deze manier steeds duidelijker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Holy, is dit nu de grootte ala 'Watergate-schandaal?'
Amerikanen zijn gewoon Duitsers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:37 schreef sizzler het volgende:
Amerika is het schoolvoorbeeld van extremen. Zo ook het rechtssysteem.
Nazi's?quote:
Vandaar dat patriotismequote:
Is Rove aangeklaagd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef Monidique het volgende:
Recente aanklachten van Witte Huis-personeel.
Raar dat al die vuilnis nu naar bovenkomt, normaal is dit Amerika vreemd, dit soort sentimentele gezeik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef Monidique het volgende:
Recente aanklachten van Witte Huis-personeel.
Who cares, het is Amerika, daar gaan ze toch niet over zulke incidentjes.quote:
Soms wel. Zie Watergate, Iran-Contra, of de wereldbedreigende Lewinski-affaire.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Who cares, het is Amerika, daar gaan ze toch niet over zulke incidentjes.
Ja echt,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Soms wel. Zie Watergate, Iran-Contra, of de wereldbedreigende Lewinski-affaire.
Na die ervaringen zou je toch verwachten dat ze weten hoe ze dingen in de doofpot moeten stoppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Soms wel. Zie Watergate, Iran-Contra, of de wereldbedreigende Lewinski-affaire.
Nu persvrijheid in de USA flink gedenderd is, sinds ze rechterlijk bronnen vrij moeten geven, zullen dit soort schandalen inderdaad minder snel aan het licht komen, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Na die ervaringen zou je toch verwachten dat ze weten hoe ze dingen in de doofpot moeten stoppen.
De media moet ook niet al te moeilijk doen in de VS. Dan worden die gekken in het Witte Huis vanzelf zo gefrustreerd dat ze Irak gaan aanvallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nu persvrijheid in de USA flink gedenderd is, sinds ze rechterlijk bronnen vrij moeten geven, zullen dit soort schandalen inderdaad minder snel aan het licht komen, heb ik het idee.
Nu niet meer, hij kan geen 3e keer president worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:07 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, ik denk dat Bush best veel voor Rove over heeft...
Volgens mij werkt het bij Bush niet zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu niet meer, hij kan geen 3e keer president worden.
In de VS treden presidenten echt niet zo maar af, of ze moeten doodgeschoten wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:12 schreef Yildiz het volgende:
Ik was net even gauw naar beneden gerend.
Ma, Pa, er komt wellicht een schandaal in de USA met de afmetingen van Watergate, 1 -uur special
Pa en ma: boeiend, uur duurt te lang, we zien het wel n keer op het nieuws,
En ze gingen verder kijken met 'de leukste thuis, de beste afleveringen van '92'
jamaar, ze vonden de leukste thuis beter dan deze CNNquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
In de VS treden presidenten echt niet zo maar af, of ze moeten doodgeschoten worden.
Ach dat komt ook uit Amerika.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
jamaar, ze vonden de leukste thuis beter dan deze CNN
Mja, dat dat hier en daar verbonden zit met 182.000 doden, boeit niet zo, n spermavlekje hier of daar is veul ergerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef MrX1982 het volgende:
Het loopt echt wel met een sussertje af en terecht. Er zijn grotere problemen op de wereld dan een naam lekken.
Hij zegt dat recht serieus moet worden genomen....en terecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef MrX1982 het volgende:
Het loopt echt wel met een sussertje af en terecht. Er zijn grotere problemen op de wereld dan een naam lekken.
quote:Churchill en de Nederlanders
Ze zijn volkomen egoïstisch en vochten pas toen ze werden aangevallen en slechts voor enkele uren. Dat was het oordeel van Winston Churchill over de Nederlanders toen dit land in mei 1940 bezet werd. Oebele de Jong schreef het boek 'Churchill en de Nederlanders' en vertelt erover bij Netwerk.
Obstruction of Justice, 30 jaar heb ik net hier gelezen, de aanklacht staat ook al online hier in dit topic, allemaal gepost door Monidique.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
Maar wat zijn de gevolgen in het meest erge geval? gevangenisstraf of aftreden van Bush?
182000 doden is toch geen gevolg van het lekken van een naam?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:28 schreef Yildiz het volgende:
Mja, dat dat hier en daar verbonden zit met 182.000 doden, boeit niet zo, n spermavlekje hier of daar is veul erger
Wijs man die Churchill.quote:
Nouja, het hangt allemaal heel erg veel samen met het weten dat ze geen massavernietigingswapens hadden, terwijl ze het wél beweerden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
182000 doden is toch geen gevolg van het lekken van een naam?
Spermavlekje is ook niet erg. Clinton is toch ook terecht niet af getreden
Dat zou het al iets smerigers maken. Ik heb er verder vrij weinig over gelezen omdat het me niet echt boeitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:34 schreef Yildiz het volgende:
Nouja, het hangt allemaal heel erg veel samen met het weten dat ze geen massavernietigingswapens hadden, terwijl ze het wél beweerden.
Zolang het geen mijneed is, is er nog hoopquote:Das vrij krom. Maar ik kan ook mis zitten, voor nu is het 'obstruction of justice'
Wiens eed dan? Heden ik...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Zolang het geen mijneed is, is er nog hoop![]()
Uit schuldgevoel gingen ze massaal PvdA stemmen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wijs man die Churchill.
Nederlanders zijn natuurlijk laf ook in WOII. Iedereen ging in het verzet.......na de oorlog
Oeh, dan ben ik al geslaagd hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou wel een interessant topic kunnen worden. Wie wil je graag zijn adhv je username.
I did not have sex with that woman, miss Lewinskyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Wiens eed dan? Heden ik...
Wel n groote 'crime scene'quote:
Extra lange afleveringquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:49 schreef Yildiz het volgende:
Wel n groote 'crime scene'
[afbeelding]
[afbeelding]
Te droogquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58945#2319464.
Wat, 4 seizoenen?quote:
Ik vroeg me al af waar het bleef maar het komt dus gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef pberends het volgende:
Wat een flikkers bij Netwerk, laten ze het Churchill item niet zien, omdat Aleid Wolfsen van de PvdA extra in de uitzending komt blaten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huey, ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:56 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft Monidique er geen topic over geopend, hij geilt op deze momenten.
De tegenstelling, zulks typisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef pberends het volgende:
Wat een flikkers bij Netwerk, laten ze het Churchill item niet zien, omdat Aleid Wolfsen van de PvdA extra in de uitzending komt blaten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh godquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef pberends het volgende:
de nationale bijbeltest zo op ned1.
God met hoofdletter kan in snappen. Maar waarom ze voor normale woorden een Duitsen spelling in het woordenboek gebruiken, vind ik ronduit asociaal:quote:
hihiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
Het Onderkruipsel.
Hee die beesten zijn groot hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
Phallological Museum, sperm whale specimen
Is dat 1 spermacel van een walvis?
sperm whale = potvisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
Phallological Museum, sperm whale specimen
Is dat 1 spermacel van een walvis?
Echter, dat beest heeft wél n grote fallus, zeg maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:25 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sperm_Whale
Ik zie het, ben iets te goedgelovig.
Ik snap de vertaling niet. Noem het dan een Dyke whale.quote:
Ik snap ook wel meerdere dingen niet, acceptéér datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap de vertaling niet. Noem het dan een Dyke whale.
Vandaar dat Amerikaanse kinderen nooit serieus zijn. Moet je ze in de biologieklas vertellen over de spermawalvis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
sperm 2 Pronunciation (spûrm)
n.
A substance, such as spermaceti, associated with the sperm whale.
sper·ma·ce·ti Pronunciation (spûrm-st, -st)
n. pl. sper·ma·ce·tis
A white, waxy substance consisting of various esters of fatty acids, obtained from the head of the sperm whale or another cetacean and used for making candles, ointments, and cosmetics.
Vandaar de naam Sperm whale
Ik kan je daar geen ongelijk in geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:56 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft Monidique er geen topic over geopend, hij geilt op deze momenten.
Ze vergeten de naam iig niet op een proefwerkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:41 schreef pberends het volgende:
Vandaar dat Amerikaanse kinderen nooit serieus zijn. Moet je ze in de biologieklas vertellen over de spermawalvis.
Hij wordt ook voor meineed aangeklaagd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Zolang het geen mijneed is, is er nog hoop![]()
Omdat teer zwart is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:44 schreef pberends het volgende:
Waarom is asfalt zwart trouwens? Waarom niet groen? Dan hebben die milieupipo's een argument minder.
Heftûg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij wordt ook voor meineed aangeklaagd.
Maar hij heeft zichzelf al opgeofferd door af te treden. Standaard zet en daardoor blijft Cheney buiten schot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:46 schreef Monidique het volgende:
Hij wordt ook voor meineed aangeklaagd.
Je kan toch ook roze lijnen op groene wegen doen, gaat perfect. Ze kunnen ook makkelijk rood asfalt maken voor fietsers dan kan groen vast ook wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat teer zwart is?
edit: om de witte lijnen beter te zien
Mooie spellingquote:Luckovich is tekenaar voor een groot aantal kranten in de verenigde staten.
Ooit zal er wel gekozen zijn voor zwart en wellicht heeft dat ook met kosten te maken. Je hebt idd rood asfalt maar daar zal wel een kleurstof in zitten wat het duurder maakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:49 schreef pberends het volgende:
Je kan toch ook roze lijnen op groene wegen doen, gaat perfect. Ze kunnen ook makkelijk rood asfalt maken voor fietsers dan kan groen vast ook wel.
Sowieso is Libby de enige die is aangeklaagd. Blijft Cheney dan buiten schot? Ik zou niet weten waarom het aftreden van Libby daar iets aan verandert: de feiten zijn van vóór het aftreden. Cheney, en dat is een feit, heeft met Libby over Plame gesproken, wat op zich geen misdaad is, dus buiten schot gebleven, is hij niet. Daarnaast gaat het onderzoek nog door, dus het blijft interessant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar hij heeft zichzelf al opgeofferd door af te treden. Standaard zet en daardoor blijft Cheney buiten schot.
Gewoon bloed gebruiken uit de dode soldaten uit Irak, dus dat maakt het goedkoper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ooit zal er wel gekozen zijn voor zwart en wellicht heeft dat ook met kosten te maken. Je hebt idd rood asfalt maar daar zal wel een kleurstof in zitten wat het duurder maakt.
Maar mss klets ik wel uit mijn nek![]()
In het spel command & conquer Red Alert windows '95 misschien wel, hier heb ik toch andere bedenkingen bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar hij heeft zichzelf al opgeofferd door af te treden. Standaard zet en daardoor blijft Cheney buiten schot.
Maar het is wel duidelijk dat Libby eieren voor zijn geld kiest en dus politieke zelfmoord pleegt voor het grotere geheelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:55 schreef Monidique het volgende:
Sowieso is Libby de enige die is aangeklaagd. Blijft Cheney dan buiten schot? Ik zou niet weten waarom het aftreden van Libby daar iets aan verandert: de feiten zijn van vóór het aftreden. Cheney, en dat is een feit, heeft met Libby over Plame gesproken, wat op zich geen misdaad is, dus buiten schot gebleven, is hij niet. Daarnaast gaat het onderzoek nog door, dus het blijft interessant.
quote:Manchester 1976: Tony Wilson, afgestudeerd aan Cambridge, bezoekt een concert van de Sex Pistols. Geïnspireerd door dit belangrijke moment in de muziekhistorie begint hij een platenlabel, Factory Records. De eerste band die ze contracteren is Joy Division (die later verdergaat als New Order). Andere bands volgen, en allen zijn zij toonaangevende artiesten voor hun tijd. Wat volgt is een verhaal over muziek, seks, drugs, popsterren en de geboorte van een van de meest bekende clubs in de wereld, The Hacienda, vergelijkbaar met Studio 54. Deze film laat zien wat er gaande was op het gebied van muziek in Manchester, vanaf eind jaren zeventig tot en met begin jaren negentig
Hij kan niet anders, ik weet ook niet waarom dit politieke zelfmoord is en ik weet ook niet waarom dit goed is voor het grotere geheel. Het enige positieve voor dit regime is dat ze geen aangeklaagd persoon in dienst hebben, maar dat is dan ook alles. Alles is begaan vóór hij aftrad en dit is geen Orwelliaanse wereld waarin nieuws zo eventjes aangepast wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het is wel duidelijk dat Libby eieren voor zijn geld kiest en dus politieke zelfmoord pleegt voor het grotere geheel![]()
Dat doet ie inderdaad, maar daarmee is de zaak verre van opgelost, naar mijn idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het is wel duidelijk dat Libby eieren voor zijn geld kiest en dus politieke zelfmoord pleegt voor het grotere geheel![]()
Sorry, te laat voor me, ben kapot en morgen vroeg werkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:58 schreef RichardQuest het volgende:
Dadelijk trouwens een aardige film op 3, om 23.50.
[..]
De anderen zijn niet buiten schot, maar daar wil Fitzgerald niets over zeggen....quote:The Plame Affair includes the subsequent Special Counsel investigation by appointee Patrick Fitzgerald into the actions of Bush administration officials —including Karl Rove, Scooter Libby, Ari Fleischer, U.S. Vice President Richard Cheney[3] and unknown others— regarding their knowledge of the leak of Plame's identity.
Jij wil te graag dat dit Cheney en Bush gaat raken maar in deze regionen van de macht speelt men dat heel anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef Monidique het volgende:
Hij kan niet anders, ik weet ook niet waarom dit politieke zelfmoord is en ik weet ook niet waarom dit goed is voor het grotere geheel. Het enige positieve voor dit regime is dat ze geen aangeklaagd persoon in dienst hebben, maar dat is dan ook alles. Alles is begaan vóór hij aftrad en dit is geen Orwelliaanse wereld waarin nieuws zo eventjes aangepast wordt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sorry, te laat voor me, ben kapot en morgen vroeg werken
Het hoeft ook niet perse opgelost te zijn maar het is wel een handige zet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef Yildiz het volgende:
Dat doet ie inderdaad, maar daarmee is de zaak verre van opgelost, naar mijn idee.
Hoezo meerderen beschermen? Juridisch onderzoek naar o.a. Cheney gaat door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij wil te graag dat dit Cheney en Bush gaat raken maar in deze regionen van de macht speelt men dat heel anders.
Zo'n Libby heeft dus politieke zelfmoord gepleegd om zijn meerderen te beschermen, zo gaan die zaken.
Ik denk dat dat wishful thinking is, de zaak is inderdaad nog niet klaar, er zijn nog open einden die opgelost moeten worden, betreffende deze zaak staan alvást deze 5 aanklachten tegen deze persoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij wil te graag dat dit Cheney en Bush gaat raken maar in deze regionen van de macht speelt men dat heel anders.
Zo'n Libby heeft dus politieke zelfmoord gepleegd om zijn meerderen te beschermen, zo gaan die zaken. Ik zie dit verder ook geen 'watergate' schandaal worden.
Ja, dat wil ik graag, maar ik weet niet of het gaat gebeuren. Sowieso raakt het hen, ze blijven niet buiten schot. Zo niet juridisch, dan toch zeker moreel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe heeft hij hen beschermd? Ik zie dat helemaal niet.quote:Zo'n Libby heeft dus politieke zelfmoord gepleegd om zijn meerderen te beschermen, zo gaan die zaken.
Ik ook niet, terwijl de zaak uiteraard vele malen erger is. Helaas hebben ze te weinig bewijs, vermoed ik, om Cheney en Bush te pakken.quote:Ik zie dit verder ook geen 'watergate' schandaal worden.
Het is dus feitelijk onbekend naar wie er onderzoek wordt gedaan. De opdracht van de aanklager is om te kijken wie wat waar wanneer hoe en waarom heeft gedaan met betrekking tot het lekken van de identiteit van de CIA-agente. Heeft Cheney er mee te maken, dan wordt ook hij onderzocht, wat mij denkbaar lijkt. Mededelingen zullen er echter niet over gedaan worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoezo meerderen beschermen? Juridisch onderzoek naar o.a. Cheney gaat door.
Fitzgerald zei dat hij er niets over zou zeggen (charge them or say nothing), maar voor chargen zit onderzoek en ze zullen zeker onderzocht hebben wat Cheney te verwijten valt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is dus feitelijk onbekend naar wie er onderzoek wordt gedaan. De opdracht van de aanklager is om te kijken wie wat waar wanneer hoe en waarom heeft gedaan met betrekking tot het lekken van de identiteit van de CIA-agente. Heeft Cheney er mee te maken, dan wordt ook hij onderzocht, wat mij denkbaar lijkt. Mededelingen zullen er echter niet over gedaan worden.
quote:Chorus:
Bow down to no one
Bow down to none
Straight down
Been going
Been sleepwalkin'
In a violent haze
This world
In ruin
The chain shackles
Like a foul disease
Chorus
This rage
This struggle
It is a feeling
Taht's devouring
Can't break
Can't fuckin' give in
The pain will lead us
Through the blistering
cold
Chorus
Emo? Emo?quote:
Emo-emo-emo-emo-emo-emo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef Monidique het volgende:
Dit is geen emo. Ook de tekst niet.
boehoe, mevrouwtje dacht ff lekker twee (of meer) keer te kunnen reizen met één kaartje. en in je laatste alinea hoop ik dat je door vrouwelijke emoties overmand was. vuig knulletje, dat altijd zo graag liefde voorhoudt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef Monidique het volgende:
Mijn zusje kreeg vandaag een boete van zo'n veertig euro omdat ze per ongeluk een ongestempeld kaartje had gekocht. Eerst was het bijna honderd, omdat ze geen identiteitskaart bij zich had, maar dat was toch niet nodig.
Hoe kan je nou een boete krijgen, hé? Eigen verantwoordelijkheid toch?
Nietwaar, MrX1982, nietwaar?
15-jarige meisjes bekeuren omdat ze door een foute interpretatie van een defect apparaat een verkeerd kaartje hebben gekocht. Betalen! Als je moet betalen, dan moet je betalen. Je kunt het niet fout doen. Eigen verantwoordelijkheid.
Nietwaar, MrX1982, nietwaar?
Kakkerlakken, dat zijn ze in mijn ogen, conducteurs die aan deze regeling meewerken, en dat zijn ze ongetwijfeld allemaal, zijn in mijn ogen onmensen. Niets waard, ik rouw niet om hen als al het leven uit hun ogen getrapt wordt.
Nee, en ik vind het schandalig dat jij zo denkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
boehoe, mevrouwtje dacht ff lekker twee (of meer) keer te kunnen reizen met één kaartje.
Nee. Ik meen het. Ik zal geen traan laten om een conducteur die afgemaakt wordt. Ik snap het. Zinloos geweld? Ga toch weg! Het zijn smerige kakkerlakken. Nee, het zijn NSB-ers die of te zwak zijn om tegen zulke kakkerlakken in te gaan, of medeplichtige kakkerlakken omdat ze het eens zijn met deze walgelijke regeling.quote:en in je laatste alinea hoop ik dat je door vrouwelijke emoties overmand was.
Waar 'hou' ik 'liefde voor'? En dat 'vuig knulletje' bewaar je maar voor anderen.quote:vuig knulletje, dat altijd zo graag liefde voorhoudt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, en ik vind het schandalig dat jij zo denkt.
[..]
Nee. Ik meen het. Ik zal geen traan laten om een conducteur die afgemaakt wordt. Ik snap het. Zinloos geweld? Ga toch weg! Het zijn smerige kakkerlakken. Nee, het zijn NSB-ers die of te zwak zijn om tegen zulke kakkerlakken in te gaan, of medeplichtige kakkerlakken omdat ze het eens zijn met deze walgelijke regeling.
[..]
Waar 'hou' ik 'liefde voor'? En dat 'vuig knulletje' bewaar je maar voor anderen.
Ach!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Emo-emo-emo-emo-emo-emo.
"The pain will lead us
Through the blistering".
Mijn zusje is in die geval geen profiteur. Ze heeft goudeerlijk een kaartje van enkele euro's gekocht en moest daarna een boete van zo'n 40 euro betalen. Dat is voor mij reden genoeg om mijn medelevendheid op te zeggen. Jij zegt dat het zo is? Nou, dan heb je het fout.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrede op aard, het is bijna kerst. je zusje is gewoon een profiteur, maar gelukkig zal ze het voortaan wel laten om haar kaartje niet te stempelen en haar geld uit te geven aan weed.
Mijn hoofd deed net pijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Metal moet over het verheerlijken van moord gaan.
en de conducteur zei het ook geloof ik, zelfs de rechter zou het zeggen, als je zusje het zover laat komen. maar ze weet in het vervolg dat ze, wat ze al wist, een dagstempel op het kaartje moet zetten. anders schrijft ze ff een briefje naar de ns klantenservice. ik hoop dan wel dat ze iets andere bewoordingen dan jij gebruikt. of is asociaalgedrag genetisch bepaald bij jullie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn zusje is in die geval geen profiteur. Ze heeft goudeerlijk een kaartje van enkele euro's gekocht en moest daarna een boete van zo'n 40 euro betalen. Dat is voor mij reden genoeg om mijn medelevendheid op te zeggen. Jij zegt dat het zo is? Nou, dan heb je het fout.
Nee, die zei niet dat ze al verscheidene malen met dit kaartje heeft gereisd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en de conducteur zei het ook geloof ik,
Ze is een 15-jarig meisje dat nauwelijks met de trein gaat en dacht omdat het kaartautomaat defect was dat ze moest kiezen voor het door haar gekozen kaartje.quote:maar ze weet in het vervolg dat ze, wat ze al wist, een dagstempel op het kaartje moet zetten.
Dat is haar aangeraden en daar ben ik het mee eens. Ik zal haar daarmee helpen.quote:
anders schrijft ze ff een briefje naar de ns klantenservice.
Uiteraard, er is nogal een verschil tussen een forum of een brief naar de NS.quote:ik hoop dan wel dat ze iets andere bewoordingen dan jij gebruikt.
ja en sinds vandaag is het een door de wol geverfde reizigster die weet dat ze een kaartje met dagstempel moet nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:06 schreef Monidique het volgende:
Ze is een 15-jarig meisje dat nauwelijks met de trein gaat en dacht omdat het kaartautomaat defect was dat ze moest kiezen voor het door haar gekozen kaartje.
Ja, en dat kostte 40 euro. Nou, ik heb al gezegd: niet en nooit betalen. Het is asociaal, en vanaf nu is elk geweld tegen NS-personeel te wijten aan hen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en sinds vandaag is het een door de wol geverfde reizigster die weet dat ze een kaartje met dagstempel moet nemen.![]()
ze mocht toch vrijuit ondanks dat ze zich niet kon legitimeren? of wist ze ook niks van de identificatieplicht af?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef Monidique het volgende:
Dit soort wálgelijke dingen, daar radicaliseer ik van. Het is misbruik van macht. Men duwt mensen al richting de rand met de identificatieplicht, met deze belachelijke boetes, met de Appeasement-politiek jegens Amerika. Ik kan een terrorist tegenwoordig niet meer veroordelen om zijn besluit, ik kan 'm slschts veroordelen wanneer-ie onschuldig burgers doodt.
wat een onzin. maar dat zie je morgen wel in als je wat minder opgefokt (lees bezopen) bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en dat kostte 40 euro. Nou, ik heb al gezegd: niet en nooit betalen. Het is asociaal, en vanaf nu is elk geweld tegen NS-personeel te wijten aan hen.
Ik heb het behalve mijn verwijzing niet eens over die identificatieplicht. En trouwens, ja, dat is een walgelijk idee. Het is alsof ze terroristen willen kweken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze mocht toch vrijuit ondanks dat ze zich niet kon legitimeren? of wist ze ook niks van de identificatieplicht af?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb het behalve mijn verwijzing niet eens over die identificatieplicht. En trouwens, ja, dat is een walgelijk idee. Het is alsof ze terroristen willen kweken.
Nee, dat zie ik niet. Dat zag ik gisteren niet, dat zag ik vandaag niet, dat zag ik vanavond toen ik geen bier op had en mijn zusje dit vertelde niet, en dat zie ik nu niet. Het zijn minderwaardige wezens in mijn ogen en het kan mij niets schelen wat er met hen gebeurt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een onzin. maar dat zie je morgen wel in als je wat minder opgefokt (lees bezopen) bent.
wie is er hier nu minderwaardig en verdient een flink pak slaag. je zusje dat gewoon graag de volgende keer, ondanks dat ze geld meekrijgt om te reizen, gratis reist en dat mooi in haar zak kan steken, of mensen die een beleid uitvoeren wat voor iedereen (tenzij je wat hersencellen mist en alleen maar kan brabbelen) erg duidelijk is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik niet. Dat zag ik gisteren niet, dat zag ik vandaag niet, dat zag ik vanavond toen ik geen bier op had en mijn zusje dit vertelde niet, en dat zie ik nu niet. Het zijn minderwaardige wezens in mijn ogen en het kan mij niets schelen wat er met hen gebeurt.
Een duidelijk beleid is nog geen goed beleid. Ze heeft niet gratis gereisd, ze heeft gewoon een kaartje gekocht. Ze heeft geen geld meegekregen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is er hier nu minderwaardig en verdient een flink pak slaag. je zusje dat gewoon graag de volgende keer, ondanks dat ze geld meekrijgt om te reizen, gratris reist, of mensen die een beleid uitvoeren wat voor iedereen erg duidelijk is?
met de wetenschap dat als ze niet gestempeld werd op die korte afstand ze de volgende keer gratis kon reizen. ze heeft risico genomen, maar helaas... 40 euro prima en ze zal het wel laten de volgende keer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een duidelijk beleid is nog geen goed beleid. Ze heeft niet gratis gereisd, ze heeft gewoon een kaartje gekocht. Ze heeft geen geld meegekregen.
Weet je wat: je hebt ongelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met de wetenschap dat als ze niet gestempeld werd op die korte afstand ze de volgende keer gratis kon reizen. ze heeft risico genomen, maar helaas... 40 euro prima en ze zal het wel laten de volgende keer.
wtf heb jij vandaag gebruikt? je wordt er in iedergeval erg para van geloof ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:28 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, conducteurs kan ik nu ook categoriseren onder 'De Vijand', wat ik eigenlijk al wist.
Het is een stokpaardje van me. Omdat ik hen haat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wtf heb jij vandaag gebruikt? je wordt er in iedergeval erg para van geloof ik.
dat is geen antwoord op mijn vraag. ik ken je als redelijk normaale user. vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is een stokpaardje van me. Omdat ik hen haat.
Ik heb niets gebruikt. Dit is mijn normale reactie op het ongelooflijk sadistische gedrag van de (semi-)overheid. Ik kan er bijna niet meer tegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op mijn vraag. ik ken je als redelijk normaale user. vandaar mijn vraag.
dat is idd van een hele andere orde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het toppunt van stuitendheid is nog wel het voorbeeld wat Hemelrijk ooit aanhaalde.
Een persoon liep naar buiten, naar zijn auto en die bleek uitgebrand te zijn in de afgelopen nacht. Hij belde dus herhaaldelijk naar de politie, maar die wilden niet komen omdat ze het te druk hadden met andere dingen. Vervolgens liep hij wat later weer naar buiten alwaar hij ontdekte dat er een parkeerbon op zijn vooruit lag, omdat de parkeerbeambten door de zwartgeblakerde ramen het parkeervignet niet konden zien.
ik geloof je zusje niet, vuile profiteur is het. nu moet ze boeten en dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Monidique het volgende:
Hemelrijk geloof ik sowieso niet.
Ach, het was ook bij zo'n programma als Hart van Nederland of wellicht dat programma zelf. De details ontgaan me, omdat het al een jaar geleden is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Monidique het volgende:
Hemelrijk geloof ik sowieso niet.
O.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof je zusje niet, vuile profiteur is het. nu moet ze boeten en dat is maar goed ook.
als ze er maar van geleerd heeft en de volgende keer als ze 'perongeluk' geen dagstempel haalt niet weer een onredelijke broer begint te tieren en onzinnige praat uitslaat met doodsverwensingen enzo.quote:
Ja. Zo ongeveer. Ik ga het nu niet uitleggen. Maar de NS kan niet meer op mij sympathie rekenen als ze weer eens gaan huilen dat er zoveel agressie is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is nu het hele punt eigenlijk? Je zusje heeft haar kaartje niet gestempeld en jij bent nu boos dat ze een boete moet betalen?
Weet je wat: je hebt nog steeds ongelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ze er maar van geleerd heeft en de volgende keer als ze 'perongeluk' geen dagstempel haalt niet weer een onredelijke broer begint te tieren en onzinnige praat uitslaat met doodsverwensingen enzo.
could be, als ze er maar van geleerd heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Weet je wat: je hebt nog steeds ongelijk.
Hm, ongetwijfeld heeft ze er van geleerd. Ik ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
could be, als ze er maar van geleerd heeft.
Ja, het is lullig, als je zusje het daadwerkelijk gewoon vergeten is. Verder heeft de NS gewoon gelijk als er verder geen aanvullende omstandigheden zijn. Daarnaast komt de agressie denk ik niet zozeer van nette burgers, waarvan ik aanneem dat jouw zusje tot die categorie behoort. De agressie komt vermoedelijk juist door tuig. Dat begrip voor agressie begrijp ik dus absoluut niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Zo ongeveer. Ik ga het nu niet uitleggen. Maar de NS kan niet meer op mij sympathie rekenen als ze weer eens gaan huilen dat er zoveel agressie is.
mooi zo, dus voortaan, wat ze al lang wist, gewoon een kaartje met dagstempel nemen, ook voor korte stukjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm, ongetwijfeld heeft ze er van geleerd. Ik ook.
Nee, ze hebben niet gelijk: het is immoreel, niet-proportioneel en simpelweg verwerpbaar. Slechts keiharde weerstand zal de NS doen luisteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Verder heeft de NS gewoon gelijk als er verder geen aanvullende omstandigheden zijn.
Er zijn verscheidene soorten agressie. Je hebt agressie dat 'normaal' is, de criminele agressie van tuig, zogezegd. Daarnaast heb je ook nog de agressie van mensen die tot het randje geduwd worden, dat zijn dus de normale burgers die geconfronteerd worden met minstens 40 euro boete als ze per ongeluk een verkeerd kaartje hebben gekocht. Nee, daar heb ik begrip voor. Sterker nog: ik moedig het aan.quote:De agressie komt vermoedelijk juist door tuig. Dat begrip voor agressie begrijp ik dus absoluut niet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooi zo, dus voortaan, wat ze al lang wist, gewoon een kaartje met dagstempel nemen, ook voor korte stukjes.
en dat moet de conducteur dus ontgelden? je zusje wist dondersgoed dat ze fout zat, of moest ze óók nog eens staan! terwijl ze voor een zitplaats betaald hadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet gelijk: het is immoreel, niet-proportioneel en simpelweg verwerpbaar. Slechts keiharde weerstand zal de NS doen luisteren.
[..]
Er zijn verscheidene soorten agressie. Je hebt agressie dat 'normaal' is, de criminele agressie van tuig, zogezegd. Daarnaast heb je ook nog de agressie van mensen die tot het randje geduwd worden, dat zijn dus de normale burgers die geconfronteerd worden met minstens 40 euro boete als ze per ongeluk een verkeerd kaartje hebben gekocht. Nee, daar heb ik begrip voor. Sterker nog: ik moedig het aan.
Sinds wanneer is het immoreel maatregelen te nemen als iemand gebruik wil maken van jouw dienst zonder te betalen? You lost me there.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:48 schreef Monidique het volgende:
Nee, ze hebben niet gelijk: het is immoreel, niet-proportioneel en simpelweg verwerpbaar. Slechts keiharde weerstand zal de NS doen luisteren.
Ach, enige coulantie zou niet verkeerd zijn. Meerdere aanbieders zou in dat geval wenselijker zijn zodat de NS zou merken dat mensen voor een ander vervoersbedrijf zouden kiezen als ze onredelijk behandeld worden. Helaas is dat in Nederland niet het geval, maar wel een zaak waar prioriteit aan gegeven zou moeten worden (imho).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:48 schreef Monidique het volgende:
Er zijn verscheidene soorten agressie. Je hebt agressie dat 'normaal' is, de criminele agressie van tuig, zogezegd. Daarnaast heb je ook nog de agressie van mensen die tot het randje geduwd worden, dat zijn dus de normale burgers die geconfronteerd worden met minstens 40 euro boete als ze per ongeluk een verkeerd kaartje hebben gekocht. Nee, daar heb ik begrip voor. Sterker nog: ik moedig het aan.
Misschien, maar jij brengt er begrip voor op en dat is waar ik het over had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:55 schreef Monidique het volgende:
Misschien is het niet de weg waar men voor moet kiezen, maar velen zullen desalniettemin deze weg volgen of al genomen hebben.
Ja, daar sta ik ook achter. Zelf zou ik in bepaalde situaties ook geweld gebruiken tegen deze minderwaardige wezens. Dat weet ik gewoon. Dan moet ik anderen daar niet voor veroordelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien, maar jij brengt er begrip voor op en dat is waar ik het over had.
Ja, de kogel in plaats van het mes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:00 schreef zoalshetis het volgende:
wees blij dat die conducteur haar legitimatie niet perse moest hebben, anders was het een zaak van de spoorwegpolitie geworden, is ze nog verder van huis. aardige man dus.
nou nou. ik vraag me nogmaals af wat je hebt genomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, de kogel in plaats van het mes.
Wie zou in bepaalde gevallen geen geweld gebruiken tegen anderen? Niemand denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, daar sta ik ook achter. Zelf zou ik in bepaalde situaties ook geweld gebruiken tegen deze minderwaardige wezens. Dat weet ik gewoon. Dan moet ik anderen daar niet voor veroordelen.
In ieder geval wordt iedereen in de aanklacht bij naam genoemd, behalve Offical A, wat klaarblijkelijk Karl Rove is. Apart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nog updates sinds 21:00 mbt Libby?
Ik had begrepen dat de advocaat van Rove is wezen babbelen met mensen van de FBI. Heeft dat er wellicht iets mee te maken cq. hoe zit dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
In ieder geval wordt iedereen in de aanklacht bij naam genoemd, behalve Offical A, wat klaarblijkelijk Karl Rove is. Apart.
Officieel zul je niets horen, het is allemaal lek-dicht. Maar de advocaat is inderdaad (samen met Rove?) gaan praten met hem. Maar dat zegt nog niets. Waarom? Helemaal vrij? Belastend voor Cheney? Toevallig iets gevonden wat goed voor hem is? Het is onduidelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de advocaat van Rove is wezen babbelen met mensen van de FBI. Heeft dat er wellicht iets mee te maken cq. hoe zit dat?
Als het belastend is voor Cheney dan lijkt het me niet dat Cheney vrijuit gaat. Althans, als de onderzoeker enig gevoel voor integriteit heeft en dat idee kreeg ik wel gedurende het uitgezonden vragenrondje. Mocht het zo zijn dan heeft Rove het weer mooi klaargespeeld voor zichzelf. Wat voor illegaals zou Cheney eigenlijk gedaan kunnen hebben? Hij mag immers spreken met zijn staf over geheime info toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Officieel zul je niets horen, het is allemaal lek-dicht. Maar de advocaat is inderdaad (samen met Rove?) gaan praten met hem. Maar dat zegt nog niets. Waarom? Helemaal vrij? Belastend voor Cheney? Toevallig iets gevonden wat goed voor hem is? Het is onduidelijk.
Duh .. welk lied?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:44 schreef Monidique het volgende:
Dit lied is mooi.
Nou, het zou nog samenzwering kunnen zijn. Maar ik denk niet dat Cheney last gaat krijgen. De vraag blijft dan altijd nog wat er gebeurt rondom Karl Rove. We zullen het later pas weten. Ik hóóp dat hij belastende informatie geeft over Cheney om z'n hachje te redden, maar het is waarschijnlijker dat hij belastende informatie over anderen of Libby als dat nog mogelijk is geeft. Ik hoop in ieder geval dat het zo slecht mogelijk voor hen wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als het belastend is voor Cheney dan lijkt het me niet dat Cheney vrijuit gaat. Althans, als de onderzoeker enig gevoel voor integriteit heeft en dat idee kreeg ik wel gedurende het uitgezonden vragenrondje. Mocht het zo zijn dan heeft Rove het weer mooi klaargespeeld voor zichzelf. Wat voor illegaals zou Cheney eigenlijk gedaan kunnen hebben? Hij mag immers spreken met zijn staf over geheime info toch?
In australie was er onlangs een man overleden op een parkeergarage in zn auto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het toppunt van stuitendheid is nog wel het voorbeeld wat Hemelrijk ooit aanhaalde.
Een persoon liep naar buiten, naar zijn auto en die bleek uitgebrand te zijn in de afgelopen nacht. Hij belde dus herhaaldelijk naar de politie, maar die wilden niet komen omdat ze het te druk hadden met andere dingen. Vervolgens liep hij wat later weer naar buiten alwaar hij ontdekte dat er een parkeerbon op zijn vooruit lag, omdat de parkeerbeambten door de zwartgeblakerde ramen het parkeervignet niet konden zien.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 07:50 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |